SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Denemarken is wel dichtbij jouquote:Op donderdag 23 april 2026 19:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is heel ver van Denemarken.
Zit ik toch dichterbij.
Ga je geen zelfgemaakte djembees verkopen?quote:Op donderdag 23 april 2026 19:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet dat als je over de markt wil lopen?Ga er niet zitten he.
Het land is beter dan een gehuchtquote:Op donderdag 23 april 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Denemarken is wel dichtbij jou
gehucht in prov. Groningen![]()
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ga je geen zelfgemaakte djembees verkopen?
Geen idee. Ik ben nooit in 1 van die 2 geweestquote:
quote:Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, dat ik elke ochtend nog ijs op de auto heb is wel wat jammer
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligtquote:Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, dat ik elke ochtend nog ijs op de auto heb is wel wat jammer
Of een Liukquote:Op donderdag 23 april 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligt
hmm, ook daar zou ik zo vroeg in de ochtend geen zin in hebbenquote:Op donderdag 23 april 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligt
Ik wel in het land, aantal keer zelfs en dat beviel primaquote:Op donderdag 23 april 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben nooit in 1 van die 2 geweest
Die mogen wel eens een keertje in de bonus komen, die krengen zijn veel te duur voor de normale prijsquote:
Zie deze dan @CherryLipsquote:Op donderdag 23 april 2026 19:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ook daar zou ik zo vroeg in de ochtend geen zin in hebben
Mee eensquote:Op donderdag 23 april 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die mogen wel eens een keertje in de bonus komen, die krengen zijn veel te duur voor de normale prijs
Hmm helaas, het is weer de Magnum in de 1+1quote:
Nee die staat in de topic pointer Koensquote:Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Huh ik dacht dat de augustus meet in de OP eigenlijk stond?
Oh ja verrekquote:Op donderdag 23 april 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die staat in de topic pointer Koens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |