abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 april 2026 @ 19:52:07 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220641268


Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:
Gewoon jezelf repareren met chocolade en snoep.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash

Smilies:
Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
DaMartse smilies
Berkeryse smilies
Hyvese smilies




Vandaag jarig:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220641272
Matige kut tt is een leugen :{w
-XOXO-
pi_220641275
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:49 schreef drakin het volgende:

[..]
Dat is heel ver van Denemarken.
Zit ik toch dichterbij.
Denemarken is wel dichtbij jou

gehucht in prov. Groningen :+
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220641281
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:29 schreef Ama het volgende:

[..]
Moet dat als je over de markt wil lopen? :? Ga er niet zitten he.
Ga je geen zelfgemaakte djembees verkopen?
-XOXO-
pi_220641293
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:52 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Denemarken is wel dichtbij jou

gehucht in prov. Groningen :+
Het land is beter dan een gehucht
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_220641299
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:52 schreef datismijnmening het volgende:
Matige kut tt is een leugen :{w
nou nou nou nou. miss positivo
  roze donderdag 23 april 2026 @ 19:54:37 #7
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220641302
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:53 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Ga je geen zelfgemaakte djembees verkopen?
:{
Your beauty never ever scared me.
pi_220641305
maar ja, dat ik elke ochtend nog ijs op de auto heb is wel wat jammer
pi_220641308
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:53 schreef drakin het volgende:

[..]
Het land is beter dan een gehucht
Geen idee. Ik ben nooit in 1 van die 2 geweest
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  donderdag 23 april 2026 @ 19:55:28 #10
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220641315
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, dat ik elke ochtend nog ijs op de auto heb is wel wat jammer
:o
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220641322
Ik fietste vandaag weer door Zittard, ook een gehucht en niet te verwarren met Sittard
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2026 @ 19:56:30 #12
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220641328
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef gianni61 het volgende:
maar ja, dat ik elke ochtend nog ijs op de auto heb is wel wat jammer
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligt
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220641345
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligt
Of een Liuk :9~ :9~ :9~
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_220641346
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:56 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja en het is niet dat er dan een Magnum ofzo op ligt
hmm, ook daar zou ik zo vroeg in de ochtend geen zin in hebben
  donderdag 23 april 2026 @ 19:58:05 #15
370431 drakin
vurig typje
pi_220641355
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Geen idee. Ik ben nooit in 1 van die 2 geweest
Ik wel in het land, aantal keer zelfs en dat beviel prima :Y
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2026 @ 19:58:55 #16
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220641367
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Of een Liuk :9~ :9~ :9~
Die mogen wel eens een keertje in de bonus komen, die krengen zijn veel te duur voor de normale prijs :{
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2026 @ 19:59:19 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220641372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:57 schreef gianni61 het volgende:

[..]
hmm, ook daar zou ik zo vroeg in de ochtend geen zin in hebben
Zie deze dan @CherryLips :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 23 april 2026 @ 19:59:48 #18
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641379
c_/
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220641380
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:58 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die mogen wel eens een keertje in de bonus komen, die krengen zijn veel te duur voor de normale prijs :{
Mee eens
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 april 2026 @ 20:01:30 #20
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220641388
:W
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 23 april 2026 @ 20:02:19 #21
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641398
Huh ik dacht dat de augustus meet in de OP eigenlijk stond?
Same shit, different day
SC hopper present
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2026 @ 20:04:02 #22
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220641420
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:59 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Mee eens
Hmm helaas, het is weer de Magnum in de 1+1
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2026 @ 20:04:40 #23
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220641432
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Huh ik dacht dat de augustus meet in de OP eigenlijk stond?
Nee die staat in de topic pointer Koens
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 23 april 2026 @ 20:05:24 #24
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641443
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:04 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee die staat in de topic pointer Koens
Oh ja verrek
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220641456
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zie deze dan @:CherryLips :')
Idioterie.
Tap tap tap
pi_220641458
quote:
88s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Of een Liuk :9~ :9~ :9~
:9~
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220641464
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:02 schreef Koen66 het volgende:
Huh ik dacht dat de augustus meet in de OP eigenlijk stond?
Die leest anders niemand.
Tap tap tap
pi_220641474
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 19:54 schreef Ama het volgende:

[..]
:{
Beetje entrepreneurship tonen :Y
-XOXO-
  roze donderdag 23 april 2026 @ 20:07:53 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220641476
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Die leest anders niemand.
Huuuuh was er een meet. :B
Your beauty never ever scared me.
pi_220641484
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:07 schreef Ama het volgende:

[..]
Huuuuh was er een meet. :B
Ja was leuk. Lekker gegeten.
Tap tap tap
  Redactie Frontpage donderdag 23 april 2026 @ 20:08:48 #31
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220641485
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:06 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Idioterie.
Maar echt hoor, een gratis Magnum op je vooruit als je 's ochtends de auto instapt afslaan kan echt niet :N
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_220641546
ehhh waar is @Moeraskat :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  roze donderdag 23 april 2026 @ 20:17:59 #33
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220641555
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
ehhh waar is @:Moeraskat :@
Niet in DTS? Kan dat mobiel niet zien.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 23 april 2026 @ 20:18:22 #34
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641556
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:16 schreef greysbones het volgende:
ehhh waar is @:Moeraskat :@
Weet je dat ik me dat daarstraks ook zat te bedenken :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220641558
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Niet in DTS? Kan dat mobiel niet zien.
:N
heb haar al een poosje niet gezien
maar kan aan mezelf liggen
ben niet zo veel online
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  donderdag 23 april 2026 @ 20:18:54 #36
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641560
Zou ze bevallen zijn? Ik weet ff niet meer hoe lang ze nog moest :o
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220641562
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:18 schreef Koen66 het volgende:
Zou ze bevallen zijn? Ik weet ff niet meer hoe lang ze nog moest :o
nee zo ver was ze echt nog niet
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  Spellchecker donderdag 23 april 2026 @ 20:20:26 #38
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220641567
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:18 schreef Koen66 het volgende:
Zou ze bevallen zijn? Ik weet ff niet meer hoe lang ze nog moest :o
Augustus toch? :@
ja dus

Moeraskat in OUD / Zwangerschapskleding
  donderdag 23 april 2026 @ 20:20:36 #39
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641570
quote:
99s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:19 schreef greysbones het volgende:

[..]
nee zo ver was ze echt nog niet
Misschien is ze Fok weer ff zat. Is wel vaker een jaar of langer pleite geweest
Same shit, different day
SC hopper present
  donderdag 23 april 2026 @ 20:22:59 #40
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641587
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]
Ja was leuk. Lekker gegeten.
Was goede :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220641588
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:20 schreef Koen66 het volgende:

[..]
Misschien is ze Fok weer ff zat. Is wel vaker een jaar of langer pleite geweest
kan natuurlijk ja
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220641691
hey :W
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 20:42:17 #43
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641747
:O
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 20:44:35 #44
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641763
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:42 schreef Nattekat het volgende:
:O
Bedtijd voor het jonkie
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220641769
quote:
17s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:44 schreef dud0r het volgende:

[..]
Bedtijd voor het jonkie
deze soort smiley heb ik altijd moeite mee?

omdat ik denk het kan twee dingen beteken, oftewel het boeit me geen reet wat je zegt.

Of ben echt moe. altijd al moeite mee gehad. :P
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 20:46:43 #46
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641777
quote:
17s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:44 schreef dud0r het volgende:

[..]
Bedtijd voor het jonkie
Eerst nog even matches invullen :{w

quote:
Er zijn al 1 vrouwen die graag met jou in contact willen komen.
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220641781
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
omg ben je met Tinder bezig?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 april 2026 @ 20:47:47 #48
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220641790
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef kree het volgende:

[..]
deze soort smiley heb ik altijd moeite mee?

omdat ik denk het kan twee dingen beteken, oftewel het boeit me geen reet wat je zegt.

Of ben echt moe. altijd al moeite mee gehad. :P
Ik gebruik 'm altijd voor de "ik ben moe"
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220641799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
1 vrouwen

Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220641802
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Ik gebruik 'm altijd voor de "ik ben moe"
ja nouja goed om te weten, maar hij wordt ook beruikt op de manier, "je lult saai enzo en geen zin in"

die twee dus, die smiley betekent niet direct iets gelijk, dat is voor mij altijd ff de vraag als ik hem zie.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 april 2026 @ 20:50:52 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220641810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
1 vrouwen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 23 april 2026 @ 20:50:58 #52
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641811
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
Succes met vullen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 23 april 2026 @ 20:51:40 #53
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641814
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:

[..]
1 vrouwen

Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Zijn er vrouwen zonder :B
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 20:53:01 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641822
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:

[..]
1 vrouwen

Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.

Vind het echt irritant dat ze het laten zien. Nu weet ik gewoon dat zodra ik op die knop heb gedrukt en er geen match uit komt, ik het gigantisch kut ga vinden. Eentje heb ik schijnbaar iets positievere aantekeningen over gemaakt dan ik kan herinneren en een ander weet ik echt helemaal niets meer van, maar heb ik ook geen harde nee staan. Beiden zou ik niet hebben gekozen zonder dat regeltje }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 20:56:48 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220641858
quote:
84s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:49 schreef kree het volgende:

[..]
ja nouja goed om te weten, maar hij wordt ook beruikt op de manier, "je lult saai enzo en geen zin in"

die twee dus, die smiley betekent niet direct iets gelijk, dat is voor mij altijd ff de vraag als ik hem zie.
Maar ja, ik geloof dat ik smilies vaak op de verkeerde manier gebruik. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220641860
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.

Vind het echt irritant dat ze het laten zien. Nu weet ik gewoon dat zodra ik op die knop heb gedrukt en er geen match uit komt, ik het gigantisch kut ga vinden. Eentje heb ik schijnbaar iets positievere aantekeningen over gemaakt dan ik kan herinneren en een ander weet ik echt helemaal niets meer van, maar heb ik ook geen harde nee staan. Beiden zou ik niet hebben gekozen zonder dat regeltje }:|
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.

maar ik sluit bv Tinder niet uit he? Mijn zusje lukte het wel nl...... en heb ik heel oke "schoonbroer" aan die ik ook mag, zet het tussen haakjes omdat niet getrouwd maar relatie :P

Dus tja, ik had er geen succes mee, maar mss anderen wel, sowieso wat kan het kwaad om te proberen denk ik?
Do what you love, love what you do!
pi_220641870
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 20:58:16 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641872
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:57 schreef kree het volgende:

[..]
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.

maar ik sluit bv Tinder niet uit he? Mijn zusje lukte het wel nl...... en heb ik heel oke "schoonbroer" aan die ik ook mag, zet het tussen haakjes omdat niet getrouwd maar relatie :P

Dus tja, ik had er geen succes mee, maar mss anderen wel, sowieso wat kan het kwaad om te proberen denk ik?
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:01:05 #59
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641891
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?
:D
"Ik ben nattekat en ik houd van hobbies en heb een hekel aan AI, dit is mijn Ted talk waarom AI de ondergang van de mensheid gaat zijn"
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220641894
AI is geweldig man
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220641924
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.
ja vraag me dus niet over goeie foto's. ik heb echt mensen gevraagd van maak nou eens een leuke foto van me..

het stomme is ze zijn allemaal kut dan dus.

De enige leuke van mij zijn als ik weet dat ze niet gemaakt werden :)

vrouwen zijn hier btw heel goed in om dat wel zelf te doen, mijn selfies zien er zo ruk uit dat geen ene vrouw erop zal reageren :')
Do what you love, love what you do!
pi_220641930
denk ik niet dat het van een foto van moet afhangen sowieso, maarja dat is op Tinder natuurlijk wel het geval voor je sowieso met iemand kan praten.

en andere dating sites ook trouwens als man iig?
Do what you love, love what you do!
pi_220641938
quote:
17s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:01 schreef dud0r het volgende:

[..]
:D
"Ik ben nattekat en ik houd van hobbies en heb een hekel aan AI, dit is mijn Ted talk waarom AI de ondergang van de mensheid gaat zijn"
hahaha ja nouja mijn profiel ziet er ook niet heel anders uit hoor :P

ik kan altijd goed kletsen maar moeten anderen ook ff de kans geven om te kunnen ipv afwijzen op eerste dingen :P

mss is dat wel een idee wat meer mensen zouden moeten denken. maarja dat is "THE INTERNETS"
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:07:34 #64
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641940
:O
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220641947
btw en zie dat nu als compliment. ze schatten me nog steeds 10 jaar jonger in meestal als dat ik ben :')
Do what you love, love what you do!
pi_220641948
mannen en vrouwen dus en ook in het algemeen, niet eens in dating dingen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:10:02 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641952
We zijn nu 20 minuten verder en ik heb nog steeds niet op de knop geklikt.

Echt hoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220641955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef Nattekat het volgende:
We zijn nu 20 minuten verder en ik heb nog steeds niet op de knop geklikt.

Echt hoor.
wat voor knop?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:13:52 #69
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641985
90 miljard naar Oekraīne, man man man
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:14:16 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef kree het volgende:

[..]
wat voor knop?
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:14:23 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641991
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:13 schreef Koen66 het volgende:
90 miljard naar Oekraīne, man man man
*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:14:56 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
Ingewikkeld dat daten
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220642001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
Nee in het slechtste geval blijf je de rest van je leven twijfelen om op die knop te klikken. Dat is het slechtste geval.

KLIK DIE KLOTEKNOP MAN SUKKEL
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze donderdag 23 april 2026 @ 21:17:32 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220642014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
Jezus doe niet zo moeilijk en klik. ;(
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:18:05 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642019
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Jezus doe niet zo moeilijk en klik. ;(
En dan eeuwige spijt als het geen match is ;(

En ik voer graag de spanning hier op :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze donderdag 23 april 2026 @ 21:19:17 #76
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220642027
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]
En dan eeuwige spijt als het geen match is ;(

En ik voer graag de spanning hier op :Y
Je hebt er alleen jezelf mee hoor.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:19:41 #77
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642029
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:19 schreef Ama het volgende:

[..]
Je hebt er alleen jezelf mee hoor.
Stiekem wil je het ook weten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze donderdag 23 april 2026 @ 21:20:09 #78
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220642033
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Stiekem wil je het ook weten.
Natuurlijk ik ben wel benieuwd maar uiteindelijk is het alleen voor jezelf belangrijk.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:22:01 #79
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220642043
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:13 schreef Koen66 het volgende:
90 miljard naar Oekraīne, man man man
lening, dus dat krijgen we terug. :Y :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  donderdag 23 april 2026 @ 21:22:19 #80
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220642047
Kom op @Nattekat

KLIK DAN
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220642049
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
ach op die manier.
Over tinder natuurlijk, naja weet je. Ik heb er persoonlijk behalve paar keer wel grappig gechat geen goeie ervaring mee, maar zoals ik zei?

Het kan voor iedereen anders zijn? zou het niet eens gewoon uitsluiten, maar het hangt onwijs van goeie foto af of je beetje succes hebt sowieso. echt om karakter komt pas later.

En dat ja was er beetje klaar mee, je krijgt de gekste ook als vrouwen moet ik wel zeggen hoor?
Do what you love, love what you do!
pi_220642051
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 23 april 2026 @ 21:23:08 #83
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220642053
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
lening, dus dat krijgen we terug. :Y :')
Zou iemand dat geloven?
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:23:27 #84
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642057
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Koen66 het volgende:
Kom op @:Nattekat

KLIK DAN
quote:
Verzonden op: 23 April 2026 21:23 's Middags
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220642060
quote:
17s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:51 schreef dud0r het volgende:

[..]
Zijn er vrouwen zonder :B
|:)
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_220642063
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
lening, dus dat krijgen we terug. :Y :')
LOL tuurlijk dat betalen ze vast terug als de oorlog al voorbij is over 1000 jaar ofzo.

levert ons 50 cent per jaar op per EU inwoner over elk jaar, zo moet je dit zien.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:24:26 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642064
Ja nu weet ik nog niets. Dooie mus dit dat.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  roze donderdag 23 april 2026 @ 21:24:49 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220642066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Haags het volgende:
Zeg @:ettovanbelgie
Ja waar is Etto.
Your beauty never ever scared me.
pi_220642068
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Stiekem wil je het ook weten.
Ik volg dit soort ondraaglijkheden het liefst via Teletekst. Tot morgen :W
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220642070
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja nu weet ik nog niets. Dooie mus dit dat.
je dacht dat je 2000 euro extra ff terug kreeg na alles wat we over mss die aantal jaar betalen aan die oorlog?

LOL think again, wij krijgen dit nooit terug. de grote bedrijven wss wel. :')
Do what you love, love what you do!
pi_220642071
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:24 schreef kree het volgende:

[..]
LOL tuurlijk dat betalen ze vast terug als de oorlog al voorbij is over 1000 jaar ofzo.

levert ons 50 cent per jaar op per EU inwoner over elk jaar, zo moet je dit zien.
kujje wel een mooi beeldje van kopen.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:25:41 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642074
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik volg dit soort ondraaglijkheden het liefst via Teletekst. Tot morgen :W
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend is :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220642081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend is :Y
Is het vast belangrijk genoeg voor :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 23 april 2026 @ 21:27:30 #94
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220642085
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend is :Y
Wanneer is het bekend
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220642088
quote:
6s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
kujje wel een mooi beeldje van kopen.
de enige die winnen hiervan zijn de multinationals bedrijven enzo, die verdienen btw zelfs door die oorlog miljoenen.

het erge is dat dat dezelfde zijn die bv olie inkopen of elektriciteit etc. het is allemaal hetzelfde, Ik weet omdat ik bekend ben zeker in elektra sector, dat ze er miljoenen winst over maken. ook door die situatie, door er goed op in te spelen.

maar denk maar niet dat wij als burger voordeel hebben? tuurlijk niet gaat naar de topmannen en bedrijven, niet naar de bevolking.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:28:17 #96
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642089
quote:
17s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:27 schreef dud0r het volgende:

[..]
Wanneer is het bekend
Ja weet ik veel. Dacht nu meteen :{

Misschien is de postbode nog onderweg met mijn likes.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:28:52 #97
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220642094
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ja weet ik veel. Dacht nu meteen :{

Misschien is de postbode nog onderweg met mijn likes.
Dus je hebt geklikt en er gebeurde niks?
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:29:15 #98
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642097
Misschien is er wel geen match gewoon.

Dan weet ik nu dat het prima is, want ik ben voor optie 3 gegaan :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220642098
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:24 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja waar is Etto.
Mis hem
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 23 april 2026 @ 21:29:28 #100
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_220642101
DE EELIETUS IN HET PLUUJS PAKKUH ALLUS AF :'(
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')