Je hebt er alleen jezelf mee hoor.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En dan eeuwige spijt als het geen match is
En ik voer graag de spanning hier op
Natuurlijk ik ben wel benieuwd maar uiteindelijk is het alleen voor jezelf belangrijk.quote:
ach op die manier.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.
In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.
Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen
Zou iemand dat geloven?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lening, dus dat krijgen we terug.![]()
quote:
LOL tuurlijk dat betalen ze vast terug als de oorlog al voorbij is over 1000 jaar ofzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
lening, dus dat krijgen we terug.![]()
Ik volg dit soort ondraaglijkheden het liefst via Teletekst. Tot morgenquote:
je dacht dat je 2000 euro extra ff terug kreeg na alles wat we over mss die aantal jaar betalen aan die oorlog?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:24 schreef Nattekat het volgende:
Ja nu weet ik nog niets. Dooie mus dit dat.
kujje wel een mooi beeldje van kopen.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
LOL tuurlijk dat betalen ze vast terug als de oorlog al voorbij is over 1000 jaar ofzo.
levert ons 50 cent per jaar op per EU inwoner over elk jaar, zo moet je dit zien.
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend isquote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik volg dit soort ondraaglijkheden het liefst via Teletekst. Tot morgen
Is het vast belangrijk genoeg voorquote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend is
Wanneer is het bekendquote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zal speciaal voor jou een plaatje van Teletekst posten als het bekend is
de enige die winnen hiervan zijn de multinationals bedrijven enzo, die verdienen btw zelfs door die oorlog miljoenen.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kujje wel een mooi beeldje van kopen.
Ja weet ik veel. Dacht nu meteenquote:
Dus je hebt geklikt en er gebeurde niks?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Dacht nu meteen
Misschien is de postbode nog onderweg met mijn likes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |