abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie FP donderdag 23 april 2026 @ 20:50:52 #51
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220641810
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
1 vrouwen ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 23 april 2026 @ 20:50:58 #52
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641811
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
Succes met vullen.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  donderdag 23 april 2026 @ 20:51:40 #53
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641814
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:

[..]
1 vrouwen

Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Zijn er vrouwen zonder :B
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 20:53:01 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641822
quote:
11s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:

[..]
1 vrouwen

Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.

Vind het echt irritant dat ze het laten zien. Nu weet ik gewoon dat zodra ik op die knop heb gedrukt en er geen match uit komt, ik het gigantisch kut ga vinden. Eentje heb ik schijnbaar iets positievere aantekeningen over gemaakt dan ik kan herinneren en een ander weet ik echt helemaal niets meer van, maar heb ik ook geen harde nee staan. Beiden zou ik niet hebben gekozen zonder dat regeltje }:|
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 20:56:48 #55
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_220641858
quote:
84s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:49 schreef kree het volgende:

[..]
ja nouja goed om te weten, maar hij wordt ook beruikt op de manier, "je lult saai enzo en geen zin in"

die twee dus, die smiley betekent niet direct iets gelijk, dat is voor mij altijd ff de vraag als ik hem zie.
Maar ja, ik geloof dat ik smilies vaak op de verkeerde manier gebruik. :')
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_220641860
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.

Vind het echt irritant dat ze het laten zien. Nu weet ik gewoon dat zodra ik op die knop heb gedrukt en er geen match uit komt, ik het gigantisch kut ga vinden. Eentje heb ik schijnbaar iets positievere aantekeningen over gemaakt dan ik kan herinneren en een ander weet ik echt helemaal niets meer van, maar heb ik ook geen harde nee staan. Beiden zou ik niet hebben gekozen zonder dat regeltje }:|
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.

maar ik sluit bv Tinder niet uit he? Mijn zusje lukte het wel nl...... en heb ik heel oke "schoonbroer" aan die ik ook mag, zet het tussen haakjes omdat niet getrouwd maar relatie :P

Dus tja, ik had er geen succes mee, maar mss anderen wel, sowieso wat kan het kwaad om te proberen denk ik?
Do what you love, love what you do!
pi_220641870
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Eerst nog even matches invullen :{w
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie _O-
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?
-XOXO-
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 20:58:16 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641872
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:57 schreef kree het volgende:

[..]
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.

maar ik sluit bv Tinder niet uit he? Mijn zusje lukte het wel nl...... en heb ik heel oke "schoonbroer" aan die ik ook mag, zet het tussen haakjes omdat niet getrouwd maar relatie :P

Dus tja, ik had er geen succes mee, maar mss anderen wel, sowieso wat kan het kwaad om te proberen denk ik?
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:01:05 #59
389626 dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_220641891
quote:
10s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:

[..]
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?
:D
"Ik ben nattekat en ik houd van hobbies en heb een hekel aan AI, dit is mijn Ted talk waarom AI de ondergang van de mensheid gaat zijn"
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_220641894
AI is geweldig man
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_220641924
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.
ja vraag me dus niet over goeie foto's. ik heb echt mensen gevraagd van maak nou eens een leuke foto van me..

het stomme is ze zijn allemaal kut dan dus.

De enige leuke van mij zijn als ik weet dat ze niet gemaakt werden :)

vrouwen zijn hier btw heel goed in om dat wel zelf te doen, mijn selfies zien er zo ruk uit dat geen ene vrouw erop zal reageren :')
Do what you love, love what you do!
pi_220641930
denk ik niet dat het van een foto van moet afhangen sowieso, maarja dat is op Tinder natuurlijk wel het geval voor je sowieso met iemand kan praten.

en andere dating sites ook trouwens als man iig?
Do what you love, love what you do!
pi_220641938
quote:
17s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:01 schreef dud0r het volgende:

[..]
:D
"Ik ben nattekat en ik houd van hobbies en heb een hekel aan AI, dit is mijn Ted talk waarom AI de ondergang van de mensheid gaat zijn"
hahaha ja nouja mijn profiel ziet er ook niet heel anders uit hoor :P

ik kan altijd goed kletsen maar moeten anderen ook ff de kans geven om te kunnen ipv afwijzen op eerste dingen :P

mss is dat wel een idee wat meer mensen zouden moeten denken. maarja dat is "THE INTERNETS"
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:07:34 #64
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641940
:O
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220641947
btw en zie dat nu als compliment. ze schatten me nog steeds 10 jaar jonger in meestal als dat ik ben :')
Do what you love, love what you do!
pi_220641948
mannen en vrouwen dus en ook in het algemeen, niet eens in dating dingen.
Do what you love, love what you do!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:10:02 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641952
We zijn nu 20 minuten verder en ik heb nog steeds niet op de knop geklikt.

Echt hoor.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220641955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef Nattekat het volgende:
We zijn nu 20 minuten verder en ik heb nog steeds niet op de knop geklikt.

Echt hoor.
wat voor knop?
Do what you love, love what you do!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:13:52 #69
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641985
90 miljard naar Oekraïne, man man man
Same shit, different day
SC hopper present
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:14:16 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641989
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef kree het volgende:

[..]
wat voor knop?
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:14:23 #71
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220641991
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:13 schreef Koen66 het volgende:
90 miljard naar Oekraïne, man man man
*O*
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 april 2026 @ 21:14:56 #72
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_220641994
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
Ingewikkeld dat daten
Same shit, different day
SC hopper present
pi_220642001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
Nee in het slechtste geval blijf je de rest van je leven twijfelen om op die knop te klikken. Dat is het slechtste geval.

KLIK DIE KLOTEKNOP MAN SUKKEL
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  roze donderdag 23 april 2026 @ 21:17:32 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_220642014
quote:
0s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.

In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.

Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen :+
Jezus doe niet zo moeilijk en klik. ;(
Your beauty never ever scared me.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 april 2026 @ 21:18:05 #75
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220642019
quote:
1s.gif Op donderdag 23 april 2026 21:17 schreef Ama het volgende:

[..]
Jezus doe niet zo moeilijk en klik. ;(
En dan eeuwige spijt als het geen match is ;(

En ik voer graag de spanning hier op :Y
100.000 katjes
Fuck the EBU!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')