1 vrouwenquote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst nog even matches invullen
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie
Succes met vullen.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst nog even matches invullen
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie
Zijn er vrouwen zonderquote:Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 vrouwen
Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
1 vrouwen
Die heeft gelijk ook meervoudige persoonlijkheidsstoornis?
Maar ja, ik geloof dat ik smilies vaak op de verkeerde manier gebruik.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja goed om te weten, maar hij wordt ook beruikt op de manier, "je lult saai enzo en geen zin in"
die twee dus, die smiley betekent niet direct iets gelijk, dat is voor mij altijd ff de vraag als ik hem zie.
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schijnbaar. Kan ik wel hebben.
Vind het echt irritant dat ze het laten zien. Nu weet ik gewoon dat zodra ik op die knop heb gedrukt en er geen match uit komt, ik het gigantisch kut ga vinden. Eentje heb ik schijnbaar iets positievere aantekeningen over gemaakt dan ik kan herinneren en een ander weet ik echt helemaal niets meer van, maar heb ik ook geen harde nee staan. Beiden zou ik niet hebben gekozen zonder dat regeltje
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?quote:Op donderdag 23 april 2026 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst nog even matches invullen
[..]
Dit zorgt er toch voor dat je gaat twijfelen aan de selectie
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.quote:Op donderdag 23 april 2026 20:57 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me heb geprobeerd en, tja voor mij was het nooit een succes, hoewel nog best oke gesprekjes gevoerd enzo.
maar ik sluit bv Tinder niet uit he? Mijn zusje lukte het wel nl...... en heb ik heel oke "schoonbroer" aan die ik ook mag, zet het tussen haakjes omdat niet getrouwd maar relatie
Dus tja, ik had er geen succes mee, maar mss anderen wel, sowieso wat kan het kwaad om te proberen denk ik?
quote:Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt over je hobbies gepraat zeker?
ja vraag me dus niet over goeie foto's. ik heb echt mensen gevraagd van maak nou eens een leuke foto van me..quote:Op donderdag 23 april 2026 20:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tinder ga ik m'n vingers aan branden als ik nu met lege handen blijf. Bumble heb ik voor de komende 6 maanden wel uitgespeeld, dus die ga ik ook weer offline halen. Wil wel eerst even een paar leuke nieuwe foto's voor ik aan Tinder begin.
hahaha ja nouja mijn profiel ziet er ook niet heel anders uit hoorquote:Op donderdag 23 april 2026 21:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
"Ik ben nattekat en ik houd van hobbies en heb een hekel aan AI, dit is mijn Ted talk waarom AI de ondergang van de mensheid gaat zijn"
wat voor knop?quote:Op donderdag 23 april 2026 21:10 schreef Nattekat het volgende:
We zijn nu 20 minuten verder en ik heb nog steeds niet op de knop geklikt.
Echt hoor.
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.quote:
Ingewikkeld dat datenquote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.
In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.
Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen
Nee in het slechtste geval blijf je de rest van je leven twijfelen om op die knop te klikken. Dat is het slechtste geval.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.
In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.
Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen
Jezus doe niet zo moeilijk en klik.quote:Op donderdag 23 april 2026 21:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De knop die gaat uitwijzen of ik een match heb of niet.
In het beste geval kies ik gewoon de drie waar ik een goed gevoel bij heb, heb ik een match met de nummer één en maakte ik me nergens druk om. In het slechtste geval heb ik geen match en zal ik voor eeuwig twijfelen of het die ene is die het nu net niet gehaald heeft.
Optie 3 is die ene gewoon meenemen. En dan alsnog matchen met die nummer één en haar er later nog bij krijgen
En dan eeuwige spijt als het geen match isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |