Kun je hem er straks met je nieuwe sleutel weer aanhangenquote:Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sleutel van mijn brievenbus zat ooit aan m'n autosleutel vast, maar die hanger is afgebroken en dus had ik hem iedere keer niet bij me
Ik kon bij een vorige woning met de sleutel van mijn werkkluisje mijn brievenbus openen.quote:Op donderdag 23 april 2026 22:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De sleutel van mijn brievenbus zat ooit aan m'n autosleutel vast, maar die hanger is afgebroken en dus had ik hem iedere keer niet bij me
Scnittquote:
Of mokkaboontjesquote:Op donderdag 23 april 2026 23:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Of gewoon van die mokka schuimpjes![]()
goede reisquote:Op donderdag 23 april 2026 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd om naar Dromenland af te reizen
ja hij vroeg of ik naar duitsland wilde komen van de zomer en hij zei ook dat hij naar nl kan komen als ik daar ben. Maar ik denk dat ik hem hier wel weer zie. Maar goed met dit soort heb je altijd kans dat het verwaterdquote:Op donderdag 23 april 2026 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Jullie hebben nog wel contact toch? Hoe staat hij erin?
Hier wordt het sowieso 1600quote:Op vrijdag 24 april 2026 06:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laatste dagje van de werkweek. Hopelijk kan ik om 12/12:30 stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |