Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Beter ja, hopen dat ze daar blijven staan en Kristie eruit mikken, bij de gieren valt toch niks te kiezen om weg te sturen nu Frank sowieso gaat.quote:
Kon natuurlijk iedereen verdienenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:25 schreef spapaars het volgende:
Die rare 1000 die de Vossen mochten verdienen!
ze is algeheel viezigquote:
Op papier.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Kon natuurlijk iedereen verdienen
Nah... die twee boven slaapkamers hadden al geen schijn van kans om op tijd bij een knop te komenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:26 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Kon natuurlijk iedereen verdienen
Denk dat hij op zoek gaat naar de FEBO om zijn beklag te doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als ie gewoon zonder 24u aanvraag die poort uitloopt en het daar gewoon bij laat
In z'n pyama midden in de nacht in de Noordoostpolder ..ik zou het doenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als ie gewoon zonder 24u aanvraag die poort uitloopt en het daar gewoon bij laat
Dan is ie toch wel een held hoor.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In z'n pyama midden in de nacht in de Noordoostpolder ..ik zou het doen
Tsja, waarom moet het ook altijd in bed met slipper aan de deurkruk, het lukte Casper en Fiankie prima in de douchecabine inc meekijkers aan de deurquote:Op donderdag 16 april 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan is ie toch wel een held hoor.
Misschien de start van een 'bondgenoten revolutie'; per direct opstappen bij batsen.
Moet je zien hoe snel het afgelopen is met die domme LLDL-verhaallijntjes
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen.quote:
Zou ik wel geniaal vinden als iemand zo binnen komt lopen en bij kennis,aking al uitdeeld zeg maar.. XDquote:Op donderdag 16 april 2026 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen.
Er zijn al heel wat MAP'jes geslikt daar. Volgens mij zijn er ook gewoon condooms aanwezig om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen.
Omdat er alleen maar loslopende mannen zonder vriendin in DBG gaan zitten, blijkbaar zoeken die "gebonden" vrouwen iets lekkerders dan wat ze thuis etenquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:06 schreef DefKu het volgende:
Wat is dat toch met al die vreemdgaande wijven tegenwoordig?
Ben heel benieuwd waar John mee gaat komen!!quote:Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef King_Merc het volgende:
Die cartoonist weet niet waar ie moet beginnen denk ik XD
Is toch een vent voor nodig, dus die is dan toch ook respectloos bezig met iemand die al bezet is?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:06 schreef DefKu het volgende:
Wat is dat toch met al die vreemdgaande wijven tegenwoordig?
Inderdaad, jij geeft precies aan waar het venijn zit bij die Kristie. Zelf geen relatie kunnen krijgen, dan die van een ander maar verpesten door lelijke praat over haar te verspreiden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap Anouk wel. Die is vooral boos omdat Kristie (en Roxy misschien dus ook) zulke dingen roept en niet doorheeft wat dat met haar vriend thuis kan doen. En hoe ze door zulke dingen te initiëren, of het zelfs als waarheid verkondigen, mensen online kan aanzetten om erover te roddelen, hele lelijke meningen overal te plaatsen etc en zo nog meer belasting bij die vriend kunnen leggen.
Als dat echt niet het geval is, is dat ook gewoon vet kut. Voor die vriend en haarzelf. Des te meer als je dus weet hoe het internet ermee aan de haal kan gaan. We weten allemaal hoe dat gaat online.
Ik zou daar ook echt boos om kunnen worden hoor en niet zomaar even kunnen loslaten. Het gaat wel om je relatie, iemand waar je om geeft en je hebt geen idee omdat je geen contact hebt, maar wel fulltime tijd om erover te stressen. En misschien wil ze met haar boosheid haar vriend en de buitenwacht ook laten zien dat het echt dikke bullshit is. Die behoefte zou ik ook wel hebben, want je wil niet dat diegene verkeerde ideeën krijgt.
En Kristie is ook een erg irritant en vrij leeghoofdig meisje.
Ben benieuwd naar Melvin morgen trouwens![]()
Dus dat.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Gia het volgende:
Ik snap dat Anoek, omdat Noah in haar team zit, het niet leuk vindt als Christie probeert Noah naar zich toe te trekken. Anoek is totaal niet verliefd op Noah, maar heeft hem dermate hoog zitten, dat ze het niet accepteert als aartsvijand Christie er haar tanden in zet.
Eigenlijk zou Anoek zich daar niet mee moeten bemoeien, maar ik snap haar wel.
Het kan alleen, mede door het gestook van Christie en niet te vergeten Chess, heel verkeerd overkomen voor haar vriend.
Ik ook , alleen jammer dat ze zich zo laat kennen, dat is gewoon dom van haar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap Anouk wel. Die is vooral boos omdat Kristie (en Roxy misschien dus ook) zulke dingen roept en niet doorheeft wat dat met haar vriend thuis kan doen. En hoe ze door zulke dingen te initiëren, of het zelfs als waarheid verkondigen, mensen online kan aanzetten om erover te roddelen, hele lelijke meningen overal te plaatsen etc en zo nog meer belasting bij die vriend kunnen leggen.
Als dat echt niet het geval is, is dat ook gewoon vet kut. Voor die vriend en haarzelf. Des te meer als je dus weet hoe het internet ermee aan de haal kan gaan. We weten allemaal hoe dat gaat online.
Ik zou daar ook echt boos om kunnen worden hoor en niet zomaar even kunnen loslaten. Het gaat wel om je relatie, iemand waar je om geeft en je hebt geen idee omdat je geen contact hebt, maar wel fulltime tijd om erover te stressen. En misschien wil ze met haar boosheid haar vriend en de buitenwacht ook laten zien dat het echt dikke bullshit is. Die behoefte zou ik ook wel hebben, want je wil niet dat diegene verkeerde ideeën krijgt.
En Kristie is ook een erg irritant en vrij leeghoofdig meisje.
Ben benieuwd naar Melvin morgen trouwens![]()
Inderdaad erg jammer, maar het gaat al langere tijd zo en op een gegeven moment is het wel genoeg geweest want zélfs bij Salar ligt ze onder een vergrootglas. Misselijkmakende verwende lui die Kristie en Salar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , alleen jammer dat ze zich zo laat kennen, dat is gewoon dom van haar.
Ik snap niets van die wenkies van haar , waarvan die ene steeds lelijker wordtquote:Op vrijdag 17 april 2026 03:03 schreef Willewa het volgende:
En oh ja, FiancaNiet verwacht, al liet ze die kant eerder al zien, maar nu echt all out. Al had ze dat met Roland dus ook vast gedaan als ze de kans had gekregen. Tegenvaller, mocht haar wel.
Vind het ook apart dat ik eigenlijk alleen Robert er echt een hard oordeel over zag hebben, de rest lijkt het enigszins prima te vinden en lacht het wat weg of vind het zelfs ‘gefeliciteerd’-waardig. Rare standaard en cultuur in die loods geslopen.
Ze moet Noah gewoon loslaten. Die moet maar zijn eigen fouten maken. En misschien heeft die ook last van blauwe ballen????quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat eerste sowiesoquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze moet Noah gewoon loslaten. Die moet maar zijn eigen fouten maken. En misschien heeft die ook last van blauwe ballen????
Op de socials doen ze het voorkomen alsof dit bericht naar aanleiding van het batsen is. Terwijl de douche-beelden nog niet waren uitgezonden toen vriendlief dit bericht schreef. Dit is dus echt vanwege de crush die ze eerder op Roland had.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Fianca's reactie? "Retteketet met Cas naar bed!"
In hoeverre is die thuisvriend serieus? Ze noemde hem eerder nog de oppas voor de kat.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de socials doen ze het voorkomen alsof dit bericht naar aanleiding van het batsen is. Terwijl de douche-beelden nog niet waren uitgezonden toen vriendlief dit bericht schreef. Dit is dus echt vanwege de crush die ze eerder op Roland had.
Gezien het feit dat Tet niet open staat voor een videogesprek, lijkt het me dat hij een beetje boos is. Zou raar zijn als hij alleen maar de kattenoppasser is. Vraag me af of die beestjes nu nog te eten krijgen of dat Tet naar huis is gegaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In hoeverre is die thuisvriend serieus? Ze noemde hem eerder nog de oppas voor de kat.Dat wekt toch de indruk dat ze niet een echte serieuze relatie hebben met elkaar.
Mag hopen die ie iets geregeld heeft, anders gun ik Tet nog minimaal 9 kattenlevens vol vreemdgaande vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:35 schreef Gia het volgende:
Vraag me af of die beestjes nu nog te eten krijgen of dat Tet naar huis is gegaan.
Melvin zit er maar om 1 redenquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:55 schreef LionHeart het volgende:
Melvin is ook compleet gestoord. Hij staat het aanrecht in de keuken schoon te maken, en flipt dan volledig als er gebatst wordt op de kamer van zijn bondje.
Ik vrees dat dat voor alle kandidaten geldt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 13:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Melvin zit er maar om 1 reden
AANDACHT
Zeker, skreewt als een speenvarken hoeveel hij iedereen van alles gunt..pakt 100 lousy points en ontneemt 15 mensen een gratis feest..quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Melvin is letterlijk en figuurlijk een relnicht pur sang.
Jah.. dat MamaRikkie liever geen slipper aan de deur ziet hangen.. moet Rikkie eerst maar eens die ½Tweeling plat zien ter krijgen, en maar roepen " Het is wel leuk maar nix serieus" me reetquote:Op vrijdag 17 april 2026 16:26 schreef KinKiJan het volgende:
Meer drama met bezoek in de hoofdrol op komst ..
quote:Op vrijdag 17 april 2026 16:26 schreef KinKiJan het volgende:
Meer drama met bezoek in de hoofdrol op komst ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
was hij toch al van plan tochquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:33 schreef Chanel5 het volgende:
Niet met die Kristie meepraten Frank dan kun je van mij ophoepelen.
omdat Casper soms/vaak ook een roddelwijf is net als Christiequote:Op vrijdag 17 april 2026 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
Waarom zeggen Casper en Kristie dat niet gewoon tegen hun?
Ja enigszins, maar snap het wel hoor. Plus, die Kristie … ik kijk toevallig BB 2021 terug afgelopen tijd en zag die clash tussen Michel en Jerrel. Michel had toen ook VEEL moeite zich in te houden en dat komt door de manier van opstellen van diegene ín de discussie. Niet luisteren, een attitude en met hele rare kreten komen. Michel deed dat nog enigszins knap maar ook die liet zich deels (logisch) gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
thank god !quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Is het dan over 2 weken weer klaar met deze cyclus?
Floris werd er om verguisdquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat toch met sommigen figuren daar, die neiging om bij winst/verlies zo spastisch te doen
Ik ben ook blij, plus gaat het nu wel belangrijk worden om de tweede plek te behouden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Je mag toch blij zijn? of mag dat ook al niet meer.
Die is gewoon heel krols geworden daarbinnen en denk dat het ook zo werkt, als je om je heen constant mensen wel aan hun trekken ziet komen dat dat voor sommigen inspirerend/verlangenopwekkend werkt. Ook ergens wel logisch, we hebben allemaal behoeftes, maar als je in een relatie zit doe je dat gewoon niet. Geen zelfbeheersing blijkbaar. Kan zomaar zijn dat het niet bij 1 blijft idd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niets van die wenkies van haar , waarvan die ene steeds lelijker wordt![]()
Haar acties staan echt compleet tegenover haar verliefde praatjes die ze eerst over Roland had. Ik zie haar nog wel de halve loods afneuken
Denk wel Roland, Melvin en Fianca doen niet veel en die nieuwe is helemaal onzichtbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Stel dat de Haaien de knockouts winnen dan ben ik wel benieuwd of iedereen ook 5 punten aan Roland geeft. Want ze zijn zo blij met hem.
Vooral benieuwd naar beroepsgunner Melvin.
Casper zei op dag één al dat het hem niet uitmaakt wie de vrouw is waar hij hem insteekt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Die is gewoon heel krols geworden daarbinnen en denk dat het ook zo werkt, als je om je heen constant mensen wel aan hun trekken ziet komen dat dat voor sommigen inspirerend/verlangenopwekkend werkt. Ook ergens wel logisch, we hebben allemaal behoeftes, maar als je in een relatie zit doe je dat gewoon niet. Geen zelfbeheersing blijkbaar. Kan zomaar zijn dat het niet bij 1 blijft idd.
Trouwens de vrouwen die vreemdgaan zijn natuurlijk het meest fout bezig, buiten kijf, maar de gasten die erop duiken zijn ook fout bezig. Maar weinig zelfbeheersing bij sommigen daarbinnen 😅
Ja dacht dat die zus zijn moeder of tante wasquote:
Haha inderdaad. Maar ik vond het fijn dat ie Noah en Salar ff aanspreekt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
krijg bij broer een beetje (lichtelijk papa mercedes Vibe)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geneuk en gedoe ook wel zat ben, en ik zit gewoon thuis.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Melvin jaloers dat hij niet wordt gebatst
Natuurlijk loopt 'ie niet weg, de zoveelste Nachtkaarskliphangert.. er staat vast wel een campeerbedje in de sluisquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Melvin jaloers dat hij niet wordt gebatst
De voice-over zei wel met grote gevolgen, maar jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Natuurlijk loopt 'ie niet weg, de zoveelste Nachtkaarskliphangert.. er staat vast wel een campeerbedje in de sluis
Waarom mini? dan moet je dubbel etenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga maar eens ff de nieuwe minibitterballen proberen. En gemarineerde minikaasblokjes.
In shownieuws noemde ze gisteren al de bonkgenotenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geneuk en gedoe ook wel zat ben, en ik zit gewoon thuis.
Tuurlijk gaat Melvin in zijn pyama de Noordoostpolder in, de paden op de lanen inquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:14 schreef Soury het volgende:
[..]
De voice-over zei wel met grote gevolgen, maar ja
Nou ja zou rood kunnen zijn, maar dan was het al uitgelekt zijn. Geel denk ik wel.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Melvin in zijn pyama de Noordoostpolder in, de paden op de lanen in
Hij ging de kat van Fianca halen las ik elders.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat Melvin in zijn pyama de Noordoostpolder in, de paden op de lanen in
Ja een statement maken natuurlijk, hopend dat iedereen hem uit de sluis gaat slepenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zou rood kunnen zijn, maar dan was het al uitgelekt zijn. Geel denk ik wel.
Daar zit Fianca toch op?quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij ging de kat van Fianca halen las ik elders.
zou ook een goede grap zijnquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja zou rood kunnen zijn, maar dan was het al uitgelekt zijn. Geel denk ik wel.
Het was in de aanbieding.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom mini? dan moet je dubbel eten
dat denk ik ookquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat ie z'n hand gaat overspelen.
Ja de mannen maken de dienst uit daar, plus wil Salar zelf bezoek regelen. Benieuwd hoe hij dat gaat aanpakken.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Ze gunnen Anouk niks, Anouk moet het gewoon eisen!
Ja treurige instelling vind ik dat altijd 😅quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Casper zei op dag één al dat het hem niet uitmaakt wie de vrouw is waar hij hem insteekt.
Ik houd er nog steeds rekening mee dat dit nep is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan toch maar in de wasruimte neuken![]()
[ afbeelding ]
Gewoon 2 hele misselijke man netjes die Salar en Noahquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Sneue gasten zeg, lekker alles willen bepalen. Zeker die Noah die zo onzeker is als de pest. Ook weer vragen aan Anouk of Ricky nog iets over hem heeft gezegd 🤮quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Nike de nieuwe sponsorquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Kort maar krachtig" zegt ie nog
Hij was toch poort niet uit, st9nd in sluis, aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
nou krijgt melvin hier nu nog een gele kaart voor
of
gaat iedereen straks als er een scheet dwars zit de poort uit
Dan is het een ernstige sukkel act waar geen van beide iets te winnen heeft want niemand boeit het hoevaak die twee ergens liggen of staan te neukenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik houd er nog steeds rekening mee dat dit nep is.
Let`s do it.quote:
Chess toende tenminste nog aanhankelijkheid naar To. Fianca is echt een makkelijke slet. Ze wilde al van vriendje af dat was duidelijk maar zo goedkoop dit.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan toch maar in de wasruimte neuken![]()
[ afbeelding ]
Verder dan "Hij past op de kat" vrindje kwam ze inderdaad nietquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Chess toende tenminste nog aanhankelijkheid naar To. Fianca is echt een makkelijke slet. Ze wilde al van vriendje af dat was duidelijk maar zo goedkoop dit.
Ik heb maanden geen hoogte van haar gehad, niks zeggend iemand. Maar nu ze af en toe haar mond zowaar opentrekt vind ik haar een dom emotieloos wicht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Chess toende tenminste nog aanhankelijkheid naar To. Fianca is echt een makkelijke slet. Ze wilde al van vriendje af dat was duidelijk maar zo goedkoop dit.
Tot gister had hij alleen de (zgn) crush op Roland kunnen weten, en dat was niet zo spannend, meer een act om wat reuring om haar persoontje te creeren.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
Als de loodswereld en de tv wereld nog steeds een week uitelkaar liggen wist Tet al vrij snel dat het fout zat met zijn Fiankie
Als alleen dat de reden was van weigeren te bellen staat hem nog wat te wachtenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot gister had hij alleen de (zgn) crush op Roland kunnen weten, en dat was niet zo spannend, meer een act om wat reuring om haar persoontje te creeren.
Denk dat hij het al zat was.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als alleen dat de reden was van weigeren te bellen staat hem nog wat te wachten
Toch denk dat rede al maandje terug zit. Ze gaf toen al aan dat ze telefonisch einde aan relatie wilde maken, maar waren geen punten voor. Logisch dat hij maand later denkt, bekijk het maar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als alleen dat de reden was van weigeren te bellen staat hem nog wat te wachten
Volgens mij maakte Ricky er zelf van dat Salar buiten nog wel op z'n neus zou kijken vanwege Mercedes. Dat zei die broer helemaal niet. Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Ja, dat zal daar mee te maken hebben natuurlijk. Die hoorde al dat ze Roland leuk vond dus die heeft gelijk zijn conclusies getrokken.
Die hele Melvin weg loop actie was natuurlijk fake shit, dat lag er zo dik boven op dat hij gewoon in de sluis bleef want buiten de sluis is het gewoon rode kaart opbokken, bij alle RLS's. In Utopia ging Lotus er vandoor maar voor haar werd er een uitzondering gemaakt en wilde de FEBO haar maar wat graag terug hebben, maar daar ging ze niet mee akkoord.
Die hele slipper aan de deurkruk was ook fake maar meer een uitgesteld orgasme/edging want uiteindelijk was het 'to bats or not to bats'...to bats in de douche dus wederom. Morgen weer voer voor een pittige aflevering, over hoogtepuntjes gesproken, die moeten blijven 'komen' natuurlijk anders zappen de kijkers weg...
Ricky met zijn broer die een fake news berichtje dropte bij hem dat 'Salar buiten de poort nog wel op zijn neus zou kijken en dat het helemaal niet goed gaat met Mercedes' en dat doodleuk aan die meiden vertelde. Wat een sneukneus ben je dan omdat de wereld in te helpen. Maar die Mercedes en die vader die kennen elkaar wellicht wel want ze wonen vlak bij elkaar dus dit is wellicht een ons-kent-ons bommetje. Beetje triest geval maar typisch Haags ,hard op de tong en recht voor z'n raap.
We zien ook niet alles natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij maakte Ricky er zelf van dat Salar buiten nog wel op z'n neus zou kijken vanwege Mercedes. Dat zei die broer helemaal niet. Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.
Mercedes heeft zich voor zover ik weet (en die broer dus ook) niet negatief uitgesproken over Salar, wel staan er berichten op s.m. dat ze het er niet mee eens is hoe hij dingen denkt te beslissen, en dat lees ik niet ééns direct van haar.
Ricky is dom bezig idd om dit soort dingen te bespreken want dat Mercedes gelul gaat binnen no time de hele loods door.
Snap ik, na het winnen van BB en de inmiddels 4(!) jaren die verstreken zijn, is met zijn bondgenoten deelname duidelijker dan ooit dat ie niet meer dezelfde Salar als van tijdens BB is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:13 schreef Soury het volgende:
Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.
Zag wel een juichende daddy Mercedes.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik, na het winnen van BB en de inmiddels 4(!) jaren die verstreken zijn, is met zijn bondgenoten deelname duidelijker dan ooit dat ie niet meer dezelfde Salar als van tijdens BB is.
Persoonlijk vind ik het een beetje een over het paard getilde wannabe BN'er geworden. Dus als Ricky's broer bedoelt te zeggen dat hij buiten minder populair is dan hij verwacht (en gewend is van BB), dan zal ie nog raar op z'n neus kijken als ie eruit komt...
Nee maar als Mercedes zich zo negatief had uitgesproken op s.m. had jij en ik dat ook kunnen weten en dat heb ik nergens gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zien ook niet alles natuurlijk.
Heb ik net even gedaan. Broer zegt letterlijk "Salar komt nog voor verrassingen te staan" Niks over Mercedes. Wat er verder besproken is weet ik niet. Dus broer weet net zo veel over hoe en wat over Mercedes als jij en ik.quote:Op zaterdag 18 april 2026 00:07 schreef freaky40 het volgende:
Toch maar eens goed terug kijken dan want dat waren echt die broers woorden en dat heeft Ricky doorgespeeld naar die meiden, dus je kunt er op wachten dat dit bij Salar komt vandaag of morgen.
Verder vind ik Salar nog wel redelijk die persoon die hij in BB was, maar ook hij is ouder geworden en wat rustiger. Het is niet meer de Salar uit BB maar dat is logisch. Het is ook een ander programma dus hij zal ook van de FEBO wel te horen krijgen dat hij wel wat meer TV moet maken want in het begin kon hij niet echt zijn draai vinden merkte ik en probeerde hij een beetje goed in de groep te vallen. Bij BB was hij toch een gelijkgestemde die bijna gelijk aan kwam met de andere deelnemers, nu kwam hij in een geoliede machine, niet alleen als programma maar ook qua groepsdynamiek terecht met een groot deel van de deelnemers nog in tact van andere cyclussen.
Casper past nu op de poes.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verder dan "Hij past op de kat" vrindje kwam ze inderdaad niet
Denk dat het ook meer betrekking heeft op het gedrag van Salar zelfquote:Op zaterdag 18 april 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik net even gedaan. Broer zegt letterlijk "Salar komt nog voor verrassingen te staan" Niks over Mercedes. Wat er verder besproken is weet ik niet. Dus broer weet net zo veel over hoe en wat over Mercedes als jij en ik.
Mits (maar dat denk ik niet) hij persoonlijk met haar heeft gesproken. Dus als hij wel iets heeft gezegd over Mercedes is dat voor alsnog een leugen
Uhuquote:Op zaterdag 18 april 2026 09:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde echt de naam van Merkedes genoemd worden door die broer maar het was heel snel.
Klopt met de relatie met Mercedes is helemaal niets aan de hand. Ricky is dus niet handig bezig om rond te bazuinen dat het niet goed meer zit.quote:Op zaterdag 18 april 2026 06:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat het ook meer betrekking heeft op het gedrag van Salar zelf
De meningen op sm zijn niet echt positief
Ik hoorde het ook in die context. Kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde echt de naam van Merkedes genoemd worden door die broer maar het was heel snel.
Van mij mag hij oprottenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
En ik hoor ook geweldig nieuws, mochten ze Salar wisselen dan rot 'ie op naar huis
Een dergelijke staaltje Exit-Chantage is nog niet eerder vertoond
Ik ben benieuwd hoe ze deze keer de Fuck-Off in elkaar zetten, en het is natuurlijk voor de grote winnaar en zege als hij/zij een Vos gaat worden, maar er is ook iemand de lul , maar zo laat in de cyclus is het gewoon valsspelen, alle deelnemers hebben hun taak in Het Spel gedaan, daar moet Regie met zijn pootjes van af blijvenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:46 schreef LionHeart het volgende:
Moet toegeven dat ik husselen in de bondjes met nog 1 week te gaan ook wel heftig zou vinden als ik daar zat. Ga er van uit dat de Febo niet toegeeft, maar snap het standpunt van Salar wel. Wou al bijna naar huis. Blijft omdat ie wil winnen en het erg goed gaat, vooral door 1000 punten die hij zelf binnen gebracht heeft. En dan zul je uit je bondje gezet worden. Ik zou ook heel zuur zijn.
Ja dat zou ik ook zijn hoorquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:46 schreef LionHeart het volgende:
Moet toegeven dat ik husselen in de bondjes met nog 1 week te gaan ook wel heftig zou vinden als ik daar zat. Ga er van uit dat de Febo niet toegeeft, maar snap het standpunt van Salar wel. Wou al bijna naar huis. Blijft omdat ie wil winnen en het erg goed gaat, vooral door 1000 punten die hij zelf binnen gebracht heeft. En dan zul je uit je bondje gezet worden. Ik zou ook heel zuur zijn.
Dat is de oude Robert vaker gebeurd. Dat maakt het spel alleen maar ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:46 schreef LionHeart het volgende:
Geen idee, maar het lijkt toch wat anders te worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
En ik hoor ook geweldig nieuws, mochten ze Salar wisselen dan rot 'ie op naar huis
Een dergelijke staaltje Exit-Chantage is nog niet eerder vertoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt toch wat anders te worden.Er is al eerder een duo genaait.. Bonnie en Melvin als ik het goed hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oude Robert is niet in 1 cyclus meerdere keren gehusseldquote:Op zaterdag 18 april 2026 15:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is de oude Robert vaker gebeurd. Dat maakt het spel alleen maar ongeloofwaardiger.
Hoewel ik het fijn zou vinden als Salar nu naar plek vier zou worden geruild, geloof ik niet dat er een mix en match aankomt.
Dat niet nee. Voor zover ik mij kan herinneren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oude Robert is niet in 1 cyclus meerdere keren gehusseld
dat noem ik optimisme!quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:32 schreef Soury het volgende:
Kom op Roland nog 4 keer 250 en de vossen 4 keer -50 en jullie staan bovenaan
Genauquote:
Vertelde Jan niet er er nog 2 keer zal worden gespeeld voor de finales.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:32 schreef Soury het volgende:
Kom op Roland nog 4 keer 250 en de vossen 4 keer -50 en jullie staan bovenaan
Uitdagingen nu nog éénquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vertelde Jan niet er er nog 2 keer zal worden gespeeld voor de finales.
tis een gladde hoorquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:35 schreef Cirilico het volgende:
Noah probeert weer de boel om te draaien. Typisch.
Dat willen koning Salar en zijn schandknaapje wel graag.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien moet AnkoekiePoekie maar uit de Vossenbond
Ja eens, 500 is nog te overzien.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vond die belachelijke1000 punten de boel verpesten.
Hahaha, ja hij gunt iedereen die brief, behalve zichzelfquote:
Iedereen over de zeik over een paar dozen, heerlijkquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Waar is nu de dooddoener "het is gewoon het spel" ?
Drama was het doel.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:47 schreef JJ76 het volgende:
Pffff wat een onzinnige envelop inhoud. Wel drama erdoor.
Dat dus!!!quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Nee Salar. Gratis 1000 punten is niet 'hard strijden'.
Dat kan nog steeds wel..... de winnaar van opdracht mag ruilen. Kan nog steeds...quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
Ja dat kan die lul makkelijk zeggen nu 'ie weet dat er geen wisseling komt
Waar ze door kamervoordeel en het idee van Anouk, door uitvoering van Anouk wonnen. Teampresultaat niet alleen door hem al doet hij dat steeds zo voorkomenquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:51 schreef Cirilico het volgende:
Nee Salar. Gratis 1000 punten is niet 'hard strijden'.
Dat zou kunnen, maar de standaart aankondiging op het scherm was voor een spelletje , dat zag Salar zo kon die makkelijk bluf opmerking te makenquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:53 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Dat kan nog steeds wel..... de winnaar van opdracht mag ruilen. Kan nog steeds...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |