Ja de mannen maken de dienst uit daar, plus wil Salar zelf bezoek regelen. Benieuwd hoe hij dat gaat aanpakken.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Ze gunnen Anouk niks, Anouk moet het gewoon eisen!
Ja treurige instelling vind ik dat altijd 😅quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Casper zei op dag één al dat het hem niet uitmaakt wie de vrouw is waar hij hem insteekt.
Ik houd er nog steeds rekening mee dat dit nep is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan toch maar in de wasruimte neuken![]()
[ afbeelding ]
Gewoon 2 hele misselijke man netjes die Salar en Noahquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Sneue gasten zeg, lekker alles willen bepalen. Zeker die Noah die zo onzeker is als de pest. Ook weer vragen aan Anouk of Ricky nog iets over hem heeft gezegd 🤮quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:31 schreef Scottie16 het volgende:
Nike de nieuwe sponsorquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:36 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
"Kort maar krachtig" zegt ie nog
Hij was toch poort niet uit, st9nd in sluis, aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:29 schreef greysbones het volgende:
nou krijgt melvin hier nu nog een gele kaart voor
of
gaat iedereen straks als er een scheet dwars zit de poort uit
Dan is het een ernstige sukkel act waar geen van beide iets te winnen heeft want niemand boeit het hoevaak die twee ergens liggen of staan te neukenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:33 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik houd er nog steeds rekening mee dat dit nep is.
Let`s do it.quote:
Chess toende tenminste nog aanhankelijkheid naar To. Fianca is echt een makkelijke slet. Ze wilde al van vriendje af dat was duidelijk maar zo goedkoop dit.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Ze gaan toch maar in de wasruimte neuken![]()
[ afbeelding ]
Verder dan "Hij past op de kat" vrindje kwam ze inderdaad nietquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Chess toende tenminste nog aanhankelijkheid naar To. Fianca is echt een makkelijke slet. Ze wilde al van vriendje af dat was duidelijk maar zo goedkoop dit.
Ik heb maanden geen hoogte van haar gehad, niks zeggend iemand. Maar nu ze af en toe haar mond zowaar opentrekt vind ik haar een dom emotieloos wicht.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:40 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Chess toende tenminste nog aanhankelijkheid naar To. Fianca is echt een makkelijke slet. Ze wilde al van vriendje af dat was duidelijk maar zo goedkoop dit.
Tot gister had hij alleen de (zgn) crush op Roland kunnen weten, en dat was niet zo spannend, meer een act om wat reuring om haar persoontje te creeren.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:47 schreef 5thencounter het volgende:
Als de loodswereld en de tv wereld nog steeds een week uitelkaar liggen wist Tet al vrij snel dat het fout zat met zijn Fiankie
Als alleen dat de reden was van weigeren te bellen staat hem nog wat te wachtenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot gister had hij alleen de (zgn) crush op Roland kunnen weten, en dat was niet zo spannend, meer een act om wat reuring om haar persoontje te creeren.
Denk dat hij het al zat was.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als alleen dat de reden was van weigeren te bellen staat hem nog wat te wachten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |