Ja enigszins, maar snap het wel hoor. Plus, die Kristie … ik kijk toevallig BB 2021 terug afgelopen tijd en zag die clash tussen Michel en Jerrel. Michel had toen ook VEEL moeite zich in te houden en dat komt door de manier van opstellen van diegene ín de discussie. Niet luisteren, een attitude en met hele rare kreten komen. Michel deed dat nog enigszins knap maar ook die liet zich deels (logisch) gaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , alleen jammer dat ze zich zo laat kennen, dat is gewoon dom van haar.
thank god !quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:45 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Is het dan over 2 weken weer klaar met deze cyclus?
Floris werd er om verguisdquote:Op vrijdag 17 april 2026 19:51 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is dat toch met sommigen figuren daar, die neiging om bij winst/verlies zo spastisch te doen
Ik ben ook blij, plus gaat het nu wel belangrijk worden om de tweede plek te behouden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:51 schreef Chanel5 het volgende:
Je mag toch blij zijn? of mag dat ook al niet meer.
Die is gewoon heel krols geworden daarbinnen en denk dat het ook zo werkt, als je om je heen constant mensen wel aan hun trekken ziet komen dat dat voor sommigen inspirerend/verlangenopwekkend werkt. Ook ergens wel logisch, we hebben allemaal behoeftes, maar als je in een relatie zit doe je dat gewoon niet. Geen zelfbeheersing blijkbaar. Kan zomaar zijn dat het niet bij 1 blijft idd.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap niets van die wenkies van haar , waarvan die ene steeds lelijker wordt![]()
Haar acties staan echt compleet tegenover haar verliefde praatjes die ze eerst over Roland had. Ik zie haar nog wel de halve loods afneuken
Denk wel Roland, Melvin en Fianca doen niet veel en die nieuwe is helemaal onzichtbaar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Stel dat de Haaien de knockouts winnen dan ben ik wel benieuwd of iedereen ook 5 punten aan Roland geeft. Want ze zijn zo blij met hem.
Vooral benieuwd naar beroepsgunner Melvin.
Casper zei op dag één al dat het hem niet uitmaakt wie de vrouw is waar hij hem insteekt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 19:54 schreef Willewa het volgende:
[..]
Die is gewoon heel krols geworden daarbinnen en denk dat het ook zo werkt, als je om je heen constant mensen wel aan hun trekken ziet komen dat dat voor sommigen inspirerend/verlangenopwekkend werkt. Ook ergens wel logisch, we hebben allemaal behoeftes, maar als je in een relatie zit doe je dat gewoon niet. Geen zelfbeheersing blijkbaar. Kan zomaar zijn dat het niet bij 1 blijft idd.
Trouwens de vrouwen die vreemdgaan zijn natuurlijk het meest fout bezig, buiten kijf, maar de gasten die erop duiken zijn ook fout bezig. Maar weinig zelfbeheersing bij sommigen daarbinnen 😅
Ja dacht dat die zus zijn moeder of tante wasquote:
Haha inderdaad. Maar ik vond het fijn dat ie Noah en Salar ff aanspreekt.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
krijg bij broer een beetje (lichtelijk papa mercedes Vibe)
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het geneuk en gedoe ook wel zat ben, en ik zit gewoon thuis.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Melvin jaloers dat hij niet wordt gebatst
Natuurlijk loopt 'ie niet weg, de zoveelste Nachtkaarskliphangert.. er staat vast wel een campeerbedje in de sluisquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Melvin jaloers dat hij niet wordt gebatst
De voice-over zei wel met grote gevolgen, maar jaquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Natuurlijk loopt 'ie niet weg, de zoveelste Nachtkaarskliphangert.. er staat vast wel een campeerbedje in de sluis
Waarom mini? dan moet je dubbel etenquote:Op vrijdag 17 april 2026 20:12 schreef Cirilico het volgende:
Ik ga maar eens ff de nieuwe minibitterballen proberen. En gemarineerde minikaasblokjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |