Denk dat hij op zoek gaat naar de FEBO om zijn beklag te doen.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als ie gewoon zonder 24u aanvraag die poort uitloopt en het daar gewoon bij laat
In z'n pyama midden in de nacht in de Noordoostpolder ..ik zou het doenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als ie gewoon zonder 24u aanvraag die poort uitloopt en het daar gewoon bij laat
Dan is ie toch wel een held hoor.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In z'n pyama midden in de nacht in de Noordoostpolder ..ik zou het doen
Tsja, waarom moet het ook altijd in bed met slipper aan de deurkruk, het lukte Casper en Fiankie prima in de douchecabine inc meekijkers aan de deurquote:Op donderdag 16 april 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan is ie toch wel een held hoor.
Misschien de start van een 'bondgenoten revolutie'; per direct opstappen bij batsen.
Moet je zien hoe snel het afgelopen is met die domme LLDL-verhaallijntjes
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen.quote:
Zou ik wel geniaal vinden als iemand zo binnen komt lopen en bij kennis,aking al uitdeeld zeg maar.. XDquote:Op donderdag 16 april 2026 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen.
Er zijn al heel wat MAP'jes geslikt daar. Volgens mij zijn er ook gewoon condooms aanwezig om dat te voorkomen.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen.
Omdat er alleen maar loslopende mannen zonder vriendin in DBG gaan zitten, blijkbaar zoeken die "gebonden" vrouwen iets lekkerders dan wat ze thuis etenquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:06 schreef DefKu het volgende:
Wat is dat toch met al die vreemdgaande wijven tegenwoordig?
Ben heel benieuwd waar John mee gaat komen!!quote:Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef King_Merc het volgende:
Die cartoonist weet niet waar ie moet beginnen denk ik XD
Is toch een vent voor nodig, dus die is dan toch ook respectloos bezig met iemand die al bezet is?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:06 schreef DefKu het volgende:
Wat is dat toch met al die vreemdgaande wijven tegenwoordig?
Inderdaad, jij geeft precies aan waar het venijn zit bij die Kristie. Zelf geen relatie kunnen krijgen, dan die van een ander maar verpesten door lelijke praat over haar te verspreiden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap Anouk wel. Die is vooral boos omdat Kristie (en Roxy misschien dus ook) zulke dingen roept en niet doorheeft wat dat met haar vriend thuis kan doen. En hoe ze door zulke dingen te initiëren, of het zelfs als waarheid verkondigen, mensen online kan aanzetten om erover te roddelen, hele lelijke meningen overal te plaatsen etc en zo nog meer belasting bij die vriend kunnen leggen.
Als dat echt niet het geval is, is dat ook gewoon vet kut. Voor die vriend en haarzelf. Des te meer als je dus weet hoe het internet ermee aan de haal kan gaan. We weten allemaal hoe dat gaat online.
Ik zou daar ook echt boos om kunnen worden hoor en niet zomaar even kunnen loslaten. Het gaat wel om je relatie, iemand waar je om geeft en je hebt geen idee omdat je geen contact hebt, maar wel fulltime tijd om erover te stressen. En misschien wil ze met haar boosheid haar vriend en de buitenwacht ook laten zien dat het echt dikke bullshit is. Die behoefte zou ik ook wel hebben, want je wil niet dat diegene verkeerde ideeën krijgt.
En Kristie is ook een erg irritant en vrij leeghoofdig meisje.
Ben benieuwd naar Melvin morgen trouwens![]()
Dus dat.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Gia het volgende:
Ik snap dat Anoek, omdat Noah in haar team zit, het niet leuk vindt als Christie probeert Noah naar zich toe te trekken. Anoek is totaal niet verliefd op Noah, maar heeft hem dermate hoog zitten, dat ze het niet accepteert als aartsvijand Christie er haar tanden in zet.
Eigenlijk zou Anoek zich daar niet mee moeten bemoeien, maar ik snap haar wel.
Het kan alleen, mede door het gestook van Christie en niet te vergeten Chess, heel verkeerd overkomen voor haar vriend.
Ik ook , alleen jammer dat ze zich zo laat kennen, dat is gewoon dom van haar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap Anouk wel. Die is vooral boos omdat Kristie (en Roxy misschien dus ook) zulke dingen roept en niet doorheeft wat dat met haar vriend thuis kan doen. En hoe ze door zulke dingen te initiëren, of het zelfs als waarheid verkondigen, mensen online kan aanzetten om erover te roddelen, hele lelijke meningen overal te plaatsen etc en zo nog meer belasting bij die vriend kunnen leggen.
Als dat echt niet het geval is, is dat ook gewoon vet kut. Voor die vriend en haarzelf. Des te meer als je dus weet hoe het internet ermee aan de haal kan gaan. We weten allemaal hoe dat gaat online.
Ik zou daar ook echt boos om kunnen worden hoor en niet zomaar even kunnen loslaten. Het gaat wel om je relatie, iemand waar je om geeft en je hebt geen idee omdat je geen contact hebt, maar wel fulltime tijd om erover te stressen. En misschien wil ze met haar boosheid haar vriend en de buitenwacht ook laten zien dat het echt dikke bullshit is. Die behoefte zou ik ook wel hebben, want je wil niet dat diegene verkeerde ideeën krijgt.
En Kristie is ook een erg irritant en vrij leeghoofdig meisje.
Ben benieuwd naar Melvin morgen trouwens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |