abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 april 2026 @ 20:30:26 #26
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220595443
Melvin gaat in de Sluis slapen? _O-
pi_220595450
tot morgen
pi_220595451
Die smerige grijns als Frank zegt dat Kristie een en ander beter niet had kunnen zeggen. Gevolgd door het zeer volwassen "zij zegt dat ook over mij" argument is alles zeggend .. :+
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220595463
Bondgenoten , gesponsord door Durex
pi_220595464
Ik snap dat Anouk er pissed om is, maar het is nu wel duidelijk. Vanaf nu moet ze er gewoon boven staan, in plaats van zich verder te verlagen tot het 'niveau' van Kristie....
  donderdag 16 april 2026 @ 20:33:39 #31
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220595475
En de Kliphangert.. Casper&Fiankie liggen te neuken, Melvin boos en loopt de Poort uit ^O^

pi_220595485
Zou toch wat zijn als ie gewoon zonder 24u aanvraag die poort uitloopt en het daar gewoon bij laat :')
pi_220595498
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
Zou toch wat zijn als ie gewoon zonder 24u aanvraag die poort uitloopt en het daar gewoon bij laat :')
Denk dat hij op zoek gaat naar de FEBO om zijn beklag te doen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  donderdag 16 april 2026 @ 20:36:41 #34
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220595501
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
In z'n pyama midden in de nacht in de Noordoostpolder ..ik zou het doen _O-
pi_220595532
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
In z'n pyama midden in de nacht in de Noordoostpolder ..ik zou het doen _O-
Dan is ie toch wel een held hoor.

Misschien de start van een 'bondgenoten revolutie'; per direct opstappen bij batsen.
Moet je zien hoe snel het afgelopen is met die domme LLDL-verhaallijntjes :D
pi_220595550
Nou ik ga me ook maar aanmelden… :P
  donderdag 16 april 2026 @ 20:42:22 #37
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220595564
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Dan is ie toch wel een held hoor.

Misschien de start van een 'bondgenoten revolutie'; per direct opstappen bij batsen.
Moet je zien hoe snel het afgelopen is met die domme LLDL-verhaallijntjes :D
Tsja, waarom moet het ook altijd in bed met slipper aan de deurkruk, het lukte Casper en Fiankie prima in de douchecabine inc meekijkers aan de deur ^O^
pi_220595571
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:40 schreef King_Merc het volgende:
Nou ik ga me ook maar aanmelden… :P
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen. ^O^
pi_220595708
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:43 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Misschien werkt het ook andersom ja! Gewoon met een bak Durex in je knuisten de poort binnenwandelen. ^O^
Zou ik wel geniaal vinden als iemand zo binnen komt lopen en bij kennis,aking al uitdeeld zeg maar.. XD
pi_220595947
Nou, dat was wel een pareltje in de geschiedenis van de RLS deze aflevering; DGK waardig wederom :Y Het was een complete orgie en zelfs Roland hat Spaß gemacht mit seinen Schwanz in eine feuchte Muschi von der Bonnie zu schieben, sehr toll und geil!...
Casper zei toen hij net in het programma zat dat hij er niet moeilijk over doet om zijn leuter ergens in te stekken en zie hier, hij kan het zelfs op Fianca. Leuk voor die (ex) vriend van haar, wat een homewrecker show is dit. ^O^ Het maakt veel relaties stuk.
Dat spelletje, ach Vossen -50. Lekker belangrijk verder. Die kunnen nu elk potje verliezen en staan nog hoog en droog bovenaan, easy clap!
Die Kristie weet wel wat TV maken is. Ze heeft een goede achtergrond door eerst met Paradise Hotel mee te doen en nu hier bij. Misschien moet de FEBO vaker shoppen in de kaartenbak bij dat soort programma's. Dat is de gouden formule voor langdurig succes van deze show. :Y ^O^
Anouk is wel erg geïrriteerd op de aannames van Kristie dat ze een oogje op Noah heeft. Je zou bijna denken dat het klopt en daarom zo uit haar dak ging tegen haar.
Die Melvin morgen, dat wordt leuk. Eenmaal uit de poort is uit het programma luid de spelregels in alle RLS's. Maar hij zal wel in de sluis staan ga ik vanuit...Leuke cliff dat wel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220596046
Sorry maar wat een deegproducten zitten er in die loods. Ik blijf maar kijken, dus FEBO weet wel wat ze doen. :')
pi_220596074
Die cartoonist weet niet waar ie moet beginnen denk ik XD
pi_220596099
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 20:43 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Er zijn al heel wat MAP'jes geslikt daar. Volgens mij zijn er ook gewoon condooms aanwezig om dat te voorkomen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220596584
maar hebben Bonnie en Roland nu ook echt seks gehad? Hoezo is dat geen groter nieuws in de loods? en hoe voelt fianca zich daarbij?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')