Omdat er alleen maar loslopende mannen zonder vriendin in DBG gaan zitten, blijkbaar zoeken die "gebonden" vrouwen iets lekkerders dan wat ze thuis etenquote:Op vrijdag 17 april 2026 10:06 schreef DefKu het volgende:
Wat is dat toch met al die vreemdgaande wijven tegenwoordig?
Ben heel benieuwd waar John mee gaat komen!!quote:Op donderdag 16 april 2026 21:47 schreef King_Merc het volgende:
Die cartoonist weet niet waar ie moet beginnen denk ik XD
Is toch een vent voor nodig, dus die is dan toch ook respectloos bezig met iemand die al bezet is?quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:06 schreef DefKu het volgende:
Wat is dat toch met al die vreemdgaande wijven tegenwoordig?
Inderdaad, jij geeft precies aan waar het venijn zit bij die Kristie. Zelf geen relatie kunnen krijgen, dan die van een ander maar verpesten door lelijke praat over haar te verspreiden.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap Anouk wel. Die is vooral boos omdat Kristie (en Roxy misschien dus ook) zulke dingen roept en niet doorheeft wat dat met haar vriend thuis kan doen. En hoe ze door zulke dingen te initiëren, of het zelfs als waarheid verkondigen, mensen online kan aanzetten om erover te roddelen, hele lelijke meningen overal te plaatsen etc en zo nog meer belasting bij die vriend kunnen leggen.
Als dat echt niet het geval is, is dat ook gewoon vet kut. Voor die vriend en haarzelf. Des te meer als je dus weet hoe het internet ermee aan de haal kan gaan. We weten allemaal hoe dat gaat online.
Ik zou daar ook echt boos om kunnen worden hoor en niet zomaar even kunnen loslaten. Het gaat wel om je relatie, iemand waar je om geeft en je hebt geen idee omdat je geen contact hebt, maar wel fulltime tijd om erover te stressen. En misschien wil ze met haar boosheid haar vriend en de buitenwacht ook laten zien dat het echt dikke bullshit is. Die behoefte zou ik ook wel hebben, want je wil niet dat diegene verkeerde ideeën krijgt.
En Kristie is ook een erg irritant en vrij leeghoofdig meisje.
Ben benieuwd naar Melvin morgen trouwens![]()
Dus dat.quote:Op vrijdag 17 april 2026 10:55 schreef Gia het volgende:
Ik snap dat Anoek, omdat Noah in haar team zit, het niet leuk vindt als Christie probeert Noah naar zich toe te trekken. Anoek is totaal niet verliefd op Noah, maar heeft hem dermate hoog zitten, dat ze het niet accepteert als aartsvijand Christie er haar tanden in zet.
Eigenlijk zou Anoek zich daar niet mee moeten bemoeien, maar ik snap haar wel.
Het kan alleen, mede door het gestook van Christie en niet te vergeten Chess, heel verkeerd overkomen voor haar vriend.
Ik ook , alleen jammer dat ze zich zo laat kennen, dat is gewoon dom van haar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 02:49 schreef Willewa het volgende:
Ik snap Anouk wel. Die is vooral boos omdat Kristie (en Roxy misschien dus ook) zulke dingen roept en niet doorheeft wat dat met haar vriend thuis kan doen. En hoe ze door zulke dingen te initiëren, of het zelfs als waarheid verkondigen, mensen online kan aanzetten om erover te roddelen, hele lelijke meningen overal te plaatsen etc en zo nog meer belasting bij die vriend kunnen leggen.
Als dat echt niet het geval is, is dat ook gewoon vet kut. Voor die vriend en haarzelf. Des te meer als je dus weet hoe het internet ermee aan de haal kan gaan. We weten allemaal hoe dat gaat online.
Ik zou daar ook echt boos om kunnen worden hoor en niet zomaar even kunnen loslaten. Het gaat wel om je relatie, iemand waar je om geeft en je hebt geen idee omdat je geen contact hebt, maar wel fulltime tijd om erover te stressen. En misschien wil ze met haar boosheid haar vriend en de buitenwacht ook laten zien dat het echt dikke bullshit is. Die behoefte zou ik ook wel hebben, want je wil niet dat diegene verkeerde ideeën krijgt.
En Kristie is ook een erg irritant en vrij leeghoofdig meisje.
Ben benieuwd naar Melvin morgen trouwens![]()
Inderdaad erg jammer, maar het gaat al langere tijd zo en op een gegeven moment is het wel genoeg geweest want zélfs bij Salar ligt ze onder een vergrootglas. Misselijkmakende verwende lui die Kristie en Salar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , alleen jammer dat ze zich zo laat kennen, dat is gewoon dom van haar.
Ik snap niets van die wenkies van haar , waarvan die ene steeds lelijker wordtquote:Op vrijdag 17 april 2026 03:03 schreef Willewa het volgende:
En oh ja, FiancaNiet verwacht, al liet ze die kant eerder al zien, maar nu echt all out. Al had ze dat met Roland dus ook vast gedaan als ze de kans had gekregen. Tegenvaller, mocht haar wel.
Vind het ook apart dat ik eigenlijk alleen Robert er echt een hard oordeel over zag hebben, de rest lijkt het enigszins prima te vinden en lacht het wat weg of vind het zelfs ‘gefeliciteerd’-waardig. Rare standaard en cultuur in die loods geslopen.
Ze moet Noah gewoon loslaten. Die moet maar zijn eigen fouten maken. En misschien heeft die ook last van blauwe ballen????quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:13 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik ook , alleen jammer dat ze zich zo laat kennen, dat is gewoon dom van haar.
Dat eerste sowiesoquote:Op vrijdag 17 april 2026 11:22 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze moet Noah gewoon loslaten. Die moet maar zijn eigen fouten maken. En misschien heeft die ook last van blauwe ballen????
Op de socials doen ze het voorkomen alsof dit bericht naar aanleiding van het batsen is. Terwijl de douche-beelden nog niet waren uitgezonden toen vriendlief dit bericht schreef. Dit is dus echt vanwege de crush die ze eerder op Roland had.quote:Op vrijdag 17 april 2026 09:42 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Fianca's reactie? "Retteketet met Cas naar bed!"
In hoeverre is die thuisvriend serieus? Ze noemde hem eerder nog de oppas voor de kat.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:26 schreef Gia het volgende:
[..]
Op de socials doen ze het voorkomen alsof dit bericht naar aanleiding van het batsen is. Terwijl de douche-beelden nog niet waren uitgezonden toen vriendlief dit bericht schreef. Dit is dus echt vanwege de crush die ze eerder op Roland had.
Gezien het feit dat Tet niet open staat voor een videogesprek, lijkt het me dat hij een beetje boos is. Zou raar zijn als hij alleen maar de kattenoppasser is. Vraag me af of die beestjes nu nog te eten krijgen of dat Tet naar huis is gegaan.quote:Op vrijdag 17 april 2026 11:58 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In hoeverre is die thuisvriend serieus? Ze noemde hem eerder nog de oppas voor de kat.Dat wekt toch de indruk dat ze niet een echte serieuze relatie hebben met elkaar.
Mag hopen die ie iets geregeld heeft, anders gun ik Tet nog minimaal 9 kattenlevens vol vreemdgaande vrouwenquote:Op vrijdag 17 april 2026 12:35 schreef Gia het volgende:
Vraag me af of die beestjes nu nog te eten krijgen of dat Tet naar huis is gegaan.
Melvin zit er maar om 1 redenquote:Op vrijdag 17 april 2026 09:55 schreef LionHeart het volgende:
Melvin is ook compleet gestoord. Hij staat het aanrecht in de keuken schoon te maken, en flipt dan volledig als er gebatst wordt op de kamer van zijn bondje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |