Toch denk dat rede al maandje terug zit. Ze gaf toen al aan dat ze telefonisch einde aan relatie wilde maken, maar waren geen punten voor. Logisch dat hij maand later denkt, bekijk het maar.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als alleen dat de reden was van weigeren te bellen staat hem nog wat te wachten
Volgens mij maakte Ricky er zelf van dat Salar buiten nog wel op z'n neus zou kijken vanwege Mercedes. Dat zei die broer helemaal niet. Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.quote:Op vrijdag 17 april 2026 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Ja, dat zal daar mee te maken hebben natuurlijk. Die hoorde al dat ze Roland leuk vond dus die heeft gelijk zijn conclusies getrokken.
Die hele Melvin weg loop actie was natuurlijk fake shit, dat lag er zo dik boven op dat hij gewoon in de sluis bleef want buiten de sluis is het gewoon rode kaart opbokken, bij alle RLS's. In Utopia ging Lotus er vandoor maar voor haar werd er een uitzondering gemaakt en wilde de FEBO haar maar wat graag terug hebben, maar daar ging ze niet mee akkoord.
Die hele slipper aan de deurkruk was ook fake maar meer een uitgesteld orgasme/edging want uiteindelijk was het 'to bats or not to bats'...to bats in de douche dus wederom. Morgen weer voer voor een pittige aflevering, over hoogtepuntjes gesproken, die moeten blijven 'komen' natuurlijk anders zappen de kijkers weg...
Ricky met zijn broer die een fake news berichtje dropte bij hem dat 'Salar buiten de poort nog wel op zijn neus zou kijken en dat het helemaal niet goed gaat met Mercedes' en dat doodleuk aan die meiden vertelde. Wat een sneukneus ben je dan omdat de wereld in te helpen. Maar die Mercedes en die vader die kennen elkaar wellicht wel want ze wonen vlak bij elkaar dus dit is wellicht een ons-kent-ons bommetje. Beetje triest geval maar typisch Haags ,hard op de tong en recht voor z'n raap.
We zien ook niet alles natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij maakte Ricky er zelf van dat Salar buiten nog wel op z'n neus zou kijken vanwege Mercedes. Dat zei die broer helemaal niet. Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.
Mercedes heeft zich voor zover ik weet (en die broer dus ook) niet negatief uitgesproken over Salar, wel staan er berichten op s.m. dat ze het er niet mee eens is hoe hij dingen denkt te beslissen, en dat lees ik niet ééns direct van haar.
Ricky is dom bezig idd om dit soort dingen te bespreken want dat Mercedes gelul gaat binnen no time de hele loods door.
Snap ik, na het winnen van BB en de inmiddels 4(!) jaren die verstreken zijn, is met zijn bondgenoten deelname duidelijker dan ooit dat ie niet meer dezelfde Salar als van tijdens BB is.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:13 schreef Soury het volgende:
Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.
Zag wel een juichende daddy Mercedes.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Snap ik, na het winnen van BB en de inmiddels 4(!) jaren die verstreken zijn, is met zijn bondgenoten deelname duidelijker dan ooit dat ie niet meer dezelfde Salar als van tijdens BB is.
Persoonlijk vind ik het een beetje een over het paard getilde wannabe BN'er geworden. Dus als Ricky's broer bedoelt te zeggen dat hij buiten minder populair is dan hij verwacht (en gewend is van BB), dan zal ie nog raar op z'n neus kijken als ie eruit komt...
Nee maar als Mercedes zich zo negatief had uitgesproken op s.m. had jij en ik dat ook kunnen weten en dat heb ik nergens gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2026 23:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zien ook niet alles natuurlijk.
Heb ik net even gedaan. Broer zegt letterlijk "Salar komt nog voor verrassingen te staan" Niks over Mercedes. Wat er verder besproken is weet ik niet. Dus broer weet net zo veel over hoe en wat over Mercedes als jij en ik.quote:Op zaterdag 18 april 2026 00:07 schreef freaky40 het volgende:
Toch maar eens goed terug kijken dan want dat waren echt die broers woorden en dat heeft Ricky doorgespeeld naar die meiden, dus je kunt er op wachten dat dit bij Salar komt vandaag of morgen.
Verder vind ik Salar nog wel redelijk die persoon die hij in BB was, maar ook hij is ouder geworden en wat rustiger. Het is niet meer de Salar uit BB maar dat is logisch. Het is ook een ander programma dus hij zal ook van de FEBO wel te horen krijgen dat hij wel wat meer TV moet maken want in het begin kon hij niet echt zijn draai vinden merkte ik en probeerde hij een beetje goed in de groep te vallen. Bij BB was hij toch een gelijkgestemde die bijna gelijk aan kwam met de andere deelnemers, nu kwam hij in een geoliede machine, niet alleen als programma maar ook qua groepsdynamiek terecht met een groot deel van de deelnemers nog in tact van andere cyclussen.
Casper past nu op de poes.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verder dan "Hij past op de kat" vrindje kwam ze inderdaad niet
Denk dat het ook meer betrekking heeft op het gedrag van Salar zelfquote:Op zaterdag 18 april 2026 00:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb ik net even gedaan. Broer zegt letterlijk "Salar komt nog voor verrassingen te staan" Niks over Mercedes. Wat er verder besproken is weet ik niet. Dus broer weet net zo veel over hoe en wat over Mercedes als jij en ik.
Mits (maar dat denk ik niet) hij persoonlijk met haar heeft gesproken. Dus als hij wel iets heeft gezegd over Mercedes is dat voor alsnog een leugen
Uhuquote:Op zaterdag 18 april 2026 09:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde echt de naam van Merkedes genoemd worden door die broer maar het was heel snel.
Klopt met de relatie met Mercedes is helemaal niets aan de hand. Ricky is dus niet handig bezig om rond te bazuinen dat het niet goed meer zit.quote:Op zaterdag 18 april 2026 06:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat het ook meer betrekking heeft op het gedrag van Salar zelf
De meningen op sm zijn niet echt positief
Ik hoorde het ook in die context. Kan het mis hebben.quote:Op zaterdag 18 april 2026 09:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde echt de naam van Merkedes genoemd worden door die broer maar het was heel snel.
Van mij mag hij oprottenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
En ik hoor ook geweldig nieuws, mochten ze Salar wisselen dan rot 'ie op naar huis
Een dergelijke staaltje Exit-Chantage is nog niet eerder vertoond
Ik ben benieuwd hoe ze deze keer de Fuck-Off in elkaar zetten, en het is natuurlijk voor de grote winnaar en zege als hij/zij een Vos gaat worden, maar er is ook iemand de lul , maar zo laat in de cyclus is het gewoon valsspelen, alle deelnemers hebben hun taak in Het Spel gedaan, daar moet Regie met zijn pootjes van af blijvenquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:46 schreef LionHeart het volgende:
Moet toegeven dat ik husselen in de bondjes met nog 1 week te gaan ook wel heftig zou vinden als ik daar zat. Ga er van uit dat de Febo niet toegeeft, maar snap het standpunt van Salar wel. Wou al bijna naar huis. Blijft omdat ie wil winnen en het erg goed gaat, vooral door 1000 punten die hij zelf binnen gebracht heeft. En dan zul je uit je bondje gezet worden. Ik zou ook heel zuur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |