abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220601998
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Als alleen dat de reden was van weigeren te bellen staat hem nog wat te wachten
Toch denk dat rede al maandje terug zit. Ze gaf toen al aan dat ze telefonisch einde aan relatie wilde maken, maar waren geen punten voor. Logisch dat hij maand later denkt, bekijk het maar.

Weet niet hoe lang ze al samen waren, maar zonder dat iemand iets in gaten had switcht crush op Ro naar Casper(die 2 dagen geleden nog zei klaar te zijn met stelletjes in loods). En laat zich heel romantisch ketsen in douche. 2de keer vluggertje met alleen broek omlaag.
pi_220602040
Ja, dat zal daar mee te maken hebben natuurlijk. Die hoorde al dat ze Roland leuk vond dus die heeft gelijk zijn conclusies getrokken.
Die hele Melvin weg loop actie was natuurlijk fake shit, dat lag er zo dik boven op dat hij gewoon in de sluis bleef want buiten de sluis is het gewoon rode kaart opbokken, bij alle RLS's. In Utopia ging Lotus er vandoor maar voor haar werd er een uitzondering gemaakt en wilde de FEBO haar maar wat graag terug hebben, maar daar ging ze niet mee akkoord.
Die hele slipper aan de deurkruk was ook fake maar meer een uitgesteld orgasme/edging want uiteindelijk was het 'to bats or not to bats'...to bats in de douche dus wederom. Morgen weer voer voor een pittige aflevering, over hoogtepuntjes gesproken, die moeten blijven 'komen' natuurlijk anders zappen de kijkers weg...
Ricky met zijn broer die een fake news berichtje dropte bij hem dat 'Salar buiten de poort nog wel op zijn neus zou kijken en dat het helemaal niet goed gaat met Mercedes' en dat doodleuk aan die meiden vertelde. Wat een sneukneus ben je dan omdat de wereld in te helpen. Maar die Mercedes en die vader die kennen elkaar wellicht wel want ze wonen vlak bij elkaar dus dit is wellicht een ons-kent-ons bommetje. Beetje triest geval maar typisch Haags ,hard op de tong en recht voor z'n raap.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220602380
Ligt het aan mij of speelt Fianca nooit een spel namens de haaien?
pi_220602452
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Ja, dat zal daar mee te maken hebben natuurlijk. Die hoorde al dat ze Roland leuk vond dus die heeft gelijk zijn conclusies getrokken.
Die hele Melvin weg loop actie was natuurlijk fake shit, dat lag er zo dik boven op dat hij gewoon in de sluis bleef want buiten de sluis is het gewoon rode kaart opbokken, bij alle RLS's. In Utopia ging Lotus er vandoor maar voor haar werd er een uitzondering gemaakt en wilde de FEBO haar maar wat graag terug hebben, maar daar ging ze niet mee akkoord.
Die hele slipper aan de deurkruk was ook fake maar meer een uitgesteld orgasme/edging want uiteindelijk was het 'to bats or not to bats'...to bats in de douche dus wederom. Morgen weer voer voor een pittige aflevering, over hoogtepuntjes gesproken, die moeten blijven 'komen' natuurlijk anders zappen de kijkers weg...
Ricky met zijn broer die een fake news berichtje dropte bij hem dat 'Salar buiten de poort nog wel op zijn neus zou kijken en dat het helemaal niet goed gaat met Mercedes' en dat doodleuk aan die meiden vertelde. Wat een sneukneus ben je dan omdat de wereld in te helpen. Maar die Mercedes en die vader die kennen elkaar wellicht wel want ze wonen vlak bij elkaar dus dit is wellicht een ons-kent-ons bommetje. Beetje triest geval maar typisch Haags ,hard op de tong en recht voor z'n raap.
Volgens mij maakte Ricky er zelf van dat Salar buiten nog wel op z'n neus zou kijken vanwege Mercedes. Dat zei die broer helemaal niet. Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.
Mercedes heeft zich voor zover ik weet (en die broer dus ook) niet negatief uitgesproken over Salar, wel staan er berichten op s.m. dat ze het er niet mee eens is hoe hij dingen denkt te beslissen, en dat lees ik niet ééns direct van haar.
Ricky is dom bezig idd om dit soort dingen te bespreken want dat Mercedes gelul gaat binnen no time de hele loods door.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:20:56 #205
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220602474
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Volgens mij maakte Ricky er zelf van dat Salar buiten nog wel op z'n neus zou kijken vanwege Mercedes. Dat zei die broer helemaal niet. Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.
Mercedes heeft zich voor zover ik weet (en die broer dus ook) niet negatief uitgesproken over Salar, wel staan er berichten op s.m. dat ze het er niet mee eens is hoe hij dingen denkt te beslissen, en dat lees ik niet ééns direct van haar.
Ricky is dom bezig idd om dit soort dingen te bespreken want dat Mercedes gelul gaat binnen no time de hele loods door.
We zien ook niet alles natuurlijk.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:22:08 #206
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_220602477
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:13 schreef Soury het volgende:
Wel dat er nogal ruis is omtrent Salar door zijn gedrag.
Snap ik, na het winnen van BB en de inmiddels 4(!) jaren die verstreken zijn, is met zijn bondgenoten deelname duidelijker dan ooit dat ie niet meer dezelfde Salar als van tijdens BB is.

Persoonlijk vind ik het een beetje een over het paard getilde wannabe BN'er geworden. Dus als Ricky's broer bedoelt te zeggen dat hij buiten minder populair is dan hij verwacht (en gewend is van BB), dan zal ie nog raar op z'n neus kijken als ie eruit komt... :)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 17 april 2026 @ 23:28:23 #207
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220602498
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:22 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Snap ik, na het winnen van BB en de inmiddels 4(!) jaren die verstreken zijn, is met zijn bondgenoten deelname duidelijker dan ooit dat ie niet meer dezelfde Salar als van tijdens BB is.

Persoonlijk vind ik het een beetje een over het paard getilde wannabe BN'er geworden. Dus als Ricky's broer bedoelt te zeggen dat hij buiten minder populair is dan hij verwacht (en gewend is van BB), dan zal ie nog raar op z'n neus kijken als ie eruit komt... :)
Zag wel een juichende daddy Mercedes.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220602517
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 23:20 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
We zien ook niet alles natuurlijk.
Nee maar als Mercedes zich zo negatief had uitgesproken op s.m. had jij en ik dat ook kunnen weten en dat heb ik nergens gezien.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220602610
Toch maar eens goed terug kijken dan want dat waren echt die broers woorden en dat heeft Ricky doorgespeeld naar die meiden, dus je kunt er op wachten dat dit bij Salar komt vandaag of morgen.
Verder vind ik Salar nog wel redelijk die persoon die hij in BB was, maar ook hij is ouder geworden en wat rustiger. Het is niet meer de Salar uit BB maar dat is logisch. Het is ook een ander programma dus hij zal ook van de FEBO wel te horen krijgen dat hij wel wat meer TV moet maken want in het begin kon hij niet echt zijn draai vinden merkte ik en probeerde hij een beetje goed in de groep te vallen. Bij BB was hij toch een gelijkgestemde die bijna gelijk aan kwam met de andere deelnemers, nu kwam hij in een geoliede machine, niet alleen als programma maar ook qua groepsdynamiek terecht met een groot deel van de deelnemers nog in tact van andere cyclussen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220602660
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 00:07 schreef freaky40 het volgende:
Toch maar eens goed terug kijken dan want dat waren echt die broers woorden en dat heeft Ricky doorgespeeld naar die meiden, dus je kunt er op wachten dat dit bij Salar komt vandaag of morgen.
Verder vind ik Salar nog wel redelijk die persoon die hij in BB was, maar ook hij is ouder geworden en wat rustiger. Het is niet meer de Salar uit BB maar dat is logisch. Het is ook een ander programma dus hij zal ook van de FEBO wel te horen krijgen dat hij wel wat meer TV moet maken want in het begin kon hij niet echt zijn draai vinden merkte ik en probeerde hij een beetje goed in de groep te vallen. Bij BB was hij toch een gelijkgestemde die bijna gelijk aan kwam met de andere deelnemers, nu kwam hij in een geoliede machine, niet alleen als programma maar ook qua groepsdynamiek terecht met een groot deel van de deelnemers nog in tact van andere cyclussen.
Heb ik net even gedaan. Broer zegt letterlijk "Salar komt nog voor verrassingen te staan" Niks over Mercedes. Wat er verder besproken is weet ik niet. Dus broer weet net zo veel over hoe en wat over Mercedes als jij en ik.
Mits (maar dat denk ik niet) hij persoonlijk met haar heeft gesproken. Dus als hij wel iets heeft gezegd over Mercedes is dat voor alsnog een leugen
pi_220602680
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 april 2026 20:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Verder dan "Hij past op de kat" vrindje kwam ze inderdaad niet
Casper past nu op de poes.
All those angels with their wings glued on.
pi_220603129
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 00:24 schreef Soury het volgende:

[..]
Heb ik net even gedaan. Broer zegt letterlijk "Salar komt nog voor verrassingen te staan" Niks over Mercedes. Wat er verder besproken is weet ik niet. Dus broer weet net zo veel over hoe en wat over Mercedes als jij en ik.
Mits (maar dat denk ik niet) hij persoonlijk met haar heeft gesproken. Dus als hij wel iets heeft gezegd over Mercedes is dat voor alsnog een leugen
Denk dat het ook meer betrekking heeft op het gedrag van Salar zelf
De meningen op sm zijn niet echt positief
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_220603645
Ik hoorde echt de naam van Merkedes genoemd worden door die broer maar het was heel snel.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220603721
De kijkcijfers van vorige week zaterdag:

Kijkdichtheid: 3,5. Kijkcijfer: 588.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 14

Dat gaat wel lekker zo met die verlenging van de uitzendtijd. Mooie cijfers voor de zaterdag met veel concurrentie.

Gisterenavond keken er 470.000 kijkers lineair. Het bekende vrijdag dipje.

Dag Top 25 nr. 17
Allemaal cabaretteketet!
pi_220604304
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde echt de naam van Merkedes genoemd worden door die broer maar het was heel snel.
Uhu :N
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220604338
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2026 06:40 schreef greysbones het volgende:

[..]
Denk dat het ook meer betrekking heeft op het gedrag van Salar zelf
De meningen op sm zijn niet echt positief
Klopt met de relatie met Mercedes is helemaal niets aan de hand. Ricky is dus niet handig bezig om rond te bazuinen dat het niet goed meer zit.
pi_220604470
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 09:35 schreef freaky40 het volgende:
Ik hoorde het ook in die context. Kan het mis hebben.
  zaterdag 18 april 2026 @ 11:12:37 #218
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220604543
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik hoor weer een wisseldeuntje :P
  zaterdag 18 april 2026 @ 11:19:00 #219
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220604572
En ik hoor ook geweldig nieuws, mochten ze Salar wisselen dan rot 'ie op naar huis *O*

Een dergelijke staaltje Exit-Chantage is nog niet eerder vertoond
pi_220604604
Salar ´die komt nog voor een leuke verrassing buiten´ is er gezegd door die broer. Mercedes zélf heeft ergens gezegd dat het haar tegenvalt van Salar dat hij het telefoontje van Anouk tegen zat te houden terwijl hij zelf al 2 telefoontjes had gehad. Dat is een kant van Salar die ze kennelijk nog niet heeft gezien. Ik denk dus dat het gedrag van Salar buiten de poort wel een issue zal gaan worden.
Irritant gedrag weer van Roland toen hij won puur door zijn gegok aan zijn gedrag te zien. Van anderen vindt hij dat ook niet netjes dus kan hij zichzelf beter ook wat in gaan houden bij winst. Natuurlijk mag je blij zijn maar hij overdrijft het altijd. Wie ook op haar neus zal kijken bij buitenkomst is Fianca, die schijnt dan geen dak meer boven het hoofd te hebben. En inderdaad zou Casper hem overal insteken als het aan hem lag en Fianca vindt het allemaal best. Ik zou persoonlijk ook niet elke keer een seksend stelletje op mijn slaapkamer willen hebben. Ik heb daar ervaring mee en kostte mij mijn nachtrust en bovendien maakte ze overdreven veel lawaai. Snap de ergernis van Melvin dus wel.
Kristie ook in deze aflevering weer de bitch van de meiden, maar daarvoor staat ze alom bekend. Al met al wel een spannende uitzending.
pi_220604622
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
En ik hoor ook geweldig nieuws, mochten ze Salar wisselen dan rot 'ie op naar huis *O*

Van mij mag hij oprotten
  zaterdag 18 april 2026 @ 11:29:03 #222
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220604629
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:27 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Van mij mag hij oprotten
Ik mag hopen dattie zijn woorden idd kan opvreten buiten de Poort ;)
pi_220604744
Moet toegeven dat ik husselen in de bondjes met nog 1 week te gaan ook wel heftig zou vinden als ik daar zat. Ga er van uit dat de Febo niet toegeeft, maar snap het standpunt van Salar wel. Wou al bijna naar huis. Blijft omdat ie wil winnen en het erg goed gaat, vooral door 1000 punten die hij zelf binnen gebracht heeft. En dan zul je uit je bondje gezet worden. Ik zou ook heel zuur zijn.
  zaterdag 18 april 2026 @ 11:52:21 #224
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220604791
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:46 schreef LionHeart het volgende:
Moet toegeven dat ik husselen in de bondjes met nog 1 week te gaan ook wel heftig zou vinden als ik daar zat. Ga er van uit dat de Febo niet toegeeft, maar snap het standpunt van Salar wel. Wou al bijna naar huis. Blijft omdat ie wil winnen en het erg goed gaat, vooral door 1000 punten die hij zelf binnen gebracht heeft. En dan zul je uit je bondje gezet worden. Ik zou ook heel zuur zijn.
Ik ben benieuwd hoe ze deze keer de Fuck-Off in elkaar zetten, en het is natuurlijk voor de grote winnaar en zege als hij/zij een Vos gaat worden, maar er is ook iemand de lul , maar zo laat in de cyclus is het gewoon valsspelen, alle deelnemers hebben hun taak in Het Spel gedaan, daar moet Regie met zijn pootjes van af blijven :{
pi_220604869
Salar zal allemaal wel, die gaat helemaal nergens heen, levert gewoon weer 3 dagen aandacht op waarna hij toch besluit te blijven. Over aandacht gesproken; ben dan wel weer nieuwsgierig waar Melvin terecht komt en hoe ver ie dan deze keer Melvout de poort gaat :P
pi_220605853
Salar gaat zolang hij niet wint nergens heen inderdaad. Denk alleen niet dat ze de finale spelen omdat er veranderingen op stapel staan.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator zaterdag 18 april 2026 @ 14:53:37 #227
388664 crew  Dotteke
pi_220606249
quote:
Ja dat zou ik ook zijn hoor
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220606346
quote:
Dat is de oude Robert vaker gebeurd. Dat maakt het spel alleen maar ongeloofwaardiger.

Hoewel ik het fijn zou vinden als Salar nu naar plek vier zou worden geruild, geloof ik niet dat er een mix en match aankomt.
Hotapnyc
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:23:29 #229
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220606676
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:

Geen idee, maar het lijkt toch wat anders te worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 april 2026 @ 16:28:51 #230
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220606707
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 16:23 schreef spapaars het volgende:

[..]
Geen idee, maar het lijkt toch wat anders te worden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is al eerder een duo genaait.. Bonnie en Melvin als ik het goed heb ;)
pi_220607231
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 15:14 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Dat is de oude Robert vaker gebeurd. Dat maakt het spel alleen maar ongeloofwaardiger.

Hoewel ik het fijn zou vinden als Salar nu naar plek vier zou worden geruild, geloof ik niet dat er een mix en match aankomt.
Oude Robert is niet in 1 cyclus meerdere keren gehusseld
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
pi_220607699
Nou, nog even lachen om niet zo'n leuke filmpjes en dan kunnen we weer :{
you tokkie to me?
pi_220607702
:Y)
pi_220607706
:W
pi_220607708
quote:
99s.gif Op zaterdag 18 april 2026 18:11 schreef greysbones het volgende:

[..]
Oude Robert is niet in 1 cyclus meerdere keren gehusseld
Dat niet nee. Voor zover ik mij kan herinneren. :P
Hotapnyc
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:31:49 #236
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220607719
;)
pi_220607723
Kom op Roland nog 4 keer 250 en de vossen 4 keer -50 en jullie staan bovenaan *O*
pi_220607733
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:32 schreef Soury het volgende:
Kom op Roland nog 4 keer 250 en de vossen 4 keer -50 en jullie staan bovenaan *O*
dat noem ik optimisme!
pi_220607736
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:33 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
dat noem ik optimisme!
Genau 8-)
pi_220607737
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:34 schreef Soury het volgende:

[..]
Genau 8-)
_O- _O- _O- _O-
pi_220607740
Noah probeert weer de boel om te draaien. Typisch.
Hotapnyc
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:35:56 #242
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220607742
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:32 schreef Soury het volgende:
Vertelde Jan niet er er nog 2 keer zal worden gespeeld voor de finales.
pi_220607748
Laf gastje die Noah, ook meteen de ander schuldgevoel aanpraten.
pi_220607749
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:35 schreef spapaars het volgende:

[..]
Vertelde Jan niet er er nog 2 keer zal worden gespeeld voor de finales.
Uitdagingen nu nog één
  zaterdag 18 april 2026 @ 19:36:51 #245
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220607750
Misschien moet AnkoekiePoekie maar uit de Vossenbond
pi_220607751
Dus Noah zegt gewoon hetzelfde als haar vriend: Pas op met wat je tegen Noah zegt _O-
pi_220607752
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:35 schreef Cirilico het volgende:
Noah probeert weer de boel om te draaien. Typisch.
tis een gladde hoor
pi_220607753
Salar weer knettergek *O*
pi_220607757
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:37 schreef StephanL het volgende:
Salar weer knettergek *O*
Beetje karma kan geen kwaad :D
pi_220607761
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien moet AnkoekiePoekie maar uit de Vossenbond
Dat willen koning Salar en zijn schandknaapje wel graag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')