Ja dat zou ik ook zijn hoorquote:Op zaterdag 18 april 2026 11:46 schreef LionHeart het volgende:
Moet toegeven dat ik husselen in de bondjes met nog 1 week te gaan ook wel heftig zou vinden als ik daar zat. Ga er van uit dat de Febo niet toegeeft, maar snap het standpunt van Salar wel. Wou al bijna naar huis. Blijft omdat ie wil winnen en het erg goed gaat, vooral door 1000 punten die hij zelf binnen gebracht heeft. En dan zul je uit je bondje gezet worden. Ik zou ook heel zuur zijn.
Dat is de oude Robert vaker gebeurd. Dat maakt het spel alleen maar ongeloofwaardiger.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:46 schreef LionHeart het volgende:
Moet toegeven dat ik husselen in de bondjes met nog 1 week te gaan ook wel heftig zou vinden als ik daar zat. Ga er van uit dat de Febo niet toegeeft, maar snap het standpunt van Salar wel. Wou al bijna naar huis. Blijft omdat ie wil winnen en het erg goed gaat, vooral door 1000 punten die hij zelf binnen gebracht heeft. En dan zul je uit je bondje gezet worden. Ik zou ook heel zuur zijn.
Geen idee, maar het lijkt toch wat anders te worden.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
En ik hoor ook geweldig nieuws, mochten ze Salar wisselen dan rot 'ie op naar huis
Een dergelijke staaltje Exit-Chantage is nog niet eerder vertoond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 april 2026 16:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, maar het lijkt toch wat anders te worden.Er is al eerder een duo genaait.. Bonnie en Melvin als ik het goed hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oude Robert is niet in 1 cyclus meerdere keren gehusseldquote:Op zaterdag 18 april 2026 15:14 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dat is de oude Robert vaker gebeurd. Dat maakt het spel alleen maar ongeloofwaardiger.
Hoewel ik het fijn zou vinden als Salar nu naar plek vier zou worden geruild, geloof ik niet dat er een mix en match aankomt.
Dat niet nee. Voor zover ik mij kan herinneren.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oude Robert is niet in 1 cyclus meerdere keren gehusseld
dat noem ik optimisme!quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:32 schreef Soury het volgende:
Kom op Roland nog 4 keer 250 en de vossen 4 keer -50 en jullie staan bovenaan
Genauquote:
Vertelde Jan niet er er nog 2 keer zal worden gespeeld voor de finales.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:32 schreef Soury het volgende:
Kom op Roland nog 4 keer 250 en de vossen 4 keer -50 en jullie staan bovenaan
Uitdagingen nu nog éénquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vertelde Jan niet er er nog 2 keer zal worden gespeeld voor de finales.
tis een gladde hoorquote:Op zaterdag 18 april 2026 19:35 schreef Cirilico het volgende:
Noah probeert weer de boel om te draaien. Typisch.
Dat willen koning Salar en zijn schandknaapje wel graag.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien moet AnkoekiePoekie maar uit de Vossenbond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |