Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Ja viel mij ook op. Stoppen ze dan om half 9?quote:Op woensdag 15 april 2026 20:02 schreef Chanel5 het volgende:
De onderbreking van de reclame ging ook al zo raar.
Bam reclame, normaal krijg je iets te zien wat daarna komt.
Ik kijk het nog een keer, kan mij het schelen. De overwinning is zoet.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
spijt me zeer
maar dan kijk ik morgen wel weer
quote:Op woensdag 15 april 2026 20:04 schreef Chanel5 het volgende:
Kijken of Anouk Roland nu wel kan verslaan.
Je meent hetquote:
gaan we zien of we gaan door met het originele deelquote:Op woensdag 15 april 2026 20:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op. Stoppen ze dan om half 9?
een dèja vuquote:Op woensdag 15 april 2026 20:05 schreef spapaars het volgende:
Het bekende vermoeden dat je het al eerder meemaakte.
Ja denk niet dat ze de hele programmering op gaan schuiven.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:04 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ja viel mij ook op. Stoppen ze dan om half 9?
Kijken of er zo reclame komt.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
gaan we zien of we gaan door met het originele deel
Inderdaad dit is niks. Ik kijk wel of ie er straks nog als geheel op komt te staan, zo niet, morgen weer een nieuwe aflevering.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:03 schreef greysbones het volgende:
spijt me zeer
maar dan kijk ik morgen wel weer
Dat zien we misschien morgen.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:08 schreef JJ76 het volgende:
Nu moeten we missen dat Salar en zijn schandknaapje vinden dan Anouk gefaald heeft omdat ze slechts 2de geworden is.
Pffff dat hadden bb en jvjl wel.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
Dat krijg je nou als er geen life streams zijn![]()
Ik was cynischquote:
I know. En over spellen die al jaren geleden ook eens te zien zijn geweest op tv.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was cynischDoordat iemand al ruim 2 jaar loopt te zeiken over streams
Heb jij ook zo'n glazen bol?quote:Op woensdag 15 april 2026 20:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik vermoed dat er zo traantjes gaan rollen bij Chess
Exactquote:Op woensdag 15 april 2026 20:14 schreef JJ76 het volgende:
[..]
I know. En over spellen die al jaren geleden ook eens te zien zijn geweest op tv.
blok 2 is korter dan blok 1 ....quote:Op woensdag 15 april 2026 20:14 schreef Fritsie1960 het volgende:
En wéér dat abrupte begin van de reklame
Misschien is het later op kijk wel volledig te zien.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:19 schreef Hagenesie het volgende:
En morgen een nieuwe aflevering. De rest van vandaag slaan we over.
Daarover gesproken, hoe zit het met die ai coach/psycholoog, niet meer gezien deze maandquote:Op woensdag 15 april 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
AI heeft de laatste scenes aangepast.. Chest wint alsnog
KAAS KAAS !! Ouwe KAASquote:Op woensdag 15 april 2026 20:21 schreef spapaars het volgende:
Na de reclame.
Eerder in de Bondgenoten!
Oh nee helemaal vergeten, raar iets was dat.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:22 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe zit het met die ai coach/psycholoog, niet meer gezien deze maand
Jah die blunder is getoneelhaaktquote:Op woensdag 15 april 2026 20:22 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Daarover gesproken, hoe zit het met die ai coach/psycholoog, niet meer gezien deze maand
inclusief de technische storing na Shownieuwsquote:Op woensdag 15 april 2026 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
Na shownieuws is het helemaal te zien en op Kijk
Me neus er zat iemand te maffen daarquote:
Durft niet te spelen om niet af te gaan voor publiek. Maar wil zich wle keer op keer voor lul zetten met onpopulair zijn.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:25 schreef Soury het volgende:
Kiezen voor feestje of punten. Dan laten ze fuifnummer Melvin drukken.
Geef hem gelijk.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:27 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Durft niet te spelen om niet af te gaan voor publiek. Maar wil zich wle keer op keer voor lul zetten met onpopulair zijn.
ik zie maar 1 van de tweelingquote:Op woensdag 15 april 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh.. De Tweeling gaat voor de kill![]()
[ afbeelding ]
Sorry hoor maar ik vind het allemaal geen gezicht.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:30 schreef Soury het volgende:
Wat zien die vrouwen eruit zeg, kunnen zo voor het raam (en niks verdienen)
links is geen 2lingquote:Op woensdag 15 april 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
En die gore tijgerprint kleding.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:31 schreef JJ76 het volgende:
Roxy's haar lijkt altijd zo vettig/viezig als ze die zwarte haarband in heeft
Anouk heeft gewoon gelijk, Kristie wil maar krijgt het niet voor elkaar. Of ze dat zo moet zeggen is iets andersquote:Op woensdag 15 april 2026 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En die Kristie maar volhouden dat Anouk op Noah valt maar Anouk heeft een vriend.
Ze spelen een flauw toneelspelletje , zowel Kristie als AnoekiePoekie zijn twee extreem dooie spelers die eindelijk een rolletje hebben.. zogenaamd vechten om Noa, een 1ste klas sukkel die blijkbaar nog niet snapt hoe de hazen lopen in de Loodsquote:Op woensdag 15 april 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Over hoe Chess de opdracht speelde, Casper baalt, die vraagt of er een vloek ofzo is.
Kristie: "Ja volgens mij zit er een vloek op mij en Chess, want het is elke keer hetzelfde verhaal"
Bij Kristie, een vloek!? Kristie is de vloek!
Ging over het slechte resultaat bij die opdracht, Kristie doet alsof zij ook altijd pech heeft bij opdrachten.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze spelen een flauw toneelspelletje , zowel Kristie als AnoekiePoekie zijn twee extreem dooie spelers die eindelijk een rolletje hebben.. zogenaamd vechten om Noa, een 1ste klas sukkel die blijkbaar nog niet snapt hoe de hazen lopen in de Loods
Mwahh als het saai is of lui die niet echt in de picture staan is het het uitzenden niet waard.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Opvallend is wel dat Mercedes vertelde dat er bezoeken zijn geweest, die nooit is uitgezonden.
Ohja dat klopt maar het valt op dat Kristie overal achteraf commentaar over heeft ,. als ze toevallig niet op de bank ligt te stoken over anderenquote:Op woensdag 15 april 2026 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over het slechte resultaat bij die opdracht, Kristie doet alsof zij ook altijd pech heeft bij opdrachten.
Maar ze speelt nooit
Dat is al vanaf het begin zo, die kale Vincent had ook bezoek dat nooit uitgezonden was. En dat bezoek kreeg uitdrukkelijk het verzoek niets over de afleveringen te zeggen of over wat men op socials zei. Dat is nu ook wel anders (afhankelijk van wie er langs komt)..quote:Op woensdag 15 april 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Opvallend is wel dat Mercedes vertelde dat er bezoeken zijn geweest, die nooit is uitgezonden.
Ik weet niet wie er voor de rest achter de knoppen stond maar die hadden vast ook gedrukt met hoger. Melvin had gelijk om te drukken. Iedereen voor zich nu om die tweede plek te halen. Grote kans dat de vossen het onderspit delven met de laatste knock-outs.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Zijn ze nou zo pissed om die 100 punten van Melvin?!
Ze wisten vooraf al dat er sowieso gedrukt zou worden, wat een volk in die loods zeg
Ja, bezoek voor Anouk?quote:Op woensdag 15 april 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Zeker! Vind Melvin 100x niks, maar 100 punten is prima!quote:Op woensdag 15 april 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er voor de rest achter de knoppen stond maar die hadden vast ook gedrukt met hoger. Melvin had gelijk om te drukken. Iedereen voor zich nu om die tweede plek te halen. Grote kans dat de vossen het onderspit delven met de laatste knock-outs.
Dat heb ik allemaal niet meegekregen keek met een half oog naar het laatste stuk omdat ik het toch terug ga kijken. Lol die Melvin een pluspuntje (99) voor hem dusquote:Op woensdag 15 april 2026 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Vind Melvin 100x niks, maar 100 punten is prima!
In de kamers had de rest het er ook over:
Kristie: Ik zou bij 50 al drukken
Salar: Als Noah slim is drukt ie gelijk bij 1, zodat niemand dichtbij komt
Frank: Ik denk dat je pas bij 150, 200 punten gaat drukken.
Melvin drukt bij 100 en de loods is te klein
Ik begin me toch wel af te vragen of ze stiekem toch Noah wel leuk vindt. Weken geleden zette ze Kristie ook voor lul om iets te hardop te zeggen over haar.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:33 schreef LionHeart het volgende:
Ik vraag me soms wel af waar Anouk zich mee bemoeit...
Weet niet of het bemoeien is. Denk dat ze wil zeggen dat Kristie zich als een bitch gedraagt omdat die inderdaad zelf achter Noah aanzit. Dat Kristie het niet kan hebben dat Anouk goed met Noah is én nog bij 'm in het bondje zit ook. Ofwel Kristie projecteert haar eigen onbeantwoorde verlangen naar Noah op Anouk.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:33 schreef LionHeart het volgende:
Ik ook in principe omdat ik haar geen leuk mens vind maar Anouk heeft haar valse kantjes al eerder laten zien.quote:Op woensdag 15 april 2026 22:10 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Team Anouk wel, ik kan Kristie echt niet meer zien.
Dat is al heel erg lang bekend sinds die kale fotograaf oud-deelnemer achteraf online ging zeuren dat zijn bezoek niet was uitgezonden en veel 'zelfbedachte' actviteiten.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Top, dankjewel!quote:Op donderdag 16 april 2026 01:24 schreef spapaars het volgende:
Filmpje van het ontbrekende gedeelte.
https://streamable.com/cc0gb2
Na de 2e reclameblok
https://streamable.com/d80onl
De Kristie&Poekie Show ja , ze doen wekenlang geen moer dan bankhangen en zuur kijken, maar af en toe mogen ze ook even losquote:Op donderdag 16 april 2026 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
Lijkt erop dat het feestje weer erg gezellig was
ieuw, ben even geen team roland meerquote:Op donderdag 16 april 2026 12:16 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh... eindelijk.. kan Bonnie weer op temperatuur komen![]()
[ afbeelding ]
Ik was ook verbaast, ik dacht dat Melvin op Bonnie was... maar er is blijkbaar meer gebeurt in de afgelopen weken dan ze ons hebben laten zienquote:Op donderdag 16 april 2026 12:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ieuw, ben even geen team roland meer
Melvin is op Noaquote:Op donderdag 16 april 2026 13:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik was ook verbaast, ik dacht dat Melvin op Bonnie was... maar er is blijkbaar meer gebeurt in de afgelopen weken dan ze ons hebben laten zien
Kristie zit Anouk steeds opnieuw uit te dagen omdat ze denkt dat Anouk achter Noa aanzit terwijl ze zélf een oogje op hem heeft. Anouk doet niets verkeerd en heeft tenslotte een vriend thuis zitten. Kristie heeft niemand anders nodig om zichzelf belachelijk te maken, dat doet ze zélf al. Anouk zegt het ook duidelijk, Kristie is boos omdat ze Noa niet kan krijgen. Kristie is nog te dom om te poepen (zei mijn moeder altijd).quote:Op donderdag 16 april 2026 09:31 schreef LionHeart het volgende:
Moet toegeven na het langere voorstukje gezien te hebben dat Kristie een vieze zuiger is.
Ik vind het een achterlijke opmerking van Melvin, als je wilt feesten dan ga je maar naar huis. Kan me voorstellen dat ze daar af en toe zin hebben in muziek, wat gezelligheid. Je hebt daar niets en dus noemen ze muziek met wat hapjes en drankjes een feestje. Melvin is een saaie knul, speelt niets, kan niets en doet niets, alleen zeuren.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kristie zit Anouk steeds opnieuw uit te dagen omdat ze denkt dat Anouk achter Noa aanzit en ze zélf een oogje op hem heeft. Anouk doet niets verkeerd en heeft tenslotte een vriend thuis zitten. Kristie heeft niemand anders nodig om zichzelf belachelijk te maken, dat doet ze zélf al. Anouk zegt het ook duidelijk, Kristie is boos omdat ze Noa niet kan krijgen. Kristie is nog te dom om te poepen (zei mijn moeder altijd).![]()
Goed gedaan van Melvin die eindelijk de kans kreeg iets te betekenen voor zijn bondje. Lag in een deuk om de reaktie van, voornamelijk, Roxy. Die zag haar kans om weer lekker veel te zuipen wegvloeien door de keuze van Melvin, heerlijk.![]()
Melvin heeft gelijk, als je alleen maar wilt feesten moet je de poort uitlopen.
En Bonnie opeens weer springlevend na een bijna doodervaring met 40 graden koorts.![]()
Als een feestje ten koste gaat van punten dan zou ik het ook wel weten. Het blijft tenslotte een spel.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het een achterlijke opmerking van Melvin, als je wilt feesten dan ga je maar naar huis. Kan me voorstellen dat ze daar af en toe zin hebben in muziek, wat gezelligheid. Je hebt daar niets en dus noemen ze muziek met wat hapjes en drankjes een feestje. Melvin is een saaie knul, speelt niets, kan niets en doet niets, alleen zeuren.
Hoezo? Hij gaat alleen even haar temperatuur opnemenquote:Op donderdag 16 april 2026 12:50 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
ieuw, ben even geen team roland meer
Ja en Salar schreeuwt ook even tegen Chess dat ie voor niemand bang is. Roland neemt de temp. op bij Bonnie, genoeg te doen geweest rond dat feestje.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Kristie&Poekie Show ja , ze doen wekenlang geen moer dan bankhangen en zuur kijken, maar af en toe mogen ze ook even los
Als alle bondjes daar een gelijk aantal punten voor inleveren, blijft de stand gelijk. Dan maakt het niets uitquote:Op donderdag 16 april 2026 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als een feestje ten koste gaat van punten dan zou ik het ook wel weten. Het blijft tenslotte een spel.
Alléén de drukker kreeg het aantal punten er bij.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als alle bondjes daar een gelijk aantal punten voor inleveren, blijft de stand gelijk. Dan maakt het niets uit
Ja met dit spel, maar ze hebben het ook wel eens gedaan met punten bijleggen. Maar goed, Melvin ligt ook altijd aan de kant als er muziek/ feestje is. Hij houdt er niet van, doet nooit mee. Saaie knulquote:Op donderdag 16 april 2026 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alléén de drukker kreeg het aantal punten er bij.
Ja dat klopt als in normale situatie de hele groep speelt voor feest de de ontbrekende punten bijgelegd kunnen worden, maar in dit geval was het een saamhorigheids test voor 4 persomen..niets doen was gratis feest voor de hele groep, of punten voor één bondje pakken . en Melvin houd niet van feest dus die pakte snel 100pntquote:Op donderdag 16 april 2026 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja met dit spel, maar ze hebben het ook wel eens gedaan met punten bijleggen. Maar goed, Melvin ligt ook altijd aan de kant als er muziek/ feestje is. Hij houdt er niet van, doet nooit mee. Saaie knul
Iemand vertelde laatst weer dat ze cryptisch moeten blijven dus ik snap nog steeds niet dat Valentijne zo alles heeft kunnen doorspelen.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het begin zo, die kale Vincent had ook bezoek dat nooit uitgezonden was. En dat bezoek kreeg uitdrukkelijk het verzoek niets over de afleveringen te zeggen of over wat men op socials zei. Dat is nu ook wel anders (afhankelijk van wie er langs komt)..
Dus dat. Ze heeft een vriend dus ik snap haar probleem met Kristie niet. Waar komt die haat vandaan.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:33 schreef LionHeart het volgende:
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wat in de belminuten-naar-huis-zijn-op is dit nou weer ?!
Is al te laat.. veel te laat Casper en Fiankie staan te neuke.. dag VrindjeThuisSPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ze het nog zouden kunnen stoppen![]()
![]()
Fianka is wel desperate om te gaan neuken zodat ze geen toneelhaak krijgt.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is al te laat.. veel te laat Casper en Fiankie staan te neuke.. dag VrindjeThuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fianka is wel desperate om te gaan neuken zodat ze geen toneelhaak krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Ze heeft lang genoeg een vergelijkend warenonderzoek kunnen houden, en met als uitslag beter één lul in de hand dan een ergens ver weg thuisquote:Op donderdag 16 april 2026 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fianka is wel desperate om te gaan neuken zodat ze geen toneelhaak krijgt.
Nou er is genoegquote:Op donderdag 16 april 2026 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet wat spannender wordt vanavond;
Alle drama uit de promo's, of de vraag of SBS6 dit keer de juiste knoppen weet te vinden![]()
[ afbeelding ]
Post 130 staat het.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:56 schreef Scottie16 het volgende:
Ik heb niks gezien, opgenomen maar kreeg nog steeds de herhaling te zien.
Na Shownieuws is de juiste uitgezonden of op kijk.nl en post 130.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:56 schreef Scottie16 het volgende:
Ik heb niks gezien, opgenomen maar kreeg nog steeds de herhaling te zien.
Wtf.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is al te laat.. veel te laat Casper en Fiankie staan te neuke.. dag VrindjeThuis![]()
[ afbeelding ]
Het zijn de overtollige knockout benadering vragen maar dan geld erop zetten, extreem flauwe setting maar ja De Mol jr heeft weer wat werkquote:Op donderdag 16 april 2026 19:04 schreef Cirilico het volgende:
Is het de bedoeling in dat pokerface programma dat zij met absurde antwoorden komen?
Die Spice Girls/Backstreet Boys vraag was mijn eerste kennismaking met het programma.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zijn de overtollige knockout benadering vragen maar dan geld erop zetten, extreem flauwe setting maar ja De Mol jr heeft weer wat werk
klinkt bijna of ze roxy een plezier hebben gedaan door het niet uit te zendenquote:Op donderdag 16 april 2026 17:39 schreef Soury het volgende:
Even de rest van de uitzending gekeken.Wat een nijd omdat Melvin drukte en Roxy die maar over het feestje bleef zeiken. Hypocriet zootje daar zeg, allemaal over de pis. Melvin een loser noemen hahaha wel 100 in de pocket
Verschrikkelijk lelijk.quote:
omdat Chess anders weer huilie huilie gaat doenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:37 schreef Cirilico het volgende:
Ja, Salar, je gaat bijna janken met je gierige bek. Hahah.
Aapje van MJ?quote:Op donderdag 16 april 2026 19:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Chess anders weer huilie huilie gaat doen
omdat ze Toto anders niet kan bellen![]()
Maar hoezo "als je volgende maand niet bij haar in het bondje zit"?quote:
nooit discussiëren met dronken mensenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:42 schreef LionHeart het volgende:
Het enige wat j́e kunt zeggen is dat je Kristie eigenlijk heel hard moet negeren, want ze doet alleen maar heel hard schreeuwen en luistert naar niemand
quote:
Roland straks ook ziekquote:
misschien moest hij hem tussen de piercings door stekenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Duikbril op
Zou die anders niet kunnen lezen wat blauw of rood is onder die douche
oudhollands ringstekenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moest hij hem tussen de piercings door steken
Of juist z'n ogen beschermen tegen de piercingsquote:Op donderdag 16 april 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moest hij hem tussen de piercings door steken
2 woorden die nooit samen in 1 zin zouden moeten voorkomenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Als Robert een moreel oordeel over je heeft, ben je wel laag gezonken..
Vind het wel meevallen met al die sex, met BB en DGK hebben we wel meer gezien.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:54 schreef schetterklep het volgende:
He, ik vond het wel leuk met al die ruzies en schelden over en weer zodat iedereen eens eerlijk naar elkaar was.
Maar al die seks haalt het niveau alweer snel naar beneden![]()
Mij maakt het niet uit maar het tijdstip vind ik er ook niet echt naar, er zullen best ook jonge kinderen kijken. Lekker voorbeeld ook maar maar dat is wel met wat meer dingen in dit programma
Ik denk omdat Bonnie en Roland lekker bezig warenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Melvin sliep op de bank omdat ie weer aandacht nodig had?
Zeker als Roland de nodige bacillen heeft overgebracht, Bonnie's korte historie in de Loods was niet bestquote:Op donderdag 16 april 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog vrolijk, straks komt Jan is ze zwanger weer ziek.
Of andersom, beiden ziek, dan moet Melvin / Fianca wel spelenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker als Roland de nodige bacillen heeft overgebracht, Bonnie's korte historie in de Loods was niet best
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit dat Anouk Noah meer dan leuk vindt. We zien niet alles en ze was ook zo bevestigend bezig met haar belletje of haar vriend haar nog ok vond. Anouk weet ook niet wat er wel en niet wordt uitgezonden. Ze zal niks met Noah doen daar is ze het persoon niet voor.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Kristie is een Tokkie, maar Anouk is echt een vals elitair wijf.
Haaien* met hoofdletter.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Volgende tt “Weer een relatie naar de haaien”
Ik keek dat nooit dus vandaar dat het mij dan nu opvalt waarschijnlijkquote:[..]
Vind het wel meevallen met al die sex, met BB en DGK hebben we wel meer gezien.
neequote:Op donderdag 16 april 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
De volgorde van bondjes maakt toch geen klap uit
heel mankquote:
Zal het wel niet belangrijk zijnquote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
een zieke Bonnie krijgen we tig keer uitleg over
maar een manke Anouk niet
dat vind ik van Bonny ookquote:
Ohja het schiet al weer opquote:Op donderdag 16 april 2026 20:18 schreef King_Merc het volgende:
nog een TT idee ‘Jawohl!, Jawohl!! , Jawohl !! GENAU!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |