Maar hoezo "als je volgende maand niet bij haar in het bondje zit"?quote:
nooit discussiëren met dronken mensenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:42 schreef LionHeart het volgende:
Het enige wat j́e kunt zeggen is dat je Kristie eigenlijk heel hard moet negeren, want ze doet alleen maar heel hard schreeuwen en luistert naar niemand
quote:
Roland straks ook ziekquote:
misschien moest hij hem tussen de piercings door stekenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:48 schreef KinKiJan het volgende:
Duikbril op
Zou die anders niet kunnen lezen wat blauw of rood is onder die douche
oudhollands ringstekenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moest hij hem tussen de piercings door steken
Of juist z'n ogen beschermen tegen de piercingsquote:Op donderdag 16 april 2026 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien moest hij hem tussen de piercings door steken
2 woorden die nooit samen in 1 zin zouden moeten voorkomenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
Als Robert een moreel oordeel over je heeft, ben je wel laag gezonken..
Vind het wel meevallen met al die sex, met BB en DGK hebben we wel meer gezien.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:54 schreef schetterklep het volgende:
He, ik vond het wel leuk met al die ruzies en schelden over en weer zodat iedereen eens eerlijk naar elkaar was.
Maar al die seks haalt het niveau alweer snel naar beneden![]()
Mij maakt het niet uit maar het tijdstip vind ik er ook niet echt naar, er zullen best ook jonge kinderen kijken. Lekker voorbeeld ook maar maar dat is wel met wat meer dingen in dit programma
Ik denk omdat Bonnie en Roland lekker bezig warenquote:Op donderdag 16 april 2026 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Melvin sliep op de bank omdat ie weer aandacht nodig had?
Zeker als Roland de nodige bacillen heeft overgebracht, Bonnie's korte historie in de Loods was niet bestquote:Op donderdag 16 april 2026 19:58 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nu nog vrolijk, straks komt Jan is ze zwanger weer ziek.
Of andersom, beiden ziek, dan moet Melvin / Fianca wel spelenquote:Op donderdag 16 april 2026 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker als Roland de nodige bacillen heeft overgebracht, Bonnie's korte historie in de Loods was niet best
Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit dat Anouk Noah meer dan leuk vindt. We zien niet alles en ze was ook zo bevestigend bezig met haar belletje of haar vriend haar nog ok vond. Anouk weet ook niet wat er wel en niet wordt uitgezonden. Ze zal niks met Noah doen daar is ze het persoon niet voor.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:43 schreef Cirilico het volgende:
Kristie is een Tokkie, maar Anouk is echt een vals elitair wijf.
Haaien* met hoofdletter.quote:Op donderdag 16 april 2026 20:01 schreef King_Merc het volgende:
Volgende tt “Weer een relatie naar de haaien”
Ik keek dat nooit dus vandaar dat het mij dan nu opvalt waarschijnlijkquote:[..]
Vind het wel meevallen met al die sex, met BB en DGK hebben we wel meer gezien.
neequote:Op donderdag 16 april 2026 20:06 schreef LionHeart het volgende:
De volgorde van bondjes maakt toch geen klap uit
heel mankquote:
Zal het wel niet belangrijk zijnquote:Op donderdag 16 april 2026 20:11 schreef greysbones het volgende:
een zieke Bonnie krijgen we tig keer uitleg over
maar een manke Anouk niet
dat vind ik van Bonny ookquote:
Ohja het schiet al weer opquote:Op donderdag 16 april 2026 20:18 schreef King_Merc het volgende:
nog een TT idee ‘Jawohl!, Jawohl!! , Jawohl !! GENAU!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |