Ja en Salar schreeuwt ook even tegen Chess dat ie voor niemand bang is. Roland neemt de temp. op bij Bonnie, genoeg te doen geweest rond dat feestje.quote:Op donderdag 16 april 2026 12:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Kristie&Poekie Show ja , ze doen wekenlang geen moer dan bankhangen en zuur kijken, maar af en toe mogen ze ook even los
Als alle bondjes daar een gelijk aantal punten voor inleveren, blijft de stand gelijk. Dan maakt het niets uitquote:Op donderdag 16 april 2026 13:29 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Als een feestje ten koste gaat van punten dan zou ik het ook wel weten. Het blijft tenslotte een spel.
Alléén de drukker kreeg het aantal punten er bij.quote:Op donderdag 16 april 2026 13:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als alle bondjes daar een gelijk aantal punten voor inleveren, blijft de stand gelijk. Dan maakt het niets uit
Ja met dit spel, maar ze hebben het ook wel eens gedaan met punten bijleggen. Maar goed, Melvin ligt ook altijd aan de kant als er muziek/ feestje is. Hij houdt er niet van, doet nooit mee. Saaie knulquote:Op donderdag 16 april 2026 13:47 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Alléén de drukker kreeg het aantal punten er bij.
Ja dat klopt als in normale situatie de hele groep speelt voor feest de de ontbrekende punten bijgelegd kunnen worden, maar in dit geval was het een saamhorigheids test voor 4 persomen..niets doen was gratis feest voor de hele groep, of punten voor één bondje pakken . en Melvin houd niet van feest dus die pakte snel 100pntquote:Op donderdag 16 april 2026 13:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja met dit spel, maar ze hebben het ook wel eens gedaan met punten bijleggen. Maar goed, Melvin ligt ook altijd aan de kant als er muziek/ feestje is. Hij houdt er niet van, doet nooit mee. Saaie knul
Iemand vertelde laatst weer dat ze cryptisch moeten blijven dus ik snap nog steeds niet dat Valentijne zo alles heeft kunnen doorspelen.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat is al vanaf het begin zo, die kale Vincent had ook bezoek dat nooit uitgezonden was. En dat bezoek kreeg uitdrukkelijk het verzoek niets over de afleveringen te zeggen of over wat men op socials zei. Dat is nu ook wel anders (afhankelijk van wie er langs komt)..
Dus dat. Ze heeft een vriend dus ik snap haar probleem met Kristie niet. Waar komt die haat vandaan.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:33 schreef LionHeart het volgende:
Ik vraag me soms wel af waar Anouk zich mee bemoeit...
SPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:08 schreef KinKiJan het volgende:
Wat in de belminuten-naar-huis-zijn-op is dit nou weer ?!
Is al te laat.. veel te laat Casper en Fiankie staan te neuke.. dag VrindjeThuisSPOILER: promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alsof ze het nog zouden kunnen stoppen![]()
![]()
Fianka is wel desperate om te gaan neuken zodat ze geen toneelhaak krijgt.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is al te laat.. veel te laat Casper en Fiankie staan te neuke.. dag VrindjeThuis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 april 2026 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fianka is wel desperate om te gaan neuken zodat ze geen toneelhaak krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All those angels with their wings glued on.
Ze heeft lang genoeg een vergelijkend warenonderzoek kunnen houden, en met als uitslag beter één lul in de hand dan een ergens ver weg thuisquote:Op donderdag 16 april 2026 16:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Fianka is wel desperate om te gaan neuken zodat ze geen toneelhaak krijgt.
Nou er is genoegquote:Op donderdag 16 april 2026 17:03 schreef KinKiJan het volgende:
Weet niet wat spannender wordt vanavond;
Alle drama uit de promo's, of de vraag of SBS6 dit keer de juiste knoppen weet te vinden![]()
[ afbeelding ]
Post 130 staat het.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:56 schreef Scottie16 het volgende:
Ik heb niks gezien, opgenomen maar kreeg nog steeds de herhaling te zien.
Na Shownieuws is de juiste uitgezonden of op kijk.nl en post 130.quote:Op donderdag 16 april 2026 17:56 schreef Scottie16 het volgende:
Ik heb niks gezien, opgenomen maar kreeg nog steeds de herhaling te zien.
Wtf.quote:Op donderdag 16 april 2026 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Is al te laat.. veel te laat Casper en Fiankie staan te neuke.. dag VrindjeThuis![]()
[ afbeelding ]
Het zijn de overtollige knockout benadering vragen maar dan geld erop zetten, extreem flauwe setting maar ja De Mol jr heeft weer wat werkquote:Op donderdag 16 april 2026 19:04 schreef Cirilico het volgende:
Is het de bedoeling in dat pokerface programma dat zij met absurde antwoorden komen?
Die Spice Girls/Backstreet Boys vraag was mijn eerste kennismaking met het programma.quote:Op donderdag 16 april 2026 19:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het zijn de overtollige knockout benadering vragen maar dan geld erop zetten, extreem flauwe setting maar ja De Mol jr heeft weer wat werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |