En die gore tijgerprint kleding.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:31 schreef JJ76 het volgende:
Roxy's haar lijkt altijd zo vettig/viezig als ze die zwarte haarband in heeft
Anouk heeft gewoon gelijk, Kristie wil maar krijgt het niet voor elkaar. Of ze dat zo moet zeggen is iets andersquote:Op woensdag 15 april 2026 20:33 schreef Chanel5 het volgende:
En die Kristie maar volhouden dat Anouk op Noah valt maar Anouk heeft een vriend.
Ze spelen een flauw toneelspelletje , zowel Kristie als AnoekiePoekie zijn twee extreem dooie spelers die eindelijk een rolletje hebben.. zogenaamd vechten om Noa, een 1ste klas sukkel die blijkbaar nog niet snapt hoe de hazen lopen in de Loodsquote:Op woensdag 15 april 2026 20:48 schreef KinKiJan het volgende:
Over hoe Chess de opdracht speelde, Casper baalt, die vraagt of er een vloek ofzo is.
Kristie: "Ja volgens mij zit er een vloek op mij en Chess, want het is elke keer hetzelfde verhaal"
Bij Kristie, een vloek!? Kristie is de vloek!
Ging over het slechte resultaat bij die opdracht, Kristie doet alsof zij ook altijd pech heeft bij opdrachten.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze spelen een flauw toneelspelletje , zowel Kristie als AnoekiePoekie zijn twee extreem dooie spelers die eindelijk een rolletje hebben.. zogenaamd vechten om Noa, een 1ste klas sukkel die blijkbaar nog niet snapt hoe de hazen lopen in de Loods
Mwahh als het saai is of lui die niet echt in de picture staan is het het uitzenden niet waard.quote:Op woensdag 15 april 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Opvallend is wel dat Mercedes vertelde dat er bezoeken zijn geweest, die nooit is uitgezonden.
Ohja dat klopt maar het valt op dat Kristie overal achteraf commentaar over heeft ,. als ze toevallig niet op de bank ligt te stoken over anderenquote:Op woensdag 15 april 2026 20:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ging over het slechte resultaat bij die opdracht, Kristie doet alsof zij ook altijd pech heeft bij opdrachten.
Maar ze speelt nooit
Dat is al vanaf het begin zo, die kale Vincent had ook bezoek dat nooit uitgezonden was. En dat bezoek kreeg uitdrukkelijk het verzoek niets over de afleveringen te zeggen of over wat men op socials zei. Dat is nu ook wel anders (afhankelijk van wie er langs komt)..quote:Op woensdag 15 april 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Opvallend is wel dat Mercedes vertelde dat er bezoeken zijn geweest, die nooit is uitgezonden.
Ik weet niet wie er voor de rest achter de knoppen stond maar die hadden vast ook gedrukt met hoger. Melvin had gelijk om te drukken. Iedereen voor zich nu om die tweede plek te halen. Grote kans dat de vossen het onderspit delven met de laatste knock-outs.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:00 schreef KinKiJan het volgende:
Zijn ze nou zo pissed om die 100 punten van Melvin?!
Ze wisten vooraf al dat er sowieso gedrukt zou worden, wat een volk in die loods zeg
Ja, bezoek voor Anouk?quote:Op woensdag 15 april 2026 20:59 schreef spapaars het volgende:
Zeker! Vind Melvin 100x niks, maar 100 punten is prima!quote:Op woensdag 15 april 2026 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wie er voor de rest achter de knoppen stond maar die hadden vast ook gedrukt met hoger. Melvin had gelijk om te drukken. Iedereen voor zich nu om die tweede plek te halen. Grote kans dat de vossen het onderspit delven met de laatste knock-outs.
Dat heb ik allemaal niet meegekregen keek met een half oog naar het laatste stuk omdat ik het toch terug ga kijken. Lol die Melvin een pluspuntje (99) voor hem dusquote:Op woensdag 15 april 2026 21:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Vind Melvin 100x niks, maar 100 punten is prima!
In de kamers had de rest het er ook over:
Kristie: Ik zou bij 50 al drukken
Salar: Als Noah slim is drukt ie gelijk bij 1, zodat niemand dichtbij komt
Frank: Ik denk dat je pas bij 150, 200 punten gaat drukken.
Melvin drukt bij 100 en de loods is te klein
Ik begin me toch wel af te vragen of ze stiekem toch Noah wel leuk vindt. Weken geleden zette ze Kristie ook voor lul om iets te hardop te zeggen over haar.quote:Op woensdag 15 april 2026 21:33 schreef LionHeart het volgende:
Ik vraag me soms wel af waar Anouk zich mee bemoeit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |