Ja, zoiets dacht ik ook al. Dit zag er niet echt veilig uit.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch redelijk gevaarlijk als er een been of een arm in een slechte hoek draait
Ik twijfel nog steeds tussen Julie en Maxim. Op dit moment neig ik weer ff naar Julie, maar het verandert zowat per uur.quote:
ik noem da ne game!quote:Op zondag 10 mei 2026 21:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat lullig. Ze zorgt voor ¤1000 in de pot bij de laatste opdracht en ligt er nu uit.
Geweldig he? ik vond die 50meter-val wel heel heftig hoor, weet niet of ik dat gedurfd had. Maar inderdaad, bij mij komt ie ook ergens bovenin m'n lijstje favorieten!quote:Op maandag 11 mei 2026 20:21 schreef Japepk het volgende:
Wat een aflevering dit! Allemaal fysieke opdrachten, heerlijk! Dat blijft toch de Mol op z'n sterkst. Dit seizoen hebben ze al heel wat beproevingen doorstaan. Dit seizoen komt zo in de top 5, misschien wel top 3, terecht hoor
Het zag er sowieso expres uit.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou Maxim dit nu express hebben gedaan ?
Ik vind het ook een heel erg sterk seizoenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:21 schreef Japepk het volgende:
Wat een aflevering dit! Allemaal fysieke opdrachten, heerlijk! Dat blijft toch de Mol op z'n sterkst. Dit seizoen hebben ze al heel wat beproevingen doorstaan. Dit seizoen komt zo in de top 5, misschien wel top 3, terecht hoor
inderdaad geweldigquote:
Klopt, die van vorige week was echt de minste van het seizoen.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
inderdaad geweldig
Daartegenover staat dat vorige week mijn aandacht niet lekker kon vasthouden
Ze hebben nu echt de slag te pakken zonder de enorme plottwists van de eerste nieuwe seizoenen. Afgelopen jaren probeerden ze het daar nog op te gooien met de marketing vooraf, en dan was het alleen iets in de eerste aflevering. Na de battle in het maïsveld is dat nooit meer echt lekker uitgepakt.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik vind het ook een heel erg sterk seizoenEn dit was misschien wel de beste aflevering van welk seizoen dan ook ooit
Hij was zo goed, we gaan 'm gewoon nu nog een keer kijken
Ja en nee. Ik vond het bij Nederland heel raar dat de tegengoals geen consequentie hadden. Dan is "win de wedstrijd" imo een betere opdracht. Maar zoveel tegenstanders was dan weer een mispeer inderdaad. Vond het wel leuk in beeld gebracht en de commentator was hilarisch.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, dit is misschien voor het eerst dat ik een opdracht van WidM beter vond dan - vrijwel - dezelfde opdracht bij De Mol.
55 tegenstanders, 3 kandidaten en 1 mol. Dat is gewoon onmogelijk.
WAAAAAAAAAAR??? link?quote:Op donderdag 14 mei 2026 07:56 schreef PicoMMP het volgende:
Op discord kun je die oude seizoenen wel vinden
Enige probleem is dat die link volgens mij maar een paar dagen geldig isquote:Op zondag 17 mei 2026 13:49 schreef Moira het volgende:
[..]
Er mah gerd!! Dankjeweldie gaat in de OP
Nee, het seizoen is te snel voorbij gegaan…quote:Op zondag 17 mei 2026 18:13 schreef Meke het volgende:
Over drie uur weten we wie de Mol is!!! Zijn we daar klaar voor?![]()
Ik weet ook niet hoever ik zou komen. Ik lust dan ook geen visquote:Op zondag 17 mei 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je nou niet 7 vissen achter elkaar opnoemen?
Ze hebben aan Gilles gewoon een top presentator. Hij maakt een groot deel van het programma.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:16 schreef Meke het volgende:
Toch wel leuk dat we een iets andere kant van Gilles zien bij deze opdracht, iets losser dan normaal
En je kreeg makreel al kado he, dus eigenlijk maar zes.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je nou niet 7 vissen achter elkaar opnoemen?
En die ¤400 waar hij wel bij betrokken was kwam door Maxim die volledig overtuigd was van zijn gelijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Wout wint zijn opdracht niet en leek ook niet erg tegen te stribbelen toen Julie zei dat Maxim sneller was. Hij vond dat wel goed.
Vergeleken met hem is Rick een soort verkeerslicht.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze hebben aan Gilles gewoon een top presentator. Hij maakt een groot deel van het programma.
Mwoah, eigenlijk denk ik dat hij dit ook wel leuk gedaan hadquote:Op zondag 17 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeleken met hem is Rick een soort verkeerslicht.
Het doet af en toe iets, maar het is niet echt verheffend…
Maar ook wel een beetje flauw. Soort hard reset.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:34 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is voor de Mol toch wel een heerlijke opdracht.
Ja sowieso vind ik zo'n opdracht met tegenstanders met z'n drieën altijd wel tofquote:Op zondag 17 mei 2026 20:34 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is voor de Mol toch wel een heerlijke opdracht.
Dat denk ik ook. In Nederland zou de pot leeg gaan.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:35 schreef Legoblokje het volgende:
Ik gok dat dit wel redelijk gestuurd wordt. Kan me niet voorstellen dat ze hier allemaal kapotte tegels willen.
Maar de Mol weet welke tegels veel waard zijn.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:39 schreef MadMaster het volgende:
Wout en de vertragingstactiek weer.
Maxim heeft al 2 tegels gevangen en is daardoor niet echt meer verdacht…
Allemaal toch, volgens mij?quote:Op zondag 17 mei 2026 20:40 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar de Mol weet welke tegels veel waard zijn.
Hoewel daar aan de andere kant op dat moment ook de meest waardevolle tegels vallen die je kunt laten vallen. Maar indd, liever 5K niet in de potquote:Op zondag 17 mei 2026 20:43 schreef The_Playmaker het volgende:
Je wilt als Mol dus meedoen bij het winnen van de meest waardevolle tegel. Bij de tegels staan heeft dan niet veel zin.
quote:
@KaBuf volgens mij!quote:Op zondag 17 mei 2026 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Voorheen zat er nog wel eens iemand van hier in Kineapolis in België tijdens de finale.
Geen idee meer wie dat was, maar dit jaar kennelijk niet…
Nee, dat laten ze altijd in het middenquote:Op zondag 17 mei 2026 21:10 schreef Meke het volgende:
Normaal weten we hier wel wie op wie zit, toch? Zou er een reden zijn dat ze dat niet laten zien?
Ja, achteraf denk ik dat dat ook logischer is want anders kun je het nu al deducerenquote:Op zondag 17 mei 2026 21:11 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Nee, dat laten ze altijd in het midden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |