Zei Gilles in het begin niet dat een van de kandidaten eerder meedeed als reservekandidaat in de opening van 2021? Ik weet niet meer wie het is maar het is een van de mannen.quote:Op maandag 4 mei 2026 13:32 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Als ze iemand vinden die een perfecte kandidaat is, maar ze hebben al iemand van dat type, dan steken ze er geen 2 in, dan zeggen ze tegen de pechvogel dat ze hem tof vinden en dat hij zich volgend jaar nog eens kandidaat moet stellen.
dat met die eieren scheelde niet zo ontzettend veel tijd hoor. Ik vond Wout vooral in het begin van die opdracht wel heel stoicijns voorbij de tafel lopen, en uitgebreid allerlei andere dingen gaan bekijken, terwijl Gilles toch een duidelijke hint naar de tafel had gegeven.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:15 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik blijf op Maxim, zit ik eigenlijk al vanaf moment 1 op, dus ik zou niet weten waarom ik die tunnel uit zou gaan
Wout kan ook wel heel goed. Even een mooie spidermanactie maken naar die knop op de muur is echt fanatiek kandidatengedrag, maar als het toch niet lukt heb je er uiteindelijk niets aan. Al denk ik dat de grootste fout daar was om Julie in haar eentje alle eieren te laten splitsen en dat kwam dan weer van haar af.
Ik denk dat ik dat zelf ook had gedaanquote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:44 schreef trui het volgende:
[..]
dat met die eieren scheelde niet zo ontzettend veel tijd hoor. Ik vond Wout vooral in het begin van die opdracht wel heel stoicijns voorbij de tafel lopen, en uitgebreid allerlei andere dingen gaan bekijken, terwijl Gilles toch een duidelijke hint naar de tafel had gegeven.
Bovendien is dit al ooit gedaan in WIDM NLquote:Op zondag 3 mei 2026 20:57 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind dit eerlijk gezegd een beetje langdradig.
misschien, maar hij gunde de tafel geen blik waardig, dat vond ik toch heel onlogisch.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat zelf ook had gedaan"De tafel plakt" klinkt ook niet echt positief, dus ik had ook wel even willen kijken wat er nog meer is voordat ik straks niet meer van die tafel vandaan kom
Nog maar 1 afvaller en we gaan naar de finalequote:Op dinsdag 5 mei 2026 00:37 schreef NailQueen het volgende:
Wat gaat het seizoen snel voorbij. Er zijn nog maar 3 over
Nou ja, zodra Julie de tafel los liet gaat de tijd lopen. Dan kan Wout ook gewoon loslaten, het is niet dat de tijd dan dubbel zo snel gaat ofzo. Als ik het me goed herinner, hebben ze 20 seconden verloren aan het scheiden van de eieren. Dat is echt een fors deel van de minuut. Als Wout mee had geholpen, had het de tijd van 1 ei gescheeld en dus 7-8 seconden bespaard. Dat vind ik vrij fors.quote:Op dinsdag 5 mei 2026 11:44 schreef trui het volgende:
[..]
dat met die eieren scheelde niet zo ontzettend veel tijd hoor. Ik vond Wout vooral in het begin van die opdracht wel heel stoicijns voorbij de tafel lopen, en uitgebreid allerlei andere dingen gaan bekijken, terwijl Gilles toch een duidelijke hint naar de tafel had gegeven.
Ja, meer nog zelfsquote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:15 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik het me goed herinner, hebben ze 20 seconden verloren aan het scheiden van de eieren.
Zeker als Wout na afloop zegt "5 seconden meer tijd en het had ons gelukt"quote:Op dinsdag 5 mei 2026 12:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, meer nog zelfsToen ze de tafel vonden hadden ze nog meer dan 40 seconden en nadat Julie de eieren had gebroken stond de klok op 18.
Ik denk ook dat het sneller was gegaan als Wout er in elk geval een had kunnen doen, tegelijk met Julie.
Nou ja, dat is ook nog wel een ding inderdaad: als het misgaat, dan kun je weer opnieuw dat labyrinth erbij pakken om een ei te scoren.quote:Op woensdag 6 mei 2026 14:03 schreef trui het volgende:
Dat ene ei scheelt echt niet zoveel op die 20 seconden, (hij zou er vast ook weer iets meer tijd voor hebben genomen, vermoed ik), en zij weet zo tenminste ook zeker dat de eidooiers gescheiden werden van het eiwit.
Als er nog eentje in zatquote:Op woensdag 6 mei 2026 14:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook nog wel een ding inderdaad: als het misgaat, dan kun je weer opnieuw dat labyrinth erbij pakken om een ei te scoren.
In de eerste paar afleveringen deed Maxim de meest verdachte dingen, daarna begon ie wat geld te pakken en was het Wout die gekkige dingen deed.quote:Op woensdag 6 mei 2026 22:49 schreef Tijn het volgende:
Nou, aflevering 1 en 2 nog een keer teruggekeken... ik denk nu dat het Maxim is eigenlijk
Hij pakte z'n eigen boekje in de eerste aflevering (wat is de kans??). In aflevering 2 was-ie heel bepalend in de keuze voor Abigail (-2000 euro), bij het water spoorde hij het team aan om veel te bellen (voor 200 euro per telefoontje, en hij overleefde als enige de boot twee keer, de mol wil natuurlijk niet in het water vallen) en op de binnenplaats van het landhuis wilde hij per se dat er snel gedrukt werd, zelfs toen ze al voor stonden en het dus niet eens een voordeel voor ze was (500 euro per ronde eruit).
In de laatste aflevering ging ik ervan uit dat Maxims geklungel met de camera nepmollen was, maar nu denk ik dat de hele groep inmiddels wel doorheeft dat-ie de mol is en hij het dus niet meer hoeft te verhullen
We hebben net aflevering 3 teruggekeken en daar doet Maxim eigenlijk ook niks nuttigs. Hij staat in de weg bij het schapenhoeden en tijdens het racen rijdt-ie tegen de muur en kent-ie het nummer van ABBA niet. Tja...quote:Op donderdag 7 mei 2026 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In de eerste paar afleveringen deed Maxim de meest verdachte dingen, daarna begon ie wat geld te pakken en was het Wout die gekkige dingen deed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |