Ik weet ook niet hoever ik zou komen. Ik lust dan ook geen visquote:Op zondag 17 mei 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je nou niet 7 vissen achter elkaar opnoemen?
Ze hebben aan Gilles gewoon een top presentator. Hij maakt een groot deel van het programma.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:16 schreef Meke het volgende:
Toch wel leuk dat we een iets andere kant van Gilles zien bij deze opdracht, iets losser dan normaal
En je kreeg makreel al kado he, dus eigenlijk maar zes.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Hoe kan je nou niet 7 vissen achter elkaar opnoemen?
En die ¤400 waar hij wel bij betrokken was kwam door Maxim die volledig overtuigd was van zijn gelijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:23 schreef The_Playmaker het volgende:
Wout wint zijn opdracht niet en leek ook niet erg tegen te stribbelen toen Julie zei dat Maxim sneller was. Hij vond dat wel goed.
Vergeleken met hem is Rick een soort verkeerslicht.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:21 schreef eborn het volgende:
[..]
Ze hebben aan Gilles gewoon een top presentator. Hij maakt een groot deel van het programma.
Mwoah, eigenlijk denk ik dat hij dit ook wel leuk gedaan hadquote:Op zondag 17 mei 2026 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vergeleken met hem is Rick een soort verkeerslicht.
Het doet af en toe iets, maar het is niet echt verheffend…
Maar ook wel een beetje flauw. Soort hard reset.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:34 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is voor de Mol toch wel een heerlijke opdracht.
Ja sowieso vind ik zo'n opdracht met tegenstanders met z'n drieën altijd wel tofquote:Op zondag 17 mei 2026 20:34 schreef The_Playmaker het volgende:
Dit is voor de Mol toch wel een heerlijke opdracht.
Dat denk ik ook. In Nederland zou de pot leeg gaan.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:35 schreef Legoblokje het volgende:
Ik gok dat dit wel redelijk gestuurd wordt. Kan me niet voorstellen dat ze hier allemaal kapotte tegels willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |