Ik denk dat de redactie zich een beetje verkeken heeft op hoe moeilijk het is zo veel kindjes te verslaan, zelfs zonder mol.quote:Op zondag 10 mei 2026 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
Nou, dit is misschien voor het eerst dat ik een opdracht van WidM beter vond dan - vrijwel - dezelfde opdracht bij De Mol.
55 tegenstanders, 3 kandidaten en 1 mol. Dat is gewoon onmogelijk.
Ja, zoiets dacht ik ook al. Dit zag er niet echt veilig uit.quote:Op zondag 10 mei 2026 21:03 schreef SaintOfKillers het volgende:
Lijkt me toch redelijk gevaarlijk als er een been of een arm in een slechte hoek draait
Ik twijfel nog steeds tussen Julie en Maxim. Op dit moment neig ik weer ff naar Julie, maar het verandert zowat per uur.quote:
ik noem da ne game!quote:Op zondag 10 mei 2026 21:09 schreef The_Playmaker het volgende:
Wat lullig. Ze zorgt voor ¤1000 in de pot bij de laatste opdracht en ligt er nu uit.
Geweldig he? ik vond die 50meter-val wel heel heftig hoor, weet niet of ik dat gedurfd had. Maar inderdaad, bij mij komt ie ook ergens bovenin m'n lijstje favorieten!quote:Op maandag 11 mei 2026 20:21 schreef Japepk het volgende:
Wat een aflevering dit! Allemaal fysieke opdrachten, heerlijk! Dat blijft toch de Mol op z'n sterkst. Dit seizoen hebben ze al heel wat beproevingen doorstaan. Dit seizoen komt zo in de top 5, misschien wel top 3, terecht hoor
Het zag er sowieso expres uit.quote:Op maandag 11 mei 2026 17:33 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Zou Maxim dit nu express hebben gedaan ?
Ik vind het ook een heel erg sterk seizoenquote:Op maandag 11 mei 2026 20:21 schreef Japepk het volgende:
Wat een aflevering dit! Allemaal fysieke opdrachten, heerlijk! Dat blijft toch de Mol op z'n sterkst. Dit seizoen hebben ze al heel wat beproevingen doorstaan. Dit seizoen komt zo in de top 5, misschien wel top 3, terecht hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |