quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat Choco er volledignaast zit?
Die ken ik ook maar die andere ook maar er zijn verschillende smaken curryquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik ken alleen deze Curry
[ afbeelding ]
En die bedoelde ik ook niet.
Die van jou is bejaardquote:Op vrijdag 3 april 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ken ik niet.
Ik ken alleen deze Curry
[ afbeelding ]
En die bedoelde ik ook niet.
Ja ja. Zo kan je alles naar je hand draaien.quote:Op vrijdag 3 april 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
Als je vrouw droomt dat je bent vreemd gegaan,
moet je dan vreemd gaan?
Het is toch je taak om al haar dromen uit te laten komen
T is ook nooit goed ook hequote:Op vrijdag 3 april 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja ja. Zo kan je alles naar je hand draaien.
Nooit bestaat niet en in dit geval is het niet goed, volgens mijn maatstaven dan, wie weet vind je ooit een vrouw die dat geen probleem vindt.quote:
Het is nooit goed of het deugt niet zei mijn moeder.quote:
Als ze het over jou had?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nooit goed of het deugt niet zei mijn moeder.
Goede uitspraak van je moeder.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo worden wij nooit vrienden.quote:
Is dat een doel dan?quote:
Niet echt maar ruzie maken is zo makkelijk.quote:
Are you drunkquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik dacht dat jullie al vrienden waren. In deze sc zijn we toch allemaal vriendjes.
Niet echt, alleen met sommigenquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ruzie maken is zo makkelijk.
Owquote:
Nog niet nee .......quote:
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
En het was een grapje he marc, je weet wel een geintje, it's a joke.
Dus je bent wel dronkenquote:
Ow,quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht. Nee.
Dat iedereen vriendjes is hier was een grapje.
Maar nieuwe baan, wil je er al iets over vertellen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ruzie maken is zo makkelijk.
er is altijd een soort van frictie tussen die twee .... de ene keer denk je: "o het zijn besties" en de andere keer vechten ze mekaar het kot uit ....quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik dacht dat jullie al vrienden waren. In deze sc zijn we toch allemaal vriendjes.
Waarom doe je dan of je een idioot bent die het niet begrijpt?quote:
Het is maar net hoe de wind staat.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
er is altijd een soort van frictie tussen die twee .... de ene keer denk je: "o het zijn besties" en de andere keer vechten ze mekaar het kot uit ....
Volgens mij valt het met deze 2 toch wel mee, zie meer frictie met ze met andere users.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
er is altijd een soort van frictie tussen die twee .... de ene keer denk je: "o het zijn besties" en de andere keer vechten ze mekaar het kot uit ....
En waarschijnlijk ook wat het onderwerp is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind staat.
Recht omhoog tochquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind staat.
oh oh oh, dat van gisteravond moet je gewoon uitvegen/vergetenquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom doe je dan of je een idioot bent die het niet begrijpt?
Gisteravond moest ik ook al ergens anders mijn teksten uitleggen omdat die verkeerd werden begrepen.
Ik geloof dat ik het vandaag even niet kan hebben.
Ik zal stil zijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom doe je dan of je een idioot bent die het niet begrijpt?
Gisteravond moest ik ook al ergens anders mijn teksten uitleggen omdat die verkeerd werden begrepen.
Ik geloof dat ik het vandaag even niet kan hebben.
Na 4 dagen heb ik eigenlijk nog maar weinig te vertellen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nieuwe baan, wil je er al iets over vertellen?
Werkte mijn hoofd maar zo.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
oh oh oh, dat van gisteravond moet je gewoon uitvegen/vergeten
en vandaag is een ander verhaal; en vooral: trek het je niet aan!! het ligt niet aan jou!
ik begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Werkte mijn hoofd maar zo.
Maar je hebt wel gelijk.
* Choco zal het proberen los te laten
Insert kutlied let it gooooo
Niet waar, recht naar beneden.quote:
Kijk eens aan; mooi toch?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na 4 dagen heb ik eigenlijk nog maar weinig te vertellen eigenlijk.
Ik heb het er iig naar mijn zin en dat is het belangrijkste.
Oh ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zie; zo werkt je hoofd ookquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar.
Je bent goed bezig de laatste tijd, huisje opknappen en weer aan het werk.En je hebt het er ook nog naar je zin. Dubbele whoop whoop
Moet je er ook een paar van mij horen of liever van mijn parkiet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je wel weer voor je wijze woorden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die van je moeder waren al wijs genoeg en tjilp hoor ik al genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je er ook een paar van mij horen of liever van mijn parkiet?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, recht naar beneden.![]()
Nou is het niet leuk meer .............quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, doe jij je ding maar. Wat Maily zegt.
Jammer voor jou dan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is het niet leuk meer .............
Ik ga wel zombies vermoorden ofzo
ik ben zijn moeder nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van je moeder waren al wijs genoeg en tjilp hoor ik al genoeg.
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:
Lol, weet ik maar hij had eerder op de avond een uitspraak van zijn moeder getikt, dat bedoelde ik.quote:
ah, dat had ik niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, weet ik maar hij had eerder op de avond een uitspraak van zijn moeder getikt, dat bedoelde ik.
quote:
Even voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Luie donder.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
* PJ Harvey afzetquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
ga deze maar eens door,
Zitten leuke bij.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
ga deze maar eens door,
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
ga deze maar eens door,
Deze kan daar ook wel bijquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
ga deze maar eens door,
Ook alweer 40 jaar geleden en blijft een goed nummer.quote:
hij kan hoog hequote:Op vrijdag 3 april 2026 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook alweer 40 jaar geleden en blijft een goed nummer.![]()
Best wel.quote:
Dit vindt jij dus leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Zit nu dit te kijken.
Nu weer vrolijk.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga nog ff de laatste minuten kijken.
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit vindt jij dus leuk.
[ afbeelding ]
Dus jij vindt dat dat te ver gaat?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
Wel typisch dat je precies die eruit haal en hier plaats.
Nee hoor. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat dat te ver gaat?
Ik moet die film (Johnny got a gun)nog steeds een keer kijkenquote:
Mag he, dat moet nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet die film (Johnny got a gun)nog steeds een keer kijken
Ja okee.quote:
Dan zeker een keer zien te regelenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee.
Ik wil hem igg graag zien. Schijnt geen slechte film te zijn
Zo'n bikini heb je toch wel?quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het haar niet na,
vooral niet wegens het gemist van zo'n huis en een zwembad
Dat wel, maar mijn haar is wel 'wat' korterquote:
Roeiwedstrijdje? Is vandaag ook niet "The boat race" op de Thames?quote:Op zaterdag 4 april 2026 05:51 schreef pullup het volgende:
Beetje vroeger dan normaal want ik moet nog naar Rotterdam
Cousteauiquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
De oudste 'spin' of meer voorouder van is gevonden
Al een half miljard jaar oud![]()
https://www.nu.nl/wetensc(...)aar-oud-te-zijn.html
Jij hebt duidelijk de link niet gebruiktquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[..]
Cousteaui![]()
Is de naam van de spin afgeleid van de duiker Jacques Cousteau of andersom?
Wel! Maar alleen het eerste stukje gelezenquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de link niet gebruikt
Als iemand hem toen had doodgetrapt waren er nu geen spinnen geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
De oudste 'spin' of meer voorouder van is gevonden
Al een half miljard jaar oud![]()
https://www.nu.nl/wetensc(...)aar-oud-te-zijn.html
Zou het er maar 1 zijn geweest? Zo ja hadden we nu ook geen spinnen gehadquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als iemand hem toen had doodgetrapt waren er nu geen spinnen geweest.
Duidelijk jaquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wel! Maar alleen het eerste stukje gelezen
Ja dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Roeiwedstrijdje? Is vandaag ook niet "The boat race" op de Thames?
Heb het niet gezien want zelf bezig, maar meestal is het saaiquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Roeiwedstrijdje? Is vandaag ook niet "The boat race" op de Thames?
Ja dat dus .... 1 neemt de leiding en zo blijft het ... Jouw mensen nog wel wat succes ?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb het niet gezien want zelf bezig, maar meestal is het saai
Geen wedstrijd dit weekeinde maar we zijn aan het trainen voor de NK over 2 wekenquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus .... 1 neemt de leiding en zo blijft het ... Jouw mensen nog wel wat succes ?
Dat was SCHC toch? (Er spelen er meer dit weekend)quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze door ... De dames versloegen die uit Madrid
Mijn dames waren een paar weken geleden op de langere afstanden nog wat rapper dan Oxford trouwens maar werden dat weekeinde geklopt uiteindelijk omdat die op de kortere stukken rapper waren ( Het is een systeem dat werkt zoals bij het allround schaatsen dus dat telde zwaarder)quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen wedstrijd dit weekeinde maar we zijn aan het trainen voor de NK over 2 weken
op de Alexander baan daarquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen wedstrijd dit weekeinde maar we zijn aan het trainen voor de NK over 2 weken
Ja daarom zijn we daar alvast gaan trainen, het is een lastige windbak. De bosbaan zijn ze aan het verbouwen voor de wk dus daar kan het niet dit jaarquote:
Nogal open gebied idd in tegenstelling tot de bosbaan ... Succesquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daarom zijn we daar alvast gaan trainen, het is een lastige windbak. De bosbaan zijn ze aan het verbouwen voor de wk dus daar kan het niet dit jaar
Leggen ze dan water van de ene op de andere hoop? En hoe blijft dat liggen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daarom zijn we daar alvast gaan trainen, het is een lastige windbak. De bosbaan zijn ze aan het verbouwen voor de wk dus daar kan het niet dit jaar
Jij woonde daar ooit in de buurt ... vertelquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leggen ze dan water van de ene op de andere hoop? En hoe blijft dat liggen?
Ik woonde niet bij de bosbaan die ze aan het verbouwen zijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woonde daar ooit in de buurt ... vertel
Die bij R'damquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik woonde niet bij de bosbaan die ze aan het verbouwen zijn
Die ken ik ja, maar die zijn ze niet aan het verbouwen voor zover ik lees van pullupquote:
goed lezen !!! WK is in Amsterdamquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik ja, maar die zijn ze niet aan het verbouwen voor zover ik lees van pullup
Ja, dan gaan ze hockeyenquote:
Nu? Den Bosch.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar spelen ze eigenlijk ? Heb het nu niet zo gevolgd
denk AIquote:
Ja dat .. mn Brave browser kwam er mee aanzetten..quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Beetje eng wel dat het tegenwoordig eigenlijk niet meer te zien is of iets AI is.
De veertjes zitten net iets te netjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. mn Brave browser kwam er mee aanzetten..
*miauwt*quote:
quote:
Zo klinken ze: https://dibird.com/species/vermilion-flycatcher/quote:
520 errorquote:Op zondag 5 april 2026 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo klinken ze: https://dibird.com/species/vermilion-flycatcher/
Fout tijdens het verbinden met dibird.com. SSL-peer heeft geen certificaat voor de opgevraagde DNS-naam.quote:
Welke oetlul maakt er dan ook https van?quote:Op zondag 5 april 2026 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Zo, beter. http://dibird.com/species/vermilion-flycatcher/
quote:Op zondag 5 april 2026 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Koen, wat kom jij nou weer doen?quote:
Da's de verkeerde, lijkt wel, maar nét niet, Eendjequote:Op zondag 5 april 2026 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja. Lig al op bed, maar wil nog niet slapen.quote:
dat is wel een krachtig rijm-statementquote:Op zondag 5 april 2026 00:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koen, wat kom jij nou weer doen?
comedy?quote:Op zondag 5 april 2026 00:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. Lig al op bed, maar wil nog niet slapen.
Ben ook nog een beetje na aan het genieten van de voorstelling van Annick Boer waar ik een paar uur geleden heen ben geweest
gaat lekker z'n gangetje, sinds vrijdag vrij, weer werken pas maandag de 13equote:Op zondag 5 april 2026 00:58 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Alles wel. Hoe is het in Sweet Lake City?
Gevondenquote:Op zondag 5 april 2026 00:44 schreef Superbadeendje het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2026 01:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat lekker z'n gangetje, sinds vrijdag vrij, weer werken pas maandag de 13e
morgen paasbrunch in huize Koen voor de family
jij ookkkquote:Op zondag 5 april 2026 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Hallo allen en een fijn Pasen!
[ afbeelding ]
Jij ook fijne paashaas toegewenst.quote:Op zondag 5 april 2026 01:06 schreef sly-nl het volgende:
[..]![]()
Hallo allen en een fijn Pasen!
[ afbeelding ]
wat vierden ze toenquote:Op zondag 5 april 2026 01:16 schreef sly-nl het volgende:
Hoi!
Pasen werd al heel lang voor de grboorte vasn Jezus gevierd. Ik 'geloof' dat de helft van die kerkbezoekerts dat niet eens weten
Uiteraardquote:Op zondag 5 april 2026 01:30 schreef chufi het volgende:
Doen jullie ook aan analyseren van de daily birdies?
Alle religieuze feesten hebben dacht ik een 'heidens' origineelquote:Op zondag 5 april 2026 01:16 schreef sly-nl het volgende:
Hoi!
Pasen werd al heel lang voor de geboorte van Jezus gevierd. Ik 'geloof' dat de helft van die kerkbezoekerts dat niet eens weten
Waren slechts typo's, geen Kree'tje gedaan hiero, zo in den nacht
Dezequote:
Pasen is van oudsher een vruchtbaarheidsfeest wat de Germanen al "vierden".quote:Op zondag 5 april 2026 01:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Pesach? Een joods gebruik dat al voor Gristus bestond.
Wat voor jou dit??quote:
Te echtquote:
#WhenTaken Movies 🎬 #448 (05.04.2026)quote:Op zondag 5 april 2026 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
#WhenTaken Movies 🎬 #448 (05.04.2026)
I scored 792/1000🎟️🍿🥤
1️⃣📍3.9K km - 🗓️2 yrs - 🥈129/200
2️⃣📍1.9K km - 🗓️3 yrs - 🥈150/200
3️⃣📍76.3 m - 🗓️2 yrs - 🥇198/200
4️⃣📍1.7 km - 🗓️7 yrs - 🥇191/200
5️⃣📍504 km - 🗓️24 yrs - 🥉124/200
https://movies.whentaken.com
Toevallig kwam ik hem van de week ook tegen. Als ik tijd heb dan ga ik hem zeker kijken.quote:
Gisteren bij de voorstelling van Annick Boer was een semi-groot badeendje onderdeel van het decorquote:Op zondag 5 april 2026 14:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik hem van de week ook tegen. Als ik tijd heb dan ga ik hem zeker kijken.
Florentijn Hofman is idd een kunstenaar die van oa badeendjes kunst maakt, oa de reuze badeend heeft hij ook gemaakt.quote:Op zondag 5 april 2026 14:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gisteren bij de voorstelling van Annick Boer was een semi-groot badeendje onderdeel van het decor
Volgens Annick was het gemaakt door Florentijn Hofman
Ja, dat wist ik al. Mede door Wie is de Mol? waar hij een tijd geleden aan mee deed.quote:Op zondag 5 april 2026 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Florentijn Hofman is idd een kunstenaar die van oa badeendjes kunst maakt, oa de reuze badeend heeft hij ook gemaakt.
Ik ben ook aan het bakkenquote:
Mijn oren zijn niet een beetje groot genoeg om jou in te laten passenquote:
Dat is vervelendquote:Op zondag 5 april 2026 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn oren zijn niet een beetje groot genoeg om jou in te laten passen
Nee, dat is heel erg goed zelfs,quote:
Maar ik verveel me ookquote:Op zondag 5 april 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is heel erg goed zelfs,
wil jou daar echt niet hebben![]()
Niemand
Dat zijn mijn matties, die leren van mij de kunst van vliegen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:20 schreef chufi het volgende:
Arme SBE ... Er wordt ook overal met hem gesolt
OKquote:Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn mijn matties, die leren van mij de kunst van vliegen.
Maak je daarover maar geen zorgen, ze hebben daarvoor een vrouw meegenomen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Oh oh ... en de ramen waren ook al vuil. Aan de binnenkant.
En hoe moeten ze dan kakken?quote:
billen buitenboordquote:Op zondag 5 april 2026 19:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En hoe moeten ze dan kakken?
Blub btw
Ik wou net zeggen door het raam open te zetten.quote:
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nuquote:
Zolang je ze maar aan ziet komenquote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nu
Zo'n drol weegt ook geen drol.quote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Omgquote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol, die kan je iig nog ontwijken dan, de lucht er van niet en daar schijnen ze ook last van te hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan je ze nog op tijd de andere kant op blazen.quote:
Marc gaat het je nu vertellenquote:
Wel een mooie manier om de aliens op afstand te houdenquote:Op zondag 5 april 2026 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, die kan je iig nog ontwijken dan, de lucht er van niet en daar schijnen ze ook last van te hebben.
Echt heel zielig ja.quote:Op zondag 5 april 2026 22:08 schreef pullup het volgende:
En die arme hond dandie moet ook worden uitgelaten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Mario is alvast aan het sparen om een rondje maan te doen.
Het is allemaal best simpelquote:
ik hoop hetquote:
Maar dat gaat het wel worden.quote:
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?quote:
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doenquote:Op maandag 6 april 2026 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?
Ook nog wel eens het proberen waard.quote:Op maandag 6 april 2026 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doen
Lekker maar erg duur.quote:Op maandag 6 april 2026 06:42 schreef pullup het volgende:
Behalve die Macadamia, die zijn niet te vreten
Fixedquote:Op maandag 6 april 2026 06:42 schreef pullup het volgende:
Behalve die pistachenoten, die zijn niet te vreten
Welke films zijn nog slechter dan? En kan dat welquote:
Is hij tenminste ergens goed in.quote:Op maandag 6 april 2026 12:03 schreef camilero het volgende:
[..]
Die Trump blijft maar records verbreken, hè?
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaarquote:
Tell me Mike,quote:Op maandag 6 april 2026 15:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaar
Nietes, die daarvoor heeft gewonnenquote:Op maandag 6 april 2026 15:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaar
Volgens mij niet echtquote:Op maandag 6 april 2026 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du dat weet ik du volgte 2011 bb duitsland
weet du wa dat is?quote:Op maandag 6 april 2026 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij niet echtIn ieder geval niet bewust
![]()
Wel veel Nederlandse BB's
Haha staat in mijn posthistorie dus, ik zal er dus ook wel eens een post hebben geplaatst ( wellicht wel even gevolgd), maar ik ken die mensen op de caps helemaal nietquote:Op maandag 6 april 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du wa dat is?https://forum.fok.nl/user/history/131703/254
deze cosimo deze idiot, en tittenmeisje jordanquote:Op maandag 6 april 2026 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha staat in mijn posthistorie dus, ik zal er dus ook wel eens een post hebben geplaatst ( wellicht wel even gevolgd), maar ik ken die mensen op de caps helemaal nietZeggen me echt nada
Ik denk wel dat ik wist dat je het meeste kan terugvinden ergens maar het is verleden tijd en ik ben er gewoon niet mer echt in geïnteresseerd.quote:Op maandag 6 april 2026 17:32 schreef mario390 het volgende:
ik weet erst seit paar dagen dat ik alle posts lezen kann van de reality en alles was in hele forum is ,heeft me nie jemmand gezegd, du weet het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |