Cousteauiquote:Op zaterdag 4 april 2026 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
De oudste 'spin' of meer voorouder van is gevonden
Al een half miljard jaar oud![]()
https://www.nu.nl/wetensc(...)aar-oud-te-zijn.html
Jij hebt duidelijk de link niet gebruiktquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:12 schreef maily het volgende:
[..]
Cousteaui![]()
Is de naam van de spin afgeleid van de duiker Jacques Cousteau of andersom?
Wel! Maar alleen het eerste stukje gelezenquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk de link niet gebruikt
Als iemand hem toen had doodgetrapt waren er nu geen spinnen geweest.quote:Op zaterdag 4 april 2026 12:08 schreef marcb1974 het volgende:
De oudste 'spin' of meer voorouder van is gevonden
Al een half miljard jaar oud![]()
https://www.nu.nl/wetensc(...)aar-oud-te-zijn.html
Zou het er maar 1 zijn geweest? Zo ja hadden we nu ook geen spinnen gehadquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Als iemand hem toen had doodgetrapt waren er nu geen spinnen geweest.
Duidelijk jaquote:Op zaterdag 4 april 2026 13:14 schreef maily het volgende:
[..]
Wel! Maar alleen het eerste stukje gelezen
Ja dusquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Roeiwedstrijdje? Is vandaag ook niet "The boat race" op de Thames?
Heb het niet gezien want zelf bezig, maar meestal is het saaiquote:Op zaterdag 4 april 2026 08:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Roeiwedstrijdje? Is vandaag ook niet "The boat race" op de Thames?
Ja dat dus .... 1 neemt de leiding en zo blijft het ... Jouw mensen nog wel wat succes ?quote:Op zaterdag 4 april 2026 18:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb het niet gezien want zelf bezig, maar meestal is het saai
Geen wedstrijd dit weekeinde maar we zijn aan het trainen voor de NK over 2 wekenquote:Op zaterdag 4 april 2026 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat dus .... 1 neemt de leiding en zo blijft het ... Jouw mensen nog wel wat succes ?
Dat was SCHC toch? (Er spelen er meer dit weekend)quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Gaan ze door ... De dames versloegen die uit Madrid
Mijn dames waren een paar weken geleden op de langere afstanden nog wat rapper dan Oxford trouwens maar werden dat weekeinde geklopt uiteindelijk omdat die op de kortere stukken rapper waren ( Het is een systeem dat werkt zoals bij het allround schaatsen dus dat telde zwaarder)quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen wedstrijd dit weekeinde maar we zijn aan het trainen voor de NK over 2 weken
op de Alexander baan daarquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Geen wedstrijd dit weekeinde maar we zijn aan het trainen voor de NK over 2 weken
Ja daarom zijn we daar alvast gaan trainen, het is een lastige windbak. De bosbaan zijn ze aan het verbouwen voor de wk dus daar kan het niet dit jaarquote:
Nogal open gebied idd in tegenstelling tot de bosbaan ... Succesquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daarom zijn we daar alvast gaan trainen, het is een lastige windbak. De bosbaan zijn ze aan het verbouwen voor de wk dus daar kan het niet dit jaar
Leggen ze dan water van de ene op de andere hoop? En hoe blijft dat liggen?quote:Op zaterdag 4 april 2026 19:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja daarom zijn we daar alvast gaan trainen, het is een lastige windbak. De bosbaan zijn ze aan het verbouwen voor de wk dus daar kan het niet dit jaar
Jij woonde daar ooit in de buurt ... vertelquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leggen ze dan water van de ene op de andere hoop? En hoe blijft dat liggen?
Ik woonde niet bij de bosbaan die ze aan het verbouwen zijnquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij woonde daar ooit in de buurt ... vertel
Die bij R'damquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik woonde niet bij de bosbaan die ze aan het verbouwen zijn
Die ken ik ja, maar die zijn ze niet aan het verbouwen voor zover ik lees van pullupquote:
goed lezen !!! WK is in Amsterdamquote:Op zaterdag 4 april 2026 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die ken ik ja, maar die zijn ze niet aan het verbouwen voor zover ik lees van pullup
Ja, dan gaan ze hockeyenquote:
Nu? Den Bosch.quote:Op zaterdag 4 april 2026 20:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar spelen ze eigenlijk ? Heb het nu niet zo gevolgd
denk AIquote:
Ja dat .. mn Brave browser kwam er mee aanzetten..quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Beetje eng wel dat het tegenwoordig eigenlijk niet meer te zien is of iets AI is.
De veertjes zitten net iets te netjesquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat .. mn Brave browser kwam er mee aanzetten..
*miauwt*quote:
quote:
Zo klinken ze: https://dibird.com/species/vermilion-flycatcher/quote:
520 errorquote:Op zondag 5 april 2026 00:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo klinken ze: https://dibird.com/species/vermilion-flycatcher/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |