Dat zijn mijn matties, die leren van mij de kunst van vliegen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:20 schreef chufi het volgende:
Arme SBE ... Er wordt ook overal met hem gesolt
OKquote:Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn mijn matties, die leren van mij de kunst van vliegen.
Maak je daarover maar geen zorgen, ze hebben daarvoor een vrouw meegenomen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Oh oh ... en de ramen waren ook al vuil. Aan de binnenkant.
En hoe moeten ze dan kakken?quote:
billen buitenboordquote:Op zondag 5 april 2026 19:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En hoe moeten ze dan kakken?
Blub btw
Ik wou net zeggen door het raam open te zetten.quote:
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nuquote:
Zolang je ze maar aan ziet komenquote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nu
Zo'n drol weegt ook geen drol.quote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nu
Omgquote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nu
Lol, die kan je iig nog ontwijken dan, de lucht er van niet en daar schijnen ze ook last van te hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nu
Dan kan je ze nog op tijd de andere kant op blazen.quote:
Marc gaat het je nu vertellenquote:
Wel een mooie manier om de aliens op afstand te houdenquote:Op zondag 5 april 2026 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, die kan je iig nog ontwijken dan, de lucht er van niet en daar schijnen ze ook last van te hebben.
Echt heel zielig ja.quote:Op zondag 5 april 2026 22:08 schreef pullup het volgende:
En die arme hond dandie moet ook worden uitgelaten
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Mario is alvast aan het sparen om een rondje maan te doen.
Het is allemaal best simpelquote:
Lijkt mij van wel. Alleen niet knoeien.quote:
Dat is geen uitwerpsel he.quote:
ik hoop hetquote:
Maar dat gaat het wel worden.quote:
Ik ook, is gewoon een nootje of zo.quote:
Uiteraard.quote:
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?quote:
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doenquote:Op maandag 6 april 2026 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?
Ook nog wel eens het proberen waard.quote:Op maandag 6 april 2026 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doen
Lekker maar erg duur.quote:Op maandag 6 april 2026 06:42 schreef pullup het volgende:
Behalve die Macadamia, die zijn niet te vreten
Fixedquote:Op maandag 6 april 2026 06:42 schreef pullup het volgende:
Behalve die pistachenoten, die zijn niet te vreten
Welke films zijn nog slechter dan? En kan dat welquote:
Is hij tenminste ergens goed in.quote:Op maandag 6 april 2026 12:03 schreef camilero het volgende:
[..]
Die Trump blijft maar records verbreken, hè?
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaarquote:
Tell me Mike,quote:Op maandag 6 april 2026 15:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaar
Nietes, die daarvoor heeft gewonnenquote:Op maandag 6 april 2026 15:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaar
Volgens mij niet echtquote:Op maandag 6 april 2026 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du dat weet ik du volgte 2011 bb duitsland
weet du wa dat is?quote:Op maandag 6 april 2026 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij niet echtIn ieder geval niet bewust
![]()
Wel veel Nederlandse BB's
Haha staat in mijn posthistorie dus, ik zal er dus ook wel eens een post hebben geplaatst ( wellicht wel even gevolgd), maar ik ken die mensen op de caps helemaal nietquote:Op maandag 6 april 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du wa dat is?https://forum.fok.nl/user/history/131703/254
deze cosimo deze idiot, en tittenmeisje jordanquote:Op maandag 6 april 2026 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha staat in mijn posthistorie dus, ik zal er dus ook wel eens een post hebben geplaatst ( wellicht wel even gevolgd), maar ik ken die mensen op de caps helemaal nietZeggen me echt nada
Ik denk wel dat ik wist dat je het meeste kan terugvinden ergens maar het is verleden tijd en ik ben er gewoon niet mer echt in geïnteresseerd.quote:Op maandag 6 april 2026 17:32 schreef mario390 het volgende:
ik weet erst seit paar dagen dat ik alle posts lezen kann van de reality en alles was in hele forum is ,heeft me nie jemmand gezegd, du weet het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |