Dat zijn mijn matties, die leren van mij de kunst van vliegen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:20 schreef chufi het volgende:
Arme SBE ... Er wordt ook overal met hem gesolt
OKquote:Op zondag 5 april 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zijn mijn matties, die leren van mij de kunst van vliegen.
Maak je daarover maar geen zorgen, ze hebben daarvoor een vrouw meegenomen.quote:Op zondag 5 april 2026 19:44 schreef maily het volgende:
[..]
Oh oh ... en de ramen waren ook al vuil. Aan de binnenkant.
En hoe moeten ze dan kakken?quote:
billen buitenboordquote:Op zondag 5 april 2026 19:52 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
En hoe moeten ze dan kakken?
Blub btw
Ik wou net zeggen door het raam open te zetten.quote:
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nuquote:
Zolang je ze maar aan ziet komenquote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat de drollen zo gewichtsloos door de cabine zweven nu
Zo'n drol weegt ook geen drol.quote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Omgquote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Lol, die kan je iig nog ontwijken dan, de lucht er van niet en daar schijnen ze ook last van te hebben.quote:Op zondag 5 april 2026 20:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan kan je ze nog op tijd de andere kant op blazen.quote:
Marc gaat het je nu vertellenquote:
Wel een mooie manier om de aliens op afstand te houdenquote:Op zondag 5 april 2026 21:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, die kan je iig nog ontwijken dan, de lucht er van niet en daar schijnen ze ook last van te hebben.
Echt heel zielig ja.quote:Op zondag 5 april 2026 22:08 schreef pullup het volgende:
En die arme hond dandie moet ook worden uitgelaten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |