Ja, dat wist ik al. Mede door Wie is de Mol? waar hij een tijd geleden aan mee deed.quote:Op zondag 5 april 2026 15:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Florentijn Hofman is idd een kunstenaar die van oa badeendjes kunst maakt, oa de reuze badeend heeft hij ook gemaakt.
Ik ben ook aan het bakkenquote:
Mijn oren zijn niet een beetje groot genoeg om jou in te laten passenquote:
Dat is vervelendquote:Op zondag 5 april 2026 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mijn oren zijn niet een beetje groot genoeg om jou in te laten passen
Nee, dat is heel erg goed zelfs,quote:
Maar ik verveel me ookquote:Op zondag 5 april 2026 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is heel erg goed zelfs,
wil jou daar echt niet hebben![]()
Niemand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |