quote:Op zondag 5 april 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Mario is alvast aan het sparen om een rondje maan te doen.
Het is allemaal best simpelquote:
ik hoop hetquote:
Maar dat gaat het wel worden.quote:
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?quote:
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doenquote:Op maandag 6 april 2026 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?
Ook nog wel eens het proberen waard.quote:Op maandag 6 april 2026 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |