quote:Op zondag 5 april 2026 22:10 schreef Soury het volgende:
Mario is alvast aan het sparen om een rondje maan te doen.
Het is allemaal best simpelquote:
ik hoop hetquote:
Maar dat gaat het wel worden.quote:
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?quote:
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doenquote:Op maandag 6 april 2026 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou voor pindakaas en banaan zijn gegaan gezien de pindakaas hier?
Ook nog wel eens het proberen waard.quote:Op maandag 6 april 2026 00:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik er wel nog een fikse lik chocopasta bij doen
Lekker maar erg duur.quote:Op maandag 6 april 2026 06:42 schreef pullup het volgende:
Behalve die Macadamia, die zijn niet te vreten
Fixedquote:Op maandag 6 april 2026 06:42 schreef pullup het volgende:
Behalve die pistachenoten, die zijn niet te vreten
Welke films zijn nog slechter dan? En kan dat welquote:
Is hij tenminste ergens goed in.quote:Op maandag 6 april 2026 12:03 schreef camilero het volgende:
[..]
Die Trump blijft maar records verbreken, hè?
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaarquote:
Tell me Mike,quote:Op maandag 6 april 2026 15:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaar
Nietes, die daarvoor heeft gewonnenquote:Op maandag 6 april 2026 15:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik had bijna de vogels gemist, maar dit is de winnaar
Volgens mij niet echtquote:Op maandag 6 april 2026 17:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du dat weet ik du volgte 2011 bb duitsland
weet du wa dat is?quote:Op maandag 6 april 2026 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij niet echtIn ieder geval niet bewust
![]()
Wel veel Nederlandse BB's
Haha staat in mijn posthistorie dus, ik zal er dus ook wel eens een post hebben geplaatst ( wellicht wel even gevolgd), maar ik ken die mensen op de caps helemaal nietquote:Op maandag 6 april 2026 17:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet du wa dat is?https://forum.fok.nl/user/history/131703/254
deze cosimo deze idiot, en tittenmeisje jordanquote:Op maandag 6 april 2026 17:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Haha staat in mijn posthistorie dus, ik zal er dus ook wel eens een post hebben geplaatst ( wellicht wel even gevolgd), maar ik ken die mensen op de caps helemaal nietZeggen me echt nada
Ik denk wel dat ik wist dat je het meeste kan terugvinden ergens maar het is verleden tijd en ik ben er gewoon niet mer echt in geïnteresseerd.quote:Op maandag 6 april 2026 17:32 schreef mario390 het volgende:
ik weet erst seit paar dagen dat ik alle posts lezen kann van de reality en alles was in hele forum is ,heeft me nie jemmand gezegd, du weet het wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |