Dus jij vindt dat dat te ver gaat?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
Wel typisch dat je precies die eruit haal en hier plaats.
Nee hoor. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat dat te ver gaat?
Ik moet die film (Johnny got a gun)nog steeds een keer kijkenquote:
Mag he, dat moet nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet die film (Johnny got a gun)nog steeds een keer kijken
Ja okee.quote:
Dan zeker een keer zien te regelenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee.
Ik wil hem igg graag zien. Schijnt geen slechte film te zijn
Zo'n bikini heb je toch wel?quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het haar niet na,
vooral niet wegens het gemist van zo'n huis en een zwembad
Dat wel, maar mijn haar is wel 'wat' korterquote:
Roeiwedstrijdje? Is vandaag ook niet "The boat race" op de Thames?quote:Op zaterdag 4 april 2026 05:51 schreef pullup het volgende:
Beetje vroeger dan normaal want ik moet nog naar Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |