Die van je moeder waren al wijs genoeg en tjilp hoor ik al genoeg.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je er ook een paar van mij horen of liever van mijn parkiet?
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet waar, recht naar beneden.![]()
Nou is het niet leuk meer .............quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee nee, doe jij je ding maar. Wat Maily zegt.
Jammer voor jou dan.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou is het niet leuk meer .............
Ik ga wel zombies vermoorden ofzo
ik ben zijn moeder nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die van je moeder waren al wijs genoeg en tjilp hoor ik al genoeg.
Dat moest er nog eens bijkomen.quote:
Lol, weet ik maar hij had eerder op de avond een uitspraak van zijn moeder getikt, dat bedoelde ik.quote:
ah, dat had ik niet gezienquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, weet ik maar hij had eerder op de avond een uitspraak van zijn moeder getikt, dat bedoelde ik.
quote:
Even voor de zekerheid.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is nooit goed of het deugt niet zei mijn moeder.
Luie donder.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
* PJ Harvey afzetquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
Zitten leuke bij.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
Deze kan daar ook wel bijquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
Ga zo neit allemaal plaatsen hier,
ga deze maar eens door,
vooral voor @:maily gaat dit genieten zijn
https://thechive.com/funn(...)editor=5205640_hendy
Mooi. Moest bijna huilen toen ik hem aanzette.quote:
Ook alweer 40 jaar geleden en blijft een goed nummer.quote:
hij kan hoog hequote:Op vrijdag 3 april 2026 22:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ook alweer 40 jaar geleden en blijft een goed nummer.![]()
Best wel.quote:
Dit vindt jij dus leuk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 22:49 schreef ChocoFan het volgende:
Zit nu dit te kijken.
Nu weer vrolijk.![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ik ga nog ff de laatste minuten kijken.
Ja.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dit vindt jij dus leuk.
[ afbeelding ]
Dus jij vindt dat dat te ver gaat?quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
Wel typisch dat je precies die eruit haal en hier plaats.
Nee hoor. Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 3 april 2026 23:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dus jij vindt dat dat te ver gaat?
Ik moet die film (Johnny got a gun)nog steeds een keer kijkenquote:
Mag he, dat moet nietquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet die film (Johnny got a gun)nog steeds een keer kijken
Ja okee.quote:
Dan zeker een keer zien te regelenquote:Op vrijdag 3 april 2026 23:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja okee.
Ik wil hem igg graag zien. Schijnt geen slechte film te zijn
Zo'n bikini heb je toch wel?quote:Op zaterdag 4 april 2026 00:13 schreef marcb1974 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het haar niet na,
vooral niet wegens het gemist van zo'n huis en een zwembad
Dat wel, maar mijn haar is wel 'wat' korterquote:
Roeiwedstrijdje? Is vandaag ook niet "The boat race" op de Thames?quote:Op zaterdag 4 april 2026 05:51 schreef pullup het volgende:
Beetje vroeger dan normaal want ik moet nog naar Rotterdam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |