quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:29 schreef ChocoFan het volgende:
En het was een grapje he marc, je weet wel een geintje, it's a joke.
Dus je bent wel dronkenquote:
Ow,quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zucht. Nee.
Dat iedereen vriendjes is hier was een grapje.
Maar nieuwe baan, wil je er al iets over vertellen?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet echt maar ruzie maken is zo makkelijk.
er is altijd een soort van frictie tussen die twee .... de ene keer denk je: "o het zijn besties" en de andere keer vechten ze mekaar het kot uit ....quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:22 schreef ChocoFan het volgende:
Ik dacht dat jullie al vrienden waren. In deze sc zijn we toch allemaal vriendjes.
Waarom doe je dan of je een idioot bent die het niet begrijpt?quote:
Het is maar net hoe de wind staat.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
er is altijd een soort van frictie tussen die twee .... de ene keer denk je: "o het zijn besties" en de andere keer vechten ze mekaar het kot uit ....
Volgens mij valt het met deze 2 toch wel mee, zie meer frictie met ze met andere users.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:33 schreef maily het volgende:
[..]
er is altijd een soort van frictie tussen die twee .... de ene keer denk je: "o het zijn besties" en de andere keer vechten ze mekaar het kot uit ....
En waarschijnlijk ook wat het onderwerp is.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind staat.
Recht omhoog tochquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is maar net hoe de wind staat.
oh oh oh, dat van gisteravond moet je gewoon uitvegen/vergetenquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom doe je dan of je een idioot bent die het niet begrijpt?
Gisteravond moest ik ook al ergens anders mijn teksten uitleggen omdat die verkeerd werden begrepen.
Ik geloof dat ik het vandaag even niet kan hebben.
Ik zal stil zijnquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom doe je dan of je een idioot bent die het niet begrijpt?
Gisteravond moest ik ook al ergens anders mijn teksten uitleggen omdat die verkeerd werden begrepen.
Ik geloof dat ik het vandaag even niet kan hebben.
Na 4 dagen heb ik eigenlijk nog maar weinig te vertellen eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar nieuwe baan, wil je er al iets over vertellen?
Werkte mijn hoofd maar zo.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:37 schreef maily het volgende:
[..]
oh oh oh, dat van gisteravond moet je gewoon uitvegen/vergeten
en vandaag is een ander verhaal; en vooral: trek het je niet aan!! het ligt niet aan jou!
ik begrijp wat je bedoeltquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Werkte mijn hoofd maar zo.
Maar je hebt wel gelijk.
* Choco zal het proberen los te laten
Insert kutlied let it gooooo
Niet waar, recht naar beneden.quote:
Kijk eens aan; mooi toch?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na 4 dagen heb ik eigenlijk nog maar weinig te vertellen eigenlijk.
Ik heb het er iig naar mijn zin en dat is het belangrijkste.
Oh ja, dat is waar.quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na 4 dagen heb ik eigenlijk nog maar weinig te vertellen eigenlijk.
Ik heb het er iig naar mijn zin en dat is het belangrijkste.
Zie; zo werkt je hoofd ookquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar.
Je bent goed bezig de laatste tijd, huisje opknappen en weer aan het werk.En je hebt het er ook nog naar je zin. Dubbele whoop whoop
Moet je er ook een paar van mij horen of liever van mijn parkiet?quote:Op vrijdag 3 april 2026 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dank je wel weer voor je wijze woorden.
Mooi zoquote:Op vrijdag 3 april 2026 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Na 4 dagen heb ik eigenlijk nog maar weinig te vertellen eigenlijk.
Ik heb het er iig naar mijn zin en dat is het belangrijkste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |