nee dat denk ik niet, maar iets met zijn twee kunnen doen als altijd maar alleen? the het lijkt mij beter?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:23 schreef Hyaenidae het volgende:
En wat als je een vrouw zou hebben van 40+, denk je dat het dan elke avond feest is?
Nee natuurlijk niet....en je wordt ook nog eens opgezadeld met allerlei verplichtingen waar je helemaal niet op zat te wachten, veel männer worden ook nog eens geleefd door hun vrouw in het weekend. Mag je allerlei klusjes opknappen ipv lekker lui op de bank fokken.
nou dat zeg je heel simpel zo? maar dat is dus niet zo?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom niet een huisgenoot zoeken waarmee je beste vrienden kan worden?
Daar kun je geen knallende kletterseks mee hebben. Nou ja kan wel, maar niet op de manier zoals TS seks voor zich ziet.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom niet een huisgenoot zoeken waarmee je beste vrienden kan worden?
hmmm zonder dat je het weet of merkt, zeg je eigenlijk hetzelfde als wat ik doe?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben momenteel single en 37 jaar oud. Gevoelsmatig heb ik geen zin meer in een relatie met een willekeurige vrouw die ik niet ken. Ik ben nog steeds verliefd op een vrouw die ik kan van mijn studententijd, maar ik heb nauwelijks contact met haar op dit moment.
Ik ga me focussen op mijn carrière en mijn vriendschappen en kerk.
Ja met een vrouw of zonder vrouw is dat toch in het algemeen altijd zo? Je slaapt, je eet, je werkt. Maar naast die zaken die standaard zijn heb je in het algemeen ook tijd over om een extra invulling aan je leven te geven (hobby's, sport).quote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:
eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.
hmmm je bent van zelfde leeftijd als ik. hond nemen zeg je? maar praktisch kan dat dus niet?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:11 schreef Lotje83 het volgende:
Bijna 40 en vrijgezel hier. Vind het heerlijk. Kan altijd doen en laten wat ik wil. Misschien een hond nemen, dat is erg prettig gezelschap!
Vraag je dat nou aan mij? Ik weet toch niet of dat voor jou kan of niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm je bent van zelfde leeftijd als ik. hond nemen zeg je? maar praktisch kan dat dus niet?
Hij leest jouw post alsof je wel een hond zou willen hebben maar het niet doet. Dus hij vraagt zich af waarom je geen hond neemt. Of dat praktisch niet kan in jouw situatie.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:52 schreef Lotje83 het volgende:
[..]
Vraag je dat nou aan mij? Ik weet toch niet of dat voor jou kan of niet.
Oh nu snap ik het. Nee was een idee voor kreequote:Op maandag 30 maart 2026 21:56 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hij leest jouw post alsof je wel een hond zou willen hebben maar het niet doet. Dus hij vraagt zich af waarom je geen hond neemt. Of dat praktisch niet kan in jouw situatie.
Je besluit om incel te worden?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:54 schreef Donna het volgende:
Ik ben nog geen 40, maar wel van plan vrijgezel te blijven.
Echter heb ik wel mijn beste vriendin die ik elke dag zie. Zonder haar zou ik het een stuk saaier en eenzamer vinden.
Lol. Is een incel niet iemand die geen seksuele relaties kan krijgen?quote:Op maandag 30 maart 2026 22:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je besluit om incel te worden?
Oké spreek je over 3 jaar wel weer
Nee dat ben jij nu hoe je nu leeft.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Lol. Is een incel niet iemand die geen seksuele relaties kan krijgen?
Ik ben onvrijwillig celibatair?quote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat ben jij nu hoe je nu leeft.
Dude, what the hell manquote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Op weg naar oud kattenvrouwtje of ouwe vrijster
Dat weet ik niet maar binnen een tijdje smacht je weer naar een man in je leven.quote:
Ik heb genoeg mannen in m'n leven.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar binnen een tijdje smacht je weer naar een man in je leven.
Momenteel is @Donna nog een jonge vrijster.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Op weg naar oud kattenvrouwtje of ouwe vrijster
Wel cute ergens toch, "oh jee straks vinden mensen je een kattenvrouwtje of een oude vrijsterquote:Op maandag 30 maart 2026 22:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Momenteel is @:Donna nog een jonge vrijster.
Het klinkt ook nogal negatief.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wel cute ergens toch, "oh jee straks vinden mensen je een kattenvrouwtje of een oude vrijster".
1950 belde.
Een prima Donna?quote:Op maandag 30 maart 2026 22:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Het klinkt ook nogal negatief.
Hopelijk ben ik over 10 jaar nog steeds super happy als vrijgezel.
Wat maakt het uit, zo lang jij happy bent, en als dat op een ander moment in tijd met een andere invulling is dan is dat op dat moment toch ook prima.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor je.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met alleen zijn? Dat je een vriendin hebt waarmee je samenwoont? Of een maat om mee te gamen? Of? En heb je geen familie?quote:Op maandag 30 maart 2026 23:59 schreef kree het volgende:
toch is dit interessant, ik voel mezelf nl wel alleen?
en dat ligt aan niemand en kan het ook prima alleen. dat is het hele punt niet.
Maar eigelijk he? en dat is wat ik denk persoonlijk in mijn hartje gevoel........ zou zo graag niet alleen willen zijn?
Dit klinkt wel een beetje 1950.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar binnen een tijdje smacht je weer naar een man in je leven.
quote:Op maandag 30 maart 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha best wel. Hoef echt niet zo nodig een man om me heen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje 1950.
Met alle aanbod die vrouwen krijgen kunnen vrouwen geen incel worden. Het is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Heel mischien een enkele zeldzame geval. Een vrijgezelle vrouw is zelden echt alleen. Ze komt wel altijd aan haar trekken al is het maar voor die ene keer in de maand. Dit staat in schril contrast met de meeste vrijgezelle mannen. Waarvan kree de beschrijving geeft in zijn OP. Vrouwen weten vrijwel niet hoe het is om echt alleen te zijn. Maar vrouwen doen zich wel het vaakst voor als alleen en het zieligst. Vrouwen worden daardoor ook wel de memegender genoemd. Alle drama is puur voor de likes maar vrijwel nooit echt.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Lol. Is een incel niet iemand die geen seksuele relaties kan krijgen?
Dit is een user om te volgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:01 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Met alle aanbod die vrouwen krijgen kunnen vrouwen geen incel worden. Het is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Heel mischien een enkele zeldzame geval. Een vrijgezelle vrouw is zelden echt alleen. Ze komt wel altijd aan haar trekken al is het maar voor die ene keer in de maand. Dit staat in schril contrast met de meeste vrijgezelle mannen. Waarvan kree de beschrijving geeft in zijn OP. Vrouwen weten vrijwel niet hoe het is om echt alleen te zijn. Maar vrouwen doen zich wel het vaakst voor als alleen en het zieligst. Vrouwen worden daardoor ook wel de memegender genoemd. Alle drama is puur voor de likes maar vrijwel nooit echt.
En nu moet ik dekking gaan zoeken. Want kritiek op vrouwen, is zoiets als kritiek op Israel. Het is wel terecht maar het wordt sociaal niet geccepteerd. En dus weg gecensureerd.
quote:
We kennen dit riedeltje onderhand wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:01 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Met alle aanbod die vrouwen krijgen kunnen vrouwen geen incel worden. Het is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Heel mischien een enkele zeldzame geval. Een vrijgezelle vrouw is zelden echt alleen. Ze komt wel altijd aan haar trekken al is het maar voor die ene keer in de maand. Dit staat in schril contrast met de meeste vrijgezelle mannen. Waarvan kree de beschrijving geeft in zijn OP. Vrouwen weten vrijwel niet hoe het is om echt alleen te zijn. Maar vrouwen doen zich wel het vaakst voor als alleen en het zieligst. Vrouwen worden daardoor ook wel de memegender genoemd. Alle drama is puur voor de likes maar vrijwel nooit echt.
En nu moet ik dekking gaan zoeken. Want kritiek op vrouwen, is zoiets als kritiek op Israel. Het is wel terecht maar het wordt sociaal niet geccepteerd. En dus weg gecensureerd.
Zo is natuur, uiteindelijk heeft elk lekker wijf een sterke (vaste) man in haar leven nodig.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 10:46 schreef r_one het volgende:
[..]![]()
Jij blijft mij toch iedere keer weer verbazen, o groot orakel![]()
Fixedquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zo is natuur, uiteindelijk heeft elk lekker wijf vrouw een sterke (vaste) man in haar leven nodig.
En visa versa
Yeeeey een incel erbijquote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:01 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Nu heb je makkelijk praten omdat je vrij makkelijk aan een man kan komen. En het is een bekend verschijnsel dat mensen makkelijk ergens zonder kunnen als ze weten dat ze het makkelijk kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 11:55 schreef Donna het volgende:
Haha best wel. Hoef echt niet zo nodig een man om me heen.
Ja op afroep.
Mensen (in het algemeen, niet gender specifiek) kunnen makkelijk aan geld komen. Al is het door een minimum loon baantje of een uitkering, maar kunnen diezelfde mensen dan ook meteen zonder geld leven?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 17:14 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Nu heb je makkelijk praten omdat je vrij makkelijk aan een man kan komen. En het is een bekend verschijnsel dat mensen makkelijk ergens zonder kunnen als ze weten dat ze het makkelijk kunnen krijgen.
Nou, als je telt hoevaak mannen seks hebben en vrouwen dan komt het toch exact op hetzelfde aantal uit (verschil tussen homo's, lesbiennes etc. daargelaten). Als er echt meer aanbod zou zijn voor vrouwen op de langere termijn dan zouden we meer lelijke vrouwen zien met knappe en succesvolle mannen. Maar het omgekeerde is waar. Dus ja je betoog is een beetje uit de lucht gegrepen denk ik, met een beetje haat erbij zo lijkt het voor mij gezien je woordgebruik..quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:23 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Die inceltheoriëen over vrouwen hahaha.Ongetwijfeld heeft de gemiddelde vrouw meer aanbod dan de gemiddelde man, voor zover dat meetbaar is in absolute getallen. Dat komt ook gewoon omdat veel mannen niet helder kunnen nadenken als ze een vrouw zien; dat blijkt ook wel uit die incelkronkels.
Heb je (goede) vrienden?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:26 schreef kree het volgende:
[..]
nee dat denk ik niet, maar iets met zijn twee kunnen doen als altijd maar alleen? the het lijkt mij beter?
Maar spreek niet uit ervaring dus met dit.
Mijn betoog is vooral dat mannen die eindeloos zeuren over vrouwen gewoon niet leuk genoeg zijnquote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Nou, als je telt hoevaak mannen seks hebben en vrouwen dan komt het toch exact op hetzelfde aantal uit (verschil tussen homo's, lesbiennes etc. daargelaten). Als er echt meer aanbod zou zijn voor vrouwen op de langere termijn dan zouden we meer lelijke vrouwen zien met knappe en succesvolle mannen. Maar het omgekeerde is waar. Dus ja je betoog is een beetje uit de lucht gegrepen denk ik, met een beetje haat erbij zo lijkt het voor mij gezien je woordgebruik..
Je vrouw daarentegen..quote:Op maandag 30 maart 2026 22:56 schreef Sport_Life het volgende:
Zou wel een weekje willen ruilen maar niet langer dan ga je de kinderen toch missen.
Oke, dat begreep ik er niet uit, maar als dat de kern was dan ben ik het met je eens (tenzij ze gewoon veel pech hebben gehad maar oke)quote:Op dinsdag 31 maart 2026 22:58 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
[..]
Mijn betoog is vooral dat mannen die eindeloos zeuren over vrouwen gewoon niet leuk genoeg zijn
In theorie heb je gelijk, echter zoeken vrouwen vaker naar een vaste, monogame relatie. En daarin is de zoektocht voor vrouwen niet heel veel makkelijker dan voor mannen, tenminste als je het daadwerkelijk over dat specifieke einddoel hebt. Als het puur gaat om aandacht, likes, dates, seks, dan ja, dat kan vrijwel elke vrouw in principe binnen 5 min na het installeren van Tinder regelen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:01 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 23:11 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Te lang om te gaan missen inderdaad
herkenbaar, ik heb een goede collega/vriendin waar ik savonds nog even mee bel, dat helpt wel voor mijquote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:
Oke met opzet niet in 40+ forum, hoewel dat is dan wel weer leuk soms.
Maar ik heb hier een serieus probleem mee? maak er niet eens grappen over?
Tuurlijk werk gaat wel door en kom je thuis alleen....
en dan he? ga je maar ff koken voor je eigen alleen?
soms nog hobby beetje muziek maken.
eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.
Wat ik wilde vragen eigenlijk, niet gelijk tips, maar ik zal toch niet de enige zijn? is er iemand die dit herkend?
En voor wie het herkend, hoe fix je dat?
Nogal een drogreden om te beweren dat de uitspraak dan per definitie onjuist is. Een derde persoonsperspectief of wat objectiever, een biologisch of cultuurhistorisch perspectief, waarbij er gekeken wordt naar gedeelde kenmerken of patronen onder grote groepen - kan soms een beter beeld verschaffen dan de eerstepersoon perspectief van een enkel individu. Je hoeft geen olifant te zijn voor mquote:Op woensdag 1 april 2026 00:57 schreef Logician het volgende:
Blijft bijzonder wanneer (vrouwloze) mannen gaan uitleggen hoe iets voor vrouwen werkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |