En wie zegt dat jij een ander ook maar een greintje tekst en uitleg schuldig bent?quote:Op maandag 13 april 2026 09:21 schreef kree het volgende:
[..]
zeker en reden is omdat ik nog wel eens twijfel enzo en wilde ff horen hoe jullie erover dachten.
nou niemand is hier schuldig he?quote:Op maandag 13 april 2026 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij een ander ook maar een greintje tekst en uitleg schuldig bent?
quote:Op maandag 13 april 2026 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
En wie zegt dat jij een ander ook maar een greintje tekst en uitleg schuldig bent?
Deze vond ik wel grappigquote:
geen drama maken, en als een ander drame wil, die zij/haar eigen drama gunnen.quote:
Daden spreken meer dan woorden maat.. je kan wel zeggen dat je geen drama wil.. maar waarom loopt het dan altijd uit op drama. Iets om over na te denken maat..quote:
Omdat reactie op reageren is vaak.quote:Op maandag 13 april 2026 18:12 schreef Masberum het volgende:
[..]
Daden spreken meer dan woorden maat.. je kan wel zeggen dat je geen drama wil.. maar waarom loopt het dan altijd uit op drama. Iets om over na te denken maat..
Diep.quote:
Mocht je naast de dagelijkse werkzaamheden en het huishouden, enkel 'soms nog' een beetje muziek maken als hobby!?quote:'Soms nog hobby beetje muziek maken.'
'Eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.'
ik vind het een eerlijke reactie hoor, wellicht ben ik nog steeds beetje zoekende over hoe en wat ik me leven in wil delen.quote:Op donderdag 16 april 2026 01:48 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Mocht je naast de dagelijkse werkzaamheden en het huishouden, enkel 'soms nog' een beetje muziek maken als hobby!?
Dan kan ik je waarschijnlijk al aangeven dat ondanks ik niet heel lang lid ben van FOK, je een relatie in welke vorm dan ook haast kunt vergeten. Uiteraard niet vervelend bedoeld.
Een 'totale sleur' geeft mij aan dat je wellicht onvoldoende invulling kunt geven aan je dagelijkse leven, buiten jouw werk. Dan kun je geforceerd uitkijken naar de volgende dag als nieuwe sleur. Ook deze volgende werkdag zal geen voldoening geven vermoed ik.
En dan heb ik het niet eens over het weekend, waarbij de avond van de vrijdag als einde van het weekend voelt, en er een gelijk een drang is bij je naar alweer het nieuwe weekend.
Je geeft aan dat je toe bent aan intimiteit: 'knuffel', 'als altijd maar alleen', maar wat heb je zelf te bieden?
Ik adviseer je: Zorg dat je een netwerk gaat opbouwen en dat klinkt vervelend.
Maar wanneer je zelf niets te bieden 'lijkt' te hebben, gaat het lastig worden om een relatie aan te gaan.
Je kunt er immers niet van uit gaan dat de potentiële date 'ook' met niets aankomt.
Na het zuur komt het zoet:
- Je geeft aan dat je 'eenzaam' bent. Dat is uiteraard heel vervelend. Maar wat versta je onder concreet 'eenzaam'heid'?
- Je geeft aan dat je een muzikant bent. Er zijn veel componisten in Nederland en de Benelux; neem contact met ze op. Een op een, of via via is er naar mijn mening veel mogelijk.
- De meeste werkgeveras hebben een programma om haar personeel fit te krijgen/houden.
Sluit je hierbij aan en er komen genoeg contact momenten. Daarbij als voordeel, hoe fitter je bent, des te meer je te bieden hebt.
- Haast elke gemeente heeft een culturele activiteit, meermaals per jaar. Schrijf je hiervoor in. Of het nu voor of achter de schermen is. Er is vaak meer dan genoeg mogelijk.
- Zelfde als hierboven voor een sportgroep. Bijna elke gemeente heeft een programma: om haar inwoners 'fit' te krijgen.
- Enz.
Afsluitend. Ik denk dat je actie dient te ondernemen.
Naar mijn mening zijn er acticiteiten genoeg en meer dann genoeg dates te scoren via divere media.
Je dient er wel wat voor te doen![]()
Ik hoop oprecht dat je slaagt!
Eens met dit ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 03:28 schreef Spring_Sale het volgende:
Heel veel vrienden van mij (ik denk het gros van de jongens wel) doen precies wat kree omschrijft. De meerderheid daarvan geeft geen schijn hier problemen mee te hebben. Al weet ik dat het ze heus wel dwars zit. Zo zijn wij mannen eenmaal.
Zelf ben ik alweer 48 jaar. En heb nooit een relatie gehad. Ik kom de jaren (gedwongen) door met andere zaken die mij bezighouden. Zoals hele vervelende gezondheidskwesties. Aan mezelf werken om mijzelf aantrekkelijker te maken lukt op deze manier dus niet. Al mijn tijd geld inspanning houdt mij 'maar net boven water'. Ergens blijf ik altijd hoop houden dat ik hierdoor heen kom en mijn dromen kan waarmaken. Maar realistisch gezien zeker gezien mijn leeftijd. Ik weet het niet. Ik zie het zeer somber in allemaal.
persoonlijk, denk niet dat me dat zou helpen, zou dan liever een vriendin hebben zonder seks. Als iemand die eigenlijk geen vriendin is met seks.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Denk je niet dat het wel enorm zal kunnen schelen voor een persoon die veel alleen is en eenzaam, om toch die body to body en seksuele contact te hebben. Al is het maar voor die ene 1 keer in de zoveel tijd. Je vergeet dat veel meer mannen dan vrouwen dus voor langere tijd (maanden, jaren) écht alleen én ook nog eens eenzaam zijn. 'Eenzame' vrouwen zijn vaak toch nooit zo alleen als ze zich voordoen. Die regelen makkelijker sociale en seksuele contacten. Mannen niet. Mannen hebben het wat betreft veel zwaarder dan vrouwen. Vooruit ik ga er even serieus op in.
het is wel herkenbaar, hoewel ik trouwens sociaal eigenlijk best wel goed functioneer (jaaaaa ook buiten dit forum om en ben ik wellicht wat serieuzer in dingen)quote:Op donderdag 9 april 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.
Zelf heb ik eerder dat ik ineens een soort kortsluiting of black out krijg. Doordat ik jarenlang vrijwel geen sociaal contact heb gehad, kan een gesprek nu al teveel zijn. Als ik met iemand praat, krijg ik soms een soort paniekaanval of een black out, hoe je het ook wilt noemen. Ik denk dat dat komt doordat ik een periode heb doorgemaakt waarin ik ongeveer vijf jaar volledig sociaal geïsoleerd leefde.
Op dit moment heb ik nog steeds geen sociaal leven. Ik voel me te anders, zowel qua uiterlijk als in mijn gedrag.
Ik snap je helemaal hoor en dank voor je eerlijke reactie.quote:Op donderdag 16 april 2026 01:48 schreef bertusdeb het volgende:
[..]
Mocht je naast de dagelijkse werkzaamheden en het huishouden, enkel 'soms nog' een beetje muziek maken als hobby!?
Dan kan ik je waarschijnlijk al aangeven dat ondanks ik niet heel lang lid ben van FOK, je een relatie in welke vorm dan ook haast kunt vergeten. Uiteraard niet vervelend bedoeld.
Een 'totale sleur' geeft mij aan dat je wellicht onvoldoende invulling kunt geven aan je dagelijkse leven, buiten jouw werk. Dan kun je geforceerd uitkijken naar de volgende dag als nieuwe sleur. Ook deze volgende werkdag zal geen voldoening geven vermoed ik.
En dan heb ik het niet eens over het weekend, waarbij de avond van de vrijdag als einde van het weekend voelt, en er een gelijk een drang is bij je naar alweer het nieuwe weekend.
Je geeft aan dat je toe bent aan intimiteit: 'knuffel', 'als altijd maar alleen', maar wat heb je zelf te bieden?
Ik adviseer je: Zorg dat je een netwerk gaat opbouwen en dat klinkt vervelend.
Maar wanneer je zelf niets te bieden 'lijkt' te hebben, gaat het lastig worden om een relatie aan te gaan.
Je kunt er immers niet van uit gaan dat de potentiële date 'ook' met niets aankomt.
Na het zuur komt het zoet:
- Je geeft aan dat je 'eenzaam' bent. Dat is uiteraard heel vervelend. Maar wat versta je onder concreet 'eenzaam'heid'?
- Je geeft aan dat je een muzikant bent. Er zijn veel componisten in Nederland en de Benelux; neem contact met ze op. Een op een, of via via is er naar mijn mening veel mogelijk.
- De meeste werkgeveras hebben een programma om haar personeel fit te krijgen/houden.
Sluit je hierbij aan en er komen genoeg contact momenten. Daarbij als voordeel, hoe fitter je bent, des te meer je te bieden hebt.
- Haast elke gemeente heeft een culturele activiteit, meermaals per jaar. Schrijf je hiervoor in. Of het nu voor of achter de schermen is. Er is vaak meer dan genoeg mogelijk.
- Zelfde als hierboven voor een sportgroep. Bijna elke gemeente heeft een programma: om haar inwoners 'fit' te krijgen.
- Enz.
Afsluitend. Ik denk dat je actie dient te ondernemen.
Naar mijn mening zijn er acticiteiten genoeg en meer dann genoeg dates te scoren via divere media.
Je dient er wel wat voor te doen![]()
Ik hoop oprecht dat je slaagt!
Mooi dat je sociaal goed functioneert. Bij mij is het juist andersom, ik vermijd geen dingen, maar mensen lijken míj te vermijden. Vooral vrouwen blijven zo ver mogelijk uit mijn buurt, alsof zij een instinct hebben om foutieve genen eruit te filteren.quote:Op donderdag 7 mei 2026 19:51 schreef kree het volgende:
[..]
het is wel herkenbaar, hoewel ik trouwens sociaal eigenlijk best wel goed functioneer (jaaaaa ook buiten dit forum om en ben ik wellicht wat serieuzer in dingen)
Maar over het algemeen kunnen mensen het wel met mij vinden, gewoon in sociale context dus.
Weet eigenlijk niet, zou dat wellicht wat meer uit moeten breiden, want diepe persoonlijke dingen vermijd ik wel vaak. En daar ben ik niet goed in.
wellicht is het dat laatste wel? Maar durf ik niet zo te zeggen.quote:Op vrijdag 8 mei 2026 20:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Mooi dat je sociaal goed functioneert. Bij mij is het juist andersom, ik vermijd geen dingen, maar mensen lijken míj te vermijden. Vooral vrouwen blijven zo ver mogelijk uit mijn buurt, alsof zij een instinct hebben om foutieve genen eruit te filteren.
Ik voel me niet eenzaam maar wel leeg vanbinnen. Ik heb zeeën van tijd, en het voelt alsof ik opgesloten zit in een isoleercel, waarin ik alleen nog mijn gedachten heb net als een gevangene.
Ik ben nu bezig met een biografie. Ik denk dat ik een super uniek leven leid, en het helpt enorm om van me af te schrijven. Ik ervaar dingen die 99,9% van de mensheid nooit meemaakt. Ik snap niet eens hoe het mogelijk is dat ik nog functioneer, voor mijn gevoel had ik al minstens 10 keer dood moeten zijn.
Het vreemde is dat ik zowel te veel als te weinig heb meegemaakt. Extreme ervaringen die bijna niemand kent maar een gebrek aan normale ervaringen die voor anderen vanzelfsprekend zijn.
Ik zeg dit omdat dit ook mijn ervaring is, als je iets wilt moet je er ook echt actief op zoek naar gaan.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben momenteel single en 37 jaar oud. Gevoelsmatig heb ik geen zin meer in een relatie met een willekeurige vrouw die ik niet ken. Ik ben nog steeds verliefd op een vrouw die ik kan van mijn studententijd, maar ik heb nauwelijks contact met haar op dit moment.
Ik ga me focussen op mijn carrière en mijn vriendschappen en kerk.
Dit is wel een heel matige vertaling uit het Engels.quote:Op donderdag 2 april 2026 11:25 schreef Logician het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, een gebroken klok heeft immers ook 2x per dag gelijk.![]()
De rest van je tekst komt nogal onsamenhangend over...
Hoe regel je die dan, sex met je ex?quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:19 schreef Chandler het volgende:
Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb.
Nee. Die heb ik al ruim een half jaar niet gezien of gesproken.quote:
Seks.quote:Op woensdag 13 mei 2026 21:19 schreef Chandler het volgende:
[..] Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb. [..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |