abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2026 @ 13:04:52 #151
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220572559
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:21 schreef kree het volgende:

[..]
zeker en reden is omdat ik nog wel eens twijfel enzo en wilde ff horen hoe jullie erover dachten.
En wie zegt dat jij een ander ook maar een greintje tekst en uitleg schuldig bent?
pi_220572663
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
En wie zegt dat jij een ander ook maar een greintje tekst en uitleg schuldig bent?
nou niemand is hier schuldig he?

tis gewoon hoe het leven loopt en denk dat is. best wel goed om gewoon over te praten
Do what you love, love what you do!
pi_220573588
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:22 schreef kree het volgende:
nou niemand is hier schuldig he?
Deze vond ik wel grappig :')

(lees zijn hele zin nog eens :{w )
pi_220573927
oke ik will geen drama?

Wat nu?
  maandag 13 april 2026 @ 17:25:12 #155
545 dop
:copyright: dop
pi_220574551
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:19 schreef kree het volgende:
oke ik will geen drama?

Wat nu?
geen drama maken, en als een ander drame wil, die zij/haar eigen drama gunnen.
Sommige mensen vinden drama een prettige uitlaatklep. Jij hoeft daar niet in mee, en je hoeft het drama van een ander ook niet op te lossen.

Iemand kan de schuld kaart pas spelen als jij bereid ben om slachtoffer te spelen. Of de ander wil redden met zijn gedoe, en dien gevolg slachtoffer word, omdat je iemand niet kunt redden van zijn eigen gedoe.

In het beste geval kun je iemand aanhoren, en het gedrag benoemen, of enkel luisteren, mits je daar de ruimte voor hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door dop op 13-04-2026 17:32:49 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_220574862
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:19 schreef kree het volgende:
oke ik will geen drama?

Wat nu?
Daden spreken meer dan woorden maat.. je kan wel zeggen dat je geen drama wil.. maar waarom loopt het dan altijd uit op drama. Iets om over na te denken maat..
pi_220575069
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
Daden spreken meer dan woorden maat.. je kan wel zeggen dat je geen drama wil.. maar waarom loopt het dan altijd uit op drama. Iets om over na te denken maat..
Omdat reactie op reageren is vaak.

`maar oke probeer dit netjes te houden.
pi_220575089
quote:
84s.gif Op maandag 13 april 2026 18:49 schreef kree het volgende:

[..]
Omdat reactie op reageren is vaak.

Que?
pi_220583903
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Que?
Diep.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220590293
quote:
'Soms nog hobby beetje muziek maken.'
'Eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.'

Mocht je naast de dagelijkse werkzaamheden en het huishouden, enkel 'soms nog' een beetje muziek maken als hobby!?

Dan kan ik je waarschijnlijk al aangeven dat ondanks ik niet heel lang lid ben van FOK, je een relatie in welke vorm dan ook haast kunt vergeten. Uiteraard niet vervelend bedoeld.

Een 'totale sleur' geeft mij aan dat je wellicht onvoldoende invulling kunt geven aan je dagelijkse leven, buiten jouw werk. Dan kun je geforceerd uitkijken naar de volgende dag als nieuwe sleur. Ook deze volgende werkdag zal geen voldoening geven vermoed ik.

En dan heb ik het niet eens over het weekend, waarbij de avond van de vrijdag als einde van het weekend voelt, en er een gelijk een drang is bij je naar alweer het nieuwe weekend.

Je geeft aan dat je toe bent aan intimiteit: 'knuffel', 'als altijd maar alleen', maar wat heb je zelf te bieden?

Ik adviseer je: Zorg dat je een netwerk gaat opbouwen en dat klinkt vervelend.
Maar wanneer je zelf niets te bieden 'lijkt' te hebben, gaat het lastig worden om een relatie aan te gaan.
Je kunt er immers niet van uit gaan dat de potentiële date 'ook' met niets aankomt.

Na het zuur komt het zoet:

- Je geeft aan dat je 'eenzaam' bent. Dat is uiteraard heel vervelend. Maar wat versta je onder concreet 'eenzaam'heid'?

- Je geeft aan dat je een muzikant bent. Er zijn veel componisten in Nederland en de Benelux; neem contact met ze op. Een op een, of via via is er naar mijn mening veel mogelijk.

- De meeste werkgeveras hebben een programma om haar personeel fit te krijgen/houden.
Sluit je hierbij aan en er komen genoeg contact momenten. Daarbij als voordeel, hoe fitter je bent, des te meer je te bieden hebt.

- Haast elke gemeente heeft een culturele activiteit, meermaals per jaar. Schrijf je hiervoor in. Of het nu voor of achter de schermen is. Er is vaak meer dan genoeg mogelijk.

- Zelfde als hierboven voor een sportgroep. Bijna elke gemeente heeft een programma: om haar inwoners 'fit' te krijgen.

- Enz.

Afsluitend. Ik denk dat je actie dient te ondernemen.
Naar mijn mening zijn er acticiteiten genoeg en meer dann genoeg dates te scoren via divere media.
Je dient er wel wat voor te doen :)

Ik hoop oprecht dat je slaagt!
pi_220661427
@kree maat ben je er nog?
pi_220661437
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 23:44 schreef Masberum het volgende:
@:kree maat ben je er nog?
jawel hoor :)
pi_220661449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 01:48 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Mocht je naast de dagelijkse werkzaamheden en het huishouden, enkel 'soms nog' een beetje muziek maken als hobby!?

Dan kan ik je waarschijnlijk al aangeven dat ondanks ik niet heel lang lid ben van FOK, je een relatie in welke vorm dan ook haast kunt vergeten. Uiteraard niet vervelend bedoeld.

Een 'totale sleur' geeft mij aan dat je wellicht onvoldoende invulling kunt geven aan je dagelijkse leven, buiten jouw werk. Dan kun je geforceerd uitkijken naar de volgende dag als nieuwe sleur. Ook deze volgende werkdag zal geen voldoening geven vermoed ik.

En dan heb ik het niet eens over het weekend, waarbij de avond van de vrijdag als einde van het weekend voelt, en er een gelijk een drang is bij je naar alweer het nieuwe weekend.

Je geeft aan dat je toe bent aan intimiteit: 'knuffel', 'als altijd maar alleen', maar wat heb je zelf te bieden?

Maar wanneer je zelf niets te bieden 'lijkt' te hebben, gaat het lastig worden om een relatie aan te gaan.
Je kunt er immers niet van uit gaan dat de potentiële date 'ook' met niets aankomt.

- Je geeft aan dat je 'eenzaam' bent. Dat is uiteraard heel vervelend. Maar wat versta je onder concreet 'eenzaam'heid'?

- Je geeft aan dat je een muzikant bent. Er zijn veel componisten in Nederland en de Benelux; neem contact met ze op. Een op een, of via via is er naar mijn mening veel mogelijk.

- De meeste werkgeveras hebben een programma om haar personeel fit te krijgen/houden.
Sluit je hierbij aan en er komen genoeg contact momenten. Daarbij als voordeel, hoe fitter je bent, des te meer je te bieden hebt.

- Haast elke gemeente heeft een culturele activiteit, meermaals per jaar. Schrijf je hiervoor in. Of het nu voor of achter de schermen is. Er is vaak meer dan genoeg mogelijk.

- Zelfde als hierboven voor een sportgroep. Bijna elke gemeente heeft een programma: om haar inwoners 'fit' te krijgen.

- Enz.

Naar mijn mening zijn er acticiteiten genoeg en meer dann genoeg dates te scoren via divere media.

ik vind het een eerlijke reactie hoor, wellicht ben ik nog steeds beetje zoekende over hoe en wat ik me leven in wil delen.

Maar zie best goeie tips voorbij komen, het gaat alleen niet zo snel, want door alle drama heeft mijn zelfvertrouwen ook wel een dreun gekregen.

Weet niet echt een excuus om dan niks te doen, maar het helpt er ook niet echt aan mee :)
pi_220738405
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 03:28 schreef Spring_Sale het volgende:
Heel veel vrienden van mij (ik denk het gros van de jongens wel) doen precies wat kree omschrijft. De meerderheid daarvan geeft geen schijn hier problemen mee te hebben. Al weet ik dat het ze heus wel dwars zit. Zo zijn wij mannen eenmaal.

Zelf ben ik alweer 48 jaar. En heb nooit een relatie gehad. Ik kom de jaren (gedwongen) door met andere zaken die mij bezighouden. Zoals hele vervelende gezondheidskwesties. Aan mezelf werken om mijzelf aantrekkelijker te maken lukt op deze manier dus niet. Al mijn tijd geld inspanning houdt mij 'maar net boven water'. Ergens blijf ik altijd hoop houden dat ik hierdoor heen kom en mijn dromen kan waarmaken. Maar realistisch gezien zeker gezien mijn leeftijd. Ik weet het niet. Ik zie het zeer somber in allemaal.
Eens met dit ja.

En kan er best luchtig over doen, ook hier, maar afentoe voel je je toch alleen.

niet altijd dus. Maar soms dus toch gewoon wel.
pi_220738419
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Denk je niet dat het wel enorm zal kunnen schelen voor een persoon die veel alleen is en eenzaam, om toch die body to body en seksuele contact te hebben. Al is het maar voor die ene 1 keer in de zoveel tijd. Je vergeet dat veel meer mannen dan vrouwen dus voor langere tijd (maanden, jaren) écht alleen én ook nog eens eenzaam zijn. 'Eenzame' vrouwen zijn vaak toch nooit zo alleen als ze zich voordoen. Die regelen makkelijker sociale en seksuele contacten. Mannen niet. Mannen hebben het wat betreft veel zwaarder dan vrouwen. Vooruit ik ga er even serieus op in.
persoonlijk, denk niet dat me dat zou helpen, zou dan liever een vriendin hebben zonder seks. Als iemand die eigenlijk geen vriendin is met seks.
(makes sense?). hoop het maar :)
pi_220738437
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.

Zelf heb ik eerder dat ik ineens een soort kortsluiting of black out krijg. Doordat ik jarenlang vrijwel geen sociaal contact heb gehad, kan een gesprek nu al teveel zijn. Als ik met iemand praat, krijg ik soms een soort paniekaanval of een black out, hoe je het ook wilt noemen. Ik denk dat dat komt doordat ik een periode heb doorgemaakt waarin ik ongeveer vijf jaar volledig sociaal geïsoleerd leefde.

Op dit moment heb ik nog steeds geen sociaal leven. Ik voel me te anders, zowel qua uiterlijk als in mijn gedrag.
het is wel herkenbaar, hoewel ik trouwens sociaal eigenlijk best wel goed functioneer (jaaaaa ook buiten dit forum om en ben ik wellicht wat serieuzer in dingen)

Maar over het algemeen kunnen mensen het wel met mij vinden, gewoon in sociale context dus.

Weet eigenlijk niet, zou dat wellicht wat meer uit moeten breiden, want diepe persoonlijke dingen vermijd ik wel vaak. En daar ben ik niet goed in.
pi_220738531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 01:48 schreef bertusdeb het volgende:

[..]

- Enz.

Ik snap je helemaal hoor en dank voor je eerlijke reactie.
het is ook niet het doel van dit topic om alleen maar te klagen vanuit mijn kant.

Maar ben wellicht wel een beetje zoekende in die dingen nog. Of wat dan werkt.

Daar bedoel ik dit topic meer voor en wellicht ook om te zien of anderen wellicht hetzelfde idee hebben en eigenlijk niet weten wat ze ermee aanmoeten.

Ben trouwens niet treurig erover elke dag.
Maarja soms wel. :)

Dus blijf vooral eerlijk, heb ik (en andere meer aan) als beetje zoethouder en van zeggen komt wel goed. Te vaak dat gehoord namelijk :)
pi_220746452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:51 schreef kree het volgende:

[..]
het is wel herkenbaar, hoewel ik trouwens sociaal eigenlijk best wel goed functioneer (jaaaaa ook buiten dit forum om en ben ik wellicht wat serieuzer in dingen)

Maar over het algemeen kunnen mensen het wel met mij vinden, gewoon in sociale context dus.

Weet eigenlijk niet, zou dat wellicht wat meer uit moeten breiden, want diepe persoonlijke dingen vermijd ik wel vaak. En daar ben ik niet goed in.
Mooi dat je sociaal goed functioneert. Bij mij is het juist andersom, ik vermijd geen dingen, maar mensen lijken míj te vermijden. Vooral vrouwen blijven zo ver mogelijk uit mijn buurt, alsof zij een instinct hebben om foutieve genen eruit te filteren.

Ik voel me niet eenzaam maar wel leeg vanbinnen. Ik heb zeeën van tijd, en het voelt alsof ik opgesloten zit in een isoleercel, waarin ik alleen nog mijn gedachten heb net als een gevangene.

Ik ben nu bezig met een biografie. Ik denk dat ik een super uniek leven leid, en het helpt enorm om van me af te schrijven. Ik ervaar dingen die 99,9% van de mensheid nooit meemaakt. Ik snap niet eens hoe het mogelijk is dat ik nog functioneer, voor mijn gevoel had ik al minstens 10 keer dood moeten zijn.

Het vreemde is dat ik zowel te veel als te weinig heb meegemaakt. Extreme ervaringen die bijna niemand kent maar een gebrek aan normale ervaringen die voor anderen vanzelfsprekend zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 08-05-2026 20:34:38 ]
greetings and salutations
pi_220746742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Mooi dat je sociaal goed functioneert. Bij mij is het juist andersom, ik vermijd geen dingen, maar mensen lijken míj te vermijden. Vooral vrouwen blijven zo ver mogelijk uit mijn buurt, alsof zij een instinct hebben om foutieve genen eruit te filteren.

Ik voel me niet eenzaam maar wel leeg vanbinnen. Ik heb zeeën van tijd, en het voelt alsof ik opgesloten zit in een isoleercel, waarin ik alleen nog mijn gedachten heb net als een gevangene.

Ik ben nu bezig met een biografie. Ik denk dat ik een super uniek leven leid, en het helpt enorm om van me af te schrijven. Ik ervaar dingen die 99,9% van de mensheid nooit meemaakt. Ik snap niet eens hoe het mogelijk is dat ik nog functioneer, voor mijn gevoel had ik al minstens 10 keer dood moeten zijn.

Het vreemde is dat ik zowel te veel als te weinig heb meegemaakt. Extreme ervaringen die bijna niemand kent maar een gebrek aan normale ervaringen die voor anderen vanzelfsprekend zijn.
wellicht is het dat laatste wel? Maar durf ik niet zo te zeggen.
Denk ook dat mijn leven best wel uniek is, althans het is in ieder geval niet standaard zoals met meeste.

Maarja geen idee, tis ook wel een beetje dat ik niet onwijs op "vrouwen jacht" ben dus denk ben ik niet de juiste persoon om daar wat over te zeggen. Wellicht anderen hier wel.

Dat lege gevoel? is dat dan omdat je een levenspartner mist denk je?
Ik heb dat namelijk wel een beetje, tis niet dat ik me leven klote vind ofzo. Maar denk dat het daar wel een beetje aan ligt.
Aan de andere kant is het ook wel weer relaxed om met niemand rekening te hoeven houden.

Wel gaaf dat je met een boek bezig bent!
het is ook wel weer een teken van creativiteit denk (mss soort van als ik met muziek maken heb)
Als je een stukje wil laten lezen aan me dan hou ik me aanbevolen. Maar doe maar via PM dan, of hier mag ook maar moet je zelf weten.
  zondag 10 mei 2026 @ 20:27:03 #170
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220759936
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben momenteel single en 37 jaar oud. Gevoelsmatig heb ik geen zin meer in een relatie met een willekeurige vrouw die ik niet ken. Ik ben nog steeds verliefd op een vrouw die ik kan van mijn studententijd, maar ik heb nauwelijks contact met haar op dit moment.

Ik ga me focussen op mijn carrière en mijn vriendschappen en kerk.
Ik zeg dit omdat dit ook mijn ervaring is, als je iets wilt moet je er ook echt actief op zoek naar gaan.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220769695
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:25 schreef Logician het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk, een gebroken klok heeft immers ook 2x per dag gelijk. :+
De rest van je tekst komt nogal onsamenhangend over...
Dit is wel een heel matige vertaling uit het Engels.
pi_220786055
Ben nu ruim een half jaar vrijgezel en begint steeds meer te bevallen. Kan doen en laten waar ik zit in heb. Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb.

Alleen mis toch wel het doen van dingen samen al begin ik steeds meer te genieten van het alleen doen van dingen, kom meer mensen tegen en daardoor kom ik met steeds meer mensen in contact. Kom opeens overal en nergens in mijn provincie!

Hoop wel dat dit voor mij geen jaren gaat duren :') heb toch nog wel een beetje een huisje boompje beestje idee.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 17 mei 2026 @ 08:01:53 #173
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220819586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:19 schreef Chandler het volgende:
Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb.
Hoe regel je die dan, sex met je ex?
pindazakje
pi_220819621
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe regel je die dan, sex met je ex?
Nee. Die heb ik al ruim een half jaar niet gezien of gesproken.

Sex is niet zo moeilijk te verkrijgen als je een beetje leuk netwerk hebt. En die had ik al. 😇
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220819643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:19 schreef Chandler het volgende:
[..] Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb. [..]
Seks.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')