nee dat denk ik niet, maar iets met zijn twee kunnen doen als altijd maar alleen? the het lijkt mij beter?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:23 schreef Hyaenidae het volgende:
En wat als je een vrouw zou hebben van 40+, denk je dat het dan elke avond feest is?
Nee natuurlijk niet....en je wordt ook nog eens opgezadeld met allerlei verplichtingen waar je helemaal niet op zat te wachten, veel männer worden ook nog eens geleefd door hun vrouw in het weekend. Mag je allerlei klusjes opknappen ipv lekker lui op de bank fokken.
nou dat zeg je heel simpel zo? maar dat is dus niet zo?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom niet een huisgenoot zoeken waarmee je beste vrienden kan worden?
Daar kun je geen knallende kletterseks mee hebben. Nou ja kan wel, maar niet op de manier zoals TS seks voor zich ziet.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom niet een huisgenoot zoeken waarmee je beste vrienden kan worden?
hmmm zonder dat je het weet of merkt, zeg je eigenlijk hetzelfde als wat ik doe?quote:Op maandag 30 maart 2026 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben momenteel single en 37 jaar oud. Gevoelsmatig heb ik geen zin meer in een relatie met een willekeurige vrouw die ik niet ken. Ik ben nog steeds verliefd op een vrouw die ik kan van mijn studententijd, maar ik heb nauwelijks contact met haar op dit moment.
Ik ga me focussen op mijn carrière en mijn vriendschappen en kerk.
Ja met een vrouw of zonder vrouw is dat toch in het algemeen altijd zo? Je slaapt, je eet, je werkt. Maar naast die zaken die standaard zijn heb je in het algemeen ook tijd over om een extra invulling aan je leven te geven (hobby's, sport).quote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:
eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.
hmmm je bent van zelfde leeftijd als ik. hond nemen zeg je? maar praktisch kan dat dus niet?quote:Op maandag 30 maart 2026 21:11 schreef Lotje83 het volgende:
Bijna 40 en vrijgezel hier. Vind het heerlijk. Kan altijd doen en laten wat ik wil. Misschien een hond nemen, dat is erg prettig gezelschap!
Dat is juist opgelost.. je kan niet zomaar een topic maken en die dan zo verlaten maat..quote:Op maandag 30 maart 2026 21:45 schreef kree het volgende:
btw ik kom hier ff later op terug, want zo gezeik hier weer in fb enzo met dingen. heb er ff geen zin in meer.
Nou vooruit.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:45 schreef kree het volgende:
btw ik kom hier ff later op terug, want zo gezeik hier weer in fb enzo met dingen. heb er ff geen zin in meer.
ja papaquote:Op maandag 30 maart 2026 21:49 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Laat die drank nou eens achterwege man. Voor jezelf vooral.
Vraag je dat nou aan mij? Ik weet toch niet of dat voor jou kan of niet.quote:Op maandag 30 maart 2026 21:44 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm je bent van zelfde leeftijd als ik. hond nemen zeg je? maar praktisch kan dat dus niet?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |