abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220469173
Oke met opzet niet in 40+ forum, hoewel dat is dan wel weer leuk soms.

Maar ik heb hier een serieus probleem mee? maak er niet eens grappen over?
Tuurlijk werk gaat wel door en kom je thuis alleen....
en dan he? ga je maar ff koken voor je eigen alleen?
soms nog hobby beetje muziek maken.

eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.

Wat ik wilde vragen eigenlijk, niet gelijk tips, maar ik zal toch niet de enige zijn? is er iemand die dit herkend?
En voor wie het herkend, hoe fix je dat?
Do what you love, love what you do!
pi_220469230
En wat als je een vrouw zou hebben van 40+, denk je dat het dan elke avond feest is?
Nee natuurlijk niet....en je wordt ook nog eens opgezadeld met allerlei verplichtingen waar je helemaal niet op zat te wachten, veel männer worden ook nog eens geleefd door hun vrouw in het weekend. Mag je allerlei klusjes opknappen ipv lekker lui op de bank fokken.
pindazakje
  maandag 30 maart 2026 @ 19:25:13 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220469244
Waarom niet een huisgenoot zoeken waarmee je beste vrienden kan worden?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220469256
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:23 schreef Hyaenidae het volgende:
En wat als je een vrouw zou hebben van 40+, denk je dat het dan elke avond feest is?
Nee natuurlijk niet....en je wordt ook nog eens opgezadeld met allerlei verplichtingen waar je helemaal niet op zat te wachten, veel männer worden ook nog eens geleefd door hun vrouw in het weekend. Mag je allerlei klusjes opknappen ipv lekker lui op de bank fokken.
nee dat denk ik niet, maar iets met zijn twee kunnen doen als altijd maar alleen? the het lijkt mij beter?

Maar spreek niet uit ervaring dus met dit.
pi_220469261
Ik heb een vrouw en een kind van anderhalf en dit is mijn fantasie.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_220469266
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:
nou dat zeg je heel simpel zo? maar dat is dus niet zo?
pi_220469272
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:25 schreef Keep_Walking het volgende:
Daar kun je geen knallende kletterseks mee hebben. Nou ja kan wel, maar niet op de manier zoals TS seks voor zich ziet.
pindazakje
pi_220469280
beste vrienden enzo, dat zou wss nog het beste zijn. met vakantie op ook dat soort dingen. Echt een heel huisje boompje beestje zoek ik niet meer.

maar oke vertel weer teveel over mezelf gelijk. er zijn er hier vast wel zelfde situatie?
  maandag 30 maart 2026 @ 19:33:56 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_220469387
Ik ben momenteel single en 37 jaar oud. Gevoelsmatig heb ik geen zin meer in een relatie met een willekeurige vrouw die ik niet ken. Ik ben nog steeds verliefd op een vrouw die ik kan van mijn studententijd, maar ik heb nauwelijks contact met haar op dit moment.

Ik ga me focussen op mijn carrière en mijn vriendschappen en kerk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_220469441
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben momenteel single en 37 jaar oud. Gevoelsmatig heb ik geen zin meer in een relatie met een willekeurige vrouw die ik niet ken. Ik ben nog steeds verliefd op een vrouw die ik kan van mijn studententijd, maar ik heb nauwelijks contact met haar op dit moment.

Ik ga me focussen op mijn carrière en mijn vriendschappen en kerk.
hmmm zonder dat je het weet of merkt, zeg je eigenlijk hetzelfde als wat ik doe? :)

dat is dan weer grappig, mijn relatie is al veel vroeger terug uit gegaan en was maar jaar ofzo. maarja ellende ik zelf etc etc, maar die laten we er dan even uit dit topic.

Maar wat ik doe is hetzelfe werk en hobby (muziek maken dus voor kerk).

en tja. moet zeggen he. 20 jaar terug was er nog onwijze keuze met vrouwen? nu niet meer.

en wil niet eens zeggen dat dat btw de oplossing is, maar voel me soms eenzaam enzo. en dat vooral is kut.
  maandag 30 maart 2026 @ 19:47:30 #11
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220469514
Ga op een sport, zoek een hobby, ga naar een kroeg, zoek op internet naar iets. Er is zoveel te doen.
Alleen thuis zitten is niks. Een mens is tenslotte een kuddedier.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie FP maandag 30 maart 2026 @ 19:53:04 #12
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_220469574
Wat is dat toch? Met al die vraagtekens? Alsof je een jonge Amerikaanse vrouw bent? Die allemaal met upward inflection praten?

OT: ik vind beide situaties wel best, vrijgezel en in relatie. Alweer een aantal jaar vrijgezel en hoewel het me best leuk lijkt om weer een vriendin te hebben ben ik er ook wel content mee om vrijgezel te blijven :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_220469987
38
Vrijgezel. Heb er absoluut geen moeite mee. Echter heb ik geen naaste familie meer en dan is het wel ineens even eenzaam en denk ik heel af en toe een LAT-relatie met een leuke meid zou fijn zijn

Maar 95% ben ik alleen en tevreden met de situatie
pi_220470261
Bijna 40 en vrijgezel hier. Vind het heerlijk. Kan altijd doen en laten wat ik wil. Misschien een hond nemen, dat is erg prettig gezelschap!
pi_220470510
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:

eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.

Ja met een vrouw of zonder vrouw is dat toch in het algemeen altijd zo? Je slaapt, je eet, je werkt. Maar naast die zaken die standaard zijn heb je in het algemeen ook tijd over om een extra invulling aan je leven te geven (hobby's, sport).

En hoe je het fixed is toch door niet meer vrijgezel te worden, dingen te doen met anderen tegen eenzaamheid.. etc. Beetje invulling geven aan je leven
pi_220470526
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:11 schreef Lotje83 het volgende:
Bijna 40 en vrijgezel hier. Vind het heerlijk. Kan altijd doen en laten wat ik wil. Misschien een hond nemen, dat is erg prettig gezelschap!
hmmm je bent van zelfde leeftijd als ik. hond nemen zeg je? maar praktisch kan dat dus niet?
pi_220470530
btw ik kom hier ff later op terug, want zo gezeik hier weer in fb enzo met dingen. heb er ff geen zin in meer.
pi_220470562
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:45 schreef kree het volgende:
btw ik kom hier ff later op terug, want zo gezeik hier weer in fb enzo met dingen. heb er ff geen zin in meer.
Dat is juist opgelost.. je kan niet zomaar een topic maken en die dan zo verlaten maat..
pi_220470568
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:45 schreef kree het volgende:
Nou vooruit.

Laat die drank nou eens achterwege man. Voor jezelf vooral.
pi_220470572
zucht geen zorgen ik doe DM wel met Ole die helemaal vroeg. er is 0 probleem he?

waarom doen jullie allemaal moeilijk?
pi_220470578
quote:
1s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:49 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Nou vooruit.

Laat die drank nou eens achterwege man. Voor jezelf vooral.
ja papa :'). fuck dit he? ik snap bezorgdheid. naja oke.

oke laat ik zeggen waardeer, maar ga me er niet over beoordelen hier op forum.
pi_220470587
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 21:44 schreef kree het volgende:

[..]
hmmm je bent van zelfde leeftijd als ik. hond nemen zeg je? maar praktisch kan dat dus niet?
Vraag je dat nou aan mij? Ik weet toch niet of dat voor jou kan of niet. :D
  Moderator / Colorchick maandag 30 maart 2026 @ 21:54:06 #23
382129 crew  Donna
pi_220470601
Ik ben nog geen 40, maar wel van plan vrijgezel te blijven.

Echter heb ik wel mijn beste vriendin die ik elke dag zie. Zonder haar zou ik het een stuk saaier en eenzamer vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')