Dat weet ik niet maar binnen een tijdje smacht je weer naar een man in je leven.quote:
Ik heb genoeg mannen in m'n leven.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar binnen een tijdje smacht je weer naar een man in je leven.
Momenteel is @Donna nog een jonge vrijster.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Nee dat ben jij nu hoe je nu leeft.
Op weg naar oud kattenvrouwtje of ouwe vrijster
Wel cute ergens toch, "oh jee straks vinden mensen je een kattenvrouwtje of een oude vrijsterquote:Op maandag 30 maart 2026 22:19 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Momenteel is @:Donna nog een jonge vrijster.
Het klinkt ook nogal negatief.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:26 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Wel cute ergens toch, "oh jee straks vinden mensen je een kattenvrouwtje of een oude vrijster".
1950 belde.
Een prima Donna?quote:Op maandag 30 maart 2026 22:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Het klinkt ook nogal negatief.
Hopelijk ben ik over 10 jaar nog steeds super happy als vrijgezel.
Wat maakt het uit, zo lang jij happy bent, en als dat op een ander moment in tijd met een andere invulling is dan is dat op dat moment toch ook prima.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik hoop het van harte voor je.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:28 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar wat bedoel je met alleen zijn? Dat je een vriendin hebt waarmee je samenwoont? Of een maat om mee te gamen? Of? En heb je geen familie?quote:Op maandag 30 maart 2026 23:59 schreef kree het volgende:
toch is dit interessant, ik voel mezelf nl wel alleen?
en dat ligt aan niemand en kan het ook prima alleen. dat is het hele punt niet.
Maar eigelijk he? en dat is wat ik denk persoonlijk in mijn hartje gevoel........ zou zo graag niet alleen willen zijn?
Dit klinkt wel een beetje 1950.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar binnen een tijdje smacht je weer naar een man in je leven.
quote:Op maandag 30 maart 2026 22:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha best wel. Hoef echt niet zo nodig een man om me heen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 08:12 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje 1950.
Met alle aanbod die vrouwen krijgen kunnen vrouwen geen incel worden. Het is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Heel mischien een enkele zeldzame geval. Een vrijgezelle vrouw is zelden echt alleen. Ze komt wel altijd aan haar trekken al is het maar voor die ene keer in de maand. Dit staat in schril contrast met de meeste vrijgezelle mannen. Waarvan kree de beschrijving geeft in zijn OP. Vrouwen weten vrijwel niet hoe het is om echt alleen te zijn. Maar vrouwen doen zich wel het vaakst voor als alleen en het zieligst. Vrouwen worden daardoor ook wel de memegender genoemd. Alle drama is puur voor de likes maar vrijwel nooit echt.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:15 schreef Donna het volgende:
[..]
Lol. Is een incel niet iemand die geen seksuele relaties kan krijgen?
Dit is een user om te volgen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 16:01 schreef Memeowitz het volgende:
[..]
Met alle aanbod die vrouwen krijgen kunnen vrouwen geen incel worden. Het is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Heel mischien een enkele zeldzame geval. Een vrijgezelle vrouw is zelden echt alleen. Ze komt wel altijd aan haar trekken al is het maar voor die ene keer in de maand. Dit staat in schril contrast met de meeste vrijgezelle mannen. Waarvan kree de beschrijving geeft in zijn OP. Vrouwen weten vrijwel niet hoe het is om echt alleen te zijn. Maar vrouwen doen zich wel het vaakst voor als alleen en het zieligst. Vrouwen worden daardoor ook wel de memegender genoemd. Alle drama is puur voor de likes maar vrijwel nooit echt.
En nu moet ik dekking gaan zoeken. Want kritiek op vrouwen, is zoiets als kritiek op Israel. Het is wel terecht maar het wordt sociaal niet geccepteerd. En dus weg gecensureerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |