abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220543621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:21 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat is het ook, moet ook zeggen hoe ouder ik aan het worden ben hoe minder het me nog wat boeit.

maar heb nog wel eens die gedachte, van wat als ik vroeger mss meer achter de meiden had aangezeten enzo.
Ik weet ook niet echt waardoor dit nu komt?
Opzich was nooit de meest populairste of onwijze aandacht van vrouwen toen.
Maar ze vonden me wel altijd soort van leuk.

Naja denk je komt later wel. Dan ben je in de 20 onderhand ineens. en ga je door technische studie allemaal gasten alleen.

Uitgaan deed ik wel, maar niet wekelijks en was meer gezellig met de gasten als vrouwen versieren.
denk daar miste ik een stapje ofzo?

naja later kreeg ik natuurlijk problemen vader overleed allemaal drama. En echt wil dat niet als excuus geven. maar was er toen al helemaal niet meer mee bezig.

Depri geraakt aan de drank, hup zijn we weer 10 jaar verder.

Ik heb echt maar 1 serieuze relatie gehad. en vond ik onwijs leuk en lief. Maar werd afgekapt zonder hele duidelijke reden.

En tja sindsdien doe me dingetje he. En dat gaat ook allemaal prima. En kan het alleen ook.

Maarja denk wel eens heb ik wel alle goeie keuzes gemaakt, maar dat is onwijs achteraf praten met de wijsheid die ik nu pas heb dus.
Ik heb het totaal anders ervaren. Ik ging er altijd vanuit dat ik alleen zou blijven, en dat is ook uitgekomen. Mensen vonden mij niet leuk, ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn screenshot).

In mijn jeugd werd ik vaak beledigd door vrouwen en eerlijk gezegd was ik het met ze eens. De afkeer kwam dus van beide kanten.

Het enige positieve is dat inmiddels is vastgesteld wat er aan de hand is. Het zit dus niet “in mijn hoofd”, hoe graag mensen mij dat ook probeerden aan te praten. Ik behoor simpelweg tot de categorie "undatable" Vroeger vond ik dat heel zwaar maar inmiddels al lang niet meer.

Ik heb nooit alcohol gedronken, geen drugs gebruikt, niets van dat alles. Een mens moet nu eenmaal veel lijden, dat hoort erbij.

Mijn vader voelt zich er ook schuldig over dat mijn gezicht zo is gegroeid, hoewel hij daar natuurlijk niets aan kan doen. Toch merk ik dat het hem bezighoudt. Hij vindt het ook moeilijk dat hij geen opa zal worden. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt vervelend vind aan mijn situatie, ik had hem dat graag gegund.

Jij hebt het in dat opzicht beter gedaan dan ik, je hebt tenminste nog een relatie gehad. Ik heb zelfs nooit een date gehad, dat is voor mij onhaalbaar.

Ik woon inmiddels al 20 à 25 jaar op mezelf en ben gewend geraakt aan hoe mijn leven is. Het enige wat ik recent nog moest verwerken, is dat al mijn oude vrienden nu een relatie hebben en kinderen. Het heeft me zeker twee jaar gekost om dat een plek te geven. Dat was het laatste wat ik nog moest accepteren dat het er voor mij niet in zit.

Nu maakt het me niets meer uit. Ik geef vrouwen ook nergens de schuld van, ik begrijp ze juist heel goed. Het was alleen moeilijk om in mijn jeugd te leren dat je wordt afgestoten omdat je zo afwijkt. Je wordt genegeerd, uitgelachen en mensen vinden het al vervelend als je überhaupt in hun buurt komt. Maar ja, daar is niets aan te doen. Ik kan niemand de schuld geven, behalve de natuur.

greetings and salutations
pi_220543674
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef Memeowitz het volgende:
Denk je niet dat het wel enorm zal kunnen schelen voor een persoon die veel alleen is en eenzaam, om toch die body to body en seksuele contact te hebben. Al is het maar voor die ene 1 keer in de zoveel tijd.
Dat doet toch niets aan je eenzaamheid. Sterker nog, zelfs met mensen om je heen kan je je eenzaam voelen. Echt contact is wat anders dan alleen even fysiek je kwakkie kwijt kunnen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220543689
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik heb het totaal anders ervaren. Ik ging er altijd vanuit dat ik alleen zou blijven, en dat is ook uitgekomen. Mensen vonden mij niet leuk, ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn screenshot).

In mijn jeugd werd ik vaak beledigd door vrouwen en eerlijk gezegd was ik het met ze eens. De afkeer kwam dus van beide kanten.

Het enige positieve is dat inmiddels is vastgesteld wat er aan de hand is. Het zit dus niet “in mijn hoofd”, hoe graag mensen mij dat ook probeerden aan te praten. Ik behoor simpelweg tot de categorie "undatable" Vroeger vond ik dat heel zwaar maar inmiddels al lang niet meer.

Ik heb nooit alcohol gedronken, geen drugs gebruikt, niets van dat alles. Een mens moet nu eenmaal veel lijden, dat hoort erbij.

Mijn vader voelt zich er ook schuldig over dat mijn gezicht zo is gegroeid, hoewel hij daar natuurlijk niets aan kan doen. Toch merk ik dat het hem bezighoudt. Hij vindt het ook moeilijk dat hij geen opa zal worden. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt vervelend vind aan mijn situatie, ik had hem dat graag gegund.

Jij hebt het in dat opzicht beter gedaan dan ik, je hebt tenminste nog een relatie gehad. Ik heb zelfs nooit een date gehad, dat is voor mij onhaalbaar.

Ik woon inmiddels al 20 à 25 jaar op mezelf en ben gewend geraakt aan hoe mijn leven is. Het enige wat ik recent nog moest verwerken, is dat al mijn oude vrienden nu een relatie hebben en kinderen. Het heeft me zeker twee jaar gekost om dat een plek te geven. Dat was het laatste wat ik nog moest accepteren dat het er voor mij niet in zit.

Nu maakt het me niets meer uit. Ik geef vrouwen ook nergens de schuld van, ik begrijp ze juist heel goed. Het was alleen moeilijk om in mijn jeugd te leren dat je wordt afgestoten omdat je zo afwijkt. Je wordt genegeerd, uitgelachen en mensen vinden het al vervelend als je überhaupt in hun buurt komt. Maar ja, daar is niets aan te doen. Ik kan niemand de schuld geven, behalve de natuur.

[ link | afbeelding ]
Ik snap je wel en hoewel ik denk dat uiterlijk wss niet het belangrijkste is. een relatie vinden als dat niet meezit dat maakt het ook lastig.

Ik vind mezelf er altijd kut uitzien op foto's en ook als we ze maken denk ik.
Mja het is weer matig kree. LOL. totaal idd niet waar vrouwen op vallen.

Vraag me nog af trouwens waarom die meid zo op me viel? Ik weet niet. Ben iig ook niet het standaard foto model.

Het vervelende is dus, dat als je je uiterlijk niet mee hebt, dat het ook al lastiger gaat worden met vrouwen, want moet je het hebben van je karakter of aardig zijn en leuk kunnen praten.

Ook daar had ik het altijd moeilijk mee, hou niet van in de belangstelling staan en in groepen middelpunt.

Wat me dan wel weer lukt, en was vroeger trouwens sowieso niet, is dat ik dat nu wel kan en gewoon mijn mening kan doen.

Vanaf de basisschool al he, ik werd rood enzo als ik de aandacht stond en werd daarmee wel gepest, "hij wordt rood. hahahahahaha". nog trauma van dat.

Nu lost zich dat op pas veel later omdat je weet gewoon dat je het kunt.

Maar nog heb ik een hekel aan presentaties geven enzo en voor een groep te staan die ik niet ken persoonlijk.

Ik denk dat je dit herkend wel, en tja, heb me er ook beetje bij neergelegd hoor, want zeg nooit nooit.

Andere kant is en hoor ik nu, van anderen he, dat ik opzich een redelijk oke persoon ben en altijd dan toch wel goed in een groep lig dan.
Omdat ik niet te moeilijk ben enzo, maar het is het verleden wat me dan toch nog parten speelt wel eens, gewoon gebrek aan zelfvertrouwen is het wss.
Do what you love, love what you do!
pi_220543726
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik het zeker niet opgeven. Als je er gemiddeld uitziet, heb je gewoon kansen, dat zal je hele leven zo blijven.
pi_220543774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:48 schreef kree het volgende:
Vanaf de basisschool al he, ik werd rood enzo als ik de aandacht stond en werd daarmee wel gepest, "hij wordt rood. hahahahahaha". nog trauma van dat.
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.

Zelf heb ik eerder dat ik ineens een soort kortsluiting of black out krijg. Doordat ik jarenlang vrijwel geen sociaal contact heb gehad, kan een gesprek nu al teveel zijn. Als ik met iemand praat, krijg ik soms een soort paniekaanval of een black out, hoe je het ook wilt noemen. Ik denk dat dat komt doordat ik een periode heb doorgemaakt waarin ik ongeveer vijf jaar volledig sociaal geïsoleerd leefde.

Op dit moment heb ik nog steeds geen sociaal leven. Ik voel me te anders, zowel qua uiterlijk als in mijn gedrag.
pi_220543803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.
heel herkenbaar, heb er lang last van gehad, en nog trouwens soms.
En dat komt niet omdat ik me schaam of weet ik veel niet wat. Maar eigenlijk dat van vroeger nog.

Goed ik heb er tegenwoordig beetje schijt aan enzo, maar heb het nog soms. :)
pi_220543848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:54 schreef -Deluzion- het volgende:
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik het zeker niet opgeven. Als je er gemiddeld uitziet, heb je gewoon kansen, dat zal je hele leven zo blijven.
Denk ik ook, maar als je het hebt over een relatie vinden?
Dan is het op deze leeftijd ook niet heel makkelijk.

Want oke heb dating appjes en dingen geprobeerd wel. En kom ik in contact met mensen en heb de meest bizarre dingen alweer meegemaakt daarmee alleen nog met chatten.

Rare voorkeuren etc. (noem SM, vastbinden en etc.). naja niks waar ik naar op zoek ben.
Maar op deze leeftijd kom je beetje meer in categorie van iedereen weet beetje wat ie wil.

En de meest leuke gesprekken heb ik dan nog, met vrouwen he, maarja hebben weer 3 kids ofzo en weet ik veel niet wat

Hard om te zeggen, maar je komt beetje tezamen met alle rest die het vroeger nooit lukte. En al dan niet een hele geschiedenis heeft voor zichzelf. En allang gewend is om alleen te zijn.

Of te wel, heb daar geen oordeel over he? want ben ik zelf ook?
Maar het is natuurlijk onwijs anders als op je 16e je liefde van je leven te vinden en het daarna huisje boompje beestje is.

vind het maar lastig allemaal. en daarom ontwijk ik het mss wel ook? Gewoon geen zin in gedoe. (want het gaat zo alleen toch ook prima?)

En dan toch heb ik iets van gemis. naja weet ook nog niet wat ik ermee moet.

maar daarom ook dit topic, wellicht leer ik van jullie of jullie van mij :)
pi_220543849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:02 schreef kree het volgende:
heel herkenbaar, heb er lang last van gehad, en nog trouwens soms.
En dat komt niet omdat ik me schaam of weet ik veel niet wat. Maar eigenlijk dat van vroeger nog.

Goed ik heb er tegenwoordig beetje schijt aan enzo, maar heb het nog soms.
Ja, dat kan zich diep in je systeem nestelen en je lang blijven beïnvloeden. Zo werkt het bij fobieën vaak.
pi_220543964
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
s het dan geen idee dat mannen wat meer voor elkaar zouden zorgen? Even een schouderklop, samen iets doen, een knuffel als het nodig is?
Nee dat willen jullie dan ook weer niet.
Waarom ons dan de schuld geven dat wij niet eenzaam kunnen zijn en dat wij als vrouw wel bij elkaar gaan zitten en dingen doen, een knuffel geven bij ellende enz?
Geen behoefte aan. Ik ben koud en berekenend en voel eigenlijk niets. Niet echt goed, niet echt slecht, gewoon vlak.
pi_220544057
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Geen behoefte aan. Ik ben koud en berekenend en voel eigenlijk niets. Niet echt goed, niet echt slecht, gewoon vlak.
Anhedonie?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 11 april 2026 @ 06:50:02 #111
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220552969
Wat kun je eigenlijk nog krijgen na je 40e?

Van die afgeleefde plooierige Anja's met rokersstem die de hele tijd over hun ex zitten te lullen en twee of drie volwassen kinderen hebben die in de puberteit zijn blijven hangen en iedere week op de stoep staan met drama of voor geld.

Ondertussen ben jij "die vent van internet" die klusjes mag doen.

Dan is single zijn zo slecht nog niet.
pi_220553098
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 06:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat kun je eigenlijk nog krijgen na je 40e?

Dat hangt af van wat je zelf te bieden hebt.
pi_220553196
mss en en moeten jullie maar zeggen of je mee wil helpen?

Ik ben natuurlijk muzikant ook he? hobby matig.
maargoed heb toen liedje geschreven en beetje mijn zorgen en dingen probeer ik erin te vertellen?
Alleen ik ben dus onwijs niet goed in teksten schrijven?

Beetje verhaal over hoe ik me eenzaam voelde en beslissingen alleen moest nemen.
nouja anyway er is een grove muzikale opzet uit gekomen, wat eigenlijk verder uitgewerkt moet worden.

En je hoeft er geen mening over te hebben of te willen helpen, maar denk nog steeds dat dit beter kan?

btw is ingezongen en gespeeld door iemand anders he, hoewel ik wel in zelfde bandje speel.
maar zie het als opzet?

mss is het nog ujt te werken. en met opzet niet Perce christelijk had ik het gemaakt, omdat ik denk het spreekt ook aan zonder christelijk motief. zoals zoveel die we doen met die band.

https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link

https://docs.google.com/d(...)/edit?usp=share_link
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:52:10 #114
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220553622
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat hangt af van wat je zelf te bieden hebt.
Deze vraag Kan je omgekeerd ook aan vrouwen stellen.
  FOK!mycroftheld zaterdag 11 april 2026 @ 10:07:29 #115
128465 Wrapster
pi_220553691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:07 schreef kree het volgende:

[..]

Rare voorkeuren etc. (noem SM, vastbinden en etc.). naja niks waar ik naar op zoek ben.
Maar op deze leeftijd kom je beetje meer in categorie van iedereen weet beetje wat ie wil.
Dat jij het niets vind maakt het niet een rare voorkeur. Misschien een idee om je juist daarin eens te gaan verdiepen want wie weet levert je het wel wat moois op. Ergens snap ik wel dat je nog vrijgezel bent want als ik kijk hoe je hier op FOK reageert en doet dan zie ik met name een erg saaie gozer met bergen aan verhalen waar uiteindelijk niet veel uit voortkomt.
heeft FOK verlaten
pi_220553709
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:07 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dat jij het niets vind maakt het niet een rare voorkeur. Misschien een idee om je juist daarin eens te gaan verdiepen want wie weet levert je het wel wat moois op. Ergens snap ik wel dat je nog vrijgezel bent want als ik kijk hoe je hier op FOK reageert en doet dan zie ik met name een erg saaie gozer met bergen aan verhalen waar uiteindelijk niet veel uit voortkomt.
hmmms dat laatste helpt niet echt he? maar mss is dat wel zo?

Weet niet, wss iedereen anderen zijn uit zich zelf totaal vol van verhalen en gezellig?
Ik weet niet? het is altijd beetje samenspel denk als het klikt met iemand?

Kijk wat ik hier vertel is verhalen ook waar ik tegen aan loop enzo en dus ellende of iets leuks?

Maar hmmm mss moet ik eens denken dan mezelf leuker te maken ofzo?
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:19:47 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220554148
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Deze vraag Kan je omgekeerd ook aan vrouwen stellen.
Dat klopt, je hoeft dan ook niet zomaar met iedere vrouw aan te leggen.

Echter als je een leuke wilt, moet je zelf ook leuk zijn.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:52:32 #118
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220554379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat klopt, je hoeft dan ook niet zomaar met iedere vrouw aan te leggen.

Echter als je een leuke wilt, moet je zelf ook leuk zijn.
Komen we ook vanzelf op het gebied van wie bepaalt wat leuk is en wat niet. Dat is ook bij iedereen verschillend.
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:10:19 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220554493
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Komen we ook vanzelf op het gebied van wie bepaalt wat leuk is en wat niet. Dat is ook bij iedereen verschillend.
Iedereen heeft een eigen smaak. Maar over het algemeen wil iedereen iemand waar je energie van krijgt en mee kunt genieten en dus niet iemand die enkel energie kost en drama oplevert.

Dus dan kom je al snel uit bij een voorkeur voor iemand die zijn/haar leven op orde heeft, er minstens een beetje leuk uit ziet, open staat voor nieuwe dingen en een beetje sociaal is.

Als je dat allemaal zelf niet bent, dan ga je dat ook van een ander niet krijgen.
pi_220555155
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
ja wilde net zeggen? wanneer ben je leuk? dat is ook nog al persoonlijk? voor jezelf maar natuurlijk ook voor de ander?

Dus min of meer kun je dus niks mee?
pi_220555174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Iedereen heeft een eigen smaak. Maar over het algemeen wil iedereen iemand waar je energie van krijgt en mee kunt genieten en dus niet iemand die enkel energie kost en drama oplevert.

Dus dan kom je al snel uit bij een voorkeur voor iemand die zijn/haar leven op orde heeft, er minstens een beetje leuk uit ziet, open staat voor nieuwe dingen en een beetje sociaal is.

Als je dat allemaal zelf niet bent, dan ga je dat ook van een ander niet krijgen.
even uit mijn idee. Ik denk en weet dat ht belangrijk is open te staan ook voor andere ideeën enzo.
goed check..

Waar het om gaat in mijn idee is, je moet gezamenlijk beetje interesse hebben in iets of wat of etc.
Denk dat dat het is.

maarja nu over de 40 spelen er andere dingen als toen je 16 was natuurlijk?
toen was het makkelijk?

Nu zit je met kinderen wss meestal en een andere papa en al die shit heb ik dus niet zo zin in?

Maar voel ik me dus nog steeds soms alleen? Naja wie weet he? het kan altijd en vast ook vrouwen die met zelfde zitten. Maargoed denk dat er meer mannen zijn.
  FOK!mycroftheld zaterdag 11 april 2026 @ 14:36:11 #122
128465 Wrapster
pi_220555463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:11 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms dat laatste helpt niet echt he? maar mss is dat wel zo?

Weet niet, wss iedereen anderen zijn uit zich zelf totaal vol van verhalen en gezellig?
Ik weet niet? het is altijd beetje samenspel denk als het klikt met iemand?

Kijk wat ik hier vertel is verhalen ook waar ik tegen aan loop enzo en dus ellende of iets leuks?

Maar hmmm mss moet ik eens denken dan mezelf leuker te maken ofzo?
Zo kom je op mij over en ik heb best al veel posts van je gelezen. Je zou je ook kunnen verdiepen in iets, ga er bijvoorbeeld eens in mee mocht er een onderwerp als vastbinden aan bod komen. Zou het sowieso raar vinden dat als je op veel dingen macht maar niet op kink het dan meteen afgelopen is.
heeft FOK verlaten
pi_220555590
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:36 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Zo kom je op mij over en ik heb best al veel posts van je gelezen. Je zou je ook kunnen verdiepen in iets, ga er bijvoorbeeld eens in mee mocht er een onderwerp als vastbinden aan bod komen. Zou het sowieso raar vinden dat als je op veel dingen macht maar niet op kink het dan meteen afgelopen is.
geloof me heb dat gedaan. goed ik noem uitzondering he nu, want ook niet altijd gaat het zo.

maar al met al heb ik niet echt onwijze goeie ervaringen met dating apps bv..... ik wil wel? Dat is het niet. maarja ben gewoon verlegen persoon in het echt......

heb echt altijd soort van "wingman" nodig denk?
Echt heel slecht val ik ook weer niet in groepen, maar het kost me gewoon ff tijd en kat uit de boom kijken voor dat dus zeg maar wat losser kom

mss trouwens zit het meer tussen mijn oren als wat het werkelijk is. Maarja. ben gewoon onzeker soms ook.
pi_220555740
Ik wandel en game veel. Huis ook extra netjes etc. Jezelf gewoon wat bezig houden
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:46:04 #125
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220555974
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Masberum het volgende:
Ik wandel en game veel. Huis ook extra netjes etc. Jezelf gewoon wat bezig houden
Was ik maar zó eenzaam dat ik die stap ook zou nemen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220557536
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:58 schreef kree het volgende:

[..]
geloof me heb dat gedaan. goed ik noem uitzondering he nu, want ook niet altijd gaat het zo.

maar al met al heb ik niet echt onwijze goeie ervaringen met dating apps bv..... ik wil wel? Dat is het niet. maarja ben gewoon verlegen persoon in het echt......

heb echt altijd soort van "wingman" nodig denk?
Echt heel slecht val ik ook weer niet in groepen, maar het kost me gewoon ff tijd en kat uit de boom kijken voor dat dus zeg maar wat losser kom

mss trouwens zit het meer tussen mijn oren als wat het werkelijk is. Maarja. ben gewoon onzeker soms ook.
Ik ken er genoeg die een relatie hebben gekregen door een dating app. Misschien moet je je afvragen of je niet heel anders overkomt online dan dat je in werkelijkheid bent en moet je het nog eens een kans geven. Je bent een lieve jongen, verlegen zoals je zelf zegt. Maar online ben je vaak heel uitgesproken, dwingend en laat je maar al te graag je mening horen. Dus kijk uit dat je online (dating app) niet anders doet dan de echte kree. Dit zijn tips, doe ermee wat je wil.
  zaterdag 11 april 2026 @ 19:39:09 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220557541
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 13:52 schreef kree het volgende:

[..]
even uit mijn idee. Ik denk en weet dat ht belangrijk is open te staan ook voor andere ideeën enzo.
goed check..

Waar het om gaat in mijn idee is, je moet gezamenlijk beetje interesse hebben in iets of wat of etc.
Denk dat dat het is.

maarja nu over de 40 spelen er andere dingen als toen je 16 was natuurlijk?
toen was het makkelijk?

Nu zit je met kinderen wss meestal en een andere papa en al die shit heb ik dus niet zo zin in?

Maar voel ik me dus nog steeds soms alleen? Naja wie weet he? het kan altijd en vast ook vrouwen die met zelfde zitten. Maargoed denk dat er meer mannen zijn.
Je moet iemand hebben waar je bij past inderdaad. Als 16 jarige ben je beide nog zoekende en in ontwikkeling dus probeer je wat. Veertigplussers hebben een meer uitgekristalliseerd leven en weten dus beter wat wel en niet past. Het gaat er vooral om dat je positieve energie bij elkaar oproept en samen van dingen kan genieten.

En wat betreft vrouwen die al kinderen hebben. Als de situatie met die kinderen en de ex gewoon stabiel is dan hoeft dat ook geen groot issue te zijn.
pi_220557615
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 19:39 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Je moet iemand hebben waar je bij past inderdaad. Als 16 jarige ben je beide nog zoekende en in ontwikkeling dus probeer je wat. Veertigplussers hebben een meer uitgekristalliseerd leven en weten dus beter wat wel en niet past. Het gaat er vooral om dat je positieve energie bij elkaar oproept en samen van dingen kan genieten.

En wat betreft vrouwen die al kinderen hebben. Als de situatie met die kinderen en de ex gewoon stabiel is dan hoeft dat ook geen groot issue te zijn.
waar dus en snap je wel. Maar oke dit is voor mij ook gewoon nieuw en moet het allemaal maar uitzoeken.
Durf wel te zeggen dat ik nun soort an stabiel ben enzo en over problemen heen.

Maar oke met kinderen en etc weet niet hoor. Het lijkt me lastig, mss daarvoor dan nog wat te jong ofzo?

het mooie zou zijn vind iemand zelfde als ikke ben he en zonder kinderen en etc...... maarja mss is dat een spelt in een hooiberg wel.
pi_220558950
Ja en niet over je rijbewijs en alcohol praten direct op de eerste date. En niet teveel in herhaling vallen dan maat
pi_220559943
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn
  zondag 12 april 2026 @ 13:50:22 #133
511677 EsserS
Just show it!
pi_220563202
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:
Oke met opzet niet in 40+ forum, hoewel dat is dan wel weer leuk soms.

Maar ik heb hier een serieus probleem mee? maak er niet eens grappen over?
Tuurlijk werk gaat wel door en kom je thuis alleen....
en dan he? ga je maar ff koken voor je eigen alleen?
soms nog hobby beetje muziek maken.

eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.

Wat ik wilde vragen eigenlijk, niet gelijk tips, maar ik zal toch niet de enige zijn? is er iemand die dit herkend?
En voor wie het herkend, hoe fix je dat?
Nee, heerlijk om alleen te zijn. Geen gezeur aan je kop, alle tijd voor mijzelf. Ik heb een luizenleven, ik vermaak mij prima. En ja, ik doe zelf alle huishoudelijke taken die gedaan moeten worden.
In Data We Trust
pi_220567509
quote:
1s.gif Op zondag 12 april 2026 01:32 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Als hetzelfde probleem blijft terugkomen, blijft het zich ook herhalen. Maar jij probeert me nu gewoon te baiten.
pi_220567523
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 13:50 schreef EsserS het volgende:

[..]
Nee, heerlijk om alleen te zijn. Geen gezeur aan je kop, alle tijd voor mijzelf. Ik heb een luizenleven, ik vermaak mij prima. En ja, ik doe zelf alle huishoudelijke taken die gedaan moeten worden.
Precies dit. Bovendien is geld verdienen in je eentje een stuk eenvoudiger. Als ik zou willen zou ik nu al met pensioen kunnen.
pi_220568773
Nou het heeft voordelen alleen zijn, maar toch ook wel nadelen denk ik?
Moet zeggen je went er wel aan ook.
pi_220568788
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 18:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Als hetzelfde probleem blijft terugkomen, blijft het zich ook herhalen.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
pi_220568837
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:35 schreef kree het volgende:
Nou het heeft voordelen alleen zijn, maar toch ook wel nadelen denk ik?
Moet zeggen je went er wel aan ook.
Nee, ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Op deze leeftijd is het juist fijn om alleen te zijn, de scherpe randjes zijn er wel af en het is makkelijker te accepteren. Persoonlijk vond ik het tot ongeveer mijn 35e heel vervelend om alleen te zijn maar daarna begon ik steeds meer in te zien dat het allemaal zo erg niet is.
Het helpt natuurlijk ook dat bij mannen de seksdrive na hun veertigste behoorlijk afneemt. Ik hoef in ieder geval geen medicatie meer te slikken om mijn libido te onderdrukken, wat ik zo n tien jaar lang wel heb gedaan, maar dat is nu niet meer nodig.
pi_220568882
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Nee, ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Op deze leeftijd is het juist fijn om alleen te zijn, de scherpe randjes zijn er wel af en het is makkelijker te accepteren. Persoonlijk vond ik het tot ongeveer mijn 35e heel vervelend om alleen te zijn maar daarna begon ik steeds meer in te zien dat het allemaal zo erg niet is.
Het helpt natuurlijk ook dat bij mannen de seksdrive na hun veertigste behoorlijk afneemt. Ik hoef in ieder geval geen medicatie meer te slikken om mijn libido te onderdrukken, wat ik zo n tien jaar lang wel heb gedaan, maar dat is nu niet meer nodig.
ja nouja wat je zegt is wel herkenbaar idd.

Toch en mss ben ik nog niet zover ermee als jij bent. Dat ik toch mis dat je niet iets samen met elkaar kan delen vaak.

Al zijn het maar de kleine dingetjes enzo. Denk dat dat het vooral is? wmb heeft dat niet eens met wat seks dus te maken.
pi_220569015
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 21:49 schreef kree het volgende:

[..]
ja nouja wat je zegt is wel herkenbaar idd.

Toch en mss ben ik nog niet zover ermee als jij bent. Dat ik toch mis dat je niet iets samen met elkaar kan delen vaak.

Al zijn het maar de kleine dingetjes enzo. Denk dat dat het vooral is? wmb heeft dat niet eens met wat seks dus te maken.
Ja, hoewel ik die fases zelf heb overgeslagen, kan ik me wel enigszins voorstellen wat je bedoelt. Ik zou willen dat ik dat verlangen nog had, maar bij mij is het inmiddels helemaal verdwenen.

Dat komt denk ik doordat ik in de loop van de tijd veel heb gerouwd. Voor elke levensfase die ik heb gemist, heb ik op een gegeven moment afscheid moeten nemen. Daardoor voelt het nu alsof er niets meer is om naar te verlangen of om om te rouwen, het is gewoon wat het is.

daardoor kijk ik nu anders naar de toekomst. Ik verwacht dat de periode tussen mijn vijftigste en zestigste misschien wel mijn beste jaren worden. geen last meer van FOMO, nog gezond, financieel stabiel, en de ruimte om mijn leven in te richten zoals ik wil, met dieren om me heen en zonder mezelf steeds weg te cijferen.

Ik weet dat mijn uiterlijk een beperking is en dat dat niet verandert maar het bepaalt niet meer hoe ik me voel of wat ik van mijn leven maak. Dat is eigenlijk het plan voor de komende jaren.
pi_220569040
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:02 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja, hoewel ik die fases zelf heb overgeslagen, kan ik me wel enigszins voorstellen wat je bedoelt. Ik zou willen dat ik dat verlangen nog had, maar bij mij is het inmiddels helemaal verdwenen.

Dat komt denk ik doordat ik in de loop van de tijd veel heb gerouwd. Voor elke levensfase die ik heb gemist, heb ik op een gegeven moment afscheid moeten nemen. Daardoor voelt het nu alsof er niets meer is om naar te verlangen of om om te rouwen, het is gewoon wat het is.

daardoor kijk ik nu anders naar de toekomst. Ik verwacht dat de periode tussen mijn vijftigste en zestigste misschien wel mijn beste jaren worden. geen last meer van FOMO, nog gezond, financieel stabiel, en de ruimte om mijn leven in te richten zoals ik wil, met dieren om me heen en zonder mezelf steeds weg te cijferen.

Ik weet dat mijn uiterlijk een beperking is en dat dat niet verandert maar het bepaalt niet meer hoe ik me voel of wat ik van mijn leven maak. Dat is eigenlijk het plan voor de komende jaren.
nouja dit dus? ik heb dat dus ook?
Elke keer was er gewoon weer iets waardoor ik dacht iig. Van tja ben je dan klaar voor een relatie ofzo..
Nou niet dus en wil andere dat ook niet aan doen..

En dat is ook mijn hele overweging waardoor ik dacht. Niet toe aan een relatie.

En op een gegeven moment is dat dan het nieuwe normaal voor je zelf geworden.

Ik denk ook wel je moet gewoon jezelf blijven en eerlijk zijn. naar anderen maar ook naar jezelf.
En dat doe jij en ik.

Kijk vroeger als tiener was het mss makkelijker geweest. Nu ben ik gewoon kritisch en weet wel wat ik wil of wat kan.
Dus oke echt op vrouwen jacht ben ik ook niet meer? Zie wel beetje wat komt enzo.
pi_220569085
btw ik denk wel dat samen met iemand zijn onwijs kan schelen enzo. om mee te praten enzo.
maar oke die moet je dus eigenlijk hebben voor je ellende mee maakt. En die had ik niet.

ik zou ook niet gaan daten met iemand die onwijze problemen nog heeft enzo?
pi_220569233
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:09 schreef kree het volgende:
btw ik denk wel dat samen met iemand zijn onwijs kan schelen enzo. om mee te praten enzo.
maar oke die moet je dus eigenlijk hebben voor je ellende mee maakt. En die had ik niet.

ik zou ook niet gaan daten met iemand die onwijze problemen nog heeft enzo?
Het probleem is dat als je niemand om je heen hebt, er ook niemand is die je gedachten kan corrigeren. Je zit alleen met je eigen gedachten en krijgt nooit echt feedback. Dat kan best zwaar zijn om mee om te gaan.
pi_220569326
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2026 22:25 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Het probleem is dat als je niemand om je heen hebt, er ook niemand is die je gedachten kan corrigeren. Je zit alleen met je eigen gedachten en krijgt nooit echt feedback. Dat kan best zwaar zijn om mee om te gaan.
dat dus. en denk dat je er dan wellicht meer feedback over hebt voor je zelf?
En alleen is alles makkelijk natuurlijk, want echt verantwoording over uit leggen hoeft niet.

daarom denk ik relatie kan wel helpen.

het is min of meer een keuze die je maakt natuurlijk.
  maandag 13 april 2026 @ 07:51:09 #145
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220570379
Waarom moet je als single eigenlijk gecorrigeerd worden en feedback krijgen?
Als je levenswijze niet destructief en negatief is maar je gewoon alles doet waar je je lekker bij voelt zonder anderen te benadelen is er wat mij betreft niks aan de hand.
En verdriet en pijn kan je als single ook delen met familie en vrienden.

Ik ken wat dat betreft meer mensen die zich eenzamer voelen binnen een relatie dan erbuiten.
pi_220570425
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 07:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Waarom moet je als single eigenlijk gecorrigeerd worden en feedback krijgen?
Als je levenswijze niet destructief en negatief is maar je gewoon alles doet waar je je lekker bij voelt zonder anderen te benadelen is er wat mij betreft niks aan de hand.
En verdriet en pijn kan je als single ook delen met familie en vrienden.

Ik ken wat dat betreft meer mensen die zich eenzamer voelen binnen een relatie dan erbuiten.
Euhm wat je vraagt ot zeg loop ik nog wel eens tegen aan?

Het is heel simpel? je wijkt af van wat de "normaal". rest doet? Dus dan moet j dat zeg maar uitlggen?

waarom niet huisje boompje beestje en etc je niet he
pi_220570427
je moet ff uitleggen soms waarom je niet "normaal" bent enzo vaak. Naja.
  maandag 13 april 2026 @ 08:51:39 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220570553
Een groot deel van de mensen wil gewoon instrinsiek een huisje boompje beestje leven en kunnen zich moeilijk voorstellen een fijn en zinnig bestaan te hebben zonder.
  maandag 13 april 2026 @ 09:03:23 #149
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220570595
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 08:08 schreef kree het volgende:

[..]
Euhm wat je vraagt ot zeg loop ik nog wel eens tegen aan?

Het is heel simpel? je wijkt af van wat de "normaal". rest doet? Dus dan moet j dat zeg maar uitlggen?

waarom niet huisje boompje beestje en etc je niet he
Jij hebt toch zelf dit topic open gegooid?
pi_220570680
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 09:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Jij hebt toch zelf dit topic open gegooid?
zeker en reden is omdat ik nog wel eens twijfel enzo en wilde ff horen hoe jullie erover dachten.
  maandag 13 april 2026 @ 13:04:52 #151
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220572559
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 09:21 schreef kree het volgende:

[..]
zeker en reden is omdat ik nog wel eens twijfel enzo en wilde ff horen hoe jullie erover dachten.
En wie zegt dat jij een ander ook maar een greintje tekst en uitleg schuldig bent?
pi_220572663
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
En wie zegt dat jij een ander ook maar een greintje tekst en uitleg schuldig bent?
nou niemand is hier schuldig he?

tis gewoon hoe het leven loopt en denk dat is. best wel goed om gewoon over te praten
pi_220573588
quote:
1s.gif Op maandag 13 april 2026 13:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 13:22 schreef kree het volgende:
nou niemand is hier schuldig he?
Deze vond ik wel grappig :')

(lees zijn hele zin nog eens :{w )
pi_220573927
oke ik will geen drama?

Wat nu?
  maandag 13 april 2026 @ 17:25:12 #155
545 dop
:copyright: dop
pi_220574551
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:19 schreef kree het volgende:
oke ik will geen drama?

Wat nu?
geen drama maken, en als een ander drame wil, die zij/haar eigen drama gunnen.
Sommige mensen vinden drama een prettige uitlaatklep. Jij hoeft daar niet in mee, en je hoeft het drama van een ander ook niet op te lossen.

Iemand kan de schuld kaart pas spelen als jij bereid ben om slachtoffer te spelen. Of de ander wil redden met zijn gedoe, en dien gevolg slachtoffer word, omdat je iemand niet kunt redden van zijn eigen gedoe.

In het beste geval kun je iemand aanhoren, en het gedrag benoemen, of enkel luisteren, mits je daar de ruimte voor hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door dop op 13-04-2026 17:32:49 ]
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_220574862
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 16:19 schreef kree het volgende:
oke ik will geen drama?

Wat nu?
Daden spreken meer dan woorden maat.. je kan wel zeggen dat je geen drama wil.. maar waarom loopt het dan altijd uit op drama. Iets om over na te denken maat..
pi_220575069
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:12 schreef Masberum het volgende:

[..]
Daden spreken meer dan woorden maat.. je kan wel zeggen dat je geen drama wil.. maar waarom loopt het dan altijd uit op drama. Iets om over na te denken maat..
Omdat reactie op reageren is vaak.

`maar oke probeer dit netjes te houden.
pi_220575089
quote:
84s.gif Op maandag 13 april 2026 18:49 schreef kree het volgende:

[..]
Omdat reactie op reageren is vaak.

Que?
pi_220583903
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2026 18:53 schreef r_one het volgende:

[..]
Que?
Diep.
pi_220590293
quote:
'Soms nog hobby beetje muziek maken.'
'Eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.'

Mocht je naast de dagelijkse werkzaamheden en het huishouden, enkel 'soms nog' een beetje muziek maken als hobby!?

Dan kan ik je waarschijnlijk al aangeven dat ondanks ik niet heel lang lid ben van FOK, je een relatie in welke vorm dan ook haast kunt vergeten. Uiteraard niet vervelend bedoeld.

Een 'totale sleur' geeft mij aan dat je wellicht onvoldoende invulling kunt geven aan je dagelijkse leven, buiten jouw werk. Dan kun je geforceerd uitkijken naar de volgende dag als nieuwe sleur. Ook deze volgende werkdag zal geen voldoening geven vermoed ik.

En dan heb ik het niet eens over het weekend, waarbij de avond van de vrijdag als einde van het weekend voelt, en er een gelijk een drang is bij je naar alweer het nieuwe weekend.

Je geeft aan dat je toe bent aan intimiteit: 'knuffel', 'als altijd maar alleen', maar wat heb je zelf te bieden?

Ik adviseer je: Zorg dat je een netwerk gaat opbouwen en dat klinkt vervelend.
Maar wanneer je zelf niets te bieden 'lijkt' te hebben, gaat het lastig worden om een relatie aan te gaan.
Je kunt er immers niet van uit gaan dat de potentiële date 'ook' met niets aankomt.

Na het zuur komt het zoet:

- Je geeft aan dat je 'eenzaam' bent. Dat is uiteraard heel vervelend. Maar wat versta je onder concreet 'eenzaam'heid'?

- Je geeft aan dat je een muzikant bent. Er zijn veel componisten in Nederland en de Benelux; neem contact met ze op. Een op een, of via via is er naar mijn mening veel mogelijk.

- De meeste werkgeveras hebben een programma om haar personeel fit te krijgen/houden.
Sluit je hierbij aan en er komen genoeg contact momenten. Daarbij als voordeel, hoe fitter je bent, des te meer je te bieden hebt.

- Haast elke gemeente heeft een culturele activiteit, meermaals per jaar. Schrijf je hiervoor in. Of het nu voor of achter de schermen is. Er is vaak meer dan genoeg mogelijk.

- Zelfde als hierboven voor een sportgroep. Bijna elke gemeente heeft een programma: om haar inwoners 'fit' te krijgen.

- Enz.

Afsluitend. Ik denk dat je actie dient te ondernemen.
Naar mijn mening zijn er acticiteiten genoeg en meer dann genoeg dates te scoren via divere media.
Je dient er wel wat voor te doen :)

Ik hoop oprecht dat je slaagt!
pi_220661427
@kree maat ben je er nog?
pi_220661437
quote:
0s.gif Op zondag 26 april 2026 23:44 schreef Masberum het volgende:
@:kree maat ben je er nog?
jawel hoor :)
pi_220661449
quote:
0s.gif Op donderdag 16 april 2026 01:48 schreef bertusdeb het volgende:

[..]
Mocht je naast de dagelijkse werkzaamheden en het huishouden, enkel 'soms nog' een beetje muziek maken als hobby!?

Dan kan ik je waarschijnlijk al aangeven dat ondanks ik niet heel lang lid ben van FOK, je een relatie in welke vorm dan ook haast kunt vergeten. Uiteraard niet vervelend bedoeld.

Een 'totale sleur' geeft mij aan dat je wellicht onvoldoende invulling kunt geven aan je dagelijkse leven, buiten jouw werk. Dan kun je geforceerd uitkijken naar de volgende dag als nieuwe sleur. Ook deze volgende werkdag zal geen voldoening geven vermoed ik.

En dan heb ik het niet eens over het weekend, waarbij de avond van de vrijdag als einde van het weekend voelt, en er een gelijk een drang is bij je naar alweer het nieuwe weekend.

Je geeft aan dat je toe bent aan intimiteit: 'knuffel', 'als altijd maar alleen', maar wat heb je zelf te bieden?

Maar wanneer je zelf niets te bieden 'lijkt' te hebben, gaat het lastig worden om een relatie aan te gaan.
Je kunt er immers niet van uit gaan dat de potentiële date 'ook' met niets aankomt.

- Je geeft aan dat je 'eenzaam' bent. Dat is uiteraard heel vervelend. Maar wat versta je onder concreet 'eenzaam'heid'?

- Je geeft aan dat je een muzikant bent. Er zijn veel componisten in Nederland en de Benelux; neem contact met ze op. Een op een, of via via is er naar mijn mening veel mogelijk.

- De meeste werkgeveras hebben een programma om haar personeel fit te krijgen/houden.
Sluit je hierbij aan en er komen genoeg contact momenten. Daarbij als voordeel, hoe fitter je bent, des te meer je te bieden hebt.

- Haast elke gemeente heeft een culturele activiteit, meermaals per jaar. Schrijf je hiervoor in. Of het nu voor of achter de schermen is. Er is vaak meer dan genoeg mogelijk.

- Zelfde als hierboven voor een sportgroep. Bijna elke gemeente heeft een programma: om haar inwoners 'fit' te krijgen.

- Enz.

Naar mijn mening zijn er acticiteiten genoeg en meer dann genoeg dates te scoren via divere media.

ik vind het een eerlijke reactie hoor, wellicht ben ik nog steeds beetje zoekende over hoe en wat ik me leven in wil delen.

Maar zie best goeie tips voorbij komen, het gaat alleen niet zo snel, want door alle drama heeft mijn zelfvertrouwen ook wel een dreun gekregen.

Weet niet echt een excuus om dan niks te doen, maar het helpt er ook niet echt aan mee :)
pi_220738405
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 03:28 schreef Spring_Sale het volgende:
Heel veel vrienden van mij (ik denk het gros van de jongens wel) doen precies wat kree omschrijft. De meerderheid daarvan geeft geen schijn hier problemen mee te hebben. Al weet ik dat het ze heus wel dwars zit. Zo zijn wij mannen eenmaal.

Zelf ben ik alweer 48 jaar. En heb nooit een relatie gehad. Ik kom de jaren (gedwongen) door met andere zaken die mij bezighouden. Zoals hele vervelende gezondheidskwesties. Aan mezelf werken om mijzelf aantrekkelijker te maken lukt op deze manier dus niet. Al mijn tijd geld inspanning houdt mij 'maar net boven water'. Ergens blijf ik altijd hoop houden dat ik hierdoor heen kom en mijn dromen kan waarmaken. Maar realistisch gezien zeker gezien mijn leeftijd. Ik weet het niet. Ik zie het zeer somber in allemaal.
Eens met dit ja.

En kan er best luchtig over doen, ook hier, maar afentoe voel je je toch alleen.

niet altijd dus. Maar soms dus toch gewoon wel.
pi_220738419
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Denk je niet dat het wel enorm zal kunnen schelen voor een persoon die veel alleen is en eenzaam, om toch die body to body en seksuele contact te hebben. Al is het maar voor die ene 1 keer in de zoveel tijd. Je vergeet dat veel meer mannen dan vrouwen dus voor langere tijd (maanden, jaren) écht alleen én ook nog eens eenzaam zijn. 'Eenzame' vrouwen zijn vaak toch nooit zo alleen als ze zich voordoen. Die regelen makkelijker sociale en seksuele contacten. Mannen niet. Mannen hebben het wat betreft veel zwaarder dan vrouwen. Vooruit ik ga er even serieus op in.
persoonlijk, denk niet dat me dat zou helpen, zou dan liever een vriendin hebben zonder seks. Als iemand die eigenlijk geen vriendin is met seks.
(makes sense?). hoop het maar :)
pi_220738437
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zelf heb ik eerder dat ik ineens een soort kortsluiting of black out krijg. Doordat ik jarenlang vrijwel geen sociaal contact heb gehad, kan een gesprek nu al teveel zijn. Als ik met iemand praat, krijg ik soms een soort paniekaanval of een black out, hoe je het ook wilt noemen. Ik denk dat dat komt doordat ik een periode heb doorgemaakt waarin ik ongeveer vijf jaar volledig sociaal geïsoleerd leefde.

Op dit moment heb ik nog steeds geen sociaal leven. Ik voel me te anders, zowel qua uiterlijk als in mijn gedrag.
het is wel herkenbaar, hoewel ik trouwens sociaal eigenlijk best wel goed functioneer (jaaaaa ook buiten dit forum om en ben ik wellicht wat serieuzer in dingen)

Maar over het algemeen kunnen mensen het wel met mij vinden, gewoon in sociale context dus.

Weet eigenlijk niet, zou dat wellicht wat meer uit moeten breiden, want diepe persoonlijke dingen vermijd ik wel vaak. En daar ben ik niet goed in.
pi_220738531
quote:

[..]

- Enz.

Ik snap je helemaal hoor en dank voor je eerlijke reactie.
het is ook niet het doel van dit topic om alleen maar te klagen vanuit mijn kant.

Maar ben wellicht wel een beetje zoekende in die dingen nog. Of wat dan werkt.

Daar bedoel ik dit topic meer voor en wellicht ook om te zien of anderen wellicht hetzelfde idee hebben en eigenlijk niet weten wat ze ermee aanmoeten.

Ben trouwens niet treurig erover elke dag.
Maarja soms wel. :)

Dus blijf vooral eerlijk, heb ik (en andere meer aan) als beetje zoethouder en van zeggen komt wel goed. Te vaak dat gehoord namelijk :)
pi_220746452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2026 19:51 schreef kree het volgende:

[..]
het is wel herkenbaar, hoewel ik trouwens sociaal eigenlijk best wel goed functioneer (jaaaaa ook buiten dit forum om en ben ik wellicht wat serieuzer in dingen)

Maar over het algemeen kunnen mensen het wel met mij vinden, gewoon in sociale context dus.

Weet eigenlijk niet, zou dat wellicht wat meer uit moeten breiden, want diepe persoonlijke dingen vermijd ik wel vaak. En daar ben ik niet goed in.
Mooi dat je sociaal goed functioneert. Bij mij is het juist andersom, ik vermijd geen dingen, maar mensen lijken míj te vermijden. Vooral vrouwen blijven zo ver mogelijk uit mijn buurt, alsof zij een instinct hebben om foutieve genen eruit te filteren.

Ik voel me niet eenzaam maar wel leeg vanbinnen. Ik heb zeeën van tijd, en het voelt alsof ik opgesloten zit in een isoleercel, waarin ik alleen nog mijn gedachten heb net als een gevangene.

Ik ben nu bezig met een biografie. Ik denk dat ik een super uniek leven leid, en het helpt enorm om van me af te schrijven. Ik ervaar dingen die 99,9% van de mensheid nooit meemaakt. Ik snap niet eens hoe het mogelijk is dat ik nog functioneer, voor mijn gevoel had ik al minstens 10 keer dood moeten zijn.

Het vreemde is dat ik zowel te veel als te weinig heb meegemaakt. Extreme ervaringen die bijna niemand kent maar een gebrek aan normale ervaringen die voor anderen vanzelfsprekend zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 08-05-2026 20:34:38 ]
pi_220746742
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 20:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Mooi dat je sociaal goed functioneert. Bij mij is het juist andersom, ik vermijd geen dingen, maar mensen lijken míj te vermijden. Vooral vrouwen blijven zo ver mogelijk uit mijn buurt, alsof zij een instinct hebben om foutieve genen eruit te filteren.

Ik voel me niet eenzaam maar wel leeg vanbinnen. Ik heb zeeën van tijd, en het voelt alsof ik opgesloten zit in een isoleercel, waarin ik alleen nog mijn gedachten heb net als een gevangene.

Ik ben nu bezig met een biografie. Ik denk dat ik een super uniek leven leid, en het helpt enorm om van me af te schrijven. Ik ervaar dingen die 99,9% van de mensheid nooit meemaakt. Ik snap niet eens hoe het mogelijk is dat ik nog functioneer, voor mijn gevoel had ik al minstens 10 keer dood moeten zijn.

Het vreemde is dat ik zowel te veel als te weinig heb meegemaakt. Extreme ervaringen die bijna niemand kent maar een gebrek aan normale ervaringen die voor anderen vanzelfsprekend zijn.
wellicht is het dat laatste wel? Maar durf ik niet zo te zeggen.
Denk ook dat mijn leven best wel uniek is, althans het is in ieder geval niet standaard zoals met meeste.

Maarja geen idee, tis ook wel een beetje dat ik niet onwijs op "vrouwen jacht" ben dus denk ben ik niet de juiste persoon om daar wat over te zeggen. Wellicht anderen hier wel.

Dat lege gevoel? is dat dan omdat je een levenspartner mist denk je?
Ik heb dat namelijk wel een beetje, tis niet dat ik me leven klote vind ofzo. Maar denk dat het daar wel een beetje aan ligt.
Aan de andere kant is het ook wel weer relaxed om met niemand rekening te hoeven houden.

Wel gaaf dat je met een boek bezig bent!
het is ook wel weer een teken van creativiteit denk (mss soort van als ik met muziek maken heb)
Als je een stukje wil laten lezen aan me dan hou ik me aanbevolen. Maar doe maar via PM dan, of hier mag ook maar moet je zelf weten.
  zondag 10 mei 2026 @ 20:27:03 #170
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_220759936
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:33 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik ben momenteel single en 37 jaar oud. Gevoelsmatig heb ik geen zin meer in een relatie met een willekeurige vrouw die ik niet ken. Ik ben nog steeds verliefd op een vrouw die ik kan van mijn studententijd, maar ik heb nauwelijks contact met haar op dit moment.

Ik ga me focussen op mijn carrière en mijn vriendschappen en kerk.
Ik zeg dit omdat dit ook mijn ervaring is, als je iets wilt moet je er ook echt actief op zoek naar gaan.
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_220769695
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:25 schreef Logician het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk, een gebroken klok heeft immers ook 2x per dag gelijk. :+
De rest van je tekst komt nogal onsamenhangend over...
Dit is wel een heel matige vertaling uit het Engels.
pi_220786055
Ben nu ruim een half jaar vrijgezel en begint steeds meer te bevallen. Kan doen en laten waar ik zit in heb. Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb.

Alleen mis toch wel het doen van dingen samen al begin ik steeds meer te genieten van het alleen doen van dingen, kom meer mensen tegen en daardoor kom ik met steeds meer mensen in contact. Kom opeens overal en nergens in mijn provincie!

Hoop wel dat dit voor mij geen jaren gaat duren :') heb toch nog wel een beetje een huisje boompje beestje idee.
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  zondag 17 mei 2026 @ 08:01:53 #173
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220819586
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:19 schreef Chandler het volgende:
Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb.
Hoe regel je die dan, sex met je ex?
pindazakje
pi_220819621
quote:
11s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:01 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe regel je die dan, sex met je ex?
Nee. Die heb ik al ruim een half jaar niet gezien of gesproken.

Sex is niet zo moeilijk te verkrijgen als je een beetje leuk netwerk hebt. En die had ik al. 😇
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220819643
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2026 21:19 schreef Chandler het volgende:
[..] Sex is zo geregeld als ik er behoefte aan heb. [..]
Seks.
pi_220819674
quote:

[..]

- Enz.

Ik mis nog 1 ding: ga reizen.
Alleen of met een georganiseerde groep maakt niet uit, maar dit geeft wel invulling aan je leven en je hebt ook weer iets om over te praten.

Moet je daar wel zin in hebben natuurlijk en niet de hele dag op je hotelkamer gaan fokken :P
pi_220826157
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:20 schreef Sport_Life het volgende:

[..]
Ik mis nog 1 ding: ga reizen.
Alleen of met een georganiseerde groep maakt niet uit, maar dit geeft wel invulling aan je leven en je hebt ook weer iets om over te praten.

Moet je daar wel zin in hebben natuurlijk en niet de hele dag op je hotelkamer gaan fokken :P
Ik mis nog wel meer dingen maar veel is persoonlijk gerelateerd. In de zin van waar liggen de interesses van TS? Dank kan ik wel een uur voorbeelden gaan beschrijven. Ik denk niet dat, dat veel zin heeft.

Reizen vind ik een hele goede. Maar wel met een kleine kanttekening.

Ik zou zeker niet alleen gaan mocht ik TS zijn geweest. Als ik het goed begrijp en nu ken ik TS niet en kan ik enkel afgaan op mijn indruk van zijn intro en reacties. Ik heb het idee dat contact leggen met vreemden als lastig is ervaren. Dan kan TS alleen naar een nieuwe vreemde omgeving op vakantie gaan. Ik vermoed dat de meeste tijd alleen zal worden doorgebracht op de kamer of B&B etc. En dat is zonde van de tijd en het geld. Dan kun je bijna net zo goed thuis blijven.

Een georganiseerde reis met een onbekende groep ben ik ook geen voorstander van. Ik heb het eens overwogen na het uitgaan van mijn toenmalige relatie. Ik ben toen bij een info avond geweest maar heb er uiteindelijk voor bedankt. Het type mensen wat er op af kwam sprak mij totaal niet aan. Maar dat is mijn ervaring en mede daarom heel persoonlijk.

Ik heb het idee dat de wereld van TS best klein is geworden. Daarom zou ik rustig en kleinschalig beginnen. Ga eens met een vriend op stedentrip. Dat hoeft niet Nederland te zijn. Maar Vlaanderen en Wallonië liggen om de hoek. Met name Luik vond ik onverwacht erg verrassend. Luik heeft in Nederland veelal de reputatie van 'vieze' zware industrie stad. Maar sinds de gemeente en ondernemers de binnenstad hebben aangepakt, inclusief dat kenmerkende station is het naar mijn mening top!

Een vakantie kan ook. Maar dan zou ik met een bekende gaan. Met een vriend, familielid of goede kennis. Om bijvoorbeeld terug te komen op mijn toenmalige relatie (zie hierboven). Al mijn vrienden hadden destijds een vriendin en gingen ook allemaal als koppel op vakantie. Ik kon toentertijd mee met een bekend stel maar wilde er niet bij hangen. En vond het voor het koppel ook niet leuk. Ik ben uiteindelijk niet met ze meegegaan.

Ik heb toen geluk gehad dat een neef van mij, bijna dezelfde leeftijd, goede klik, ook uit zijn relatie kwam. We zijn toen samen naar diverse landen uit het voormalige Joegoslavië geweest. En hebben de tijd van ons leven gehad. Mijn ervaring is dat als je met iemand gaat die je goed kent en het goed klikt, je ook makkelijk aansluit bij anderen die daar op vakantie zijn. Het viel mij zelfs op dat we veel tweetallen tegen kwamen uit een zelfde situatie waar de relatie net verbroken was.

Om te eindigen met mijn verhaal. Ik kan anders een half uur doorgaan. Er is zat mogelijk als je er maar voor gaat. De eerste horde kan als zwaar ervaren worden. Maar eenmaal de eerste horde, tripje of vakantie succesvol genomen. Dan denk ik dat bijna iedereen zal ervaren dat het daarna steeds makkelijker en vanzelfsprekender gaat. Ik hoop dat een ieder en TS wat aan mijn vakantie ervaring heeft. En nogmaals ik hoop dat TS slaagt!
  zondag 17 mei 2026 @ 17:34:47 #178
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_220826645
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:05 schreef bertusdeb het volgende:
Ga eens met een vriend op stedentrip. Dat hoeft niet Nederland te zijn.
Dit ik vroeger nog weleens met vrienden. Misschien waren dat dan saaie vrienden, misschien was ik dat zelf ook, maar ik vond er niet superveel aan. Beetje door het centrum van een stad slenteren. En een beetje eten. En elke stad is zo'n beetje hetzelfde wat dat betreft, ja oke ze hebben allemaal net iets andere gebouwen. Maar begint zoiets al snel te vervelen.

quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:05 schreef bertusdeb het volgende:
Ik heb toen geluk gehad dat een neef van mij, bijna dezelfde leeftijd, goede klik, ook uit zijn relatie kwam. We zijn toen samen naar diverse landen uit het voormalige Joegoslavië geweest. En hebben de tijd van ons leven gehad. Mijn ervaring is dat als je met iemand gaat die je goed kent en het goed klikt, je ook makkelijk aansluit bij anderen die daar op vakantie zijn. Het viel mij zelfs op dat we veel tweetallen tegen kwamen uit een zelfde situatie waar de relatie net verbroken was.
Hoe ziet zo'n vakantie er dan uit, wat doe je iedere dag? En hoe om je tweetallen tegen? Want ik zou ze hier op straat ook niet herkennen, laat staan spreken.
pindazakje
pi_220827240
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Dit ik vroeger nog weleens met vrienden. Misschien waren dat dan saaie vrienden, misschien was ik dat zelf ook, maar ik vond er niet superveel aan. Beetje door het centrum van een stad slenteren. En een beetje eten. En elke stad is zo'n beetje hetzelfde wat dat betreft, ja oke ze hebben allemaal net iets andere gebouwen. Maar begint zoiets al snel te vervelen.
[..]
Hoe ziet zo'n vakantie er dan uit, wat doe je iedere dag? En hoe om je tweetallen tegen? Want ik zou ze hier op straat ook niet herkennen, laat staan spreken.
Dat ligt helemaal aan de locatie en het aanbod uiteraard.
De stad bekijken, Dance feesten, strandfeesten. Een Boottocht, of gewoon geen lor doen en de hele dag op het strand hangen en ballen of wat dames proberen te versieren. Daarnaast werk ik voor een internationaal bedrijf met veel remote werkers. In elke grote stad zit er haast wel een. Via collega's kom ik al snel in contact met zijn vrienden en locals en dat geeft ook weer zat opties. Het kan een voetbal wedstrijd gaan kijken zijn bij de lokale FC. Of de specialiteiten van het land komen proeven/eten bij moeders van een collega. En dan gaat het hard. Heb je snel nog meer contacten en kom je inderdaad ook andere vakantiegangers tegen met dezelfde achtergrond. Dat laatste kan bij een feestje zijn, op de boot. Maar ook via gezamenlijke contacten. En mocht je geen collega's hebben buiten Nederland. Er zijn tegenwoordig zat app groepen waar je nieuwe mensen kunt leren kennen. Op haast elke plaats.

Maar ook hier geldt je dient er wel wat voor te doen. Geen actie is geen reactie.
pi_220828184
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:34 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dit ervaar ik hetzelfde. Geef mij maar natuurfenomenen, zoals bijvoorbeeld op Ijsland. Zoiets trekt me nog wel aan. Of de piramides in Egypte. Of koraalriffen. Maar steden bijlangs gaan heb ik zelf nooit iets voor gevoeld
pi_220828517
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:57 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dit ervaar ik hetzelfde. Geef mij maar natuurfenomenen, zoals bijvoorbeeld op Ijsland. Zoiets trekt me nog wel aan. Of de piramides in Egypte. Of koraalriffen. Maar steden bijlangs gaan heb ik zelf nooit iets voor gevoeld
Ik haak even aan. Dit is precies wat ik bedoel met actie en reactie. Je zoekt vooraf en/of tijdens de rit waar je heen wenst en wat er zo te doen is. Je kijkt er dan ook vanzelfsprekend tijdens de trip naar uit. 'Piramides in Egypte' lijkt mij geweldig maar je weet dan dat je deze gaat bezoeken. Zelfde geldt mijns inziens ook voor steden. Ga je daar zonder plan heen is er best een kans dat er niets an in. Plan je vooraf jou bezoek dan kan zelfs een eenvoudig pleinfeest in de stad Split een hele gewaarwording zijn.
  dinsdag 19 mei 2026 @ 15:07:32 #182
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_220840120
Kan men geen advies geven, maar ik voel voor jullie. Ik ben deze week 40 geworden en het lijkt mij in deze tijd verschrikkelijk om nog te moeten daten en constant het gevoel te hebben dat je de boot gemist hebt.. (wat voor velen van jullie natuurlijk ook gewoon zo is).

Ik zie het ook terug in enkele vrienden/collega's. Vaak vast op de woningmarkt, omdat ze op 1 salaris moeten kopen, zelf ervaren dat hun leven niet hetzelfde is als die van hun vrienden die wel gesetteld zijn. Daten schijnt alleen maar kudt te zijn.
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_220844293
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2026 21:02 schreef kree het volgende:

[..]
wellicht is het dat laatste wel? Maar durf ik niet zo te zeggen.
Denk ook dat mijn leven best wel uniek is, althans het is in ieder geval niet standaard zoals met meeste.

Maarja geen idee, tis ook wel een beetje dat ik niet onwijs op "vrouwen jacht" ben dus denk ben ik niet de juiste persoon om daar wat over te zeggen. Wellicht anderen hier wel.

Dat lege gevoel? is dat dan omdat je een levenspartner mist denk je?
Ik heb dat namelijk wel een beetje, tis niet dat ik me leven klote vind ofzo. Maar denk dat het daar wel een beetje aan ligt.
Aan de andere kant is het ook wel weer relaxed om met niemand rekening te hoeven houden.

Wel gaaf dat je met een boek bezig bent!
het is ook wel weer een teken van creativiteit denk (mss soort van als ik met muziek maken heb)
Als je een stukje wil laten lezen aan me dan hou ik me aanbevolen. Maar doe maar via PM dan, of hier mag ook maar moet je zelf weten.
Het is ook frustrerend dat, ondanks dat ik het heb opgegeven, ik me nog steeds aangetrokken voel tot pakweg 90% van de witte vrouwen van vóór de overgang. Gisteren zag ik ook een vrouw lopen die ik onvoorstelbaar aantrekkelijk vond, met een ongelooflijk lieve uitstraling. Ik kon mijn ogen er gewoon niet van afhouden, echt kut was dat.

Ik weet dat ik 0% kans maak, maar ergens is het ook wel prettig dat ik tenminste nog ogen heb om schoonheid te kunnen aanschouwen. Normaal kijk ik alleen naar vrouwen als ze het niet doorhebben, (dat hoop ik tenminste, ik weet er een zesde zintuig bestaat die zoiets kan aanvoelen), maar bij haar bleef ik kijken. Het boeide me op dat moment gewoon niets. Ik voelde me onvoorstelbaar aangetrokken en tegelijkertijd dacht ik: waarom ben ik nou zo fucking lelijk? Waarom moet ik deze fysieke afwijking hebben? Het is zo kut dat die afwijking in mijn gezicht zit, zodat het meteen opvalt.

Het liefst zou ik willen dat ik me helemaal niet meer aangetrokken voel tot wie dan ook.

[ Bericht 1% gewijzigd door -Deluzion- op 20-05-2026 00:36:14 ]
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:17:10 #184
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_220847325
Actie-Actie-Actie is het belangrijkste.

Ga deelnemen aan de dating markt, socialiteiten zoals sport / hobby clubs, ga naar pub-quizzen, ontmoet mensen, leer je eigenwaarde kennen door eropuit te gaan in plaats van in je hoofd te zitten waar jijzelf altijd strenger en negatiever bent dan iemand in de buitenwereld ooit kan zijn!

De rest van de ideeën zijn al gegeven, Een sleur maak - en doorbreek je zelf.
pi_220847503
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:17 schreef Swiffer het volgende:
Actie-Actie-Actie is het belangrijkste.

Ga deelnemen aan de dating markt, socialiteiten zoals sport / hobby clubs, ga naar pub-quizzen, ontmoet mensen, leer je eigenwaarde kennen door eropuit te gaan in plaats van in je hoofd te zitten waar jijzelf altijd strenger en negatiever bent dan iemand in de buitenwereld ooit kan zijn!

De rest van de ideeën zijn al gegeven, Een sleur maak - en doorbreek je zelf.
*klikt op profiel*

Vrouw 🙄.
  woensdag 20 mei 2026 @ 14:50:04 #186
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_220847505
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:49 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
*klikt op profiel*

Vrouw 🙄.
Want vrouwen kennen deze moeilijkheden niet? Als ik op jouw profiel klik zie ik 'onbekend'. Jij weet niet wat je bent?

En kunnen we nu weer inhoudelijk reageren? Daar heeft TS meer aan.
pi_220847566
Eenzaamheid kunnen we ook hier bestrijden. Net als vroeger kunnen we weer met zijn allen shellshock.io gaan spelen. Of haxball, rummikub. Gewoon het genot van online zijn en plezier hebben samengevoegd, een relatie hebben kan leuk zijn maar je moet je ook zonder kunnen vermaken niet waar @kree .. Jij en ik kunnen daar wel een goede basis in vormen
pi_220847593
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 14:50 schreef Swiffer het volgende:

[..]
Want vrouwen kennen deze moeilijkheden niet? Als ik op jouw profiel klik zie ik 'onbekend'. Jij weet niet wat je bent?

En kunnen we nu weer inhoudelijk reageren? Daar heeft TS meer aan.
De datingmarkt waar je naar verwijst reageert heel anders op mannen. Het is een wereld van verschil met hoe vrouwen deze beleven. Vrouwen hebben het namelijk heel veel makkelijker in die markt.
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:14:47 #189
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_220847626
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:07 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
De datingmarkt waar je naar verwijst reageert heel anders op mannen. Het is een wereld van verschil met hoe vrouwen deze beleven. Vrouwen hebben het namelijk heel veel makkelijker in die markt.
Dat ben ik met je eens, vrouwen hebben sneller 'beet'. Tegenover staat wel dat mannen vaak 2 dingen tegelijk op hun profiel zetten,
op zoek naar
- Een levenspartner
- Iets dat niet bindend is
en emotioneel unavailable blijken na date 3, of nog een onzichtbare navelstreng met mamma heeft.

Ook is het voor vrouwen die een maatje meer hebben of geen tig insta filters of sexy foto's erop zetten net zo moeilijk. Het is ook maar net; waar reageer je op? Is het wel of niet boven mijn 'niveau'?

Maar is dat, dat vrouwen het makkelijker hebben en meer keuze, echt hetgeen waar TS tegenaan loopt in de dating-markt?
pi_220847683
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:14 schreef Swiffer het volgende:

[..]
Ook is het voor vrouwen die een maatje meer hebben of geen tig insta filters of sexy foto's erop zetten net zo moeilijk. Het is ook maar net; waar reageer je op? Is het wel of niet boven mijn 'niveau'?
Dat geloof ik totaal niet. Onderzoek toont aan dat mannen minder oppervlakkig zijn dan vrouwen. Maatje meer, afkomst, oud, jong, handicap. Dit lijkt voor mannen totaal niet uit te maken.

quote:
Maar is dat, dat vrouwen het makkelijker hebben en meer keuze, echt hetgeen waar TS tegenaan loopt in de dating-markt?
Ja, dat denk ik wel. Anders had TS wel een vriendin en was hij niet zo eenzaam.
  woensdag 20 mei 2026 @ 15:40:19 #191
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_220847773
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:22 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Dat geloof ik totaal niet. Onderzoek toont aan dat mannen minder oppervlakkig zijn dan vrouwen. Maatje meer, afkomst, oud, jong, handicap. Dit lijkt voor mannen totaal niet uit te maken.
[..]
Ja, dat denk ik wel. Anders had TS wel een vriendin en was hij niet zo eenzaam.
Lets agree to disagree. Dat maakt voor vrouwen ook minder uit dan je nu insinueert. Ik spreek zelf ook uit ervaring.

Enige wat voor de vrouwen die ik ken uitmaakt is verzorgd zijn, veiligheid, initiatief, zelfstandigheid, geborgenheid. Niet elke vrouw wil een bad-guy of mooiboy.
Het daten via de app-wereld is voor beiden gewoon 'klote'. Niet fotogeniek zijn kost je al 'votes'.
pi_220847799
Als je twintig bent lopen er meer dan genoeg leuke vrouwen rond, in de dertig wordt de spoeling al flink dunner en zodra je de veertig gepasseerd bent zal het wel helemaal drie keer niks meer zijn. Vice versa zal het niet veel anders zijn denk ik.

Vroeger stond ik hier amper bij stil, maar zodra je ouder wordt bepaalt je sociaaleconomische status min of meer uit welke vijver je nog kan vissen. Als je dan wat lager op de ladder staat is het aanbod niet om over naar huis te schrijven. Wijven die shag roken uit XXL emmers tabak, shitbull tokkies, vrouwen die er tien jaar geleden al voor gekozen hebben om zichzelf helemaal te laten gaan, alleenstaande moeders met bedenkelijke babydaddy's, vrouwen met mentale problematiek en LVB'ers.

Vrouwen haken na een bepaalde leeftijd ontzettend snel af als je niet kan voldoen aan hun materiële verwachtingen en geef ze eens ongelijk in deze maatschappij.
pi_220847907
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:40 schreef Swiffer het volgende:

[..]
Lets agree to disagree. Dat maakt voor vrouwen ook minder uit dan je nu insinueert. Ik spreek zelf ook uit ervaring.

Enige wat voor de vrouwen die ik ken uitmaakt is verzorgd zijn, veiligheid, initiatief, zelfstandigheid, geborgenheid. Niet elke vrouw wil een bad-guy of mooiboy.
Het daten via de app-wereld is voor beiden gewoon 'klote'. Niet fotogeniek zijn kost je al 'votes'.
Ik moet hier toch op ingaan.

Wat je zegt strookt namelijk niet met de realiteit. Ik en vrienden hebben letterlijk een vrouw gefotoshopped dat ze lijkt op een varken. En die kreeg matches! Mijn vraag, hoe kun je het als vrouw toch moeilijk hebben als je zoveel keuze hebt?

Mannen mogen blij zijn als ze 1 like krijgen per maand. Echte incels krijgen jarenlang zelfs helemaal niets. Hoe kun je dit vergelijken met vrouwen en de aandacht die zij genieten?
pi_220848295
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:52 schreef Spring_Sale het volgende:
Wat je zegt strookt namelijk niet met de realiteit. Ik en vrienden hebben letterlijk een vrouw gefotoshopped dat ze lijkt op een varken. En die kreeg matches! Mijn vraag, hoe kun je het als vrouw toch moeilijk hebben als je zoveel keuze hebt?
Vrouwen krijgen altijd matches omdat mannen op alle 'ja' zeggen en pas echt kijken als er een match is. En als je drie seconden met ze praat en zegt dat ze geen seks krijgen schelden ze je uit en wordt je geblocked. Hoezo keuze? Gr gr van een varkentje :+
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:39:24 #195
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_220848362
quote:

[..]
Ik moet hier toch op ingaan.

Mannen mogen blij zijn als ze 1 like krijgen per maand. Echte incels krijgen jarenlang zelfs helemaal niets. Hoe kun je dit vergelijken met vrouwen en de aandacht die zij genieten?
Ik denk dat je jouw realiteit aan de mijne probeert te toetsen, wat niet echt.. realistisch is.

En verder, wat Maerwynn zegt. Verheerlijk de positie van vrouwen niet als je de andere kant niet wilt horen ;-)
pi_220848380
@Swiffer
@Maerwynn

Hebben jullie zelf wel iets van een relatie/FWB of enige andere vorm van een relatie. En zijn jullie zelf ook 40+ en eenzaam?
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:45:49 #197
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_220848397
quote:
4s.gif Op woensdag 20 mei 2026 15:43 schreef Cruzinats het volgende:
Als je twintig bent lopen er meer dan genoeg leuke vrouwen rond, in de dertig wordt de spoeling al flink dunner en zodra je de veertig gepasseerd bent zal het wel helemaal drie keer niks meer zijn. Vice versa zal het niet veel anders zijn denk ik.

Vroeger stond ik hier amper bij stil, maar zodra je ouder wordt bepaalt je sociaaleconomische status min of meer uit welke vijver je nog kan vissen. Als je dan wat lager op de ladder staat is het aanbod niet om over naar huis te schrijven. Wijven die shag roken uit XXL emmers tabak, shitbull tokkies, vrouwen die er tien jaar geleden al voor gekozen hebben om zichzelf helemaal te laten gaan, alleenstaande moeders met bedenkelijke babydaddy's, vrouwen met mentale problematiek en LVB'ers.

Vrouwen haken na een bepaalde leeftijd ontzettend snel af als je niet kan voldoen aan hun materiële verwachtingen en geef ze eens ongelijk in deze maatschappij.
1000% gelijk! Heerlijk om dit te lezen

Vind het wel leuk om er andersom even op in te haken;
Mannen die nog in cuckold zijn bij de ex vanwege de kinderen, of bij hun moeder. Mannen die vrouwen wilekeurig elke week hetzelfde berichtje sturen op de dating-apps, niet eens doorhebbend dat ze in herhaling vallen
Mannen met een eigendunk zo hoog als een kerk, 'ik laat jou alle hoeken van de kamer wel eens zien'.
(Als vrouw na 21:00 uur iemand matchen - 99% van de mannen is maar op 1 ding uit)
Mannen met bindingsangst, omdat vrouwen 'alleen maar op de portemonnee uit zijn'.
Mannen die thuis gewoon een vrouw hebben zitten en enkel uitzijn op spanning. EN dit vooral niet vertellen.
In mijn ervaring van 2 jaar op de markt, 4 van de 7 dates hadden zwaar verouderde foto's op hun profiel.
Mannen die eigenlijk een huishoudster met benefits zoeken ipv een gelijkwaardige partner willen zijn.

EN als je het dan redt tot een echte date, dan heb je ook nog dikke kans dat de een of de ander, of allebei enkel een klaagzang voeren over de ex, over de rugzak, over wat ze vooral allemaal NIET willen, een date is tegenwoordig meteen een sollicitatiegesprek op die leeftijd.
  woensdag 20 mei 2026 @ 16:47:53 #198
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_220848408
quote:
1s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:43 schreef Spring_Sale het volgende:
@:Swiffer
@:Maerwynn

Hebben jullie zelf wel iets van een relatie/FWB of enige andere vorm van een relatie. En zijn jullie zelf ook 40+ en eenzaam?
Ik ben inmiddels alweer 2,5 jaar in een relatie, en trouw over enkele weken.. Ik ben 41.
Ervoor dus 2 jaar vrijgezel geweest, en dating-wereld was een rampenplan. Aanhouder wint.

Mijn aanstaande heeft ook langere tijd op dating apps rondgewandeld, en ik heb dus vanuit zijn positie veel gehoord, en nee, het is niet zo erg als er wordt geschetst door sommigen. EN nee ik ben zeker niet bovengemiddeld knap, en hij past daar ook precies bij me.
pi_220848409
quote:

Nou ik ben en was niet knap ofzo, maar heb wel veel relaties gekregen via het internet (kortdurend vaak maar dat lag aan mijzelf toen). Ik heb gechat op tmfchat, radio538 chat en paiq. En toen kon je gewoon best leuk chatten en dan voegde je elkaar toe op msn en kon je webcammen. Geen ervaring met tinder ofzo maar het zal toch niet allemaal plotseling zo dramatisch zijn geworden voor de gemiddelde man?
pi_220848430
quote:
0s.gif Op woensdag 20 mei 2026 16:47 schreef Masberum het volgende:

[..]
Nou ik ben en was niet knap ofzo, maar heb wel veel relaties gekregen via het internet (kortdurend vaak maar dat lag aan mijzelf toen). Ik heb gechat op tmfchat, radio538 chat en paiq. En toen kon je gewoon best leuk chatten en dan voegde je elkaar toe op msn en kon je webcammen. Geen ervaring met tinder ofzo maar het zal toch niet allemaal plotseling zo dramatisch zijn geworden voor de gemiddelde man?
Nou. En je zegt al msn en 538chat.. De markt is heel erg veranderd in de afgelopen 20 jaar tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')