Ik heb het totaal anders ervaren. Ik ging er altijd vanuit dat ik alleen zou blijven, en dat is ook uitgekomen. Mensen vonden mij niet leuk, ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn screenshot).quote:Op donderdag 9 april 2026 20:21 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is het ook, moet ook zeggen hoe ouder ik aan het worden ben hoe minder het me nog wat boeit.
maar heb nog wel eens die gedachte, van wat als ik vroeger mss meer achter de meiden had aangezeten enzo.
Ik weet ook niet echt waardoor dit nu komt?
Opzich was nooit de meest populairste of onwijze aandacht van vrouwen toen.
Maar ze vonden me wel altijd soort van leuk.
Naja denk je komt later wel. Dan ben je in de 20 onderhand ineens. en ga je door technische studie allemaal gasten alleen.
Uitgaan deed ik wel, maar niet wekelijks en was meer gezellig met de gasten als vrouwen versieren.
denk daar miste ik een stapje ofzo?
naja later kreeg ik natuurlijk problemen vader overleed allemaal drama. En echt wil dat niet als excuus geven. maar was er toen al helemaal niet meer mee bezig.
Depri geraakt aan de drank, hup zijn we weer 10 jaar verder.
Ik heb echt maar 1 serieuze relatie gehad. en vond ik onwijs leuk en lief. Maar werd afgekapt zonder hele duidelijke reden.
En tja sindsdien doe me dingetje he. En dat gaat ook allemaal prima. En kan het alleen ook.
Maarja denk wel eens heb ik wel alle goeie keuzes gemaakt, maar dat is onwijs achteraf praten met de wijsheid die ik nu pas heb dus.
Dat doet toch niets aan je eenzaamheid. Sterker nog, zelfs met mensen om je heen kan je je eenzaam voelen. Echt contact is wat anders dan alleen even fysiek je kwakkie kwijt kunnen.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef Memeowitz het volgende:
Denk je niet dat het wel enorm zal kunnen schelen voor een persoon die veel alleen is en eenzaam, om toch die body to body en seksuele contact te hebben. Al is het maar voor die ene 1 keer in de zoveel tijd.
Ik snap je wel en hoewel ik denk dat uiterlijk wss niet het belangrijkste is. een relatie vinden als dat niet meezit dat maakt het ook lastig.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik heb het totaal anders ervaren. Ik ging er altijd vanuit dat ik alleen zou blijven, en dat is ook uitgekomen. Mensen vonden mij niet leuk, ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn screenshot).
In mijn jeugd werd ik vaak beledigd door vrouwen en eerlijk gezegd was ik het met ze eens. De afkeer kwam dus van beide kanten.
Het enige positieve is dat inmiddels is vastgesteld wat er aan de hand is. Het zit dus niet “in mijn hoofd”, hoe graag mensen mij dat ook probeerden aan te praten. Ik behoor simpelweg tot de categorie "undatable" Vroeger vond ik dat heel zwaar maar inmiddels al lang niet meer.
Ik heb nooit alcohol gedronken, geen drugs gebruikt, niets van dat alles. Een mens moet nu eenmaal veel lijden, dat hoort erbij.
Mijn vader voelt zich er ook schuldig over dat mijn gezicht zo is gegroeid, hoewel hij daar natuurlijk niets aan kan doen. Toch merk ik dat het hem bezighoudt. Hij vindt het ook moeilijk dat hij geen opa zal worden. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt vervelend vind aan mijn situatie, ik had hem dat graag gegund.
Jij hebt het in dat opzicht beter gedaan dan ik, je hebt tenminste nog een relatie gehad. Ik heb zelfs nooit een date gehad, dat is voor mij onhaalbaar.
Ik woon inmiddels al 20 à 25 jaar op mezelf en ben gewend geraakt aan hoe mijn leven is. Het enige wat ik recent nog moest verwerken, is dat al mijn oude vrienden nu een relatie hebben en kinderen. Het heeft me zeker twee jaar gekost om dat een plek te geven. Dat was het laatste wat ik nog moest accepteren dat het er voor mij niet in zit.
Nu maakt het me niets meer uit. Ik geef vrouwen ook nergens de schuld van, ik begrijp ze juist heel goed. Het was alleen moeilijk om in mijn jeugd te leren dat je wordt afgestoten omdat je zo afwijkt. Je wordt genegeerd, uitgelachen en mensen vinden het al vervelend als je überhaupt in hun buurt komt. Maar ja, daar is niets aan te doen. Ik kan niemand de schuld geven, behalve de natuur.
[ link | afbeelding ]
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:48 schreef kree het volgende:
Vanaf de basisschool al he, ik werd rood enzo als ik de aandacht stond en werd daarmee wel gepest, "hij wordt rood. hahahahahaha". nog trauma van dat.
heel herkenbaar, heb er lang last van gehad, en nog trouwens soms.quote:Op donderdag 9 april 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.
Denk ik ook, maar als je het hebt over een relatie vinden?quote:Op donderdag 9 april 2026 20:54 schreef -Deluzion- het volgende:
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik het zeker niet opgeven. Als je er gemiddeld uitziet, heb je gewoon kansen, dat zal je hele leven zo blijven.
Ja, dat kan zich diep in je systeem nestelen en je lang blijven beïnvloeden. Zo werkt het bij fobieën vaak.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:02 schreef kree het volgende:
heel herkenbaar, heb er lang last van gehad, en nog trouwens soms.
En dat komt niet omdat ik me schaam of weet ik veel niet wat. Maar eigenlijk dat van vroeger nog.
Goed ik heb er tegenwoordig beetje schijt aan enzo, maar heb het nog soms.
Geen behoefte aan. Ik ben koud en berekenend en voel eigenlijk niets. Niet echt goed, niet echt slecht, gewoon vlak.quote:Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
s het dan geen idee dat mannen wat meer voor elkaar zouden zorgen? Even een schouderklop, samen iets doen, een knuffel als het nodig is?
Nee dat willen jullie dan ook weer niet.
Waarom ons dan de schuld geven dat wij niet eenzaam kunnen zijn en dat wij als vrouw wel bij elkaar gaan zitten en dingen doen, een knuffel geven bij ellende enz?
Anhedonie?quote:Op donderdag 9 april 2026 21:24 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Geen behoefte aan. Ik ben koud en berekenend en voel eigenlijk niets. Niet echt goed, niet echt slecht, gewoon vlak.
Dat hangt af van wat je zelf te bieden hebt.quote:Op zaterdag 11 april 2026 06:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat kun je eigenlijk nog krijgen na je 40e?
Deze vraag Kan je omgekeerd ook aan vrouwen stellen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 07:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat hangt af van wat je zelf te bieden hebt.
Dat jij het niets vind maakt het niet een rare voorkeur. Misschien een idee om je juist daarin eens te gaan verdiepen want wie weet levert je het wel wat moois op. Ergens snap ik wel dat je nog vrijgezel bent want als ik kijk hoe je hier op FOK reageert en doet dan zie ik met name een erg saaie gozer met bergen aan verhalen waar uiteindelijk niet veel uit voortkomt.quote:Op donderdag 9 april 2026 21:07 schreef kree het volgende:
[..]
Rare voorkeuren etc. (noem SM, vastbinden en etc.). naja niks waar ik naar op zoek ben.
Maar op deze leeftijd kom je beetje meer in categorie van iedereen weet beetje wat ie wil.
hmmms dat laatste helpt niet echt he? maar mss is dat wel zo?quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:07 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Dat jij het niets vind maakt het niet een rare voorkeur. Misschien een idee om je juist daarin eens te gaan verdiepen want wie weet levert je het wel wat moois op. Ergens snap ik wel dat je nog vrijgezel bent want als ik kijk hoe je hier op FOK reageert en doet dan zie ik met name een erg saaie gozer met bergen aan verhalen waar uiteindelijk niet veel uit voortkomt.
Dat klopt, je hoeft dan ook niet zomaar met iedere vrouw aan te leggen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 09:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Deze vraag Kan je omgekeerd ook aan vrouwen stellen.
Komen we ook vanzelf op het gebied van wie bepaalt wat leuk is en wat niet. Dat is ook bij iedereen verschillend.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat klopt, je hoeft dan ook niet zomaar met iedere vrouw aan te leggen.
Echter als je een leuke wilt, moet je zelf ook leuk zijn.
Iedereen heeft een eigen smaak. Maar over het algemeen wil iedereen iemand waar je energie van krijgt en mee kunt genieten en dus niet iemand die enkel energie kost en drama oplevert.quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Komen we ook vanzelf op het gebied van wie bepaalt wat leuk is en wat niet. Dat is ook bij iedereen verschillend.
ja wilde net zeggen? wanneer ben je leuk? dat is ook nog al persoonlijk? voor jezelf maar natuurlijk ook voor de ander?quote:Op zaterdag 11 april 2026 11:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Komen we ook vanzelf op het gebied van wie bepaalt wat leuk is en wat niet. Dat is ook bij iedereen verschillend.
even uit mijn idee. Ik denk en weet dat ht belangrijk is open te staan ook voor andere ideeën enzo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 12:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Iedereen heeft een eigen smaak. Maar over het algemeen wil iedereen iemand waar je energie van krijgt en mee kunt genieten en dus niet iemand die enkel energie kost en drama oplevert.
Dus dan kom je al snel uit bij een voorkeur voor iemand die zijn/haar leven op orde heeft, er minstens een beetje leuk uit ziet, open staat voor nieuwe dingen en een beetje sociaal is.
Als je dat allemaal zelf niet bent, dan ga je dat ook van een ander niet krijgen.
Zo kom je op mij over en ik heb best al veel posts van je gelezen. Je zou je ook kunnen verdiepen in iets, ga er bijvoorbeeld eens in mee mocht er een onderwerp als vastbinden aan bod komen. Zou het sowieso raar vinden dat als je op veel dingen macht maar niet op kink het dan meteen afgelopen is.quote:Op zaterdag 11 april 2026 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms dat laatste helpt niet echt he? maar mss is dat wel zo?
Weet niet, wss iedereen anderen zijn uit zich zelf totaal vol van verhalen en gezellig?
Ik weet niet? het is altijd beetje samenspel denk als het klikt met iemand?
Kijk wat ik hier vertel is verhalen ook waar ik tegen aan loop enzo en dus ellende of iets leuks?
Maar hmmm mss moet ik eens denken dan mezelf leuker te maken ofzo?
geloof me heb dat gedaan. goed ik noem uitzondering he nu, want ook niet altijd gaat het zo.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:36 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Zo kom je op mij over en ik heb best al veel posts van je gelezen. Je zou je ook kunnen verdiepen in iets, ga er bijvoorbeeld eens in mee mocht er een onderwerp als vastbinden aan bod komen. Zou het sowieso raar vinden dat als je op veel dingen macht maar niet op kink het dan meteen afgelopen is.
Was ik maar zó eenzaam dat ik die stap ook zou nemen.quote:Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Masberum het volgende:
Ik wandel en game veel. Huis ook extra netjes etc. Jezelf gewoon wat bezig houden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |