abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220543621
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:21 schreef kree het volgende:

[..]
nouja dat is het ook, moet ook zeggen hoe ouder ik aan het worden ben hoe minder het me nog wat boeit.

maar heb nog wel eens die gedachte, van wat als ik vroeger mss meer achter de meiden had aangezeten enzo.
Ik weet ook niet echt waardoor dit nu komt?
Opzich was nooit de meest populairste of onwijze aandacht van vrouwen toen.
Maar ze vonden me wel altijd soort van leuk.

Naja denk je komt later wel. Dan ben je in de 20 onderhand ineens. en ga je door technische studie allemaal gasten alleen.

Uitgaan deed ik wel, maar niet wekelijks en was meer gezellig met de gasten als vrouwen versieren.
denk daar miste ik een stapje ofzo?

naja later kreeg ik natuurlijk problemen vader overleed allemaal drama. En echt wil dat niet als excuus geven. maar was er toen al helemaal niet meer mee bezig.

Depri geraakt aan de drank, hup zijn we weer 10 jaar verder.

Ik heb echt maar 1 serieuze relatie gehad. en vond ik onwijs leuk en lief. Maar werd afgekapt zonder hele duidelijke reden.

En tja sindsdien doe me dingetje he. En dat gaat ook allemaal prima. En kan het alleen ook.

Maarja denk wel eens heb ik wel alle goeie keuzes gemaakt, maar dat is onwijs achteraf praten met de wijsheid die ik nu pas heb dus.
Ik heb het totaal anders ervaren. Ik ging er altijd vanuit dat ik alleen zou blijven, en dat is ook uitgekomen. Mensen vonden mij niet leuk, ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn screenshot).

In mijn jeugd werd ik vaak beledigd door vrouwen en eerlijk gezegd was ik het met ze eens. De afkeer kwam dus van beide kanten.

Het enige positieve is dat inmiddels is vastgesteld wat er aan de hand is. Het zit dus niet “in mijn hoofd”, hoe graag mensen mij dat ook probeerden aan te praten. Ik behoor simpelweg tot de categorie "undatable" Vroeger vond ik dat heel zwaar maar inmiddels al lang niet meer.

Ik heb nooit alcohol gedronken, geen drugs gebruikt, niets van dat alles. Een mens moet nu eenmaal veel lijden, dat hoort erbij.

Mijn vader voelt zich er ook schuldig over dat mijn gezicht zo is gegroeid, hoewel hij daar natuurlijk niets aan kan doen. Toch merk ik dat het hem bezighoudt. Hij vindt het ook moeilijk dat hij geen opa zal worden. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt vervelend vind aan mijn situatie, ik had hem dat graag gegund.

Jij hebt het in dat opzicht beter gedaan dan ik, je hebt tenminste nog een relatie gehad. Ik heb zelfs nooit een date gehad, dat is voor mij onhaalbaar.

Ik woon inmiddels al 20 à 25 jaar op mezelf en ben gewend geraakt aan hoe mijn leven is. Het enige wat ik recent nog moest verwerken, is dat al mijn oude vrienden nu een relatie hebben en kinderen. Het heeft me zeker twee jaar gekost om dat een plek te geven. Dat was het laatste wat ik nog moest accepteren dat het er voor mij niet in zit.

Nu maakt het me niets meer uit. Ik geef vrouwen ook nergens de schuld van, ik begrijp ze juist heel goed. Het was alleen moeilijk om in mijn jeugd te leren dat je wordt afgestoten omdat je zo afwijkt. Je wordt genegeerd, uitgelachen en mensen vinden het al vervelend als je überhaupt in hun buurt komt. Maar ja, daar is niets aan te doen. Ik kan niemand de schuld geven, behalve de natuur.

greetings and salutations
pi_220543674
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:46 schreef Memeowitz het volgende:
Denk je niet dat het wel enorm zal kunnen schelen voor een persoon die veel alleen is en eenzaam, om toch die body to body en seksuele contact te hebben. Al is het maar voor die ene 1 keer in de zoveel tijd.
Dat doet toch niets aan je eenzaamheid. Sterker nog, zelfs met mensen om je heen kan je je eenzaam voelen. Echt contact is wat anders dan alleen even fysiek je kwakkie kwijt kunnen.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220543689
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ik heb het totaal anders ervaren. Ik ging er altijd vanuit dat ik alleen zou blijven, en dat is ook uitgekomen. Mensen vonden mij niet leuk, ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn screenshot).

In mijn jeugd werd ik vaak beledigd door vrouwen en eerlijk gezegd was ik het met ze eens. De afkeer kwam dus van beide kanten.

Het enige positieve is dat inmiddels is vastgesteld wat er aan de hand is. Het zit dus niet “in mijn hoofd”, hoe graag mensen mij dat ook probeerden aan te praten. Ik behoor simpelweg tot de categorie "undatable" Vroeger vond ik dat heel zwaar maar inmiddels al lang niet meer.

Ik heb nooit alcohol gedronken, geen drugs gebruikt, niets van dat alles. Een mens moet nu eenmaal veel lijden, dat hoort erbij.

Mijn vader voelt zich er ook schuldig over dat mijn gezicht zo is gegroeid, hoewel hij daar natuurlijk niets aan kan doen. Toch merk ik dat het hem bezighoudt. Hij vindt het ook moeilijk dat hij geen opa zal worden. Dat is eigenlijk het enige wat ik echt vervelend vind aan mijn situatie, ik had hem dat graag gegund.

Jij hebt het in dat opzicht beter gedaan dan ik, je hebt tenminste nog een relatie gehad. Ik heb zelfs nooit een date gehad, dat is voor mij onhaalbaar.

Ik woon inmiddels al 20 à 25 jaar op mezelf en ben gewend geraakt aan hoe mijn leven is. Het enige wat ik recent nog moest verwerken, is dat al mijn oude vrienden nu een relatie hebben en kinderen. Het heeft me zeker twee jaar gekost om dat een plek te geven. Dat was het laatste wat ik nog moest accepteren dat het er voor mij niet in zit.

Nu maakt het me niets meer uit. Ik geef vrouwen ook nergens de schuld van, ik begrijp ze juist heel goed. Het was alleen moeilijk om in mijn jeugd te leren dat je wordt afgestoten omdat je zo afwijkt. Je wordt genegeerd, uitgelachen en mensen vinden het al vervelend als je überhaupt in hun buurt komt. Maar ja, daar is niets aan te doen. Ik kan niemand de schuld geven, behalve de natuur.

[ link | afbeelding ]
Ik snap je wel en hoewel ik denk dat uiterlijk wss niet het belangrijkste is. een relatie vinden als dat niet meezit dat maakt het ook lastig.

Ik vind mezelf er altijd kut uitzien op foto's en ook als we ze maken denk ik.
Mja het is weer matig kree. LOL. totaal idd niet waar vrouwen op vallen.

Vraag me nog af trouwens waarom die meid zo op me viel? Ik weet niet. Ben iig ook niet het standaard foto model.

Het vervelende is dus, dat als je je uiterlijk niet mee hebt, dat het ook al lastiger gaat worden met vrouwen, want moet je het hebben van je karakter of aardig zijn en leuk kunnen praten.

Ook daar had ik het altijd moeilijk mee, hou niet van in de belangstelling staan en in groepen middelpunt.

Wat me dan wel weer lukt, en was vroeger trouwens sowieso niet, is dat ik dat nu wel kan en gewoon mijn mening kan doen.

Vanaf de basisschool al he, ik werd rood enzo als ik de aandacht stond en werd daarmee wel gepest, "hij wordt rood. hahahahahaha". nog trauma van dat.

Nu lost zich dat op pas veel later omdat je weet gewoon dat je het kunt.

Maar nog heb ik een hekel aan presentaties geven enzo en voor een groep te staan die ik niet ken persoonlijk.

Ik denk dat je dit herkend wel, en tja, heb me er ook beetje bij neergelegd hoor, want zeg nooit nooit.

Andere kant is en hoor ik nu, van anderen he, dat ik opzich een redelijk oke persoon ben en altijd dan toch wel goed in een groep lig dan.
Omdat ik niet te moeilijk ben enzo, maar het is het verleden wat me dan toch nog parten speelt wel eens, gewoon gebrek aan zelfvertrouwen is het wss.
Do what you love, love what you do!
pi_220543726
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik het zeker niet opgeven. Als je er gemiddeld uitziet, heb je gewoon kansen, dat zal je hele leven zo blijven.
pi_220543774
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:48 schreef kree het volgende:
Vanaf de basisschool al he, ik werd rood enzo als ik de aandacht stond en werd daarmee wel gepest, "hij wordt rood. hahahahahaha". nog trauma van dat.
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.

Zelf heb ik eerder dat ik ineens een soort kortsluiting of black out krijg. Doordat ik jarenlang vrijwel geen sociaal contact heb gehad, kan een gesprek nu al teveel zijn. Als ik met iemand praat, krijg ik soms een soort paniekaanval of een black out, hoe je het ook wilt noemen. Ik denk dat dat komt doordat ik een periode heb doorgemaakt waarin ik ongeveer vijf jaar volledig sociaal geïsoleerd leefde.

Op dit moment heb ik nog steeds geen sociaal leven. Ik voel me te anders, zowel qua uiterlijk als in mijn gedrag.
pi_220543803
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Ja, dat kan echt heel zwaar zijn, zeker als het omslaat in een bloosfobie. Ik heb mensen gekend die dat hadden en daardoor sociaal bijna niet meer konden functioneren. Ze werden al rood zodra iemand hen aansprak wat natuurlijk heel naar is.
heel herkenbaar, heb er lang last van gehad, en nog trouwens soms.
En dat komt niet omdat ik me schaam of weet ik veel niet wat. Maar eigenlijk dat van vroeger nog.

Goed ik heb er tegenwoordig beetje schijt aan enzo, maar heb het nog soms. :)
pi_220543848
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 20:54 schreef -Deluzion- het volgende:
Als ik in jouw schoenen stond, zou ik het zeker niet opgeven. Als je er gemiddeld uitziet, heb je gewoon kansen, dat zal je hele leven zo blijven.
Denk ik ook, maar als je het hebt over een relatie vinden?
Dan is het op deze leeftijd ook niet heel makkelijk.

Want oke heb dating appjes en dingen geprobeerd wel. En kom ik in contact met mensen en heb de meest bizarre dingen alweer meegemaakt daarmee alleen nog met chatten.

Rare voorkeuren etc. (noem SM, vastbinden en etc.). naja niks waar ik naar op zoek ben.
Maar op deze leeftijd kom je beetje meer in categorie van iedereen weet beetje wat ie wil.

En de meest leuke gesprekken heb ik dan nog, met vrouwen he, maarja hebben weer 3 kids ofzo en weet ik veel niet wat

Hard om te zeggen, maar je komt beetje tezamen met alle rest die het vroeger nooit lukte. En al dan niet een hele geschiedenis heeft voor zichzelf. En allang gewend is om alleen te zijn.

Of te wel, heb daar geen oordeel over he? want ben ik zelf ook?
Maar het is natuurlijk onwijs anders als op je 16e je liefde van je leven te vinden en het daarna huisje boompje beestje is.

vind het maar lastig allemaal. en daarom ontwijk ik het mss wel ook? Gewoon geen zin in gedoe. (want het gaat zo alleen toch ook prima?)

En dan toch heb ik iets van gemis. naja weet ook nog niet wat ik ermee moet.

maar daarom ook dit topic, wellicht leer ik van jullie of jullie van mij :)
pi_220543849
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:02 schreef kree het volgende:
heel herkenbaar, heb er lang last van gehad, en nog trouwens soms.
En dat komt niet omdat ik me schaam of weet ik veel niet wat. Maar eigenlijk dat van vroeger nog.

Goed ik heb er tegenwoordig beetje schijt aan enzo, maar heb het nog soms.
Ja, dat kan zich diep in je systeem nestelen en je lang blijven beïnvloeden. Zo werkt het bij fobieën vaak.
pi_220543964
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 19:51 schreef Lenny77 het volgende:
s het dan geen idee dat mannen wat meer voor elkaar zouden zorgen? Even een schouderklop, samen iets doen, een knuffel als het nodig is?
Nee dat willen jullie dan ook weer niet.
Waarom ons dan de schuld geven dat wij niet eenzaam kunnen zijn en dat wij als vrouw wel bij elkaar gaan zitten en dingen doen, een knuffel geven bij ellende enz?
Geen behoefte aan. Ik ben koud en berekenend en voel eigenlijk niets. Niet echt goed, niet echt slecht, gewoon vlak.
pi_220544057
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]
Geen behoefte aan. Ik ben koud en berekenend en voel eigenlijk niets. Niet echt goed, niet echt slecht, gewoon vlak.
Anhedonie?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zaterdag 11 april 2026 @ 06:50:02 #111
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220552969
Wat kun je eigenlijk nog krijgen na je 40e?

Van die afgeleefde plooierige Anja's met rokersstem die de hele tijd over hun ex zitten te lullen en twee of drie volwassen kinderen hebben die in de puberteit zijn blijven hangen en iedere week op de stoep staan met drama of voor geld.

Ondertussen ben jij "die vent van internet" die klusjes mag doen.

Dan is single zijn zo slecht nog niet.
pi_220553098
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 06:50 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Wat kun je eigenlijk nog krijgen na je 40e?

Dat hangt af van wat je zelf te bieden hebt.
pi_220553196
mss en en moeten jullie maar zeggen of je mee wil helpen?

Ik ben natuurlijk muzikant ook he? hobby matig.
maargoed heb toen liedje geschreven en beetje mijn zorgen en dingen probeer ik erin te vertellen?
Alleen ik ben dus onwijs niet goed in teksten schrijven?

Beetje verhaal over hoe ik me eenzaam voelde en beslissingen alleen moest nemen.
nouja anyway er is een grove muzikale opzet uit gekomen, wat eigenlijk verder uitgewerkt moet worden.

En je hoeft er geen mening over te hebben of te willen helpen, maar denk nog steeds dat dit beter kan?

btw is ingezongen en gespeeld door iemand anders he, hoewel ik wel in zelfde bandje speel.
maar zie het als opzet?

mss is het nog ujt te werken. en met opzet niet Perce christelijk had ik het gemaakt, omdat ik denk het spreekt ook aan zonder christelijk motief. zoals zoveel die we doen met die band.

https://drive.google.com/(...)/view?usp=share_link

https://docs.google.com/d(...)/edit?usp=share_link
  zaterdag 11 april 2026 @ 09:52:10 #114
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220553622
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 07:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat hangt af van wat je zelf te bieden hebt.
Deze vraag Kan je omgekeerd ook aan vrouwen stellen.
  FOK!mycroftheld zaterdag 11 april 2026 @ 10:07:29 #115
128465 Wrapster
pi_220553691
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 21:07 schreef kree het volgende:

[..]

Rare voorkeuren etc. (noem SM, vastbinden en etc.). naja niks waar ik naar op zoek ben.
Maar op deze leeftijd kom je beetje meer in categorie van iedereen weet beetje wat ie wil.
Dat jij het niets vind maakt het niet een rare voorkeur. Misschien een idee om je juist daarin eens te gaan verdiepen want wie weet levert je het wel wat moois op. Ergens snap ik wel dat je nog vrijgezel bent want als ik kijk hoe je hier op FOK reageert en doet dan zie ik met name een erg saaie gozer met bergen aan verhalen waar uiteindelijk niet veel uit voortkomt.
heeft FOK verlaten
pi_220553709
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:07 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Dat jij het niets vind maakt het niet een rare voorkeur. Misschien een idee om je juist daarin eens te gaan verdiepen want wie weet levert je het wel wat moois op. Ergens snap ik wel dat je nog vrijgezel bent want als ik kijk hoe je hier op FOK reageert en doet dan zie ik met name een erg saaie gozer met bergen aan verhalen waar uiteindelijk niet veel uit voortkomt.
hmmms dat laatste helpt niet echt he? maar mss is dat wel zo?

Weet niet, wss iedereen anderen zijn uit zich zelf totaal vol van verhalen en gezellig?
Ik weet niet? het is altijd beetje samenspel denk als het klikt met iemand?

Kijk wat ik hier vertel is verhalen ook waar ik tegen aan loop enzo en dus ellende of iets leuks?

Maar hmmm mss moet ik eens denken dan mezelf leuker te maken ofzo?
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:19:47 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220554148
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 09:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Deze vraag Kan je omgekeerd ook aan vrouwen stellen.
Dat klopt, je hoeft dan ook niet zomaar met iedere vrouw aan te leggen.

Echter als je een leuke wilt, moet je zelf ook leuk zijn.
  zaterdag 11 april 2026 @ 11:52:32 #118
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220554379
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:19 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat klopt, je hoeft dan ook niet zomaar met iedere vrouw aan te leggen.

Echter als je een leuke wilt, moet je zelf ook leuk zijn.
Komen we ook vanzelf op het gebied van wie bepaalt wat leuk is en wat niet. Dat is ook bij iedereen verschillend.
  zaterdag 11 april 2026 @ 12:10:19 #119
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220554493
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Komen we ook vanzelf op het gebied van wie bepaalt wat leuk is en wat niet. Dat is ook bij iedereen verschillend.
Iedereen heeft een eigen smaak. Maar over het algemeen wil iedereen iemand waar je energie van krijgt en mee kunt genieten en dus niet iemand die enkel energie kost en drama oplevert.

Dus dan kom je al snel uit bij een voorkeur voor iemand die zijn/haar leven op orde heeft, er minstens een beetje leuk uit ziet, open staat voor nieuwe dingen en een beetje sociaal is.

Als je dat allemaal zelf niet bent, dan ga je dat ook van een ander niet krijgen.
pi_220555155
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 april 2026 11:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
ja wilde net zeggen? wanneer ben je leuk? dat is ook nog al persoonlijk? voor jezelf maar natuurlijk ook voor de ander?

Dus min of meer kun je dus niks mee?
pi_220555174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 12:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Iedereen heeft een eigen smaak. Maar over het algemeen wil iedereen iemand waar je energie van krijgt en mee kunt genieten en dus niet iemand die enkel energie kost en drama oplevert.

Dus dan kom je al snel uit bij een voorkeur voor iemand die zijn/haar leven op orde heeft, er minstens een beetje leuk uit ziet, open staat voor nieuwe dingen en een beetje sociaal is.

Als je dat allemaal zelf niet bent, dan ga je dat ook van een ander niet krijgen.
even uit mijn idee. Ik denk en weet dat ht belangrijk is open te staan ook voor andere ideeën enzo.
goed check..

Waar het om gaat in mijn idee is, je moet gezamenlijk beetje interesse hebben in iets of wat of etc.
Denk dat dat het is.

maarja nu over de 40 spelen er andere dingen als toen je 16 was natuurlijk?
toen was het makkelijk?

Nu zit je met kinderen wss meestal en een andere papa en al die shit heb ik dus niet zo zin in?

Maar voel ik me dus nog steeds soms alleen? Naja wie weet he? het kan altijd en vast ook vrouwen die met zelfde zitten. Maargoed denk dat er meer mannen zijn.
  FOK!mycroftheld zaterdag 11 april 2026 @ 14:36:11 #122
128465 Wrapster
pi_220555463
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 10:11 schreef kree het volgende:

[..]
hmmms dat laatste helpt niet echt he? maar mss is dat wel zo?

Weet niet, wss iedereen anderen zijn uit zich zelf totaal vol van verhalen en gezellig?
Ik weet niet? het is altijd beetje samenspel denk als het klikt met iemand?

Kijk wat ik hier vertel is verhalen ook waar ik tegen aan loop enzo en dus ellende of iets leuks?

Maar hmmm mss moet ik eens denken dan mezelf leuker te maken ofzo?
Zo kom je op mij over en ik heb best al veel posts van je gelezen. Je zou je ook kunnen verdiepen in iets, ga er bijvoorbeeld eens in mee mocht er een onderwerp als vastbinden aan bod komen. Zou het sowieso raar vinden dat als je op veel dingen macht maar niet op kink het dan meteen afgelopen is.
heeft FOK verlaten
pi_220555590
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 14:36 schreef Wrapster het volgende:

[..]
Zo kom je op mij over en ik heb best al veel posts van je gelezen. Je zou je ook kunnen verdiepen in iets, ga er bijvoorbeeld eens in mee mocht er een onderwerp als vastbinden aan bod komen. Zou het sowieso raar vinden dat als je op veel dingen macht maar niet op kink het dan meteen afgelopen is.
geloof me heb dat gedaan. goed ik noem uitzondering he nu, want ook niet altijd gaat het zo.

maar al met al heb ik niet echt onwijze goeie ervaringen met dating apps bv..... ik wil wel? Dat is het niet. maarja ben gewoon verlegen persoon in het echt......

heb echt altijd soort van "wingman" nodig denk?
Echt heel slecht val ik ook weer niet in groepen, maar het kost me gewoon ff tijd en kat uit de boom kijken voor dat dus zeg maar wat losser kom

mss trouwens zit het meer tussen mijn oren als wat het werkelijk is. Maarja. ben gewoon onzeker soms ook.
pi_220555740
Ik wandel en game veel. Huis ook extra netjes etc. Jezelf gewoon wat bezig houden
  zaterdag 11 april 2026 @ 15:46:04 #125
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220555974
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2026 15:20 schreef Masberum het volgende:
Ik wandel en game veel. Huis ook extra netjes etc. Jezelf gewoon wat bezig houden
Was ik maar zó eenzaam dat ik die stap ook zou nemen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')