quote:
Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:Oke met opzet niet in 40+ forum, hoewel dat is dan wel weer leuk soms.
Maar ik heb hier een serieus probleem mee? maak er niet eens grappen over?
Tuurlijk werk gaat wel door en kom je thuis alleen....
en dan he? ga je maar ff koken voor je eigen alleen?
soms nog hobby beetje muziek maken.
eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.
Wat ik wilde vragen eigenlijk, niet gelijk tips, maar ik zal toch niet de enige zijn? is er iemand die dit herkend?
En voor wie het herkend, hoe fix je dat?
Wat ik mij afvraag, vind jij de sleur een probleem of de eenzaamheid? Het zit namelijk allebei in de OP.
Zelf ben ik 45 en heb nog nooit een liefdesrelatie gehad. Toch herken ik mij niet in jouw post. Ik ervaar mijn leven niet als sleur. Ik heb leuk werk, ga regelmatig sporten, heb hobby's waar ik met veel plezier ontzettend veel vrije tijd in steek en ga er ook alleen op uit. Bioscoop, theater, museum, vakantie ... ik doe het meestal alleen. Is het met z'n tweeën gezelliger? Absoluut. Maar als dat geen optie is, dan zal ik het voor mijzelf maar zo leuk mogelijk maken. En vaak lukt dat.
Het gevoel van eenzaamheid bekruipt me soms wel. Ik probeer dat te vermijnde door bijna dagelijks even met mijn ouders te bellen en door regelmatig met vrienden of collega's koffie te drinken, te gaan lunchen of ergens een drankje te doen. Wat ik wel van tijd tot tijd mis is een fysieke knuffel. Iemand om even tegenaan te kruipen of mee te zoenen. Ik mis niet zozeer de seks, maar wel de intimiteit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 03-04-2026 08:08:58 ]