abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220484099
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 16:01 schreef Memeowitz het volgende:

[..]
Met alle aanbod die vrouwen krijgen kunnen vrouwen geen incel worden. Het is in de praktijk vrijwel onmogelijk. Heel mischien een enkele zeldzame geval. Een vrijgezelle vrouw is zelden echt alleen. Ze komt wel altijd aan haar trekken al is het maar voor die ene keer in de maand. Dit staat in schril contrast met de meeste vrijgezelle mannen. Waarvan kree de beschrijving geeft in zijn OP. Vrouwen weten vrijwel niet hoe het is om echt alleen te zijn. Maar vrouwen doen zich wel het vaakst voor als alleen en het zieligst. Vrouwen worden daardoor ook wel de memegender genoemd. Alle drama is puur voor de likes maar vrijwel nooit echt.

En nu moet ik dekking gaan zoeken. Want kritiek op vrouwen, is zoiets als kritiek op Israel. Het is wel terecht maar het wordt sociaal niet geccepteerd. En dus weg gecensureerd.
Eenzaam =/= iemand in/op je kunnen hebben. vooruit, ik ga er even serieus op in
Do I wanna know?
L’État, c’est la grande fiction à travers laquelle tout le monde s’efforce de vivre aux dépens de tout le monde.
pi_220484243
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2026 22:15 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb al vijf jaar geen seks gehad en ik vind dat prima zo.
Werkt je piemel dan nog wel?
pindazakje
pi_220484248
quote:
10s.gif Op woensdag 1 april 2026 16:56 schreef Hyaenidae het volgende:
Werkt je piemel dan nog wel?
Alleen om te pissen.
pi_220484509
Use it or lose it zeggen ze. Zelfs google ontkent dit niet helemaal.
pi_220487957
-nee-

[ Bericht 89% gewijzigd door Lenny77 op 02-04-2026 07:40:47 ]
pi_220488777
-weg wegens quote-

[ Bericht 95% gewijzigd door Lenny77 op 02-04-2026 07:41:09 ]
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_220490923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2026 01:25 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Nogal een drogreden om te beweren dat de uitspraak dan per definitie onjuist is. Een derde persoonsperspectief of wat objectiever, een biologisch of cultuurhistorisch perspectief, waarbij er gekeken wordt naar gedeelde kenmerken of patronen onder grote groepen - kan soms een beter beeld verschaffen dan de eerstepersoon perspectief van een enkel individu. Je hoeft geen olifant te zijn voor m
Je hebt helemaal gelijk, een gebroken klok heeft immers ook 2x per dag gelijk. :+
De rest van je tekst komt nogal onsamenhangend over...
I don´t need batteries to play
pi_220492717
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2026 11:25 schreef Logician het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk, een gebroken klok heeft immers ook 2x per dag gelijk. :+
De rest van je tekst komt nogal onsamenhangend over...
Werd gestoord mid-post :+
pi_220496638
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:
Oke met opzet niet in 40+ forum, hoewel dat is dan wel weer leuk soms.

Maar ik heb hier een serieus probleem mee? maak er niet eens grappen over?
Tuurlijk werk gaat wel door en kom je thuis alleen....
en dan he? ga je maar ff koken voor je eigen alleen?
soms nog hobby beetje muziek maken.

eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.

Wat ik wilde vragen eigenlijk, niet gelijk tips, maar ik zal toch niet de enige zijn? is er iemand die dit herkend?
En voor wie het herkend, hoe fix je dat?
Wat ik mij afvraag, vind jij de sleur een probleem of de eenzaamheid? Het zit namelijk allebei in de OP.

Zelf ben ik 45 en heb nog nooit een liefdesrelatie gehad. Toch herken ik mij niet in jouw post. Ik ervaar mijn leven niet als sleur. Ik heb leuk werk, ga regelmatig sporten, heb hobby's waar ik met veel plezier ontzettend veel vrije tijd in steek en ga er ook alleen op uit. Bioscoop, theater, museum, vakantie ... ik doe het meestal alleen. Is het met z'n tweeën gezelliger? Absoluut. Maar als dat geen optie is, dan zal ik het voor mijzelf maar zo leuk mogelijk maken. En vaak lukt dat.

Het gevoel van eenzaamheid bekruipt me soms wel. Ik probeer dat te vermijnde door bijna dagelijks even met mijn ouders te bellen en door regelmatig met vrienden of collega's koffie te drinken, te gaan lunchen of ergens een drankje te doen. Wat ik wel van tijd tot tijd mis is een fysieke knuffel. Iemand om even tegenaan te kruipen of mee te zoenen. Ik mis niet zozeer de seks, maar wel de intimiteit.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groepfunder op 03-04-2026 08:08:58 ]
pi_220496693
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2026 00:31 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Wat ik mij afvraag, vind jij de sleur een probleem of de eenzaamheid? Het zit namelijk allebei in de OP.
Hij vindt geen van beide een probleem. Hij vindt het alleen jammer dat hij met het drinken van alcohol geen echte relaties kan opbouwen. En als je standaard alcohol drinkt dan krijg je een sleur.

Wat ik wil zeggen is dat geen antwoord van hem op jouw vraag echt een oplossing gaat zijn (terwijl je vraag netjes en goed is hoor).

Hij voelt zich ook extra eenzaam omdat hij met alcohol op hier op een bepaalde manier reageert, waarop anderen ook reageren en hij zich nog minder gewaardeerd voelt. Terwijl dit nog zijn uitlaatklep is. Terwijl het dat niet zou moeten en hoeven zijn..

Als hij niet meer drinkt dan ervaart hij geen sleur of eenzaamheid meer durf ik met zekerheid te zeggen. Ja de eerste dagen/weken zijn moeilijk. Maar de rest van zijn leven heeft hij dan terug
pi_220496742
jullie beide hebben wel punten waar ik wat over wil zeggen.

Kom hier even op terug later. thanks sowieso beiden he voor ff reageren.
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')