Ik ken er genoeg die een relatie hebben gekregen door een dating app. Misschien moet je je afvragen of je niet heel anders overkomt online dan dat je in werkelijkheid bent en moet je het nog eens een kans geven. Je bent een lieve jongen, verlegen zoals je zelf zegt. Maar online ben je vaak heel uitgesproken, dwingend en laat je maar al te graag je mening horen. Dus kijk uit dat je online (dating app) niet anders doet dan de echte kree. Dit zijn tips, doe ermee wat je wil.quote:Op zaterdag 11 april 2026 14:58 schreef kree het volgende:
[..]
geloof me heb dat gedaan. goed ik noem uitzondering he nu, want ook niet altijd gaat het zo.
maar al met al heb ik niet echt onwijze goeie ervaringen met dating apps bv..... ik wil wel? Dat is het niet. maarja ben gewoon verlegen persoon in het echt......
heb echt altijd soort van "wingman" nodig denk?
Echt heel slecht val ik ook weer niet in groepen, maar het kost me gewoon ff tijd en kat uit de boom kijken voor dat dus zeg maar wat losser kom
mss trouwens zit het meer tussen mijn oren als wat het werkelijk is. Maarja. ben gewoon onzeker soms ook.
Je moet iemand hebben waar je bij past inderdaad. Als 16 jarige ben je beide nog zoekende en in ontwikkeling dus probeer je wat. Veertigplussers hebben een meer uitgekristalliseerd leven en weten dus beter wat wel en niet past. Het gaat er vooral om dat je positieve energie bij elkaar oproept en samen van dingen kan genieten.quote:Op zaterdag 11 april 2026 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
even uit mijn idee. Ik denk en weet dat ht belangrijk is open te staan ook voor andere ideeën enzo.
goed check..
Waar het om gaat in mijn idee is, je moet gezamenlijk beetje interesse hebben in iets of wat of etc.
Denk dat dat het is.
maarja nu over de 40 spelen er andere dingen als toen je 16 was natuurlijk?
toen was het makkelijk?
Nu zit je met kinderen wss meestal en een andere papa en al die shit heb ik dus niet zo zin in?
Maar voel ik me dus nog steeds soms alleen? Naja wie weet he? het kan altijd en vast ook vrouwen die met zelfde zitten. Maargoed denk dat er meer mannen zijn.
waar dus en snap je wel. Maar oke dit is voor mij ook gewoon nieuw en moet het allemaal maar uitzoeken.quote:Op zaterdag 11 april 2026 19:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je moet iemand hebben waar je bij past inderdaad. Als 16 jarige ben je beide nog zoekende en in ontwikkeling dus probeer je wat. Veertigplussers hebben een meer uitgekristalliseerd leven en weten dus beter wat wel en niet past. Het gaat er vooral om dat je positieve energie bij elkaar oproept en samen van dingen kan genieten.
En wat betreft vrouwen die al kinderen hebben. Als de situatie met die kinderen en de ex gewoon stabiel is dan hoeft dat ook geen groot issue te zijn.
quote:Op donderdag 9 april 2026 20:39 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
ik stoot ze af puur door mijn uiterlijk. Ik heb een kansloos uiterlijk. Ik heb nog geprobeerd dit te laten corrigeren maar dat is helaas niet gelukt , het is zelfs verergerd (zie mijn
Nee, heerlijk om alleen te zijn. Geen gezeur aan je kop, alle tijd voor mijzelf. Ik heb een luizenleven, ik vermaak mij prima. En ja, ik doe zelf alle huishoudelijke taken die gedaan moeten worden.quote:Op maandag 30 maart 2026 19:18 schreef kree het volgende:
Oke met opzet niet in 40+ forum, hoewel dat is dan wel weer leuk soms.
Maar ik heb hier een serieus probleem mee? maak er niet eens grappen over?
Tuurlijk werk gaat wel door en kom je thuis alleen....
en dan he? ga je maar ff koken voor je eigen alleen?
soms nog hobby beetje muziek maken.
eigenlijk is het een totale sleur. en volgende morgen weer werken? en zo gaat het door.
Wat ik wilde vragen eigenlijk, niet gelijk tips, maar ik zal toch niet de enige zijn? is er iemand die dit herkend?
En voor wie het herkend, hoe fix je dat?
Als hetzelfde probleem blijft terugkomen, blijft het zich ook herhalen. Maar jij probeert me nu gewoon te baiten.quote:
Precies dit. Bovendien is geld verdienen in je eentje een stuk eenvoudiger. Als ik zou willen zou ik nu al met pensioen kunnen.quote:Op zondag 12 april 2026 13:50 schreef EsserS het volgende:
[..]
Nee, heerlijk om alleen te zijn. Geen gezeur aan je kop, alle tijd voor mijzelf. Ik heb een luizenleven, ik vermaak mij prima. En ja, ik doe zelf alle huishoudelijke taken die gedaan moeten worden.
Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.quote:Op zondag 12 april 2026 18:45 schreef -Deluzion- het volgende:
Als hetzelfde probleem blijft terugkomen, blijft het zich ook herhalen.
Nee, ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Op deze leeftijd is het juist fijn om alleen te zijn, de scherpe randjes zijn er wel af en het is makkelijker te accepteren. Persoonlijk vond ik het tot ongeveer mijn 35e heel vervelend om alleen te zijn maar daarna begon ik steeds meer in te zien dat het allemaal zo erg niet is.quote:Op zondag 12 april 2026 21:35 schreef kree het volgende:
Nou het heeft voordelen alleen zijn, maar toch ook wel nadelen denk ik?
Moet zeggen je went er wel aan ook.
ja nouja wat je zegt is wel herkenbaar idd.quote:Op zondag 12 april 2026 21:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee, ik zie eigenlijk alleen maar voordelen. Op deze leeftijd is het juist fijn om alleen te zijn, de scherpe randjes zijn er wel af en het is makkelijker te accepteren. Persoonlijk vond ik het tot ongeveer mijn 35e heel vervelend om alleen te zijn maar daarna begon ik steeds meer in te zien dat het allemaal zo erg niet is.
Het helpt natuurlijk ook dat bij mannen de seksdrive na hun veertigste behoorlijk afneemt. Ik hoef in ieder geval geen medicatie meer te slikken om mijn libido te onderdrukken, wat ik zo n tien jaar lang wel heb gedaan, maar dat is nu niet meer nodig.
Ja, hoewel ik die fases zelf heb overgeslagen, kan ik me wel enigszins voorstellen wat je bedoelt. Ik zou willen dat ik dat verlangen nog had, maar bij mij is het inmiddels helemaal verdwenen.quote:Op zondag 12 april 2026 21:49 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja wat je zegt is wel herkenbaar idd.
Toch en mss ben ik nog niet zover ermee als jij bent. Dat ik toch mis dat je niet iets samen met elkaar kan delen vaak.
Al zijn het maar de kleine dingetjes enzo. Denk dat dat het vooral is? wmb heeft dat niet eens met wat seks dus te maken.
nouja dit dus? ik heb dat dus ook?quote:Op zondag 12 april 2026 22:02 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik die fases zelf heb overgeslagen, kan ik me wel enigszins voorstellen wat je bedoelt. Ik zou willen dat ik dat verlangen nog had, maar bij mij is het inmiddels helemaal verdwenen.
Dat komt denk ik doordat ik in de loop van de tijd veel heb gerouwd. Voor elke levensfase die ik heb gemist, heb ik op een gegeven moment afscheid moeten nemen. Daardoor voelt het nu alsof er niets meer is om naar te verlangen of om om te rouwen, het is gewoon wat het is.
daardoor kijk ik nu anders naar de toekomst. Ik verwacht dat de periode tussen mijn vijftigste en zestigste misschien wel mijn beste jaren worden. geen last meer van FOMO, nog gezond, financieel stabiel, en de ruimte om mijn leven in te richten zoals ik wil, met dieren om me heen en zonder mezelf steeds weg te cijferen.
Ik weet dat mijn uiterlijk een beperking is en dat dat niet verandert maar het bepaalt niet meer hoe ik me voel of wat ik van mijn leven maak. Dat is eigenlijk het plan voor de komende jaren.
Het probleem is dat als je niemand om je heen hebt, er ook niemand is die je gedachten kan corrigeren. Je zit alleen met je eigen gedachten en krijgt nooit echt feedback. Dat kan best zwaar zijn om mee om te gaan.quote:Op zondag 12 april 2026 22:09 schreef kree het volgende:
btw ik denk wel dat samen met iemand zijn onwijs kan schelen enzo. om mee te praten enzo.
maar oke die moet je dus eigenlijk hebben voor je ellende mee maakt. En die had ik niet.
ik zou ook niet gaan daten met iemand die onwijze problemen nog heeft enzo?
dat dus. en denk dat je er dan wellicht meer feedback over hebt voor je zelf?quote:Op zondag 12 april 2026 22:25 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het probleem is dat als je niemand om je heen hebt, er ook niemand is die je gedachten kan corrigeren. Je zit alleen met je eigen gedachten en krijgt nooit echt feedback. Dat kan best zwaar zijn om mee om te gaan.
Euhm wat je vraagt ot zeg loop ik nog wel eens tegen aan?quote:Op maandag 13 april 2026 07:51 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Waarom moet je als single eigenlijk gecorrigeerd worden en feedback krijgen?
Als je levenswijze niet destructief en negatief is maar je gewoon alles doet waar je je lekker bij voelt zonder anderen te benadelen is er wat mij betreft niks aan de hand.
En verdriet en pijn kan je als single ook delen met familie en vrienden.
Ik ken wat dat betreft meer mensen die zich eenzamer voelen binnen een relatie dan erbuiten.
Jij hebt toch zelf dit topic open gegooid?quote:Op maandag 13 april 2026 08:08 schreef kree het volgende:
[..]
Euhm wat je vraagt ot zeg loop ik nog wel eens tegen aan?
Het is heel simpel? je wijkt af van wat de "normaal". rest doet? Dus dan moet j dat zeg maar uitlggen?
waarom niet huisje boompje beestje en etc je niet he
zeker en reden is omdat ik nog wel eens twijfel enzo en wilde ff horen hoe jullie erover dachten.quote:Op maandag 13 april 2026 09:03 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Jij hebt toch zelf dit topic open gegooid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |