quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nouquote:
Deze die veel is gaan reizen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Hooggeleid
[..]
Ja en flink ook. Alleen wil ie niet horen![]()
Ik zou ook compleet afknappenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:55 schreef RipCity het volgende:
Flauw. Doe gewoon ff leuk mee. Je bent op nationale tv.
Toedeledokie
had het idee dat het bij de eerste 5 seconden al gelijk niks zou worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Judith was juf
Wil geen kinderen
Houdt niet van spelletjes
Aparte vrouw
Weet niet welke dat is, schakelde laat inquote:
2e van de avondquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Die grote emmers Brabant en spectrum is sinds dit seizoen de emmer Teens/Students
1e jongen , geeft verder nietquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet niet welke dat is, schakelde laat in
lego, reizen en fotografie, historie en kunst en sinds een jaar of 2 intens bodybuilden.quote:
wat is je dl?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lego, reizen en fotografie, historie en kunst en sinds een jaar of 2 intens bodybuilden.
normale deadlifts kan ik single rep wel 200 doen, ik doe meestal 3 sets van 120 met 12 reps.quote:
En je Rice score?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lego, reizen en fotografie, historie en kunst en sinds een jaar of 2 intens bodybuilden.
Fotografie, eten (koken), wijn/champagne en vooral lekker mijn eigen gang gaan.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
normale deadlifts kan ik single rep wel 200 doen, ik doe meestal 3 sets van 120 met 12 reps.
ik kom nu uit een bulk en ga langzaam weer een cut in, heb nu voor de komende 3 weken weer een dieet met lager kcal en vooral koolydraten minderquote:
En vooral lekker hardquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Hey dit is wat anders tijdens FD tussendoor zo'n hip muziekje
Pisces29 wacht nog steeds op de man die de highscore pakt zodat ze in de DM kan sliden.quote:
Ik vind het een van de leukste oefeningen ook om te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Oh ja ik moet nog leren dead liften, ga we met regelmaat naar de sportschool, maar dead liften doe ik (nog) niet
Waarom?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ik had Judith mooi haar eigen deel laten dokken
Echt nietquote:
We wachten nog even of er echt een vervolg is gekomenquote:
Daar zou ik dus zo geen zin in hebben. Ex = ex. Daar wil ik het niet al te diepgaand over hebben tijdens een date.quote:
Dat doe je je vijand niet aanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:11 schreef RipCity het volgende:
stel je aan zeg.
Lekker naar het front sturen
ze heeft een skelet ziekte dus denk dat het gewoonweg niet kan.quote:
Die andere.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een skelet ziekte dus denk dat het gewoonweg niet kan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een skelet ziekte dus denk dat het gewoonweg niet kan.
quote:
die grote? ohw dacht dat je die andere bedoelde.quote:
Gun haar een leukere dan deze.quote:
Fok! docs on the movequote:
Oh toch 1 keerquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten nog even of er echt een vervolg is gekomen
Checkquote:
Wil je je excuses aanbieden als zij meeleest?quote:
Doet ze niet, zo wel, mijn DM staat openquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je je excuses aanbieden als zij meeleest?
Fijne avond!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
wat een geweldige aflevering weer, fijne avond.
Hey Lotje welkom, dan zit je hier goedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Lotje83 het volgende:
O wat leuk, ik kijk dit programma wel eens. Hier erover meepraten lijkt me wel geinig!
Leuk dat je mee wilt doen, je bent uiteraard van harte welkom om mee te lachen en te kletsen met ons !quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Lotje83 het volgende:
O wat leuk, ik kijk dit programma wel eens. Hier erover meepraten lijkt me wel geinig!
Via de actieve topics!quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lotje welkom, dan zit je hier goed![]()
Leuk, hoe ben je hier zo terecht gekomen?
Gezellig. Hoop dat je veel leuke plekjes gaat vinden hier op Fok! Binnen kort liggen wij er even uit omdat de servers gaan verhuizen. MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime. Hier kan je dat volgen.quote:
Bedankt voor deze waarschuwing, ik ga ook weer eens meedoenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik doe vanavond half mee, ben erg moe, slecht geslapen en om 5:00 gaat de wekker weer. Ga er vanavond vroeg in.
Al weer?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik doe vanavond half mee, ben erg moe, slecht geslapen en om 5:00 gaat de wekker weer. Ga er vanavond vroeg in.
X Meerdinkquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eerder nog Informer bij nader inzien
Ben je zo jongquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
M’n zus had een cd.
Ik hou nog steeds van Lady with the red dress
M’n zus is een flink stuk ouderquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik pak even mijn telefoon erbij voor het lijstje
Iemand met een oudere zus met een cd van Informerquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Witte saus
Pianovingers
Wat is jullie ick?
Nee ik heb er nooit over nagedacht eigenlijk. Maar mijn "icks" zitten meer in karaktertrekken denk ik. Maarja de een accepteer ik meer van dan de ander.quote:
Jouw ick denk ik: arrogant als eerstequote:Op woensdag 25 maart 2026 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik heb er nooit over nagedacht eigenlijk. Maar mijn "icks" zitten meer in karaktertrekken denk ik.
Ken niemand in Tielquote:
Arrogant is er wel eentje inderdaad. Wel regelmatig vrouwen ontmoet die arrogantie als een soort schild voor onzekerheid gebruiken en als je voorbij die muur bent zijn ze eigenlijk best prima.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw ick denk ik: arrogant als eerste
Had al zo'n vermoeden ja. Typisch zo'n antidepressiva blik in de ogen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Typische SSRI uitstraling en manier van praten
ik wel, is dat raar?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Gender is bullshit
Nou ik zie geen piemel in m’n broekje
helemaal gek laten maken op blueskyquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Het resultaat van onzekerheid + social media. "Gender is bullshit".
Als dat zo was, waren tieners zonder autisme en adhd ook in de war en lesbischquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Het resultaat van onzekerheid + social media. "Gender is bullshit".
Precies. Daar moeten we keihard voor werkenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Typisch weer zo'n Gen Z opvatting, dat het leven makkelijker is als je man bent. Al die femcels tegenwoordig die denken dat het voor mannen allemaal smooth sailing is.
Ik dacht juist heel gen zquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat zo was, waren tieners zonder autisme en adhd ook in de war en lesbisch
Het is precies die groep die in de war is
Een doorsnee tiener roept dit echt niet en is hoogstens in de war qua uiterlijk. Niet de inhoud van het broekje.quote:
De media laat mij anders gelovenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een doorsnee tiener roept dit echt niet en is hoogstens in de war qua uiterlijk. Niet de inhoud van het broekje.
Andere schoonfamilie zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Wat doen jullie als jou liefde word afgekeurd door de familie?
Schoonfamilie? Kijken wat je partner beslist.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Niks. Of in dit geval: elders Chinees bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Verdwijnen en aanmelden bij het vreemdelingenlegioenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Lijkt dit topic welquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop sociale vrolijke mensen vanavond
En ook best wel ja!quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
De zeldzame keer dat de man knapper is
Naja, is toch een beter excuus dan dat hij haar uiterlijk niets vindtquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hij vindt amersfoort te ver
Is vergeten op te geven dat hij het oosten zoekt
Je vraagt iets maar quote ietsquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
We evalueren wel even na de uitzending maar dit was toch geen haai?
Het was eigenlijk geen vraag. Retorisch van aard. Het was een constatering om je even op scherp te zetten.quote:
Ben ook om 6 opgestaanquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:06 schreef alpeko het volgende:
[..]
Het was eigenlijk geen vraag. Retorisch van aard. Het was een constatering om je even op scherp te zetten.
Ze gaat nu net wegquote:
Ik zal dat meenemen in mijn oordeel. Dat zijn zeker verzachtende omstandigheden. Al is dat hier ongeveer 7 dgn per week de standaard.quote:
Nee, ze is te jongquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat wordt splitten met @:mortaxx en @:gibson88
Dit wilde ik typenquote:
Nou zeg. Je valt toch op karakter.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
even teruggespoeld om dit meisje beter te zien, dat ze aan de bar zit en die buik zo over haar broek hangt
Maar iig niet meer verlegenquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
even teruggespoeld om dit meisje beter te zien, dat ze aan de bar zit en die buik zo over haar broek hangt
neequote:Op woensdag 25 maart 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou zeg. Je valt toch op karakter.
Akkoordquote:
Om “k” te zeggen is hij net te jongquote:
OH BEDANKT ik zag wel de romantische klikquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind deze twee leuk
Laat ze allebei ja zeggen
quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:14 schreef MizzezAmy het volgende:
Misschien waren zn vingers te lang, heb er niet op gelet
Even tussendoor hè. Die Titanic. Staat die nog op je tafel? Wat als hij nou valt? Lijm je hem tijdens het bouwen?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Geloof niet in sprookjes, en ja ik ben op onderzoek geweest zowel in het hart van Rome, het centrale punt van christelijkheid en de moslim wereld,
Maar ben je ook in Kampen geweest?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Geloof niet in sprookjes, en ja ik ben op onderzoek geweest zowel in het hart van Rome, het centrale punt van christelijkheid en de moslim wereld,
hij staat nu op een plank die ik heb gehaald bij de Ikea die aan de muur geboord is.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even tussendoor hè. Die Titanic. Staat die nog op je tafel? Wat als hij nou valt? Lijm je hem tijdens het bouwen?
FOK! heeft me weten te shapenquote:
Wie bedoel je nu?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, zij valt gewoon op het uiterlijk, lekker oppervlakkig, had ik niet van haar verwacht
Michelle, ze zei dat ze hem nog wel eens wilde zien omdat hij qua uiterlijk precies was wat ze zocht.quote:
Ga je nog sporten zo?quote:
Ze hadden verder ook veel overeenkomsten. Denk niet dat het alleen het uiterlijk was.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Michelle, ze zei dat ze hem nog wel eens wilde zien omdat hij qua uiterlijk precies was wat ze zocht.
nee duim bezeerd met het boulderen maandag, doet nog een beetje pijn. Denk morgen weer proberenquote:
Nee, maar viel me gewoon op dat ze alleen het uiterlijk noemde. Ik vond het verder ook wel een leuke jongen, maar niet echt een match met haar nee.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hadden verder ook veel overeenkomsten. Denk niet dat het alleen het uiterlijk was.
heb vanmiddag weer met 140kg op me schouders gestaanquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee duim bezeerd met het boulderen maandag, doet nog een beetje pijn. Denk morgen weer proberen
Okay Noa Langquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee duim bezeerd met het boulderen maandag, doet nog een beetje pijn. Denk morgen weer proberen
Fakking Chillquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wel verfrissend dat deze twee niet de hele tijd van die belachelijke irritante Amerikaanse woorden erdoor gooien. Meestal zie je dat wel bij vergelijkbare mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |