Hey Lotje welkom, dan zit je hier goedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Lotje83 het volgende:
O wat leuk, ik kijk dit programma wel eens. Hier erover meepraten lijkt me wel geinig!
Leuk dat je mee wilt doen, je bent uiteraard van harte welkom om mee te lachen en te kletsen met ons !quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Lotje83 het volgende:
O wat leuk, ik kijk dit programma wel eens. Hier erover meepraten lijkt me wel geinig!
Via de actieve topics!quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lotje welkom, dan zit je hier goed![]()
Leuk, hoe ben je hier zo terecht gekomen?
Gezellig. Hoop dat je veel leuke plekjes gaat vinden hier op Fok! Binnen kort liggen wij er even uit omdat de servers gaan verhuizen. MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime. Hier kan je dat volgen.quote:
Bedankt voor deze waarschuwing, ik ga ook weer eens meedoenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik doe vanavond half mee, ben erg moe, slecht geslapen en om 5:00 gaat de wekker weer. Ga er vanavond vroeg in.
Al weer?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik doe vanavond half mee, ben erg moe, slecht geslapen en om 5:00 gaat de wekker weer. Ga er vanavond vroeg in.
X Meerdinkquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Eerder nog Informer bij nader inzien
Ben je zo jongquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
M’n zus had een cd.
Ik hou nog steeds van Lady with the red dress
M’n zus is een flink stuk ouderquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik pak even mijn telefoon erbij voor het lijstje
Iemand met een oudere zus met een cd van Informerquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Witte saus
Pianovingers
Wat is jullie ick?
Nee ik heb er nooit over nagedacht eigenlijk. Maar mijn "icks" zitten meer in karaktertrekken denk ik. Maarja de een accepteer ik meer van dan de ander.quote:
Jouw ick denk ik: arrogant als eerstequote:Op woensdag 25 maart 2026 19:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee ik heb er nooit over nagedacht eigenlijk. Maar mijn "icks" zitten meer in karaktertrekken denk ik.
Ken niemand in Tielquote:
Arrogant is er wel eentje inderdaad. Wel regelmatig vrouwen ontmoet die arrogantie als een soort schild voor onzekerheid gebruiken en als je voorbij die muur bent zijn ze eigenlijk best prima.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jouw ick denk ik: arrogant als eerste
Had al zo'n vermoeden ja. Typisch zo'n antidepressiva blik in de ogen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Typische SSRI uitstraling en manier van praten
ik wel, is dat raar?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef Pisces29 het volgende:
Gender is bullshit
Nou ik zie geen piemel in m’n broekje
helemaal gek laten maken op blueskyquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Het resultaat van onzekerheid + social media. "Gender is bullshit".
Als dat zo was, waren tieners zonder autisme en adhd ook in de war en lesbischquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:51 schreef Poefbank het volgende:
Het resultaat van onzekerheid + social media. "Gender is bullshit".
Precies. Daar moeten we keihard voor werkenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
Typisch weer zo'n Gen Z opvatting, dat het leven makkelijker is als je man bent. Al die femcels tegenwoordig die denken dat het voor mannen allemaal smooth sailing is.
Ik dacht juist heel gen zquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als dat zo was, waren tieners zonder autisme en adhd ook in de war en lesbisch
Het is precies die groep die in de war is
Een doorsnee tiener roept dit echt niet en is hoogstens in de war qua uiterlijk. Niet de inhoud van het broekje.quote:
De media laat mij anders gelovenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Een doorsnee tiener roept dit echt niet en is hoogstens in de war qua uiterlijk. Niet de inhoud van het broekje.
Andere schoonfamilie zoekenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Wat doen jullie als jou liefde word afgekeurd door de familie?
Schoonfamilie? Kijken wat je partner beslist.quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Niks. Of in dit geval: elders Chinees bestellenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Verdwijnen en aanmelden bij het vreemdelingenlegioenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:57 schreef cherrycoke het volgende:
Lijkt dit topic welquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een hoop sociale vrolijke mensen vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |