Hey Lotje welkom, dan zit je hier goedquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Lotje83 het volgende:
O wat leuk, ik kijk dit programma wel eens. Hier erover meepraten lijkt me wel geinig!
Leuk dat je mee wilt doen, je bent uiteraard van harte welkom om mee te lachen en te kletsen met ons !quote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:43 schreef Lotje83 het volgende:
O wat leuk, ik kijk dit programma wel eens. Hier erover meepraten lijkt me wel geinig!
Via de actieve topics!quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Lotje welkom, dan zit je hier goed![]()
Leuk, hoe ben je hier zo terecht gekomen?
Gezellig. Hoop dat je veel leuke plekjes gaat vinden hier op Fok! Binnen kort liggen wij er even uit omdat de servers gaan verhuizen. MED / FOK! komt thuis! Met bijhorende downtime. Hier kan je dat volgen.quote:
Bedankt voor deze waarschuwing, ik ga ook weer eens meedoenquote:Op woensdag 25 maart 2026 19:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik doe vanavond half mee, ben erg moe, slecht geslapen en om 5:00 gaat de wekker weer. Ga er vanavond vroeg in.
Al weer?quote:Op woensdag 25 maart 2026 19:06 schreef Gibson88 het volgende:
Ik doe vanavond half mee, ben erg moe, slecht geslapen en om 5:00 gaat de wekker weer. Ga er vanavond vroeg in.
X Meerdinkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |