quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Nouquote:
Deze die veel is gaan reizen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:54 schreef Gibson88 het volgende:
Hooggeleid
[..]
Ja en flink ook. Alleen wil ie niet horen![]()
Ik zou ook compleet afknappenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:55 schreef RipCity het volgende:
Flauw. Doe gewoon ff leuk mee. Je bent op nationale tv.
Toedeledokie
had het idee dat het bij de eerste 5 seconden al gelijk niks zou worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Judith was juf
Wil geen kinderen
Houdt niet van spelletjes
Aparte vrouw
Weet niet welke dat is, schakelde laat inquote:
2e van de avondquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:44 schreef Pisces29 het volgende:
Die grote emmers Brabant en spectrum is sinds dit seizoen de emmer Teens/Students
1e jongen , geeft verder nietquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet niet welke dat is, schakelde laat in
lego, reizen en fotografie, historie en kunst en sinds een jaar of 2 intens bodybuilden.quote:
wat is je dl?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lego, reizen en fotografie, historie en kunst en sinds een jaar of 2 intens bodybuilden.
normale deadlifts kan ik single rep wel 200 doen, ik doe meestal 3 sets van 120 met 12 reps.quote:
En je Rice score?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:59 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
lego, reizen en fotografie, historie en kunst en sinds een jaar of 2 intens bodybuilden.
Fotografie, eten (koken), wijn/champagne en vooral lekker mijn eigen gang gaan.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:00 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
normale deadlifts kan ik single rep wel 200 doen, ik doe meestal 3 sets van 120 met 12 reps.
ik kom nu uit een bulk en ga langzaam weer een cut in, heb nu voor de komende 3 weken weer een dieet met lager kcal en vooral koolydraten minderquote:
En vooral lekker hardquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:02 schreef Gibson88 het volgende:
Hey dit is wat anders tijdens FD tussendoor zo'n hip muziekje
Pisces29 wacht nog steeds op de man die de highscore pakt zodat ze in de DM kan sliden.quote:
Ik vind het een van de leukste oefeningen ook om te doen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:06 schreef Gibson88 het volgende:
Oh ja ik moet nog leren dead liften, ga we met regelmaat naar de sportschool, maar dead liften doe ik (nog) niet
Waarom?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:07 schreef Gibson88 het volgende:
Ik had Judith mooi haar eigen deel laten dokken
Echt nietquote:
We wachten nog even of er echt een vervolg is gekomenquote:
Daar zou ik dus zo geen zin in hebben. Ex = ex. Daar wil ik het niet al te diepgaand over hebben tijdens een date.quote:
Dat doe je je vijand niet aanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:11 schreef RipCity het volgende:
stel je aan zeg.
Lekker naar het front sturen
ze heeft een skelet ziekte dus denk dat het gewoonweg niet kan.quote:
Die andere.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een skelet ziekte dus denk dat het gewoonweg niet kan.
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:14 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ze heeft een skelet ziekte dus denk dat het gewoonweg niet kan.
quote:
die grote? ohw dacht dat je die andere bedoelde.quote:
Gun haar een leukere dan deze.quote:
Fok! docs on the movequote:
Oh toch 1 keerquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We wachten nog even of er echt een vervolg is gekomen
Checkquote:
Wil je je excuses aanbieden als zij meeleest?quote:
Doet ze niet, zo wel, mijn DM staat openquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wil je je excuses aanbieden als zij meeleest?
Fijne avond!quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:20 schreef cherrycoke het volgende:
wat een geweldige aflevering weer, fijne avond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |