quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Op alles beleefd reageren. Hij weet van niks.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Krullebol vind Paki-meneer helemaal niks
ZEROquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een purpose?
Ik heb al een why.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een purpose?
Oogt pretentieusquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
Zo, die heeft zichzelf hoog zitten, maar ondertussen haar op der kop wat rechtstreeks uit een doucheputje komt
Met 'r Action glitter nagellak op der trollenteentjesquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oogt pretentieus
Al de manier hoe die hakken op de kruk zitten
Nou ja randstad wordt altijd afgezeken dus je zou zeggen dat een zachte g blij wordt van een zachte g.quote:
Marvel's…quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Naar welke films ging Tristan nou heen met zijn ex?
Ze zei volgens mij ook dat ze eigenlijk op echt mannelijke mannen valt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Deze krullenbol vroeg om tintje
Ze bedoelde Antiliaan maar kreeg deze Pakistan man
Ook zo'n sociaal werkster houding. Ja knikken, typische vragen stellen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Deze krullenbol vroeg om tintje
Ze bedoelde Antiliaan maar kreeg deze Pakistan man
Geloof haar ook nietquote:
quote:
Ja, is ook weer zo.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geloof haar ook niet
Al zou ik liever iemand ook niet afwijzen voor de camera
Ze is mega pickyquote:
Ja dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is mega picky
Die is over 20 jaar nog vrijgezel
Ja maar die kale heeft Grindr wel uigespeeld is mijn indrukquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal zijn vrouwelijke haais snel vals
Deze zijn hartstikke schattig en lief
Ik open nu mijn cameraquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Valt me op de veel haai-tjes een vaste oorlel hebben ipv een 'losse' oorlel
Die zegt niet snel nee denk ik jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja maar die kale heeft Grindr wel uigespeeld is mijn indruk
Do you accept my cookies?quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja maar die kale heeft Grindr wel uigespeeld is mijn indruk
Haaaiquote:
nee bahquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haaai
Heb jij ook een losse oorlel?
quote:
Jaquote:
Maandag blijkbaar, vanavond atletiek.quote:
Was net wel een leuke blonde met vlechten aan het kogelstoten. Hopelijk heb je genoten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
wtf is er schaatsen
had het broekje al uit
Van Sep?quote:
Ja, de ene shot stond het glas er net en kort erna is het glas zo goed als leegquote:
Uitgaanslengte. Niet bepaald voor een date / restaurant.quote:
Typische student?quote:Op maandag 23 maart 2026 19:33 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja, de ene shot stond het glas er net en kort erna is het glas zo goed als leeg
Eensquote:Op maandag 23 maart 2026 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Uitgaanslengte. Niet bepaald voor een date / restaurant.
Zal saaie date geweest zijnquote:
Dacht dit ook idd.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:43 schreef Felagund het volgende:
Misschien heeft hij bij zijn motorongeluk ook wat geheugenverlies geleden?
Komt door zijn ongeluk.quote:
Dat gevoel deel ik met jequote:Op maandag 23 maart 2026 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat alle deelnemers een beetje dommig zijn vanavond
Behalve die geneeskunde studentquote:Op maandag 23 maart 2026 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb het idee dat alle deelnemers een beetje dommig zijn vanavond
Had jij eerst een andere username?quote:
Ja regelmatig, lopen hier vaak over straat 's nachts. Helaas ook eens eentje losgegaan op de auto.quote:
Ja snachts een steenmarter over straat zien lopen. Mooie beesten maar oh zo vervelend qua schadequote:
Yep. Meerdere keren, in het wild. Schuwe beesten, zeker niet leuk om ze in en om het huis te hebben.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Moeder van het meisje uit GRUN
Ja ze lijken me prachtig maar idd wat een ellende veroorzaken ze.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:54 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Ja snachts een steenmarter over straat zien lopen. Mooie beesten maar oh zo vervelend qua schade
Is dat een variant van steen papier schaar waarin de aids het wint van een schaar?quote:
Nou nou nou, dit is een warm bad.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:00 schreef RipCity het volgende:
Een naar shag en red bull stinkende pussy deze
Orange is the new black genotquote:Op maandag 23 maart 2026 20:00 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Ze lijkt een beetje op de vrouw uit Russian Doll.
MANIC MONDAYEDquote:
ik was in Maastricht vandaag dus heb er al 4 uur mee moeten dealen. Dus dit kan er wel bijquote:Op maandag 23 maart 2026 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Ik trek een klein uur domme mensen echt niet.
Alsof ik 4 topics ONZ moet lezen.
Hulde dat je dit bad nog op kunt brengen.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:03 schreef RipCity het volgende:
[..]
ik was in Maastricht vandaag dus heb er al 4 uur mee moeten dealen. Dus dit kan er wel bij
Die blik erbijquote:
Hij zou zo in Maaskantje kunnen spelen.quote:
Schuine pony en matje?quote:
Op alle feesten nee gezegd.quote:
Waar woonde hij?quote:
Tilburg? Of was dat iemand anders?quote:
Dan zou de afstand wel moeten lukkenquote:
Nog goedkope(re) benzine ook. Belangrijk in deze tijd.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan zou de afstand wel moeten lukken
Vast voor die 6 weken comaquote:Op maandag 23 maart 2026 20:25 schreef NoCigar het volgende:
Wel erg apart dat die man haar niet herkende, hoelang zal het geleden geweest zijn?
toch niet, hahaquote:
trance opa.quote:
ik moest ook net alsof het avond was terwijl het 11 uur sochtens wasquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:35 schreef Gibson88 het volgende:
Goedemorgen ?! Dacht dat deze meuk 's avonds werd opgenomen of eind van de middag
Aah oke, wat een pleuris tijden. Zou meteen afhakenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:35 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
ik moest ook net alsof het avond was terwijl het 11 uur sochtens was
Doet erg Amsterdams aanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:37 schreef RipCity het volgende:
Milolaathetlukken? Wtf is dat voor bandnaam
Hoe heeft ze het zover laten komen?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:39 schreef Gibson88 het volgende:
50 Kilo er af, is behoorlijk veel . respect
Ja dat zag ik. Maar die naam. Zoiets hoor je alleen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Blijkbaar een of andere Gen Z rapper.
ik was ook obesequote:
Cherry Coke laten staan en je bent weer slank!quote:
tis nu cherry coke zeroquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:42 schreef RipCity het volgende:
[..]
Cherry Coke laten staan en je bent weer slank!
Nee ze zocht donker en kreeg blondquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ze had liever een kledingkast gehad
Ter vergelijk: gisteren.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:43 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heb je het zo ver laten komen?
![]()
Waar een ander zou zeggen: wow wat goed gedaan.
vandaar die uitstapjes naar bonaire, bonaire uitgespeeld en nu weer terug in nederland.quote:
Ja je hoeft het niet te quoten we begrepen je grap meteenquote:
Keihard!quote:
Had ze aan de Bijlmer-dates mee moeten doenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
vandaar die uitstapjes naar bonaire, bonaire uitgespeeld en nu weer terug in nederland.
ze wil een bad boy omdat oud, en ze vind haar eigen leven saai.
Zekurrr Swaquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Had ze aan de Bijlmer-dates mee moeten doen
Brobbey is helaas verhuisd en ZIEKSTRAK in vormquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:45 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Had ze aan de Bijlmer-dates mee moeten doen
Die interviews met hemquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Brobbey is helaas verhuisd en ZIEKSTRAK in vorm
Beste Ajacied in jaren. Eindelijk een nuchtere vent.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die interviews met hemKan je toch niet mee samenwonen (behalve als je zelf leeg van boven bent)
Of derde..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |