quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Op alles beleefd reageren. Hij weet van niks.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:42 schreef Gibson88 het volgende:
Krullebol vind Paki-meneer helemaal niks
ZEROquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een purpose?
Ik heb al een why.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:41 schreef MadMaster het volgende:
Wie heeft er hier nog meer een purpose?
Oogt pretentieusquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:43 schreef Gibson88 het volgende:
Zo, die heeft zichzelf hoog zitten, maar ondertussen haar op der kop wat rechtstreeks uit een doucheputje komt
Met 'r Action glitter nagellak op der trollenteentjesquote:Op donderdag 19 maart 2026 19:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oogt pretentieus
Al de manier hoe die hakken op de kruk zitten
Nou ja randstad wordt altijd afgezeken dus je zou zeggen dat een zachte g blij wordt van een zachte g.quote:
Marvel's…quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Naar welke films ging Tristan nou heen met zijn ex?
Ze zei volgens mij ook dat ze eigenlijk op echt mannelijke mannen valt.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Deze krullenbol vroeg om tintje
Ze bedoelde Antiliaan maar kreeg deze Pakistan man
Ook zo'n sociaal werkster houding. Ja knikken, typische vragen stellen.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Deze krullenbol vroeg om tintje
Ze bedoelde Antiliaan maar kreeg deze Pakistan man
Geloof haar ook nietquote:
quote:
Ja, is ook weer zo.quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geloof haar ook niet
Al zou ik liever iemand ook niet afwijzen voor de camera
Ze is mega pickyquote:
Ja dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is mega picky
Die is over 20 jaar nog vrijgezel
Ja maar die kale heeft Grindr wel uigespeeld is mijn indrukquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal zijn vrouwelijke haais snel vals
Deze zijn hartstikke schattig en lief
Ik open nu mijn cameraquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:11 schreef Gibson88 het volgende:
Valt me op de veel haai-tjes een vaste oorlel hebben ipv een 'losse' oorlel
Die zegt niet snel nee denk ik jaquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja maar die kale heeft Grindr wel uigespeeld is mijn indruk
Do you accept my cookies?quote:Op donderdag 19 maart 2026 20:12 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ja maar die kale heeft Grindr wel uigespeeld is mijn indruk
Haaaiquote:
nee bahquote:Op donderdag 19 maart 2026 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haaai
Heb jij ook een losse oorlel?
quote:
Jaquote:
Maandag blijkbaar, vanavond atletiek.quote:
Was net wel een leuke blonde met vlechten aan het kogelstoten. Hopelijk heb je genoten.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
wtf is er schaatsen
had het broekje al uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |