Even tussendoor hè. Die Titanic. Staat die nog op je tafel? Wat als hij nou valt? Lijm je hem tijdens het bouwen?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Geloof niet in sprookjes, en ja ik ben op onderzoek geweest zowel in het hart van Rome, het centrale punt van christelijkheid en de moslim wereld,
Maar ben je ook in Kampen geweest?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:15 schreef cherrycoke het volgende:
Geloof niet in sprookjes, en ja ik ben op onderzoek geweest zowel in het hart van Rome, het centrale punt van christelijkheid en de moslim wereld,
hij staat nu op een plank die ik heb gehaald bij de Ikea die aan de muur geboord is.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Even tussendoor hè. Die Titanic. Staat die nog op je tafel? Wat als hij nou valt? Lijm je hem tijdens het bouwen?
FOK! heeft me weten te shapenquote:
Wie bedoel je nu?quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo, zij valt gewoon op het uiterlijk, lekker oppervlakkig, had ik niet van haar verwacht
Michelle, ze zei dat ze hem nog wel eens wilde zien omdat hij qua uiterlijk precies was wat ze zocht.quote:
Ga je nog sporten zo?quote:
Ze hadden verder ook veel overeenkomsten. Denk niet dat het alleen het uiterlijk was.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Michelle, ze zei dat ze hem nog wel eens wilde zien omdat hij qua uiterlijk precies was wat ze zocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |