nee duim bezeerd met het boulderen maandag, doet nog een beetje pijn. Denk morgen weer proberenquote:
Nee, maar viel me gewoon op dat ze alleen het uiterlijk noemde. Ik vond het verder ook wel een leuke jongen, maar niet echt een match met haar nee.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze hadden verder ook veel overeenkomsten. Denk niet dat het alleen het uiterlijk was.
heb vanmiddag weer met 140kg op me schouders gestaanquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee duim bezeerd met het boulderen maandag, doet nog een beetje pijn. Denk morgen weer proberen
Okay Noa Langquote:Op woensdag 25 maart 2026 20:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
nee duim bezeerd met het boulderen maandag, doet nog een beetje pijn. Denk morgen weer proberen
Fakking Chillquote:Op donderdag 26 maart 2026 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wel verfrissend dat deze twee niet de hele tijd van die belachelijke irritante Amerikaanse woorden erdoor gooien. Meestal zie je dat wel bij vergelijkbare mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |