Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Oh dat sowieso..quote:Op zondag 22 maart 2026 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geloof je wel hoor. WE gaan het wel zien kan nog alle kanten op![]()
ze doen maar lekkerquote:Op zondag 22 maart 2026 14:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tattoo schijnt enorm populair te worden (en varianten er op).
De loon. Schijnt op Star Wars gebaseerd te zijn, en symboliseert orange man bad.![]()
Rebellenlogoquote:Op zondag 22 maart 2026 14:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De loon. Schijnt op Star Wars gebaseerd te zijn, en symboliseert orange man bad.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
weet je, het maakt me verdrietig enzo over de wereld. die onwijs mooi kan zijn?
maar chaos door wereldleiders enzo die hun grootste pik willen laten zien.Do what you love, love what you do!![]()
Owjah, dat was het.quote:
Alleen denk ik dat mensen die die tattoo nemen, beter de looney bin in kunnen gaan.![]()
O jee, zieligquote:Op zondag 22 maart 2026 14:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Gisteren was het nog wel huilen en frustratie, maar gelukkig ging het redelijk snel over.
Komend weekend gaat het echt zwaar drama worden, vrees ik....Dan is hij een dag langer daar.
Zo getrek met kinderen zie het nu ook bij mijn kleindochter. Ze heeft het bij allebei wel naar haar zin, maar het de helft hier en de helft daar wel moeilijk met steeds aanpassen
Ook een rare regeling, de ene week is ze alleen op de woensdag van 17 uur tot vrijdag avond tot 17 uur bij mama. En juist dat zijn de dagen die zwaar zijn dat is te kort. In de weken dat ze van Woensdagavond17 uur bij mama is tot maandagmorgen is beter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Schiet je alleen niets mee opquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
daar komen ze misschien toch wel terechtquote:Op zondag 22 maart 2026 14:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah, dat was het.
Alleen denk ik dat mensen die die tattoo nemen, beter de looney bin in kunnen gaan.![]()
![]()
En als het niet de leiders zijn, dan zijn het wel buren die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, mensen die met uitgaan een ander in elkaar stampen, religies die elkaar kapot willen maken omdat de ander op een verkeerde manier in het onzichtbare mannetje op de wolken geloven enz enz enz enz.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:54 schreef kree het volgende:
weet je, het maakt me verdrietig enzo over de wereld. die onwijs mooi kan zijn?
maar chaos door wereldleiders enzo die hun grootste pik willen laten zien.![]()
Vind een tattoo sowieso lelijk.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:53 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
De loon. Schijnt op Star Wars gebaseerd te zijn, en symboliseert orange man bad.
Vind het soms heel kunstig wat ze kunnen, maar ik hou er niet vanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee tuurlijk niet, het enige wat me nog oplucht is om het dan hier maar te zeggen.quote:
(owhja en stemmen gemeenteraad. alsof dat helpt )
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
En als het niet de leiders zijn, dan zijn het wel buren die elkaar het licht in de ogen niet gunnen, mensen die met uitgaan een ander in elkaar stampen, religies die elkaar kapot willen maken omdat de ander op een verkeerde manier in het onzichtbare mannetje op de wolken geloven enz enz enz enz.![]()
![]()
Ja ik zie het het liefst ook anders, om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, zielig
Zo getrek met kinderen zie het nu ook bij mijn kleindochter. Ze heeft het bij allebei wel naar haar zin, maar het de helft hier en de helft daar wel moeilijk met steeds aanpassen
Ook een rare regeling, de ene week is ze alleen op de woensdag van 17 uur tot vrijdag avond tot 17 uur bij mama. En juist dat zijn de dagen die zwaar zijn dat is te kort. In de weken dat ze van Woensdagavond17 uur bij mama is tot maandagmorgen is beter.![]()
Make Asylums Great Again, wordt er regelmatig geroepen.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef maily het volgende:
[..]
daar komen ze misschien toch wel terecht![]()
Dan gewoon even doen als het je opluchtquote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, het enige wat me nog oplucht is om het dan hier maar te zeggen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier een penalty in zien![]()
![]()
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Bolk!!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Trump is ziedend omdat vrijwel iedereen zijn bullshit nu doorheeft
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Trump is ziedend omdat vrijwel iedereen zijn bullshit nu doorheeft![]()
![]()
Ja voor kinderen is een scheiding een hel. Ze worden altijd heen en weer geslingerdquote:Op zondag 22 maart 2026 14:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zie het het liefst ook anders, om eerlijk te zijn.
Vroeger was het een keer in de 14 dagen een weekendje naar vader.
Nu is het allemaal half half, kinderen weten niet meer wat 'thuis' is ze moeten per week soms 2 x verkassenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat kan wel degelijk invloed hebben op je woonomgeving qua parkeerplaatsen, opvang van vluchtelingen (centraal of verspreid), nieuwbouw, huur-regels, openbaar vervoer en vele andere dingen.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet, het enige wat me nog oplucht is om het dan hier maar te zeggen.
(owhja en stemmen gemeenteraad. alsof dat helpt )
![]()
doet Henk technisch werk?quote:Op zondag 22 maart 2026 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft er hartelijk om gelachen, dus was wel even goedUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ja denk je he? nu waarom kan dit nog steeds niet?quote:
Als er geen ellende is ook geen vluchtelingen. Oke wie maken oorlogen en ellende?>. dat vroeg ik me mezelf ff af?Do what you love, love what you do!![]()
Die half half regeling wordt tegenwoordig zwaar afgeraden.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja voor kinderen is een scheiding een hel. Ze worden altijd heen en weer geslingerd
Vroeger was het een keer in de 14 dagen een weekendje naar vader.
Nu is het allemaal half half, kinderen weten niet meer wat 'thuis' is ze moeten per week soms 2 x verkassen![]()
Heeft lang geduurdquote:Op zondag 22 maart 2026 14:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Trump is ziedend omdat vrijwel iedereen zijn bullshit nu doorheeft
Heb jij facebook, zo ja heb jij dat gelezen wat Wilders heeft geflikt met Jetten en Trump in dat bericht heeft meegenomen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Religies en regeringen die op andermans land en/of delfstoffen uit zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 14:59 schreef kree het volgende:
[..]
ja denk je he? nu waarom kan dit nog steeds niet?
Als er geen ellende is ook geen vluchtelingen. Oke wie maken oorlogen en ellende?>. dat vroeg ik me mezelf ff af?![]()
Nee, niks gezien ?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft lang geduurd
Heb jij facebook, zo ja heb jij dat gelezen wat Wilders heeft geflikt met Jetten en Trump in dat bericht heeft meegenomenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke maar concreet? wie maakte deze ellende. waardoor wij nu meer betaalde aan de pomp enzo?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Religies en regeringen die op andermans land en/of delfstoffen uit zijn.
Door een focking aashole die denkt dat ie alles maar kan maken en staten aanvallen en etc?
De USA. dus. focking hel hoe zijn ze minder erg als Rusland en putting? ze doen t zelfde.
Daar naai ik me over op.Do what you love, love what you do!![]()
Zegquote:
Ik heb het ff gegoogled, echt een naaistreek; hij heeft Trump verteld wat Jetten over hem gezegd had toen hij de verkiezingen gewonnen had!quote:![]()
![]()
En gooi daar AI ook nog eens bovenop en je hebt helemaal iets wat je bloeddruk laat stijgen!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:03 schreef kree het volgende:
[..]
oke maar concreet? wie maakte deze ellende. waardoor wij nu meer betaalde aan de pomp enzo?
Door een focking aashole die denkt dat ie alles maar kan maken en staten aanvallen en etc?
De USA. dus. focking hel hoe zijn ze minder erg als Rusland en putting? ze doen t zelfde.
Daar naai ik me over op.
Dat AI gebruiken ze nu ook voor bommen he!Om targets te identificeren!
![]()
Nu maar hopen dat die bommen niet gemaakt zijn door ongeïnteresseerde stagiaires die hun schoolopdrachten lui door AI hebben laten maken!![]()
![]()
en nog erger we hebben een EU. en VN dus. die ook maar half zacht erop reageert.
na dat Canada verhaal had hele eu achter canada moeten staan en keiharde taal moeten spreken.
Maarja goed gelukkig is de voorzitter iemand die ook nog wel eens vergeetachtig is met bonnetjes en daarom maar leuk doen?
Vergeet dat ff niet he? VN voorzitter is een leugenaar.Do what you love, love what you do!![]()
Ga de politiek inquote:Op zondag 22 maart 2026 15:07 schreef kree het volgende:
en nog erger we hebben een EU. en VN dus. die ook maar half zacht erop reageert.
na dat Canada verhaal had hele eu achter canada moeten staan en keiharde taal moeten spreken.
Maarja goed gelukkig is de voorzitter iemand die ook nog wel eens vergeetachtig is met bonnetjes en daarom maar leuk doen?
Vergeet dat ff niet he? VN voorzitter is een leugenaar.Uw ADH vitamine Worst
ik zou het heel anders doen denk, allereerst al die politieke geslijm ontkrachten. maar goed joh. ben er niet voor gemaakt.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Als kree de baas zou zijn van de VNquote:
Dan werd meteen het nieuws een heel stuk positiever
De hele wereld werd meteen een beetje liever
Want ik negeerde alle narigheid totaal
De grote mensen op 't journaal staan vaak te zeuren
Nou ja, dat zal soms ook wel best 's nodig zijn
Maar wat ik graag op TV zou zien gebeuren
Dat is nieuws waarvan je denkt: 'Ha fijn'![]()
Geen politiek geslijm, kree slaat meteen met de vuist op de tafel en sluit bij iedereen het water af om te laten merken dat water van levensbelang is!![]()
denk ja. naja.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kree de baas zou zijn van de VN
Dat is nieuws waarvan je denkt: 'Ha fijn'Do what you love, love what you do!![]()
ja lol en weet wel dat is zo hier op forum, maar zo denk ik er gewoon over.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:10 schreef ToT het volgende:
Geen politiek geslijm, kree slaat meteen met de vuist op de tafel en sluit bij iedereen het water af om te laten merken dat water van levensbelang is!
t zou anders zijn met president kree.Do what you love, love what you do!![]()
Onder anderequote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 29% gewijzigd door Dotteke op 22-03-2026 15:17:01 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat je meer met Trump overeen zou hebben dan je nu zou durven te erkennen!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja lol en weet wel dat is zo hier op forum, maar zo denk ik er gewoon over.
t zou anders zijn met president kree.![]()
![]()
dit dus en wat je nu doet? doet elke NL. tja kan er toch niks aan doen enzo?quote:
Of met politiek gebeurt er mss met EU wat over 10 jaar en gaan we eens kijken wat er fout ging ?
Zie bosnie enzo.
najaDo what you love, love what you do!![]()
zou een onwijs EU poll moeten maken eigenlijk. wie het nou eens was met USA om weer eens (paar) vanden aan te vallen?Do what you love, love what you do!![]()
Had je meegekregen dat Iran inmiddels bommen heeft die Keulen en Parijs kunnen bereiken?
Zo slecht dat Trump dat land nu aan het platbombarderen is he!![]()
Sow echt! En dan de uitslag er van naar Rutte doorsturen!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:15 schreef kree het volgende:
zou een onwijs EU poll moeten maken eigenlijk. wie het nou eens was met USA om weer eens (paar) vanden aan te vallen?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]WildersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jetten
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]Zo krijgt Orange Man een geweldige indruk van ons landje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
ja boeie net als USA ze heeft? waren ze die van plan te gebruiken dan?>. of wat was dreiging ?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:15 schreef ToT het volgende:
Had je meegekregen dat Iran inmiddels bommen heeft die Keulen en Parijs kunnen bereiken?
Zo slecht dat Trump dat land nu aan het platbombarderen is he!
USA moet eens kappen met denken dat hun de wereld leiders is.Do what you love, love what you do!![]()
Iran is nogal anti-westers.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja boeie net als USA ze heeft? waren ze die van plan te gebruiken dan?>. of wat was dreiging ?
USA moet eens kappen met denken dat hun de wereld leiders is.![]()
Maar dit is wel erg kinderachtig vind je nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
USA is nog al anti EU ook als ik het zo mag horen, althans ze zijn vrienden als we naast ze lopen als schoothondje.quote:Do what you love, love what you do!![]()
bedoel trump had er geen probleem mee om EU binnen te vallen enzo he met groenland?
is oorlog dus naar EUDo what you love, love what you do!![]()
KVKquote:Op zondag 22 maart 2026 15:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Als kree de baas zou zijn van de VN
Dat is nieuws waarvan je denkt: 'Ha fijn'![]()
![]()
![]()
Toch wel ik kan het ook niet gezond vinden voor kinderen hoorquote:Op zondag 22 maart 2026 14:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Die half half regeling wordt tegenwoordig zwaar afgeraden.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja orange man is anti-EU, dat klopt, maar ondanks dat akkefietje met Groenland denk ik niet dat ze ons zo snel zullen aanvallen. Iran wilde Israël en Amerika van de kaart vegenen waren druk bezig met wapens er voor te ontwikkelen. Moet je zien wat ze nu allemaal aan het aanvallen zijn.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:18 schreef kree het volgende:
[..]
USA is nog al anti EU ook als ik het zo mag horen, althans ze zijn vrienden als we naast ze lopen als schoothondje.
De eigen bevolking daar staat te joelen van blijdschap nu Trump hen aan het platbombarderen is.![]()
Ja dat we dat ff weten.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:11 schreef kree het volgende:
[..]
ja lol en weet wel dat is zo hier op forum, maar zo denk ik er gewoon over.
t zou anders zijn met president kree.![]()
only AMERICA first. LOL hoe duidelijker wil je het hebben, die lul geeft geen reet om de EU
Het is dat ie niet zonder kan he?Do what you love, love what you do!![]()
Zo hebben ze geen echte thuisbasis.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Toch wel ik kan het ook niet gezond vinden voor kinderen hoor![]()
@Lovely Misschien je 262.144e post (i.e. 2^18) hier plaatsen: SPL / Post hier je macht van 2 postaantal
Moet het topic wel weer even opengewerkt worden.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
@stokj wat vindt de Vlaaiatollah met wat er nu gebeurt?Uw ADH vitamine Worst
hoe kom je erbij dat Iran zo dat onwijs wilde doen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja orange man is anti-EU, dat klopt, maar ondanks dat akkefietje met Groenland denk ik niet dat ze ons zo snel zullen aanvallen. Iran wilde Israël en Amerika van de kaart vegenen waren druk bezig met wapens er voor te ontwikkelen. Moet je zien wat ze nu allemaal aan het aanvallen zijn.
De eigen bevolking daar staat te joelen van blijdschap nu Trump hen aan het platbombarderen is.
na Gaza oorlog. (lees ook USA). niemand wilde allemaal die ellende.
Wie veroorzaakte het nu dan? de oorlog en drama?Do what you love, love what you do!![]()
Yep, sowiesoquote:Op zondag 22 maart 2026 15:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dit is wel erg kinderachtig vind je nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Verdiep je anders ff in de geschiedenis en het nieuws in de loop der jaren. Ga ik nu niet allemaal terugzoeken hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:22 schreef kree het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat Iran zo dat onwijs wilde doen?
na Gaza oorlog. (lees ook USA). niemand wilde allemaal die ellende.
Wie veroorzaakte het nu dan? de oorlog en drama?![]()
fuck me serieus. ik zou wereldleider moeten zijn en zou ik dat niet eens opzoeken.Do what you love, love what you do!![]()
Zolang we geen Amerikaanse militair laten berechten bij het ICC, want dan gaat The Hague Act in werkingquote:Op zondag 22 maart 2026 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja orange man is anti-EU, dat klopt, maar ondanks dat akkefietje met Groenland denk ik niet dat ze ons zo snel zullen aanvallen. Iran wilde Israël en Amerika van de kaart vegenen waren druk bezig met wapens er voor te ontwikkelen. Moet je zien wat ze nu allemaal aan het aanvallen zijn.
De eigen bevolking daar staat te joelen van blijdschap nu Trump hen aan het platbombarderen is.Uw ADH vitamine Worst
Nou, beter nietquote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef kree het volgende:
fuck me serieus. ik zou wereldleider moeten zijn en zou ik dat niet eens opzoeken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja had ik idd ook al vernoemd!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zolang we geen Amerikaanse militair laten berechten bij het ICC, want dan gaat The Hague Act in werking![]()
![]()
Enquote:Op zondag 22 maart 2026 15:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat wordt een Trump 2.0 qua ontwikkeling en dictatoriale trekjes.![]()
![]()
![]()
Zo mee eens heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke hoef niet eens want weet ik? wie kwamen met oorlogen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Verdiep je anders ff in de geschiedenis en het nieuws in de loop der jaren. Ga ik nu niet allemaal terugzoeken hoor.
RUS en USA. en over Oekraïne. dat zou in een dag opgelost zijn volgens wereld heerser trom?
Nou niet dus
Oke. toen begon ie nog ff oorlogen her en der, want tja dat doet het wel goed voor zijn imago?
dikke lul dat dus, EU doet weer mee want ja USA is de beste? Fuck dit. zo niet mee eens.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij roepen die leftist lunatics in Amerika geen "REEEEEEEEEEEEE!!!" meer omdat ze bang zijn dat iemand meent een "k"-klank er voor te horen.![]()
Hoe weet ik welke post dat is?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:20 schreef Dagoduck het volgende:
@:Lovely Misschien je 262.144e post (i.e. 2^18) hier plaatsen: SPL / Post hier je macht van 2 postaantal
Moet het topic wel weer even opengewerkt worden.![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:25 schreef ToT het volgende:
Volgens mij roepen die leftist lunatics in Amerika geen "REEEEEEEEEEEEE!!!" meer omdat ze bang zijn dat iemand meent een "k"-klank er voor te horen.
fuck dit. wil echt geen alu hoedje zijn, maar als mensen niet snappen dat we gewoon dik geneukt in onze reet worden door USA. dan weet ik het ook niet meer.Do what you love, love what you do!![]()
Die enequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
oke hoef niet eens want weet ik? wie kwamen met oorlogen?
RUS en USA. en over Oekraïne. dat zou in een dag opgelost zijn volgens wereld heerser trom?
Nou niet dus
Oke. toen begon ie nog ff oorlogen her en der, want tja dat doet het wel goed voor zijn imago?
dikke lul dat dus, EU doet weer mee want ja USA is de beste? Fuck dit. zo niet mee eens.![]()
![]()
Amenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!
[ afbeelding ]Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
En al die schapen niks door hebben he, lol! Het is maar goed dat jij alles wel goed in 't snotje hebt zitten!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:26 schreef kree het volgende:
fuck dit. wil echt geen alu hoedje zijn, maar als mensen niet snappen dat we gewoon dik geneukt in onze reet worden door USA. dan weet ik het ook niet meer.![]()
![]()
ToTBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!
[ afbeelding ]Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik denk bolk want het is hier ONZ.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?![]()
Ik denk dat het fijn zou zijn als je oproepdienst voor je werk zou hebben nu; lekker met je handjes wapperen maakt je hoofdje leeg!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?![]()
![]()
Ja nee ho; dat maakt dit topic natuurlijk weer kut en saai he!quote:Waar zouden we zijn zonder zijn kritische vragen, diepzinnige gespreksonderwerpen en compleet open deuren he?
![]()
Boodschappen doen en eten koken ook. En tuinieren.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het fijn zou zijn als je oproepdienst voor je werk zou hebben nu; lekker met je handjes wapperen maakt je hoofdje leeg!![]()
Nog een paar meter dieper graven om die duizendknoop te verwijderen!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Boodschappen doen en eten koken ook. En tuinieren.En iets met de ventilatie doen om de pepperspraymaaltijdgeurtjes van de Somalische buren buiten te houden!
![]()
![]()
Hou op ik hou het niet meerquote:Op zondag 22 maart 2026 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een paar meter dieper graven om die duizendknoop te verwijderen!En iets met de ventilatie doen om de pepperspraymaaltijdgeurtjes van de Somalische buren buiten te houden!
Uw ADH vitamine Worst
Serieus @kree
Ga een cursus Reiki doen. Daar leer je dat je shit waar je ff niks aan kunt doen, los moet laten.![]()
Wasda?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei![]()
Ik heb een leuk vakantie idee voor kree.
Op vakantie naar Somalië met zijn buren
Uw ADH vitamine Worst
Heel goedquote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei
Go with the flow![]()
Kreepapierquote:Op zondag 22 maart 2026 15:37 schreef ToT het volgende:
Een merk pleepapier? Overal schijt aan hebben dus? Je veegt er je reet mee af?![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont![]()
Komt best in de buurt van het loslaten waar je over hebtquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Komt best in de buurt van het loslaten waar je over hebt![]()
![]()
Heel soms kan ik weleens serieus zijn op dtsquote:
Heel soms heUw ADH vitamine Worst
In POL heb je zo'n politieke spotprententopic. Dit komt daar al behoorlijk vaak voorbij.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef kree het volgende:
de USA neukt EU dus. maak daar maar ai plaatje van.![]()
Ja en vooral omdat het van haar af komt, wow!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
Whahaha die is nog beter dan "gurk" @:ToT![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:39 schreef ToT het volgende:
[..]
In POL heb je zo'n politieke spotprententopic. Dit komt daar al behoorlijk vaak voorbij.Do what you love, love what you do!![]()
Geen onderwerp? Jouw drama. Alleen maar.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.
Bolk![]()
Of hij moet ff aan Goa Tse filosofie gaan doen in een gaybar.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:39 schreef hemarookworst het volgende:
Is mario's gurkanal ook een levensfilosofie?![]()
![]()
checkquote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Geen onderwerp? Jouw drama. Alleen maar.
Bolk
We vermaakten ons hier anders prima zonder deze eeuwig terugkerende beschuldiging van jou hoor.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:40 schreef kree het volgende:
[..]
weet maaerja dit kwam nu ff hier en kan ook best omdat er toch geen onderwerp is.![]()
Met Electric Six.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Of hij moet ff aan Goa Tse filosofie gaan doen in een gaybar.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Goatsequote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zondag 22 maart 2026 15:41 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ADH vitamine Worst
Hij moet zich gewoon ff flink te grazen laten nemen, ik denk dat er dan al heel wat frustraties van 'm af vallen.quote:![]()
Misschien door een Somalische buurman?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij moet zich gewoon ff flink te grazen laten nemen, ik denk dat er dan al heel wat frustraties van 'm af vallen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zocht er eigenlijk een ander plaatje van, in de kader van "De parel in de lotusbloem", dat de opening beneden net zo wijd moest zijn als de opening boven.quote:![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien door een Somalische buurman?!
![]()
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Misschien door een Somalische buurman?Do what you love, love what you do!![]()
Nou daarom dan juist!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.![]()
![]()
Win-win dus!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:43 schreef kree het volgende:
[..]
hohohoho dat heeft er niks mee te maken? mag die gozer prima.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.quote:Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Dat het ons niet boeit in dts. Zeg het gewoon ook hier.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
Voor wie het nog niet duidelijk was ook nog.![]()
oke ga maar gewoon weer bolken als schaapjes, maar dit moest er ff uit van mijDo what you love, love what you do!![]()
Gast, zoals we wel vaker zeggen: [POL] is een paar deurtjes verderop.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar ben het niet eens met wereld politiek dus voor het nog niet duidelijk was? en zeg het gewoon hier.
Hier kletsen we gewoon luchtig, soms ff wat serieus tussendoor, en dan gaat de flow weer verder.
In de wijze woorden van een andere DTS'er een tijdje geleden: read the room!![]()
![]()
GollllllllllllllllllIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja hoor, zonder jouw geraas en getier zijn we alleen maar makke schaapjes die alleen maar "bolk" kunnen blaten op weg naar de slachtbank!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:45 schreef kree het volgende:
oke ga maar gewoon weer bolken als schaapjes, maar dit moest er ff uit van mij![]()
![]()
jajaja. boeie. dat het maar ff duidelijk is hoe ik erover denk.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Gast, zoals we wel vaker zeggen: [POL] is een paar deurtjes verderop.
Hier kletsen we gewoon luchtig, soms ff wat serieus tussendoor, en dan gaat de flow weer verder.
In de wijze woorden van een andere DTS'er een tijdje geleden: read the room!Do what you love, love what you do!![]()
quote:
Ja nou dat hadden we de afgelopen jaren nog niet door hoor!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
jajaja. boeie. dat het maar ff duidelijk is hoe ik erover denk.Meneer de langspeelplaat.
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef ToT het volgende:
Hij heeft toch wel verfrissende ideeën he? Geef toe!![]()
![]()
Op vrijdagavond koopavond in Rotterdam heb je altijd wel iemand met een luidspreker en microfoon het woord van God brengen. Misschien ook iets voor kree om even zijn verhaal kwijt te kunnenUw ADH vitamine Worst
Echt he!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op vrijdagavond koopavond in Rotterdam heb je altijd wel iemand met een luidspreker en microfoon het woord van God brengen. Misschien ook iets voor kree om even zijn verhaal kwijt te kunnen![]()
![]()
![]()
![]()
lol niemand geeft dat toe weet nu al.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef ToT het volgende:
Hij heeft toch wel verfrissende ideeën he? Geef toe!
Het is andere ideetjes wel. Maarja oke niet wat ik er aan kan doen he?
Vind vooral USA de bulshitter in deze. najaDo what you love, love what you do!![]()
En dan voor hem gaan staan en 'bolk' roepen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op vrijdagavond koopavond in Rotterdam heb je altijd wel iemand met een luidspreker en microfoon het woord van God brengen. Misschien ook iets voor kree om even zijn verhaal kwijt te kunnenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Soort van Arnol Koxquote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op vrijdagavond koopavond in Rotterdam heb je altijd wel iemand met een luidspreker en microfoon het woord van God brengen. Misschien ook iets voor kree om even zijn verhaal kwijt te kunnen![]()
![]()
Ja revolutionaire gedachtes idd! Misschien dat je ff bij een thinktank of Mensa moet aankloppen?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef kree het volgende:
[..]
lol niemand geeft dat toe weet nu al.
Het is andere ideetjes wel. Maarja oke niet wat ik er aan kan doen he?
Vind vooral USA de bulshitter in deze. naja![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan voor hem gaan staan en 'bolk' roepen?![]()
!
![]()
ja niks mee te maken he waar ik voor sta?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op vrijdagavond koopavond in Rotterdam heb je altijd wel iemand met een luidspreker en microfoon het woord van God brengen. Misschien ook iets voor kree om even zijn verhaal kwijt te kunnen
dat dat christelijk is wel. oke deal er maar mee.
Deze mening is van mezelf. en denk stop oorlog enzo vooral.Do what you love, love what you do!![]()
was t maar zo makkelijk?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja revolutionaire gedachtes idd! Misschien dat je ff bij een thinktank of Mensa moet aankloppen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks mee te maken he waar ik voor sta?
Deze mening is van mezelf. en denk stop oorlog enzo vooral.
Ook daarvoor kun je daar gaan staan!
"Welterusten meneer de president, slaap zacht!"![]()
Ik denk 'bolk'Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee maar dat je even je eigen verhaal kwijt kuntquote:Op zondag 22 maart 2026 15:53 schreef kree het volgende:
[..]
ja niks mee te maken he waar ik voor sta?
Deze mening is van mezelf. en denk stop oorlog enzo vooral.Uw ADH vitamine Worst
En anders bij een vriendelijke meneer of mevrouw bij de GGZ; die wil vast ook wel luisteren!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee maar dat je even je eigen verhaal kwijt kunt![]()
![]()
denk dat ze me gelijk omleggen als ik a publiek zoiets zou doen, thanks USA. ze hebben er weinig moeite mee nl.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:54 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook daarvoor kun je daar gaan staan!
"Welterusten meneer de president, slaap zacht!"Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, dankzij jouw opvattingen ben je jouw leven niet meer veilig!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
denk dat ze me gelijk omleggen als ik a publiek zoiets zou doen, thanks USA. ze hebben er weinig moeite mee nl.Dan kun je idd beter hier in een online spelletje je verhaal doen, veel veiliger!
![]()
![]()
oja wacht daar was het hele idee over? dat de usa maar mag besluiten om mensen om te leggen en oorlogen te beginnen op basis van niks?Do what you love, love what you do!![]()
Ja en aangezien je totaal geen basis hebt, loop jij natuurlijk wel het meeste risico!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:57 schreef kree het volgende:
oja wacht daar was het hele idee over? dat de usa maar mag besluiten om mensen om te leggen en oorlogen te beginnen op basis van niks?![]()
![]()
mark deze words want weet zeker dat de USA me al achteraan zit.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, dankzij jouw opvattingen ben je jouw leven niet meer veilig!Dan kun je idd beter hier in een online spelletje je verhaal doen, veel veiliger!
Dan maar ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trump heeft idd overal mannetjes zitten!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
mark deze words want weet zeker dat de USA me al achteraan zit.Vast ook hier op FOK! Ze lezen mee! Het @AIVD ook!
![]()
zekers. oja was ook weer zoiets. USA geen spie voor op alle USA inwoners. Wacht ffquote:Op zondag 22 maart 2026 15:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Trump heeft idd overal mannetjes zitten!Vast ook hier op FOK! Ze lezen mee! Het @:aivd ook!
wie was die klokkenluider?Do what you love, love what you do!![]()
de USA neukt niet alleen USA in de reet maar de hele wereld.
Leuke filmpjes ook nog om eens te zoeken naar spy basis van USA. in Australië is er eentje.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je trouwens dat pro-Israël optreden nog gedaan met je bandje, waarbij je bang was dat je door een Palestijn omgebracht zou worden aangezien jij de toetsenist was?![]()
jawel. maar moet zeggen krijg er steeds meer mijn twijfels over of ik daar achter moet staan.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:03 schreef ToT het volgende:
Heb je trouwens dat pro-Israël optreden nog gedaan met je bandje, waarbij je bang was dat je door een Palestijn omgebracht zou worden aangezien jij de toetsenist was?Do what you love, love what you do!![]()
Oef, je hebt dus wel je leven in de waagschaal gesteld voor dat optreden? Wauw!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar moet zeggen krijg er steeds meer mijn twijfels over of ik daar achter moet staan.Dapper!
![]()
![]()
Maar goed, door dat optreden heb je misschien wat extra credit bij Trump gekregen en zal hij je niet zo snel laten omleggen.![]()
niet overdrijven, ik sta achter wat ik zeg. enne oke natuurlijk kunnen die ook veranderen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, je hebt dus wel je leven in de waagschaal gesteld voor dat optreden? Wauw!Dapper!
dus niet zoveel israel meer, we gaan meer naar oude liedjes. levens lied dus.
en weet niet eens of ik. nog mee blijf doen,,, voor nu wel.Do what you love, love what you do!![]()
Ja nou ja, je maakte je oprecht zorgen over dat de zanger een explosief of zo naar z'n kop geslingerd zou krijgen en dat jij ook geraakt zou kunnen worden.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:06 schreef kree het volgende:
[..]
niet overdrijven, ik sta achter wat ik zeg. enne oke natuurlijk kunnen die ook veranderen.
dus niet zoveel israel meer, we gaan meer naar oude liedjes. levens lied dus.
en weet niet eens of ik. nog mee blijf doen,,, voor nu wel.![]()
nee zo is het niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou ja, je maakte je oprecht zorgen over dat de zanger een explosief of zo naar z'n kop geslingerd zou krijgen en dat jij ook geraakt zou kunnen worden.Do what you love, love what you do!![]()
Ik ga zo wat nuttigers doen; videobellen met een leuke dame. (Zonder de hand op de 39 cm lange paarsgepunte lans overigens!)
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:08 schreef ToT het volgende:
Ik ga zo wat nuttigers doen; videobellen met een leuke dame. (Zonder de hand op de 39 cm lange paarsgepunte lans overigens!)
Erg leuke dame, mentaal en emotioneel goed ontwikkeld, ziet er leuk uit, erg geïnteresseerd, spontaan enz!quote:
En ook een beetje verlegen, wat ook wel weer zo lief is!![]()
![]()
Nieuwe vlam?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:08 schreef ToT het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
ik had gezegd mss is het niet helemaal het goeie doel om onwijs israel dingen te doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Hd je het toen echt wel over hoor. Je was toen al net zo paranoïde als nu.
Dat zei ik?
Het heeft niks te maken met die zanger enzo en bandje, want ze hebben ook andere nrs..... vond het israel gehalte alleen wel beetje te hoog.
niks te maken dus met waar eigenlijk dat hele bandje voor staatDo what you love, love what you do!![]()
Yup, sinds een week of 2. Paar keer mee gevideobeld. Komt erg leuk over!quote:
Heb ook contact met een aantal andere dames gehad, maar dat liep steeds op niks uit.![]()
Nee, je was net als nu ook bang om omgelegd te worden door iemand die het niet eens met de boodschap was.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:10 schreef kree het volgende:
[..]
ik had gezegd mss is het niet helemaal het goeie doel om onwijs israel dingen te doen.
Dat zei ik?
Het heeft niks te maken met die zanger enzo en bandje, want ze hebben ook andere nrs..... vond het israel gehalte alleen wel beetje te hoog.
niks te maken dus met waar eigenlijk dat hele bandje voor staat![]()
Ik ben blij voor je, maatquote:Op zondag 22 maart 2026 16:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Erg leuke dame, mentaal en emotioneel goed ontwikkeld, ziet er leuk uit, erg geïnteresseerd, spontaan enz!
En ook een beetje verlegen, wat ook wel weer zo lief is!
bandje staat he en dat was altijd het doel, te staan voor mensen die het lastig hebben. of alleen het niet meer lukte.... daar staat dat hele bandje voor en in eigen nrs ook.
Oke mss is dat soms in Israëlische teksten. maar dan nog moet je begrijpen. dat is uit het woord? bijbel dus/. niet uit woorden wat nu politiek doet. want de fuck daar ben ik het mee oneens.Do what you love, love what you do!![]()
Man3 wat een thuisfluiterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijk ze blij zijn met een gratis penalty
kree in ONZ / [ronde 90 Het Dodetopicspel #20098] Yo
Dit is alleen al van dit jaar, dat je bang was voor een terrorist, maar vorig jaar had je een zelfde verhaal over dat je bang was dat een terrorist je zou omleggen vanwege de muziek.![]()
klopt en nog trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:15 schreef ToT het volgende:
kree in ONZ / [ronde 90 Het Dodetopicspel #20098] Yo
Dit is alleen al van dit jaar, dat je bang was voor een terrorist, maar vorig jaar had je een zelfde verhaal over dat je bang was dat een terrorist je zou omleggen vanwege de muziek.Do what you love, love what you do!![]()
denk niet dat mensen met AK47 ff anders gaan denken dat ik andere mening heb?Do what you love, love what you do!![]()
nou kun je nagaan hoe zorgen ik me dus wel maak? Maar nog steeds doe dat omdat ik vindt is principe. en niet dat hele israel verhaal, want bijzaak en stopt trouwens.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:18 schreef ToT het volgende:
In 2024 ook al: kree in ONZ / [ronde 75 Het Dodetopicspel #17132] Chinese bolksoep
Maar dat ik wil vertellen e andere met mij liedje in tijden dat we het lastig hadden. meerdere dus. en daar gaat die band over.Do what you love, love what you do!![]()
Jij moet wel ongelooflijk in angst leven doordat je met je meningen je leven zo in de waagschaal stelt zeg!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
nou kun je nagaan hoe zorgen ik me dus wel maak? Maar nog steeds doe dat omdat ik vindt is principe. en niet dat hele israel verhaal, want bijzaak en stopt trouwens.
Maar dat ik wil vertellen e andere met mij liedje in tijden dat we het lastig hadden. meerdere dus. en daar gaat die band over.Zowel de Palestijnen als Trump willen jou om zeep helpen!
![]()
"De mosselman"?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:21 schreef kree het volgende:
ken je de liedjes eigenlijk, over die eigenlijk gemaakt werden?![]()
dat bedacht ik me idd. in angst onwijs niet eigenlijk.?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij moet wel ongelooflijk in angst leven doordat je met je meningen je leven zo in de waagschaal stelt zeg!Zowel de Palestijnen als Trump willen jou om zeep helpen!
Nou, met jouw radicale opvattingen zou je misschien als gevaar voor de samenleving gezien kunnen worden...?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:22 schreef kree het volgende:
[..]
dat bedacht ik me idd. in angst onwijs niet eigenlijk.?![]()
zo niet. dat was wat ik leuk vond. hmmmmm zal ik linken ff hier zonder gezeik?quote:Do what you love, love what you do!![]()
In de gaten houden in je profiel, nog een kleine 300 te gaan.quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Okee, ik ga zo videobellen.
kree, lul niet zo slap! Je bent echt niet zo belangrijk! Er zijn veel mensen in Amerika en Israël zelf met veel extremere opvattingen en hen overkomt ook helemaal niks.
Dat je denkt gevaar te lopen voor je meningen is arrogantie ten top!![]()
jij bent ook niet zo belangrijk he?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:23 schreef ToT het volgende:
kree, lul niet zo slap! Je bent echt niet zo belangrijk! Er zijn veel mensen in Amerika en Israël zelf met veel extremere opvattingen en hen overkomt ook helemaal niks.
Klopt, maar ik ben hier niet degene die denkt vermoord te gaan worden door wat-ie in een simpel online spelletje zit te typen of wat op een toetsenbord zit te pingelen.quote:![]()
laat maar ik hoef het neit eens te posten, die me beetje kennen weten vast wel de linkjes te vinden enzo ook op YouTube.Do what you love, love what you do!![]()
Waarschijnlijk door de herriequote:Op zondag 22 maart 2026 16:19 schreef ToT het volgende:
Ah nu word je met 7,62×39mm kogels doorzeefd door je gepingel op een keyboard?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Fapse!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:23 schreef ToT het volgende:
Dat je denkt gevaar te lopen voor je meningen is arrogantie ten top!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:25 schreef kree het volgende:
laat maar ik hoef het neit eens te posten, die me beetje kennen weten vast wel de linkjes te vinden enzo ook op YouTube.![]()
![]()
Misschien moet je eens een linkje gaan zoeken waarop uitgelegd word hoe je nuchter fatsoenlijk Nederlands kan typen. Want nu lijkt het er niet echt op alsof Nederlands op school je goeiste vak wasquote:Op zondag 22 maart 2026 16:25 schreef kree het volgende:
laat maar ik hoef het neit eens te posten, die me beetje kennen weten vast wel de linkjes te vinden enzo ook op YouTube.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
nou denk ik ook niet? ik denk wel dat pro israel op podium zetten meer risico. maar goed.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben hier niet degene die denkt vermoord te gaan worden door wat-ie in een simpel online spelletje zit te typen of wat op een toetsenbord zit te pingelen.Do what you love, love what you do!![]()
Heer Konijnquote:Op zondag 22 maart 2026 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een linkje gaan zoeken waarop uitgelegd word hoe je nuchter fatsoenlijk Nederlands kan typen. Want nu lijkt het er niet echt op alsof Nederlands op school je goeiste vak was
Chickie zou binnen een half uur bellen, ze kwam net online maar is blijkbaar nog ff met wat anders bezig dus heb ik nog ff.quote:![]()
okequote:Op zondag 22 maart 2026 16:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Misschien moet je eens een linkje gaan zoeken waarop uitgelegd word hoe je nuchter fatsoenlijk Nederlands kan typen. Want nu lijkt het er niet echt op alsof Nederlands op school je goeiste vak wasDo what you love, love what you do!![]()
Aziatisch, dusquote:Op zondag 22 maart 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Chickie zou binnen een half uur bellen, ze kwam net online maar is blijkbaar nog ff met wat anders bezig dus heb ik nog ff.
had ik al gezegd dat me dat geen kut boeit dus?
denk niet. bij deze dan.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je weer een nieuwe?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Chickie zou binnen een half uur bellen, ze kwam net online maar is blijkbaar nog ff met wat anders bezig dus heb ik nog ff.![]()
quote:
Zullen we het maar weer over AI gaan hebben dan, als het je toch geen kut boeit?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:28 schreef kree het volgende:
had ik al gezegd dat me dat geen kut boeit dus?
denk niet. bij deze dan.![]()
Ow, hallo nieuwe hier in DTSquote:![]()
ToT is de chickie hosselaar binnen deze reeks
Deze playerquote:Op zondag 22 maart 2026 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou iets beginnends, maar deze komt een stuk leuker over dan de rest.
Yeah baby!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, hallo nieuwe hier in DTS![]()
ToT is de chickie hosselaar binnen deze reeks
En hey kerel!![]()
![]()
niet mijn verhaal omdraaien, het boeit me wel wat ik zeg en over ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer over AI gaan hebben dan, als het je toch geen kut boeit?
Wat me niet boeit is dit soort reacties over spelfouten of hoe ik dingen zeg.Do what you love, love what you do!![]()
En weer uit Verweggistan?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nou iets beginnends, maar deze komt een stuk leuker over dan de rest.Echt hequote:Op zondag 22 maart 2026 16:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, hallo nieuwe hier in DTS![]()
ToT is de chickie hosselaar binnen deze reeks![]()
![]()
Maar ik doe het nu wel rustiger aan hoor, heb ik ook tegen haar gezegd. Eerst gewoon leuk vriendschappelijk, niks overhaasten.quote:
En Mini-ToT sowieso voorlopig helemaal er buiten laten.![]()
Er was eens iemand die Kree heette. Niemand wist precies waar die naam vandaan kwam, en eerlijk gezegd vroeg Kree het zichzelf ook nooit af. Het boeide hem gewoon niet.
Kree woonde in een klein dorp waar alles draaide om belangrijke dingen. Mensen maakten zich druk om het weer, hun werk, wat de buren deden, en of de bakker vandaag wel of geen rozijnenbrood had. Maar Kree? Die zat meestal op een bankje en keek naar de lucht alsof hij wachtte op iets dat nooit kwam.
“Maak je je nergens zorgen over?” vroeg iemand hem eens.
Kree haalde zijn schouders op. “Niet echt.”
“Maar… wat als er iets misgaat?”
“Dan gaat er iets mis,” zei Kree. “En dan zie ik wel weer.”
Het dorp snapte hem niet. Ze vonden hem lui, of raar, of misschien zelfs een beetje dom. Maar Kree was geen van die dingen. Hij dacht gewoon niet dat alles zoveel gewicht hoefde te hebben.
Op een dag brak er paniek uit. Er werd gezegd dat er een grote storm aan kwam—de ergste in jaren. Iedereen rende rond, timmerde ramen dicht, sloeg eten in, maakte plannen. De lucht werd donker en de wind begon al te gieren.
En Kree?
Die zat nog steeds op zijn bankje.
“Waarom doe je niks?!” riep de bakker terwijl hij langs rende met planken onder zijn arm.
Kree keek naar de wolken. “Het komt wel goed. Of niet. We zien het wel.”
De storm kwam. Harder dan verwacht. Daken kraakten, bomen vielen om, en de regen sloeg tegen de huizen alsof het kwaad was. Mensen zaten binnen, bang en gespannen.
Maar ergens, onder een afdakje, zat Kree. Niet omdat hij een plan had. Niet omdat hij stoer wilde zijn. Hij was er gewoon. Hij luisterde naar de storm alsof het muziek was.
En toen… ging de storm weer liggen.
De volgende ochtend kwam de zon voorzichtig terug. Het dorp was rommelig, maar niet verwoest. Mensen kwamen naar buiten, opgelucht, uitgeput. En daar zat Kree nog steeds.
“Hoe kun je zo rustig blijven?” vroeg iemand.
Kree dacht even na—wat op zich al bijzonder was.
“Ik weet niet,” zei hij uiteindelijk. “De meeste dingen lossen zichzelf wel op. En de dingen die dat niet doen… daar maak je je toch al druk om als het zover is.”
Vanaf die dag vonden mensen hem nog steeds een beetje vreemd. Maar soms, als er weer eens iets “heel belangrijks” gebeurde, gingen ze toch even naast Kree zitten.
Gewoon om een beetje minder te geven om alles.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Okeequote:Op zondag 22 maart 2026 16:29 schreef kree het volgende:
[..]
niet mijn verhaal omdraaien, het boeit me wel wat ik zeg en over ook.
Wat me niet boeit is dit soort reacties over spelfouten of hoe ik dingen zeg.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wijs na de laatste tweequote:Op zondag 22 maart 2026 16:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik doe het nu wel rustiger aan hoor, heb ik ook tegen haar gezegd. Eerst gewoon leuk vriendschappelijk, niks overhaasten.
En Mini-ToT sowieso voorlopig helemaal er buiten laten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mm 1-1 beetje goedkope penalty wel, maar denk wel een terechte uitslag
oke nu geen zin in maar maak maar eens liedje met me en in tekst.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
Er was eens iemand die Kree heette. Niemand wist precies waar die naam vandaan kwam, en eerlijk gezegd vroeg Kree het zichzelf ook nooit af. Het boeide hem gewoon niet.
Kree woonde in een klein dorp waar alles draaide om belangrijke dingen. Mensen maakten zich druk om het weer, hun werk, wat de buren deden, en of de bakker vandaag wel of geen rozijnenbrood had. Maar Kree? Die zat meestal op een bankje en keek naar de lucht alsof hij wachtte op iets dat nooit kwam.
Het dorp snapte hem niet. Ze vonden hem lui, of raar, of misschien zelfs een beetje dom. Maar Kree was geen van die dingen. Hij dacht gewoon niet dat alles zoveel gewicht hoefde te hebben.
Op een dag brak er paniek uit. Er werd gezegd dat er een grote storm aan kwam—de ergste in jaren. Iedereen rende rond, timmerde ramen dicht, sloeg eten in, maakte plannen. De lucht werd donker en de wind begon al te gieren.
En Kree?
“Waarom doe je niks?!” riep de bakker terwijl hij langs rende met planken onder zijn arm.
De storm kwam. Harder dan verwacht. Daken kraakten, bomen vielen om, en de regen sloeg tegen de huizen alsof het kwaad was. Mensen zaten binnen, bang en gespannen.
Maar ergens, onder een afdakje, zat Kree. Niet omdat hij een plan had. Niet omdat hij stoer wilde zijn. Hij was er gewoon. Hij luisterde naar de storm alsof het muziek was.
De volgende ochtend kwam de zon voorzichtig terug. Het dorp was rommelig, maar niet verwoest. Mensen kwamen naar buiten, opgelucht, uitgeput. En daar zat Kree nog steeds.
“Ik weet niet,” zei hij uiteindelijk. “De meeste dingen lossen zichzelf wel op. En de dingen die dat niet doen… daar maak je je toch al druk om als het zover is.”
Vanaf die dag vonden mensen hem nog steeds een beetje vreemd. Maar soms, als er weer eens iets “heel belangrijks” gebeurde, gingen ze toch even naast Kree zitten.
Gewoon om een beetje minder te geven om alles.
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:30 schreef DerRabbit het volgende:
En Kree?
Gewoon om een beetje minder te geven om alles.!
![]()
AI
Oh, Sterling heeft ook meegespeeld
Gewoon op de melodie van "Lalala gehaktbal", dat zie je toch zo?quote:Op zondag 22 maart 2026 16:32 schreef kree het volgende:
[..]
oke nu geen zin in maar maak maar eens liedje met me en in tekst.![]()
![]()
ja echt geweldig he? LOL en iedereen vind het leuk?
naja maakt niet uit, ik weet liedje ervan werkt niet zo, maar ben helemaal oke om dat uit te zoeken.
Ik had er eentje eerder gemaakt he, maar oke met jou beste man? ga je me helpen? tis wel eerst maatsoort en idee uitzoeken trouwens. dat doet AI niet zo voor je?Do what you love, love what you do!![]()
"Hi Ha Ho, mij boeit het niet zo"quote:Op zondag 22 maart 2026 16:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon op de melodie van "Lalala gehaktbal", dat zie je toch zo?
quote:![]()
Eten
Dan ben je Danny z'n creaties op de Frontpage nog niet tegengekomen!quote:Op zondag 22 maart 2026 16:33 schreef kree het volgende:
ja echt geweldig he? LOL en iedereen vind het leuk?
naja maakt niet uit, ik weet liedje ervan werkt niet zo, maar ben helemaal oke om dat uit te zoeken.
Ik had er eentje eerder gemaakt he, maar oke met jou beste man? ga je me helpen? tis wel eerst maatsoort en idee uitzoeken trouwens. dat doet AI niet zo voor je?![]()
![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:35 schreef ToT het volgende:
Artiesten zijn eigenlijk al overbodig; AI is helemaal de shit!
geen idee en /care. ik betaal voor het forum, zie die frontpage nooit.quote:Op zondag 22 maart 2026 16:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan ben je Danny z'n creaties op de Frontpage nog niet tegengekomen!Do what you love, love what you do!![]()
Ja godnondeju, nu heb ik weer een halfje door die afgetrainde Gerard Butler met zijn ontbloot lijfquote:Op zondag 22 maart 2026 16:36 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ook verdomd gaaf trouwens!
Oja. Even naar buiten nu, kijken of het mooi weer is.quote:Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
hmmm denken jullie nu dat ik beetje verteld heb van mezelf over diepe gevoelens en hoe ik denk
Hoop het maar anders moeten jullie wat doen?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 16:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja godnondeju, nu heb ik weer een halfje door die afgetrainde Gerard Butler met zijn ontbloot lijf![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: