Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:25 schreef kree het volgende:
[..]
oke hoef niet eens want weet ik? wie kwamen met oorlogen?
RUS en USA. en over Oekraïne. dat zou in een dag opgelost zijn volgens wereld heerser trom?
Nou niet dus
Oke. toen begon ie nog ff oorlogen her en der, want tja dat doet het wel goed voor zijn imago?
dikke lul dat dus, EU doet weer mee want ja USA is de beste? Fuck dit. zo niet mee eens.
Amenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!
[ afbeelding ]
En al die schapen niks door hebben he, lol! Het is maar goed dat jij alles wel goed in 't snotje hebt zitten!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:26 schreef kree het volgende:
fuck dit. wil echt geen alu hoedje zijn, maar als mensen niet snappen dat we gewoon dik geneukt in onze reet worden door USA. dan weet ik het ook niet meer.
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe er dan wat aan, in plaats van hier er over te razen en te tieren. Stuur ze ff een heel boos mailtje!
[ afbeelding ]
quote:
Ik denk bolk want het is hier ONZ.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?
Ik denk dat het fijn zou zijn als je oproepdienst voor je werk zou hebben nu; lekker met je handjes wapperen maakt je hoofdje leeg!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:31 schreef kree het volgende:
[..]
lol. oke maar serieus hoe denken jullie dan?
Ja nee ho; dat maakt dit topic natuurlijk weer kut en saai he!quote:
Boodschappen doen en eten koken ook. En tuinieren.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik denk dat het fijn zou zijn als je oproepdienst voor je werk zou hebben nu; lekker met je handjes wapperen maakt je hoofdje leeg!
Nog een paar meter dieper graven om die duizendknoop te verwijderen!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:33 schreef maily het volgende:
[..]
Boodschappen doen en eten koken ook. En tuinieren.
Hou op ik hou het niet meerquote:Op zondag 22 maart 2026 15:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog een paar meter dieper graven om die duizendknoop te verwijderen!En iets met de ventilatie doen om de pepperspraymaaltijdgeurtjes van de Somalische buren buiten te houden!
Wasda?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei
Heel goedquote:Op zondag 22 maart 2026 15:36 schreef hemarookworst het volgende:
Ik praktiseer het concept van Wu Wei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |